alles begint en eindigt met de 3FM awards het is net het leven en de doodquote:Op donderdag 9 april 2015 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaar begint en eindigt met de 3FM awards.
Panda heeft hier een heel mooi gifje van.quote:
Ik dacht k.d. Lang.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kijk ff op van mn laptopscherm en ik dacht dat het Demi Moore was![]()
Nope. Mocht werken en dat kostte al meer dan genoeg moeite. Geen puf voor ook nog een grandioze awardshow.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alsof je dit niet in je agenda had gezet
Is hij dan 27 geweest?quote:
Dan kan je best kijken, niks grandioos aan dit.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Mocht werken en dat kostte al meer dan genoeg moeite. Geen puf voor ook nog een grandioze awardshow.
Hi minteplintquote:
jammer dat ze rooktquote:
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand opperhoofd Wilbert al gezien, of staat die backstage de reten van de artiesten te likken?
Ik heb hem nog niet gezien. Zelfs niet toen ze stukjes backstage lieten zien vanmiddag.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand opperhoofd Wilbert al gezien, of staat die backstage de reten van de artiesten te likken?
dat zal vast gewaardeerd worden door een man in haar directe omgevingquote:
Hij mag na afloop van zijn optreden hier op het Bevrijdingsfestival wel bij mij slapen hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef Cee het volgende:
Prima muziek (ja dat vind ik, bite me), maar wat een allejezus oncharismatische frontman is het toch.
Levend standbeeld, achter Dotan.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Als je zo wanhopig bent mag je wel seks hebben met mij hoor ipv een kensington-dudequote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij mag na afloop van zijn optreden hier op het Bevrijdingsfestival wel bij mij slapen hoor
Die vieze hippie?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij mag na afloop van zijn optreden hier op het Bevrijdingsfestival wel bij mij slapen hoor
Maar J dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je zo wanhopig bent mag je wel seks hebben met mij hoor ipv een kensington-dude
Die begrijpt dat wel want ze deelt in deze mijn mening over hun muziekquote:
Ze werden toch gefilmd?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hadden allemaal een microfoontje op?
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ze hadden allemaal een microfoontje op?
Ja maar je hoeft het niet altijd eens te zijn met het werk dat de persoon in kwestie doet.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die begrijpt dat wel want ze deelt in deze mijn mening over hun muziek
Goed om te horenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef Paul het volgende:
IK GA LOESOE HIER VAN DE 3FM AWAWRDS DE BESTE DAG UIT M'N LEVENTJEN!1!!
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
Alle onzin terzijde, tot nu toe wel eens met de meeste winnaars.
Dat is een vrouw. En heet Roos.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
Wie is die man in spijkeroverhemd en met tattoo's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Roosquote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
Wie is die man in spijkeroverhemd en met tattoo's?
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een vrouw. En heet Roos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:36 schreef Cee het volgende:
Wilbert duidelijk mad op C&S, gedegradeerd tot bittergarnituur.
Deed Sander vorig jaar toch ook al?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:36 schreef Cee het volgende:
Ze zijn wel goede interviewers. Beter dan dat Giel daar weer moet staan of Kaak en zijn vriendje.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:36 schreef Cee het volgende:
Idd en draaien is een understatement.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:42 schreef Cee het volgende:
Pretenderen dat ze de enige zijn die die muziek draaien.
Dat ligt zondag op de stoffenmarkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |