SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kingstown op 09-04-2015 17:35:14 ]
Zelf vond ik het altijd wel leuk als er ook jongeren langskwamen om te posten, dus dat schuldgevoel is niet nodig.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:03 schreef HPLC het volgende:
Helaas.
Ik postte hier wel eens voor de grap, voelde me altijd een beetje schuldig omdat ik nog anderhalf decennium verwijderd ben van de 40
Begin volgende week wordt de stekker eruit getrokken.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:15 schreef knokkels het volgende:
Awww wanneer is de condoleance/begrafenis? Dan kunnen we die opluisteren met R49 muziek?
RIP
Dank je wel dat je deze droevige muziek met ons deelt voor dit droevige nieuws.quote:
quote:
Haha ik heb je ook wel eens voor de grap zien posten.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:03 schreef HPLC het volgende:
Helaas.
Ik postte hier wel eens voor de grap, voelde me altijd een beetje schuldig omdat ik nog anderhalf decennium verwijderd ben van de 40
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Over twee en een half jaar gaat 40+ gewoon weer open. Dan voldoe ik aan de leeftijdsgrens.
Rust zacht, 40+. Gaan we nu lobbyen voor een 30+?
wij zijn UTO!!!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef ChocoFan het volgende:
Wie is eigenlijk de schuldige aan de ondergang van 40+????
De Rabobank?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef ChocoFan het volgende:
quote:
quote:
Er was ooit een 30+ reeks en daaruit is volgens mij (mede) het 40+ subforum ontstaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:27 schreef robdriessen het volgende:
Rust zacht, 40+. Gaan we nu lobbyen voor een 30+?
we gaan geen vingers wijzenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:35 schreef ChocoFan het volgende:
Dat zou je sowieso al moeten doen…Stelletje kunstroversquote:Op donderdag 9 april 2015 11:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]Dan gaan we die eens boycotten.
een van mijn heftigste trauma's.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:41 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]![]()
Mijn favo film aller tijden.
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:42 schreef just me het volgende:
[..]
we gaan geen vingers wijzen
alleen middelvinger opsteken
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er was ooit een 30+ reeks en daaruit is volgens mij (mede) het 40+ subforum ontstaan.
In mijn herinnering althans. De posters die in die 30+ reeks zaten kunnen dat wrs beter beantwoorden.
Overigens is 40+ al eerder ten grave gedragen en alsnog uit de dood opgestaan.
Ben al jaren niet meer bij de Rabobank, dus dat is al opgelost van mijn kant.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zou je sowieso al moeten doen…Stelletje kunstrovers
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)it-de-schappen.dhtml
Oh en ING en ABN moet je ook mijdenquote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer bij de Rabobank, dus dat is al opgelost van mijn kant.
Ja hoorquote:
Het 40+ forum is Jezus?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er was ooit een 30+ reeks en daaruit is volgens mij (mede) het 40+ subforum ontstaan.
In mijn herinnering althans. De posters die in die 30+ reeks zaten kunnen dat wrs beter beantwoorden.
Overigens is 40+ al eerder ten grave gedragen en alsnog uit de dood opgestaan.
Bijna alle banken dus.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh en ING en ABN moet je ook mijden
geld in een oude sok.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh en ING en ABN moet je ook mijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |