Bijbelsquote:Op donderdag 9 april 2015 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lazarus. Ken je bijbelklassiekers.![]()
40+ / 40+ gaat niet de archieven in!
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef HPLC het volgende:
Driemaal is scheepsrecht, de volgende keer blijft ie definitief
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:50 schreef HPLC het volgende:
Driemaal is scheepsrecht, de volgende keer blijft ie definitief
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef yvonne het volgende:
Ik zie dat 40+ nog uitgroeien tot iets heel moois
De tijd zal het uitwijzen.quote:
Ik was 36 toen ik me registreerde op FOK!.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijd zal het uitwijzen.![]()
Er is nog steeds genoeg potentie en de doelgroep wordt ook steeds groter. Plus wat Deisyy terecht aanhaalt het is voornamelijk een subforum geweest waar heel veel gelachen is en waar amper tot nooit problemen waren en wat qua modden een heel makkelijk subforum was. Users die plezier hebben, unieke initiatieven ontplooien en amper voor ellende zorgen is een situatie waar vele andere subfora voor zouden tekenen.
De ongezonde groei die je in de grafiek in de OP ziet staan doet voor mij weinig af aan wat er de jaren hiervoor allemaal heeft plaatsgevonden. Daarvan had een groot deel nooit op een andere (openbare) plek op FOK! kunnen gebeuren.
Ik was al iets ouderquote:Op donderdag 9 april 2015 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was 36 toen ik me registreerde op FOK!.
Het is zeker wat treurig omdat users hier een leuke tijd hadden en vaste stek vonden. Maar als je kijkt naar de topics dan snap ik het ook wel weer. Die leuke initiatieven kunnen ook in andere subfora gedaan worden.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijd zal het uitwijzen.![]()
Er is nog steeds genoeg potentie en de doelgroep wordt ook steeds groter. Plus wat Deisyy terecht aanhaalt het is voornamelijk een subforum geweest waar heel veel gelachen is en waar amper tot nooit problemen waren en wat qua modden een heel makkelijk subforum was. Users die plezier hebben, unieke initiatieven ontplooien en amper voor ellende zorgen is een situatie waar vele andere subfora voor zouden tekenen.
De ongezonde groei die je in de grafiek in de OP ziet staan doet voor mij weinig af aan wat er de jaren hiervoor allemaal heeft plaatsgevonden. Daarvan had een groot deel nooit op een andere (openbare) plek op FOK! kunnen gebeuren.
Dat kan, maar de kans dat dat zal gebeuren schat ik niet al te hoog in.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:56 schreef Voxs het volgende:
Het is zeker wat treurig omdat users hier een leuke tijd hadden en vaste stek vonden. Maar als je kijkt naar de topics dan snap ik het ook wel weer. Die leuke initiatieven kunnen ook in andere subfora gedaan worden.
Misschien is het een samenloop van omstandigheden. Modloos dus men vraagt zich af: is het de moeite waard een mod te zoeken of kan de sc prima ergens anders.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan, maar de kans dat dat zal gebeuren schat ik niet al te hoog in.
Daarnaast blijft het een tikje vreemd aanvoelen dat 40+ er als enige (of iig als eerste) uitgepikt wordt en dat het er ook maar net vanaf hangt hoever je terug wilt kijken naar topics plus dat de variatie aan topics groter is dan een jaar geleden.
Ik ga niet vechten tegen beeldvorming, maar het is wel een woord wat heel erg door mijn hoofd spookt.
VBL kan ook in Sport. Geintje. Maar dit is een succesvol forum, waar veel user plezier uit halen. PUB werd gesloten door het vele gescheld. Wie zit dit leuke forum in de wegquote:Op donderdag 9 april 2015 14:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het een samenloop van omstandigheden. Modloos dus men vraagt zich af: is het de moeite waard een mod te zoeken of kan de sc prima ergens anders.
Wat betreft beeldvorming: ik heb mij altijd afgevraagd waarom perse een apart subforum. Er zijn genoeg subfora om topics te openen die andere 40+ ers zouden aanspreken. Er is toch ook een Memory Lane subforum? Ik wil zeker niets afdoen aan het leuke en enthousiasme (soms) van dit subforum hoor maar veel topics kunnen prima in andere fora. Kijk alleen maar naar al die muziektopics..
Danny zit in zijn midlife crisis.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL kan ook in Sport. Geintje. Maar dit is een succesvol forum, waar veel user plezier uit halen. PUB werd gesloten door het vele gescheld. Wie zit dit leuke forum in de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |