Daar maak je een puntquote:Op donderdag 9 april 2015 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL kan ook in Sport. Geintje. Maar dit is een succesvol forum, waar veel user plezier uit halen. PUB werd gesloten door het vele gescheld. Wie zit dit leuke forum in de weg
de users zelfquote:Op donderdag 9 april 2015 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL kan ook in Sport. Geintje. Maar dit is een succesvol forum, waar veel user plezier uit halen. PUB werd gesloten door het vele gescheld. Wie zit dit leuke forum in de weg
Welk verloop? Er was 1 Mod vanaf het begin en die verveelde zich dood.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:18 schreef PeZu het volgende:
en een hoog verloop onder mods, wat doe je dan?
op fok zelfquote:Op donderdag 9 april 2015 14:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welk verloop? Er was 1 Mod vanaf het begin en die verveelde zich dood.
Begrijp niks van je post.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
de users zelf![]()
geen mods meer, en een hoog verloop onder mods, wat doe je dan? nwe mods zoeken en hopen dat ze blijven of de goedlopende topcis elders onderbrgeen? dat laatste is toch niet zo groot probleem, dan staat er geen 40+ meer als sub fora maar als je met dezelfde lui in het zelfde topic zit who teh hell cares?
en dat is waarom ze jou beter geen mod makenquote:Op donderdag 9 april 2015 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp niks van je post.
Karina stopt als mod, terwijl ze zelf zegt dat ze weinig te modden had.
Ik wil het best wel modden. Maar dan moet ik auteursrechten krijgen.
Je vergeet Cat22. Die was de eerste mod op 40+quote:Op donderdag 9 april 2015 14:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welk verloop? Er was 1 Mod vanaf het begin en die verveelde zich dood.
Heb jij een eigen forum gehad op FOK!quote:Op donderdag 9 april 2015 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat is waarom ze jou beter geen mod maken
hoe doet dat er toe?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb jij een eigen forum gehad op FOK!
Tong80 topic verzameling
Nu met je staart tussen de billen antwoorden. Ben benieuwd. Zou Ben Bits zeggen. Cool kauwend op z'n kauwgum. Ben Bril is de scheidsrechter. Google maar op z'n naam. Ben zelf weg voor vandaag en voor gisteren. Eergisteren weet ik niet meer. Te lang geleden. Volgens Kor. Kor Sakof.
Sorry, dat is de leeftijd.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vergeet Cat22. Die was de eerste mod op 40+
Net de goed-heiligman aangesproken.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe doet dat er toe?
en had, als in in niet meer hebben, geen rede om mee te pronken![]()
ik heb wel meer gehad dan een forum, maar ook dat doet er weinig toe als ik zeg dat ik je jou geen goede mod vind
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net de goed-heiligman aangesproken.
'Mijn God, vanwaar toch steeds dat slechte Nederlands.'
'Heb al een dagtaak aan de type-fouten Tongie.'
Tot morgen. Of iets eerder. Ik weet nooit van te voren wanneer ik ga melden dat ik FF ga pissen.
Was best gezellig die vorige sluiting van 40+quote:
Dat was weer de voor-vorige sluiting. Het is nu de 3e keer dat het dicht gaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
Was best gezellig die vorige sluiting van 40+![]()
40+ / [SC] Bejaardensoos Final countdown.....
viermaal.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef HPLC het volgende:
Driemaal is scheepsrecht, de volgende keer blijft ie definitief
Ai, dat had ik niet begrepen. Nou, in dat geval verwacht ik 40+ zeker nog wel eens tegen te komen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
viermaal.
Blijkbaar is gewoon een probleemloos forum-onderdeel niet spannend genoeg en zitten we iets (wat, wie?) in de weg?
aha.... géén succesvolle reeks dusquote:Op donderdag 9 april 2015 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was weer de voor-vorige sluiting. Het is nu de 3e keer dat het dicht gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |