Dat wordt echt kut ja. Ik ben best een lijstjesluisteraar maar dit hoeft nietquote:
Ik zet gewoon mijn zolderraam open en geniet van de frisse doch warme lucht.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
Het is morgen 21 graden, ik ga lekker naar buiten
Lekker stadionweer morgenquote:Op donderdag 9 april 2015 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
Het is morgen 21 graden, ik ga lekker naar buiten
Ben jij voor FC Wageningen?quote:
Dat doe ik al de hele week.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zet gewoon mijn zolderraam open en geniet van de frisse doch warme lucht.
FC Utrecht?quote:
F1quote:
Goede keus.quote:
Wordt een kutrace.quote:
Ik ga naar de derby van Manchester.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede keus.
Wat is er zondag dan?
Hoezo?quote:
Niets mis mee.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ga naar de derby van Manchester.
Ik voorspel een optocht gezien de uitslag van 2 weken terug, de droogte en de baan.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zondag lapjesmarkt
Ongestoord samen met moeders lapjes voelen en kopen voor jurkjes en rokjes.
Gebakjes eten. Heerlijkheid
Spannend.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Veel plezierWij gaan zaterdag naar een 'woonmarkt', staan makelaars en de bank en klusbedrijven en alles, en wij zitten te overwegen of we een huis willen kopen
Ik heb nog mazzel dat ik mijn huidige huurhuis mocht huren, is sociale huur het IB60 formulier gaat over het jaar ervoor - toen ik een uitkering hadquote:Op donderdag 9 april 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spannend.
En als je kunt betalen, huis kopen. Huren is tegenwoordig om te huilen.
Ik vond de vorige race best amusant anders. Niet op-het-puntje-van-mijn-stoel spannend, maar toch.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voorspel een optocht gezien de uitslag van 2 weken terug, de droogte en de baan.
Huren is dramatisch omdat de koopmarkt voor velen onbereikbaar is.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spannend.
En als je kunt betalen, huis kopen. Huren is tegenwoordig om te huilen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Rokjesdag. Ik doe morgen met opzet mijn tuinbroek aan.
Ik ook.quote:
Eensquote:
Beetje flauw maar wel lekkerquote:Op donderdag 9 april 2015 13:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit is ook van die niksige muziek die iedereen destijds zooooo geweldig vond
patserquote:Op donderdag 9 april 2015 13:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ga naar de derby van Manchester.
Boeiendquote:Op donderdag 9 april 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met dit mooie weer maar even lopend naar de supermarkt.
PAUW.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:35 schreef Bronson het volgende:
Bovenstaande.
Beste Nederlandse band van de laatste paar jaar.
Zouden de 3FM-Award vanavond wel verdienen ja, maar zal wel Kensington wordenquote:Op donderdag 9 april 2015 14:35 schreef Bronson het volgende:
Bovenstaande.
Beste Nederlandse band van de laatste paar jaar.
Vind ik minder.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PAUW.
traumahelikopter
Jacco Gardner
Ik heb meer plezier beleefd aan het debuut van Jacco Gardner. Al kun je discussieren of dat een band is.quote:
quote:
quote:
en morgen de hele dag matige live-versies van de 3FM awards van nederlandse topbandsquote:
Nee Gouden Klomp lijst.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en morgen de hele dag matige live-versies van de 3FM awards van nederlandse topbands![]()
Morgen is de Gouden Klomp top 100 toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en morgen de hele dag matige live-versies van de 3FM awards van nederlandse topbands![]()
Dat zeg ikquote:Op donderdag 9 april 2015 15:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen is de Gouden Klomp top 100 toch?
Gammaquote:
Het beste Nederlandse lied aller tijden.quote:
Beste liedje van Nederlandse artiest.quote:
Het beste liedje van een Nederlandse artiest aller tijden.quote:
Kloptquote:
Dus we krijgen 100 Nederlandse artietsen voor onze kiezenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het beste liedje van een Nederlandse artiest aller tijden.
Correct.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Dus we krijgen 100 Nederlandse artietsen voor onze kiezen?
Ik vermoed een shitload aan Kensington, Chef's Special, Go Back To The Zoo, Dotan, Anouk, Kane, Racoon, Jacqueline, Krezipquote:Op donderdag 9 april 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct.
Bijvoorbeeld Boudewijn de Groot, Klein Orkest, Frank Boeijen, de Golden Earring. Prima vooruitzicht, toch?
Miss Montrealquote:Op donderdag 9 april 2015 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vermoed een shitload aan Kensington, Chef's Special, Go Back To The Zoo, Dotan, Anouk, Kane, Racoon, Jacqueline, Krezip
Is het een festival met een awarduitreiking? GEWAAGD!quote:Op donderdag 9 april 2015 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaja zo langzamerhand weten we wel dat het een festival is met een awarduitreiking.
Bands met de grootste fanbasesquote:Op donderdag 9 april 2015 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vermoed een shitload aan Kensington, Chef's Special, Go Back To The Zoo, Dotan, Anouk, Kane, Racoon, Jacqueline, Krezip
Jep, maar goed, ik heb komende zondag en volgende week zaterdag ook 2 optredensquote:
Oei.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |