Hoe lang hebben we nog?quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Wie weet krijgen we dit topic nog wel vol voordat dit leuke subforum sluiten moet.
we zijn net als de titanic die een ijsschots te gemoed komtquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe lang hebben we nog?
Of is dat een verkeerde vraag in dit sub-forum
Als de FA's zich aan het tijdelijke karakter houden zal het wel 9 april worden, want we zijn 9 maart begonnen met 40+.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:13 schreef mazaru het volgende:
Hoe lang hebben we nog?
blijft dit forum niet bestaan danquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:19 schreef laffer het volgende:
[..]
we zijn net als de titanic die een ijsschots te gemoed komt![]()
vergeet niet dat dit het enige forum is waar ik alle moderators persoonlik van ken en waar ik GEEN problemen mee heb dus het valt allemaal te bezienquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe lang hebben we nog?
álle mods, het zijn er maar 2quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:22 schreef Harrie het volgende:
vergeet niet dat dit het enige forum is waar ik alle moderators persoonlik van ken en waar ik GEEN problemen mee heb dus het valt allemaal te bezien
Ik heb via mijn lief heel erg achter de schermen gelobbyed om dit forum te krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:21 schreef Harrie het volgende:
blijft dit forum niet bestaan danik zie wel potentie eigenlijk
Hyper, hyper, hyper!!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen er natuurlijk steeds meer 40+ers bij dan pubers en PUB is ook nog steeds open.
Wat een schatje is die kale pisnicht, he?quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien vind ik laffer de beste mod allertijden.
heel Fok! is aan het verpuberen als je het mij vraagt, er wordt alleen gekeken naar postaantallen en dat soort shit, ikhoudelijk kan alleen in zinloze politieke discussies die alleen gaan over persoonlijke voorkeuren en niet inhoudelijk zijn, geen rellen meer en als je een (half) naakte foto van jezelf plattst ben je meteen de Breezahteef van 2006 en heb je alle aandacht.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb via mijn lief heel erg achter de schermen gelobbyed om dit forum te krijgen.
Omdat ik tegenwoordig persona-non-grata ben voor wat FA's mocht ik het niet modden, maar de huidige 2 modjes hebben mijn volledige goedkeuring.
En als ze het voor elkaar krijgen om het wat langer open te laten blijven, lijkt het mij prima.
Uiteindelijk komen er natuurlijk steeds meer 40+ers bij dan pubers en PUB is ook nog steeds open.
Altijd al geweest alleen hadden ze geen vertrouwen in die zak hooiquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een schatje is die kale pisnicht, he?![]()
Yup! En ik vind het knap dat zo'n ouwe zemelaar nog zo'n gedegen oordeel kan vellen!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een schatje is die kale pisnicht, he?![]()
Hoogste tijd om weer eens in te grijpen op zijn Harrie 's en die huidige sfeer te doorbreken dus.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:43 schreef Harrie het volgende:
Ik mis wat de laatste tijd op fok alleen ik weet niet wat het is, ik voel me niet meer thuis
Ja, gooi maar dicht dit subforum en de mods moeten aan het gas.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
Hoogste tijd om weer eens in te grijpen op zijn Harrie 's en die huidige sfeer te doorbreken dus.
nee dat gaat me niet meer lukken denk ik, ik heb geen tijd om dagen lang te zoeken naar potentiele rellen en ze modereren tegenwoordig zo streng dat er dan binnen 2 dagen een CENTRAAL reltopic voor Harrie is en dan is de lol er af.quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogste tijd om weer eens in te grijpen op zijn Harrie 's en die huidige sfeer te doorbreken dus.
Alstu:quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:46 schreef ElizabethR het volgende:
Mag ik dan nou mijn glaasje-port-voor-het-slapen-gaan????
die is wel heel slap pisnichtquote:Op dinsdag 4 april 2006 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, gooi maar dicht dit subforum en de mods moeten aan het gas.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 01:48 schreef APK het volgende:
Ja, gooi maar dicht dit subforum en de mods moeten aan het gas.![]()
proost dan neem ik nog een fles Budweiser en dan misschien nog wel 1 voor het slapen gaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |