jezelf forceren om rationeel te denken totdat je het zelf gaat geloven. Plus: geloven dat je een leuke jongen bent en dat je er mag zijn.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 9 april 2015 08:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Yayis dan wel even wennen denk ik. But so worth it. Ik loop niet meer in iets anders
Dat laatste gaat al beter, maar moeizaamquote:Op donderdag 9 april 2015 08:37 schreef Californium het volgende:
[..]
jezelf forceren om rationeel te denken totdat je het zelf gaat geloven. Plus: geloven dat je een leuke jongen bent en dat je er mag zijn.
Het duurt lang. Maar hard eraan blijven werken beloond op een gegeven moment echt hoorquote:Op donderdag 9 april 2015 08:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat laatste gaat al beter, maar moeizaam
Heb hem twee keer geprobeerd te kijken. Twee keer halverwege af gezet. Hij was zelfs niet leuk toen ik stoned was.quote:
Ik was in slaap gevallen toen ik hem met een vriendin keekquote:Op donderdag 9 april 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb hem twee keer geprobeerd te kijken. Twee keer halverwege af gezet. Hij was zelfs niet leuk toen ik stoned was.
De eerste poging was dat gebeurd.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen toen ik hem met een vriendin keek
Ik ook. Soms duurt zoiets nu eenmaal wat langer zonder dat er echt een oorzaak voor is. Maar VA, ooit ben je er echt volledig overheenquote:
Kan niet. Iedereen heeft minpunten, of je kende haar niet heel goed.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier het probleem hebben. Ik kan op geen enkele manier blij zijn dat ze weg is. Ze deed nooit wat verkeerd en vrienden hebben het er nog steeds over hoe tof ze was.
Ik dacht het, er stapten mensen in tram 17 die wel wat weg hadden van jouw beschrijvingquote:
Oh gawd. Dat zal ik wel geweest zijn danquote:Op donderdag 9 april 2015 08:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht het, er stapten mensen in tram 17 die wel wat weg hadden van jouw beschrijving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |