wie is die griezel?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Meneer Laffer, dat is geen kam
[afbeelding]
Yessss dat wordt dus in het bad met zijn allenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die stonken, maar ga je gang
nog een advokaatje? Of ga je dan weer mal doen met de nachtbroeder![]()
wat jammer, ik heb nou juist een verrassing voor je onder de dekensquote:Op zondag 26 maart 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dan hoef je bij mij niet te komen kijken; kan je nu alvast zeggen dat ik niet met mijn handen boven de dekens ga slapen
Zuster Bluezz even vraagt om een Zweedse band (onrustband) te laten aanleggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:10 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dan hoef je bij mij niet te komen kijken; kan je nu alvast zeggen dat ik niet met mijn handen boven de dekens ga slapen
Ja dat roken we al Meneer Laffer, kóm even verschonenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:13 schreef laffer het volgende:
wat jammer, ik heb nou juist een verrassing voor je onder de dekens![]()
![]()
je wist het al, shit!!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat roken we al Meneer Laffer, kóm even verschonen![]()
Dat roken we dus.quote:
en familiefotoquote:Op zondag 26 maart 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie klismaas hebben we hier
Zeg, wat een schatje Laffert
[afbeelding]
hoi kanjerquote:Op zondag 26 maart 2006 01:57 schreef Aventura het volgende:
* Aventura meldt zich aan. Voor tweëen thuiskomen van het stappen = rijp voor de soos
ik dacht dat ik teveel had gezopen maar jij hebt daar ook al last van??quote:Op zondag 26 maart 2006 03:00 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie daar ook wel eens last van, dat je zomaar opeens een uurtje kwijt bent op je ouwe dag?
Mij overkwam dat net...ik keek op de klok en opeens was ik een uur kwijt.
Zal de ouwe dag wel weer zijn, of mijn Korzakov.
quote:
Een nieuw buurthuis!!quote:Op zondag 26 maart 2006 03:03 schreef Aventura het volgende:
![]()
Ik snap er ook niets van Golfer. Maar ik was net in de Korsakoff. Wellicht heeft dat er iets mee te maken
nu al??quote:Op zondag 26 maart 2006 03:15 schreef martinlutherking het volgende:
Tvp.Ik ga als jongeling slapen. Drank maakt je oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |