Had je koffie bij, of een bril op?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh gawd. Dat zal ik wel geweest zijn dan
Verliefd worden is niet rationeel te verklaren of te regelen. Bij mij duurde het ook bijna twee jaar voordat ik weer verliefd werd na mijn laatste ex, en dat was echt niet omdat ik dat wilde, maar gewoon omdat t toevallig zo liep. Op wie en wanneer je verliefd word is iets dat gewoon gebeurd. So let it go and just wait till it happens.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
En niet binnen 6 maanden verliefd worden zegt ook niet zoveel.
Verliefd worden is een delicate zaak.
Neequote:Op donderdag 9 april 2015 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had je koffie bij, of een bril op?
Hmmquote:
Nee, grijs/groen, wintermodel. En ik had mijn bril op en bijna geen haar op mijn knoest.quote:
Ze kan in mijn FoBoquote:Op donderdag 9 april 2015 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is foto's uitwisselen niet handiger?
She's shyquote:Op donderdag 9 april 2015 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm maar van haar dus alleen een beschrijving...
Slecht of te kort?quote:Op donderdag 9 april 2015 08:57 schreef aeque het volgende:
Smorgens. Ik moet echt eens een betere nachtrust gaan krijgen.
Combinatie van beide.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even een emo momentje, gaat zo wel over.
quote:Op donderdag 9 april 2015 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Puala
[..]
* Puala knuffelt Lolaquote:Op donderdag 9 april 2015 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig, anders moest ik een droge grap posten.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
quote:
Liefffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen johquote:Op donderdag 9 april 2015 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig, anders moest ik een droge grap posten.
Weet er even geenquote:
Er waren natuurlijk wel wat dingen, maar het is niet dat ik nu kan zeggen blij te zijn van haar af te zijnquote:Op donderdag 9 april 2015 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan niet. Iedereen heeft minpunten, of je kende haar niet heel goed.
Precies! On a serious note, speciaal voor VA, kom ik als spuit 11:quote:Op donderdag 9 april 2015 09:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een voor elke dag in het jaar en meer.
Het moet wel spannend blijven hequote:Op donderdag 9 april 2015 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm maar van haar dus alleen een beschrijving...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |