Dat wordt echt kut ja. Ik ben best een lijstjesluisteraar maar dit hoeft nietquote:
Ik zet gewoon mijn zolderraam open en geniet van de frisse doch warme lucht.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
Het is morgen 21 graden, ik ga lekker naar buiten
Lekker stadionweer morgenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
Het is morgen 21 graden, ik ga lekker naar buiten
Ben jij voor FC Wageningen?quote:
Dat doe ik al de hele week.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zet gewoon mijn zolderraam open en geniet van de frisse doch warme lucht.
FC Utrecht?quote:
F1quote:
Goede keus.quote:
Wordt een kutrace.quote:
Ik ga naar de derby van Manchester.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keus.
Wat is er zondag dan?
Hoezo?quote:
Niets mis mee.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ga naar de derby van Manchester.
Ik voorspel een optocht gezien de uitslag van 2 weken terug, de droogte en de baan.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zondag lapjesmarkt
Ongestoord samen met moeders lapjes voelen en kopen voor jurkjes en rokjes.
Gebakjes eten. Heerlijkheid
Spannend.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Veel plezierWij gaan zaterdag naar een 'woonmarkt', staan makelaars en de bank en klusbedrijven en alles, en wij zitten te overwegen of we een huis willen kopen
Ik heb nog mazzel dat ik mijn huidige huurhuis mocht huren, is sociale huur het IB60 formulier gaat over het jaar ervoor - toen ik een uitkering hadquote:Op donderdag 9 april 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spannend.
En als je kunt betalen, huis kopen. Huren is tegenwoordig om te huilen.
Ik vond de vorige race best amusant anders. Niet op-het-puntje-van-mijn-stoel spannend, maar toch.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel een optocht gezien de uitslag van 2 weken terug, de droogte en de baan.
Huren is dramatisch omdat de koopmarkt voor velen onbereikbaar is.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spannend.
En als je kunt betalen, huis kopen. Huren is tegenwoordig om te huilen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Rokjesdag. Ik doe morgen met opzet mijn tuinbroek aan.
Ik ook.quote:
Eensquote:
Beetje flauw maar wel lekkerquote:Op donderdag 9 april 2015 13:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit is ook van die niksige muziek die iedereen destijds zooooo geweldig vond
patserquote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ga naar de derby van Manchester.
Boeiendquote:Op donderdag 9 april 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met dit mooie weer maar even lopend naar de supermarkt.
PAUW.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:35 schreef Bronson het volgende:
Bovenstaande.
Beste Nederlandse band van de laatste paar jaar.
Zouden de 3FM-Award vanavond wel verdienen ja, maar zal wel Kensington wordenquote:Op donderdag 9 april 2015 14:35 schreef Bronson het volgende:
Bovenstaande.
Beste Nederlandse band van de laatste paar jaar.
Vind ik minder.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PAUW.
traumahelikopter
Jacco Gardner
Ik heb meer plezier beleefd aan het debuut van Jacco Gardner. Al kun je discussieren of dat een band is.quote:
quote:
quote:
en morgen de hele dag matige live-versies van de 3FM awards van nederlandse topbandsquote:
Nee Gouden Klomp lijst.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en morgen de hele dag matige live-versies van de 3FM awards van nederlandse topbands![]()
Morgen is de Gouden Klomp top 100 toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en morgen de hele dag matige live-versies van de 3FM awards van nederlandse topbands![]()
Dat zeg ikquote:Op donderdag 9 april 2015 15:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen is de Gouden Klomp top 100 toch?
Gammaquote:
Het beste Nederlandse lied aller tijden.quote:
Beste liedje van Nederlandse artiest.quote:
Het beste liedje van een Nederlandse artiest aller tijden.quote:
Kloptquote:
Dus we krijgen 100 Nederlandse artietsen voor onze kiezenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het beste liedje van een Nederlandse artiest aller tijden.
Correct.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Dus we krijgen 100 Nederlandse artietsen voor onze kiezen?
Ik vermoed een shitload aan Kensington, Chef's Special, Go Back To The Zoo, Dotan, Anouk, Kane, Racoon, Jacqueline, Krezipquote:Op donderdag 9 april 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct.
Bijvoorbeeld Boudewijn de Groot, Klein Orkest, Frank Boeijen, de Golden Earring. Prima vooruitzicht, toch?
Miss Montrealquote:Op donderdag 9 april 2015 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vermoed een shitload aan Kensington, Chef's Special, Go Back To The Zoo, Dotan, Anouk, Kane, Racoon, Jacqueline, Krezip
Is het een festival met een awarduitreiking? GEWAAGD!quote:Op donderdag 9 april 2015 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaja zo langzamerhand weten we wel dat het een festival is met een awarduitreiking.
Bands met de grootste fanbasesquote:Op donderdag 9 april 2015 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vermoed een shitload aan Kensington, Chef's Special, Go Back To The Zoo, Dotan, Anouk, Kane, Racoon, Jacqueline, Krezip
Jep, maar goed, ik heb komende zondag en volgende week zaterdag ook 2 optredensquote:
Oei.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alles wat vaak gedraaid wordt, wordt hier gehaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik snap de Jett Rebel-haat hier niet zo....
Pas maar op. Het BNer-schap gaat niet over rozen weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 9 april 2015 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jep, maar goed, ik heb komende zondag en volgende week zaterdag ook 2 optredensmet schare fanbase, maar wel altijd supergezellig
![]()
En gratis bier + eten
Hier? Als er iemand wat slingers in de OP wil hangen zijn we wat mij betreft 'good to go'.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er voor vanavond een speciaal 3FM awards topic?
Terecht natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 16:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alles wat vaak gedraaid wordt, wordt hier gehaat.
En als het gehypt wordt telt het dubbel.
Ok. Dan hoef ik jullie vanavond niet te zoeken.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier? Als er iemand wat slingers in de OP wil hangen zijn we wat mij betreft 'good to go'.
Wil je dat?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier? Als er iemand wat slingers in de OP wil hangen zijn we wat mij betreft 'good to go'.
Hej, het is wel het event van het jaar waar je het nu over hebt.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dit toch dramatisch slecht
-edit-quote:
Kensington zou ook echt heel onverdiend zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Home maar niet de Gouden Klomp wint. Dat zou zo onterecht en veel te vroeg zijn
Alles jonger dan een jaar of 10 zou onterecht zijn. Zelfs zoiets als I Would Stayquote:Op donderdag 9 april 2015 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Home maar niet de Gouden Klomp wint. Dat zou zo onterecht en veel te vroeg zijn
op 3fm/101tv wel. Ik vind het ook vaag.quote:
Ja, ik dacht dat ze op NPO3 zouden beginnen met de show. Maar er is nu dus al 1/4e van de awards uitgereiktquote:Op donderdag 9 april 2015 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
op 3fm/101tv wel. Ik vind het ook vaag.
je zit dan ook al lang niet meer in de doelgroepquote:Op donderdag 9 april 2015 20:26 schreef Karina het volgende:
De TT kan alleen maar van Mexicano zijn
uh moest ik even kwijt,ik luister verder nooit naar 3FM
En wat is de doelgroep precies?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je zit dan ook al lang niet meer in de doelgroep
alles jonger dan 16 jaar.quote:
Inderdaad. Het is dus al begonnen?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
alles jonger dan 16 jaar.
Al is de gemiddelde luisteraar van 3FM 36 jaar
Dan val ik er inderdaad buitenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/NPO_3FM
15 tot en met 35 jaar
Dat blijft idd schitterend. Dan slaag je echt in je doelstellingquote:Op donderdag 9 april 2015 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
alles jonger dan 16 jaar.
Al is de gemiddelde luisteraar van 3FM 36 jaar
Twee schermen natuurlijk. NPO3 op tv en webcam op laptop. #3fmfan4lifequote:Op donderdag 9 april 2015 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
nu is er ook iets op tv. Ik weet van gekkigheid niet waar ik moet kijken/luisteren.
Dat proberen ze nu dus bij te stellen, Roel. Ze willen van 'ons' (lees: ouwe zakken) af.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijft idd schitterend. Dan slaag je echt in je doelstelling.
Maar ik voel me nog veel te jong om over te gaan schakelen naar radio 2.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat proberen ze nu dus bij te stellen, Roel. Ze willen van 'ons' (lees: ouwe zakken) af.
Je hebt nog 5 jaar om je oud genoeg te gaan voelen.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik voel me nog veel te jong om over te gaan schakelen naar radio 2.
Kun je erbij zeggen waar je kijkt/luistert?quote:
Douwe Bob is er deze week de Topsong.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik voel me nog veel te jong om over te gaan schakelen naar radio 2.
Douwe bobquote:Op donderdag 9 april 2015 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je erbij zeggen waar je kijkt/luistert?
Beste stoeldraaier award.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:36 schreef Evertjan het volgende:
en hoeveel awards gaat Marco Borsato winnen?
Liggend in bad met mn vriendinquote:Op donderdag 9 april 2015 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je erbij zeggen waar je kijkt/luistert?
30 man publiek in collegebankenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:38 schreef Cee het volgende:
Nu snap ik meteen ook hoe die show kon uitverkopen.
Periscope is zooo vorige week.quote:
Zit bij Wilbert op schoot.quote:
Ik vond het een hele slechte grap.quote:
Ik kijk ernaar.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het een hele slechte grap.
Ze zijn hem aan het Jettrebellen.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zijn Hoitjes wel heel erg aan het promoten.
Zijn middagshow is nog niet eens begonnen en ik ben hem nu al zat.quote:
Daar slagen ze na jaren van 3FM Presents-crap en andere prijsvragenshit nog steeds niet in...quote:Op donderdag 9 april 2015 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat proberen ze nu dus bij te stellen, Roel. Ze willen van 'ons' (lees: ouwe zakken) af.
Volgende maandquote:Op donderdag 9 april 2015 20:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wanneer pleuren die C&S ook alweer op?
Na de zomerquote:Op donderdag 9 april 2015 20:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wanneer pleuren die C&S ook alweer op?
nee wel een zusquote:Op donderdag 9 april 2015 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dotan is wel knap
Zou hij een vrijgezelle broer hebben?
Die schijnt niet meer vrijgezel te zijn.quote:
Ja maar die is dood.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dotan is wel knap
Zou hij een vrijgezelle broer hebben?
twitter:frenkelvdm twitterde op donderdag 09-04-2015 om 20:50:26Elke NL awardshow lijkt zo'n verjaardag waarop iedereen in een kring elkaar zit aan te staren over het plastic tafelkleed #3FMawards reageer retweet
Volgens mij valt dat bij jou wel meequote:Op donderdag 9 april 2015 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik kijk. Ik kan iets veel beters doen met deze tijd.
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat bij jou wel mee![]()
/pino
valt wel tegenquote:Op donderdag 9 april 2015 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik kijk. Ik kan iets veel beters doen met deze tijd.
quote:Op donderdag 9 april 2015 20:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat bij jou wel mee![]()
/pino
Verrader!quote:
Nee, misschien wel de leukste live band van dit momentquote:
dat valt ook wel mee.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, misschien wel de leukste live band van dit moment
quote:
Dat zal wel niet, die doen niet aan al die geldverspillende dingen.quote:
Mooie tent.quote:
Hmmm ze doen de show in de klassieke zaal, ik weet niet of ik dat nou zo geschikt vindquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:09 schreef Pandaplint het volgende:
MM verdomme
Giel heeft z'n portie weer gehad.
Die is te alternatief.quote:
Roadkillquote:Op donderdag 9 april 2015 21:13 schreef Evertjan het volgende:
wat is dat voor hoofddeksel het is toch geen moslima?
Vorige jaren was geluidskwaliteit rampzalig.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:13 schreef Paul het volgende:
Maar hoe komen ze erop om dit niet live uit te zenden
Kovacs is best OK. Ik had wat problemen eerst omdat een kutapplicatie genaam kofax mijn systemen frustreerden.quote:
Zometeen.quote:
Jaar begint en eindigt met de 3FM awards.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:15 schreef ddx het volgende:
Jaar is amper begonnen maar we kijken terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |