Ik denk dat we hier het probleem hebben. Ik kan op geen enkele manier blij zijn dat ze weg is. Ze deed nooit wat verkeerd en vrienden hebben het er nog steeds over hoe tof ze was.quote:
Oh. Dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 9 april 2015 08:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die periode heeft ie al gehad.
Maar het feit dat ze niet ziet hoe mooi jij bent, hoe fijn het is om met jou samen te zijn moet toch genoeg zeggen?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier het probleem hebben. Ik kan op geen enkele manier blij zijn dat ze weg is. Ze deed nooit wat verkeerd en vrienden hebben het er nog steeds over hoe tof ze was.
Nope, ze voelde het al langer komen en dacht eerst dat het een soort fase na de eerste verliefdheid is waar je doorheen moetquote:Op donderdag 9 april 2015 08:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja niets, maar dat kan toch niet in een dag gebeurd zijn, dat ze dat niet meer was?
Maar het voelt zo kromquote:Op donderdag 9 april 2015 08:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezo een fucking while. 6 maand is echt nog niet heel lang hoor. Ik ben ook al 4 maand onderweg en ook nog niet helemaal waar ik zijn wil. Wat ik al zei; verschilt p.p en tijd is relatief.
quote:Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef Californium het volgende:
Ik heb vannacht weer over Fok gedroomd hoor. Niet over Straw en de geitjes, maar over Loka en haar favo shorts die in het raam hangen ( en niets kinky dus). Ik heb blijkbaar niets boeiends over mijn leven te dromen dus droom ik over fok!
Ik ga vandaag eens wegblijven hiero
Probeer ik zo hard horny en verzuurd te zijn. Ben ik horny en happy. Jeetje.quote:
RIP inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2015 08:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik met mijn favo shorts op een boomstam met pek erop gaan zitten tijdens het kamperen. RIP.
quote:Op donderdag 9 april 2015 08:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Probeer ik zo hard horny en verzuurd te zijn. Ben ik horny en happy. Jeetje.
Nah. Me gusta
Ik vind 6 maanden erg kort nogquote:Op donderdag 9 april 2015 08:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoezo een fucking while. 6 maand is echt nog niet heel lang hoor. Ik ben ook al 4 maand onderweg en ook nog niet helemaal waar ik zijn wil. Wat ik al zei; verschilt p.p en tijd is relatief.
Wat zegt dat over haar danquote:Op donderdag 9 april 2015 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar het feit dat ze niet ziet hoe mooi jij bent, hoe fijn het is om met jou samen te zijn moet toch genoeg zeggen?
En daarom aan jezelf werken. En daar heb je altijd tijd voorquote:Op donderdag 9 april 2015 08:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, ze voelde het al langer komen en dacht eerst dat het een soort fase na de eerste verliefdheid is waar je doorheen moet
Niet dus
[..]
Maar het voelt zo krom
true. En daarom ananasquote:Op donderdag 9 april 2015 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verzuurd doen/zijn maakt het leven ook maar zo zuur
Niet zoveel. Alleen dat jullie niet bij elkaar pasten.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat zegt dat over haar dan
Dat ze jou niet kan waarderen en dat zou genoeg moeten zijn om haar niet leuk te vinden.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat zegt dat over haar dan
Maar dat is rationeel denken. Mijn hoofd leidt een vrouwenleventje nuquote:Op donderdag 9 april 2015 08:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat ze jou niet kan waarderen en dat zou genoeg moeten zijn om haar niet leuk te vinden.
Mjah dan weet ik het ook niet..quote:Op donderdag 9 april 2015 08:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is rationeel denken. Mijn hoofd leidt een vrouwenleventje nu
Yayquote:Op donderdag 9 april 2015 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar vroeger was ik een eckte altochick dus daarom nog heel veel wijde broeken. Mijn stijl is al wat meer vervrouwlijkt.. Vanmiddag maar eens kijken wat ik nu van skinnys vind
jezelf forceren om rationeel te denken totdat je het zelf gaat geloven. Plus: geloven dat je een leuke jongen bent en dat je er mag zijn.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 april 2015 08:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Yayis dan wel even wennen denk ik. But so worth it. Ik loop niet meer in iets anders
Dat laatste gaat al beter, maar moeizaamquote:Op donderdag 9 april 2015 08:37 schreef Californium het volgende:
[..]
jezelf forceren om rationeel te denken totdat je het zelf gaat geloven. Plus: geloven dat je een leuke jongen bent en dat je er mag zijn.
Het duurt lang. Maar hard eraan blijven werken beloond op een gegeven moment echt hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 08:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat laatste gaat al beter, maar moeizaam
Heb hem twee keer geprobeerd te kijken. Twee keer halverwege af gezet. Hij was zelfs niet leuk toen ik stoned was.quote:
Ik was in slaap gevallen toen ik hem met een vriendin keekquote:Op donderdag 9 april 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb hem twee keer geprobeerd te kijken. Twee keer halverwege af gezet. Hij was zelfs niet leuk toen ik stoned was.
De eerste poging was dat gebeurd.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen toen ik hem met een vriendin keek
Ik ook. Soms duurt zoiets nu eenmaal wat langer zonder dat er echt een oorzaak voor is. Maar VA, ooit ben je er echt volledig overheenquote:
Kan niet. Iedereen heeft minpunten, of je kende haar niet heel goed.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier het probleem hebben. Ik kan op geen enkele manier blij zijn dat ze weg is. Ze deed nooit wat verkeerd en vrienden hebben het er nog steeds over hoe tof ze was.
Ik dacht het, er stapten mensen in tram 17 die wel wat weg hadden van jouw beschrijvingquote:
Oh gawd. Dat zal ik wel geweest zijn danquote:Op donderdag 9 april 2015 08:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht het, er stapten mensen in tram 17 die wel wat weg hadden van jouw beschrijving
Had je koffie bij, of een bril op?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh gawd. Dat zal ik wel geweest zijn dan
Verliefd worden is niet rationeel te verklaren of te regelen. Bij mij duurde het ook bijna twee jaar voordat ik weer verliefd werd na mijn laatste ex, en dat was echt niet omdat ik dat wilde, maar gewoon omdat t toevallig zo liep. Op wie en wanneer je verliefd word is iets dat gewoon gebeurd. So let it go and just wait till it happens.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
En niet binnen 6 maanden verliefd worden zegt ook niet zoveel.
Verliefd worden is een delicate zaak.
Neequote:Op donderdag 9 april 2015 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had je koffie bij, of een bril op?
Hmmquote:
Nee, grijs/groen, wintermodel. En ik had mijn bril op en bijna geen haar op mijn knoest.quote:
Ze kan in mijn FoBoquote:Op donderdag 9 april 2015 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is foto's uitwisselen niet handiger?
She's shyquote:Op donderdag 9 april 2015 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm maar van haar dus alleen een beschrijving...
Slecht of te kort?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:57 schreef aeque het volgende:
Smorgens. Ik moet echt eens een betere nachtrust gaan krijgen.
Combinatie van beide.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even een emo momentje, gaat zo wel over.
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Puala
[..]
* Puala knuffelt Lolaquote:Op donderdag 9 april 2015 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig, anders moest ik een droge grap posten.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
Liefffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen johquote:Op donderdag 9 april 2015 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig, anders moest ik een droge grap posten.
Weet er even geenquote:
Er waren natuurlijk wel wat dingen, maar het is niet dat ik nu kan zeggen blij te zijn van haar af te zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan niet. Iedereen heeft minpunten, of je kende haar niet heel goed.
Precies! On a serious note, speciaal voor VA, kom ik als spuit 11:quote:Op donderdag 9 april 2015 09:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een voor elke dag in het jaar en meer.
Het moet wel spannend blijven hequote:Op donderdag 9 april 2015 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm maar van haar dus alleen een beschrijving...
Ik bedoel dat ik een zwarte lange jas aanhadquote:Op donderdag 9 april 2015 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, grijs/groen, wintermodel. En ik had mijn bril op en bijna geen haar op mijn knoest.
daten zonder foto is ook leukquote:Op donderdag 9 april 2015 09:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het moet wel spannend blijven he![]()
Dan gaat er minstens 1 iemand fucking teleurgesteld zijnquote:
Oh nee, niet gezienquote:Op donderdag 9 april 2015 09:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een zwarte lange jas aanhad
Okay, dat snap ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er waren natuurlijk wel wat dingen, maar het is niet dat ik nu kan zeggen blij te zijn van haar af te zijn
Weet al een beetje hoe ze eruit zietquote:
Lekker snugger.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh nee, niet gezien
Maar we hebben het probleem al gevonden
Uh nee, sorryquote:Op donderdag 9 april 2015 09:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Lekker snugger.je weet dat ik die kant opmoet toch
Niet als het twee pessimisten zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaat er minstens 1 iemand fucking teleurgesteld zijn
standaard?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaat er minstens 1 iemand fucking teleurgesteld zijn
Ik heb me geschorenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:22 schreef FrauMilena het volgende:
Bij een blind date verwacht ik op z'n minst wel een calvin klein model ja
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:22 schreef Dqod het volgende:
Zou kroelen met Lola. Gewoon, omdat het kan :$
Mogguh Hostiquote:
Deze SC zit vol CK modellenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:22 schreef FrauMilena het volgende:
Mogguh dudequote:
Heyquote:Op donderdag 9 april 2015 09:22 schreef FrauMilena het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |