abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151960546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Deezertje het volgende:
Zit er serieus aan te denken om iets met Koningsnacht/dag te gaan doen. Anders zit ik waarschijnlijk toch maar thuis Netflix te kijken zoals andere feestdagen, behoorlijk eenzaam dus terwijl half Nederland lol heeft met elkaar.. Hangt nog even van vervoer en het weerbericht af.. Wil eigenlijk naar de nacht, maar daar geen vervoer terug naar huis (ga in andere stad vieren dan) maar overdag is er ook al van alles te doen zondag. Ga dan wel in mijn eentje... maar op zo'n dag maakt dat niks uit want iedereen is gelijkgestemd als je maar wat oranjes aan hebt :)
Doen! Ik zou ook 's nachts gaan! Blijf anders lekker tot de ochtend in de stad, stel jezelf dat doel een keer. Als het echt kut is pak je even een hostel oid in een leuke stad. Gelijk genoeg mensen om je heen. ;)
pi_151960994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Deezertje het volgende:
Zit er serieus aan te denken om iets met Koningsnacht/dag te gaan doen. Anders zit ik waarschijnlijk toch maar thuis Netflix te kijken zoals andere feestdagen, behoorlijk eenzaam dus terwijl half Nederland lol heeft met elkaar.. Hangt nog even van vervoer en het weerbericht af.. Wil eigenlijk naar de nacht, maar daar geen vervoer terug naar huis (ga in andere stad vieren dan) maar overdag is er ook al van alles te doen zondag. Ga dan wel in mijn eentje... maar op zo'n dag maakt dat niks uit want iedereen is gelijkgestemd als je maar wat oranjes aan hebt :)
Waarom kom je niet naar fok!meets? Er worden vaak genoeg uitjes georganiseerd.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:05:21 #203
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151961017
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.

Happy zijn met jezelf is idd wel handig en dat ben ik oprecht ook. Bijna klaar met studie, genoeg geld op de rekening, doe waar ik zin in heb maar mis wel iemand om dat allemaal samen mee te kunnen doen.. Vanavond ga ik naar the Avengers. Leuk, ook niet echt een romantisch gebeuren verder.. maar als ik de behoefte zou hebben kan ik er met niemand over napraten of zeggen dat ik er (ook) geweest ben.
Jammer.

Bioscoop is ook niet echt de ideale plek om met mensen in contact te komen. Eigenlijk zou je gewoon eens de kroeg in moeten gaan. Aan de bar zitten, en begin eens met de barman/vrouw te praten, drink een paar, wordt wat losser en wie weet met je wie nog meer in contact komt. In de kroeg praat iedereen met iedereen.

(in het juiste topic nu)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151963677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Doen! Ik zou ook 's nachts gaan! Blijf anders lekker tot de ochtend in de stad, stel jezelf dat doel een keer. Als het echt kut is pak je even een hostel oid in een leuke stad. Gelijk genoeg mensen om je heen. ;)
Zie net dat er uberhaupt geen nachtbussen rijden op Koningsnacht... dus als ik ga wordt het iig blijven hangen in de stad tot de eerste bus weer gaat, of 's avonds rond 12 al de bus pakken maar dan zijn de feesten amper op gang. Taxi kan nog wel maar wordt je afgezet qua prijzen vaak met die evenementen.. Fiets te ver. :)
pi_151964072
Heb je geen familie die je eventueel wel op zou willen halen oid? Er valt altijd wel iets te regelen als je maar echt wilt...
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_151964125
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zie net dat er uberhaupt geen nachtbussen rijden op Koningsnacht... dus als ik ga wordt het iig blijven hangen in de stad tot de eerste bus weer gaat, of 's avonds rond 12 al de bus pakken maar dan zijn de feesten amper op gang. Taxi kan nog wel maar wordt je afgezet qua prijzen vaak met die evenementen.. Fiets te ver. :)
kun je n taxi betalen? En is t dus gewoon 'principe' dat je t niet wil?
compact en kleverig.
pi_151964174
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

kun je n taxi betalen? En is t dus gewoon 'principe' dat je t niet wil?
Je moet toch een smoes hebben om er onderuit te kunnen he.
pi_151964218
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je moet toch een smoes hebben om er onderuit te kunnen he.
zo leest t eigenlijk wel : :@
Waarom zeg je dat je wil gaan als je toch niet kan/wil?
compact en kleverig.
  donderdag 23 april 2015 @ 19:16:31 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151964380
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo leest t eigenlijk wel : :@
Waarom zeg je dat je wil gaan als je toch niet kan/wil?
Omdat ie dan niet meer hier 'mag' zeuren en klagen.

Deze zelfde zaken heb ik vorig jaar ook gehoord van hem en volgens mij heb ik ergens gelezen dat ie nu meer werkt. Dus geld zou voor die ene nacht echt geen probleem zijn.
Maarja ... Genoeg andere redenen waarom t niet kan.

Zelfs uitgaan met yats heeft ie afgewezen omdat hij toevallig net die week een date kon regelen. Niet dat t niet naast elkaar kan ofzo :')
pi_151964792
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ie dan niet meer hier 'mag' zeuren en klagen.

Deze zelfde zaken heb ik vorig jaar ook gehoord van hem en volgens mij heb ik ergens gelezen dat ie nu meer werkt. Dus geld zou voor die ene nacht echt geen probleem zijn.
Maarja ... Genoeg andere redenen waarom t niet kan.

Zelfs uitgaan met yats heeft ie afgewezen omdat hij toevallig net die week een date kon regelen. Niet dat t niet naast elkaar kan ofzo :')
Idd meer een principe haha. Geld is zeker het probleem niet, als sommige meiden wisten hoeveel ik in kas had was ik allang aan de vrouw wss, maar op zulke types val ik totaal niet. :)

Ben zelfs zo'n type dat zijn eigen eten en drinken meeneemt naar een pretpark of bioscoop omdat ie zich niet laat bedonderen met die prijzen die ze durven te vragen :P
  donderdag 23 april 2015 @ 19:30:24 #211
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151964851
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Idd meer een principe haha. Geld is zeker het probleem niet, als sommige meiden wisten hoeveel ik in kas had was ik allang aan de vrouw wss, maar op zulke types val ik totaal niet. :)

Ben zelfs zo'n type dat zijn eigen eten en drinken meeneemt naar een pretpark of bioscoop omdat ie zich niet laat bedonderen met die prijzen die ze durven te vragen :P
Ik glij van mijn stoel!
BEASTMODE
  donderdag 23 april 2015 @ 19:32:52 #212
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151964944
quote:

[..]

Ahaah! Nee, duidelijk. Dit verklaart het.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 23 april 2015 @ 19:36:35 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151965036
quote:

[..]

En dan niets willen veranderen aan je leven door eens een taxi te betalen. Echt je sterft nog eens met een boel geld in je kist. Echt handig!
  donderdag 23 april 2015 @ 20:11:39 #214
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151966063
Deezertje...waarom?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151966095
quote:

[..]

What about wonen in een appartementencomplex voor mensen met ASS? :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151966205
quote:

[..]

Kijk, daar is 'ie al.

"Ik ben zo zielig. Niemand wil me. Ik heb geen vrienden. Ik wil zo graag een relatie...

Maar alles moet me wel aan komen waaien. Precies gaan zoals ik wil. Ik weiger om me aan te passen. Tips? Nah, dan verloochen ik mijn eigen aanpak. Ik wil gewoon horen wat ik wil horen."

Ik geef het nog twee maanden tot je alleen "Vrouwen :') kuthoeren :')" kunt zeggen.
pi_151966236
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Deezertje heeft autisme?
pi_151966307
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:

[..]

Deezertje heeft autisme?
Iets in dat spectrum iig.
pi_151967606
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Over nagedacht, maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten want dan blijf je binnen dat 'wereldje' zitten. En ik heb ook niet hele erge ASS, meer sociaal last van want ben verder gewoon een slimme kerel, kan prima koken en zie er ook niet debiel uit. Da's ook een van de redenen dat ik hier zit:flirten en dat soort dingen ben ik gewoon erg slecht in, heb die signalen zelf niet door of verwacht er juist te veel van terwijl iemand nooit geďnteresseerd is geweest naar mij toe.

@arte wie heeft het over komen aanwaaien? Ik zeg alleen dat ik me júist onder de mensen begeef: school, sport, ov, stad etc. dus dan zou er ooit toch wel eens wat bij moeten zitten? En ik verwacht heus niet dat er morgen een meid op mij afstapt en meteen zegt: hé! Heb jij vanavond wat te doen??? Dan zou het hele spel er ook af zijn. Ik ben gewoon slecht in signalen oppakken of ik denk soms dat ze er zijn maar dan zijn ze er totaal niet (geweest). Zelfde als verliefd worden op iemand maar als jij dan eindelijk zegt: hé ik vind je best leuk, de ander zegt: uhhhhh oké maar ik jou alleen als vrienden...

@geld. Dat ik meer geld heb dan mening FOK!ker hier betekent niet dat ik maar overal met geld smijt als in op elk festival wat kopen en lekker snel de Kiosk inloop voor een bak koffie en een appelflap of van die mensen die blij roepen dat ze een banaan hebben voor 1 euro. Dat zijn de types die iedere maand zeuren of het salaris er al is. Gewoon vijf minuten verder lopen naar de supermarkt scheelt je heel simpel al centjes en je hebt voor die ene euro 1 kilo bananen voor de hele week :)
  donderdag 23 april 2015 @ 20:55:05 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151967903
Wat snap je nu niet aan "een keer een taxi doen"

Niemand zegt hier iets over dat je dat elke week moet doen of dat je je geld over de balk moet smijten.

Waarom altijd in extremen denken.

Nu heb je niets en blijkbaar wil je ook niets doen om de situatie te veranderen.
  donderdag 23 april 2015 @ 21:00:52 #221
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151968173
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:55 schreef Cue_ het volgende:
Wat snap je nu niet aan "een keer een taxi doen"

Niemand zegt hier iets over dat je dat elke week moet doen of dat je je geld over de balk moet smijten.

Waarom altijd in extremen denken.

Nu heb je niets en blijkbaar wil je ook niets doen om de situatie te veranderen.
Rationaliseren. Hij is slim genoeg om elke keuze (hoe fout ook op de langere termijn) met 27 argumenten en voorbeelden toe te lichten waarom die beter thuis kan blijven op K'Day. In zijn hoofd is het nu čcht de slimme keuze om thuis te blijven. 'Ik heb toch geen vervoer?' Continue zelfbescherming om het minste of geringste ongemak uit te weg te gaan, niet wetende dat je naar een x aantal jaar nog steeds dezelfde sukkel bent.

Short term discomfort -> long term gain
Short term comfort -> long term pain
BEASTMODE
pi_151968641
@deez: wat is het ergste dat kan gebeuren?
Als je n taxi pakt?
Als je met yats mee gaat?
Als je een meid vraagt voor koffie?
Als je een praatje begint over de hond van een vrouw in t park?
Als je weet ik wat?!
compact en kleverig.
pi_151969006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Over nagedacht, maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten want dan blijf je binnen dat 'wereldje' zitten. En ik heb ook niet hele erge ASS, meer sociaal last van want ben verder gewoon een slimme kerel, kan prima koken en zie er ook niet debiel uit. Da's ook een van de redenen dat ik hier zit:flirten en dat soort dingen ben ik gewoon erg slecht in, heb die signalen zelf niet door of verwacht er juist te veel van terwijl iemand nooit geďnteresseerd is geweest naar mij toe.
Je wilt toch sociaal contact? Waarom niet daar beginnen. Het is ook niet het een of het ander, wat je lijkt te denken. Bovendien is zo'n appartementencomplex echt niet alleen voor de erge gevallen.
pi_151969418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:

[..] want ben verder gewoon een slimme kerel, kan prima koken en zie er ook niet debiel uit
Zijn de meeste autisten dom, kunnen ze niet koken en zien ze er debiel uit dan? Leuk karakter heb je.

quote:
Ik zeg alleen dat ik me júist onder de mensen begeef: school, sport, ov, stad etc.
Dat zeg je inderdaad, maar uit je verhalen blijkt dat je je meer tussen de mensen begeeft waarmee ik bedoel dat je er wel bent / loopt maar niet echt contact lijkt te willen maken, of er in ieder geval niet de stappen toe neemt.

quote:
Dat ik meer geld heb dan mening FOK!ker hier betekent niet dat ik maar overal met geld smijt als in op elk festival wat kopen en lekker snel de Kiosk inloop voor een bak koffie en een appelflap of van die mensen die blij roepen dat ze een banaan hebben voor 1 euro. Dat zijn de types die iedere maand zeuren of het salaris er al is.
Jij bent het type dat wekelijks zeurt dat de vriend(in) er niet is (maar voor ieder initiatief een excuus kan verzinnen).

[ Bericht 1% gewijzigd door blondetrien op 23-04-2015 21:32:40 ]
pi_151969692
Is dit een Deezertje zelfhulptopic of wat? Zoveel mogelijk adviezen voor Deezertje formuleren.

Wordt er ook nog gehosseld? >:)
pi_151969723
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:33 schreef The_Odd_One het volgende:
Is dit een Deezertje zelfhulptopic of wat? Zoveel mogelijk adviezen voor Deezertje formuleren.

Wordt er ook nog gehosseld? >:)
Ja.
pi_151987289
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:34 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja.
Namen. Rugnummers. Verhalen.Hier! ^O^
pi_151993000
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
@deez: wat is het ergste dat kan gebeuren?
Als je n taxi pakt?
Als je met yats mee gaat?
Als je een meid vraagt voor koffie?
Als je een praatje begint over de hond van een vrouw in t park?
Als je weet ik wat?!
Uiteindelijk niets natuurlijk :)
Nee heb nu voor mezelf besloten sowieso de deur uit te gaan met Koningsdag/nacht. Moet nog even kijken hoe en waar maar ik heb absoluut geen zin om tot dinsdag niks te doen (of nou ja, wat ik normaal doe).

Werd net weer een beetje depri toen ik op school en in de bus allemaal mensen hoorde praten over wat en met wie ze Koningsdag gingen doorbrengen. Amsterdam. Tilburg, Breda, Nijmegen, Arnhem... Ik neem ze het niet kwalijk :) Het is gewoon no-nonsense lekker makkelijk vermaak: trek een oranje shirt aan, wat te drinken en het is al 'feest'. :D En als je vrienden hebt die ook gaan natuurlijk het ultieme uitje...

Wil sowieso meer uitgaan en Koningsdag lijkt me dan meest geschikt om te beginnen.. geen verwachtingen... ook al zie ik er nog steeds tegenop dat ik alleen moet en wss veel mensen in groepjes gaan en ik toch een manier moet vinden om daar tussen te passen anders wordt het vanaf de zijlijn toekijken en dan kan je net zo goed thuisblijven... of nou ja hoe doen jullie dat normaal gesproken?
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:55:43 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151993094
Gewoon de kroeg in gaan. Ergens staan, biertje erbij en mensen vriendelijk aankijken en eventueel gesprekje beginnen.

Dus je hebt voor koninfsdag/nacht wel geld over voor evt taxi of iets?
pi_151993310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon de kroeg in gaan. Ergens staan, biertje erbij en mensen vriendelijk aankijken en eventueel gesprekje beginnen.

Dus je hebt voor koninfsdag/nacht wel geld over voor evt taxi of iets?
Ja, geld is het probleem niet. Bijna alles in het leven kost nou eenmaal geld maar daar werk je dan ook voor :) Spaar nergens voor en kan het prima lijden. En het is niet dat ik meteen bankroet ga van een avondje stappen, het is gewoon dat ik het zonde vind om 2,50 voor een colaatje te betalen terwijl ik daar thuis 2 hele flessen voor heb. Maar dat is meer omdat ik ook niet uit mezelf ff op een terrasje ga zitten in mijn eentje want dan loop ik wel ff door naar huis. Als ik samen met iemand ben of op date betaal ik ook altijd netjes, en dan geen probleem want je krijgt er wat voor terug: gezelligheid.

Heb mezelf een budget van 20 euro gesteld voor drankjes. Kan ik 5-10 drankjes van halen. Is misschien een lachertje voor sommige mensen, maar het heeft ook weinig zin om met geld te smijten en leuke meiden trakteren en dan alsnog niks aan je avond overhouden :')
pi_151993582
Is dit serieus? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je zo moeilijk doet om een avondje weg en wat geld. Ik vind het vrij moeilijk om te geloven dat je dan zulke regeltjes gaat opstellen voor jezelf. Ik bedoel: ga die leuke avond gewoon tegemoet zonder allerlei vreemde gedachten en regeltjes.

Sinds ik hier zit kom ik tot veel nieuwe inzichten. Maakt me zo hard duidelijk dat ik niet veel heb gezien in m'n leven. :')
  vrijdag 24 april 2015 @ 17:23:42 #232
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151993614
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:21 schreef Nammie het volgende:
Is dit serieus? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je zo moeilijk doet om een avondje weg en wat geld. Ik vind het vrij moeilijk om te geloven dat je dan zulke regeltjes gaat opstellen voor jezelf. Ik bedoel: ga die leuke avond gewoon tegemoet zonder allerlei vreemde gedachten en regeltjes.

Sinds ik hier zit kom ik tot veel nieuwe inzichten. Maakt me zo hard duidelijk dat ik niet veel heb gezien in m'n leven. :')
Hoezo? Hij is toch gewoon financieel verantwoordelijk?
BEASTMODE
pi_151993645
quote:

Ik heb vaak ergens te hoge verwachtingen van. Dus ik kan wel 100 euro in mijn zak stoppen, maar heb je dan een leukere avond? Dat weet je niet. Ook niet met 20 nee. Maar dan is de 'schade' wel minder als het geen leuke avond was, en kan ik volgende week weer gaan. Ken ook mensen die er rustig iedere week 75 doorheen jagen... leuk hoor. Maar ben sowieso geen uitgaanstype.
pi_151993806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb vaak ergens te hoge verwachtingen van. Dus ik kan wel 100 euro in mijn zak stoppen, maar heb je dan een leukere avond? Dat weet je niet. Ook niet met 20 nee. Maar dan is de 'schade' wel minder als het geen leuke avond was, en kan ik volgende week weer gaan. Ken ook mensen die er rustig iedere week 75 doorheen jagen... leuk hoor. Maar ben sowieso geen uitgaanstype.
Je kunt toch 100 meenemen, als het geen leuke avond is ga je eerder weg en heb je geen schade. En als je wel een leuke avond hebt kun je in ieder geval eventuele nieuwe contacten trakteren en zelf ook nog wat nemen.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_151994494
quote:

[..]

Je hebt toch 'onderweg' wel door of het een leuke avond is of niet? Of ben ik nou gek en is dat iets dat je achteraf pas kunt analyseren? :? Ook als je in je eentje uit gaat kun je er gezelligheid of een leuke ervaring voor terugkrijgen... als je denkt dat dat niet het geval is zou ik eigenlijk gewoon niet gaan. -O-
pi_151994700
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:02 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Je hebt toch 'onderweg' wel door of het een leuke avond is of niet? Of ben ik nou gek en is dat iets dat je achteraf pas kunt analyseren? :? Ook als je in je eentje uit gaat kun je er gezelligheid of een leuke ervaring voor terugkrijgen... als je denkt dat dat niet het geval is zou ik eigenlijk gewoon niet gaan. -O-
Gelukkig bestaan er pinpassen ;) Weet zelf ook niet wat ik er van verwacht hoor. Ja, een hoop mensen en muziek, maar moet ook realistisch blijven. ik ga nooit uit als in 'uit' naar een club of wat dus sowieso me ergens tussen mengen is al een klus :) Heb als voordeel dat de meeste feestjes gratis zijn dus is het niks, hop, naar de volgende :) Hooguit dat ik namen of nummers uitwissel met mensen waar het mee klikt, verwacht ook zeker geen ONS ofzo eraan over te houden.
pi_151994761
quote:

[..]

Kun je niet beter met lotgenoten praten? Hier stuit je alleen op onbegrip ben ik bang. Het gaat ook niet meer over versieren, maar over contact maken in het algemeen. Er is hier ook een ASS topic :)

[ Bericht 10% gewijzigd door artelligence op 24-04-2015 18:21:25 ]
pi_151994812
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:51 schreef Deezertje het volgende:
.. en ik toch een manier moet vinden om daar tussen te passen anders wordt het vanaf de zijlijn toekijken en dan kan je net zo goed thuisblijven... of nou ja hoe doen jullie dat normaal gesproken?
Je zult jezelf actief in contact moeten brengen met mensen, zelf het voortouw even een avondje nemen. Dus toch een praatje. Tja, hoe begin je een praatje... dat moet gewoon natuurlijk gaan toch, lijkt me. Varieert van "lekker druk in de stad, he, vandaag?" en het gesprek dat daar natuurlijk uit voortkomt tot "ik zag u zo bezig, en ik dacht, die mevrouw kan volgens mij wel wat hulp gebruiken" bij een oud vrouwtje dat iets zwaars meetilt (als je in de randstad woont en geen vrouw bent kan ze dat weer beangstigend vinden he :P ). Maar het is echt heeeeeeel erg situatie-afhankelijk hoe je zo'n gesprekje opent, ik zou daar echt geen openingszinnen voor gaan gebruiken ofzo. Zeg gewoon wat er in je opkomt, vaak vinden mensen sociaal contact alleen maar leuk en anders herkennen ze je na 10 minuten toch al niet meer.

Zorg ook dat je er comfortabel mee bent dat je even alleen aan een bar hangt, sommige mensen schijnen zich daarvoor te schamen om de een of andere reden :?
pi_151994838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gelukkig bestaan er pinpassen ;) Weet zelf ook niet wat ik er van verwacht hoor. Ja, een hoop mensen en muziek, maar moet ook realistisch blijven. ik ga nooit uit als in 'uit' naar een club of wat dus sowieso me ergens tussen mengen is al een klus :) Heb als voordeel dat de meeste feestjes gratis zijn dus is het niks, hop, naar de volgende :) Hooguit dat ik namen of nummers uitwissel met mensen waar het mee klikt, verwacht ook zeker geen ONS ofzo eraan over te houden.
Gewoon pinpas mee inderdaad en er open instappen. :)
pi_151995348
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:15 schreef artelligence het volgende:

[..]

Kun je niet beter met lotgenoten praten? Hier stuit je alleen op onbegrip ben ik bang. Het gaat ook niet meer over versieren, maar over contact maken in het algemeen. Er is hier ook een ASS topic :)
Heb je gelijk in maar in je eentje iemand versieren is altijd lastiger dan dat je een zetje krijgt van een vriend tijdens het stappen ofzo. Bovendien is stappen sowieso een vaag begrip. Voor de een is dat letterlijk de deur uit een drankje doen, de ander zoveel mogelijk meisjes versieren en een zelfverzekerde player neemt alleen genoegen met een leuke meid in bed. En op de andere locaties wil versieren niet echt lukken, dan maar eens in de stad proberen :)
pi_151995525
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb je gelijk in maar in je eentje iemand versieren is altijd lastiger dan dat je een zetje krijgt van een vriend tijdens het stappen ofzo. Bovendien is stappen sowieso een vaag begrip. Voor de een is dat letterlijk de deur uit een drankje doen, de ander zoveel mogelijk meisjes versieren en een zelfverzekerde player neemt alleen genoegen met een leuke meid in bed. En op de andere locaties wil versieren niet echt lukken, dan maar eens in de stad proberen :)
Maar leg je de lat voor jezelf niet veel te hoog? Uitgaan om te versieren, tja, kan, maar als ik zo je verhalen lees kun je je er wellicht beter richten om contact te maken en lol te hebben. Dan komt de rest vanzelf wel.
  vrijdag 24 april 2015 @ 18:50:05 #242
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_151995601
quote:
Geef een een (fictief) voorbeeld? Veel succesverhalen lijken online mooier dan ze zijn omdat je heel selectief een boodschap kunt overbrengen :)
The remedy is the experience.
pi_151995905
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar leg je de lat voor jezelf niet veel te hoog? Uitgaan om te versieren, tja, kan, maar als ik zo je verhalen lees kun je je er wellicht beter richten om contact te maken en lol te hebben. Dan komt de rest vanzelf wel.
De lat ben je zelf toch? Ik merk al maanden dat ik het alleen zijn zat ben: ik heb vrienden en/of een vriendin nodig want ik somber en vergelijk me onnodig met anderen af. Sociaal contact koop je niet in de winkel en het is ook geen auto waarvoor je vandaag kan beginnen met sparen. Leuk contact tijdens uitgaan sla ik dan ook zeker niet af, en nogmaals ik verwacht echt niet met een x aantal meiden te zoenen of in bed te belanden, zo ben ik normaal toch niet.
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:15:28 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151996396
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De lat ben je zelf toch? Ik merk al maanden dat ik het alleen zijn zat ben: ik heb vrienden en/of een vriendin nodig want ik somber en vergelijk me onnodig met anderen af. Sociaal contact koop je niet in de winkel en het is ook geen auto waarvoor je vandaag kan beginnen met sparen. Leuk contact tijdens uitgaan sla ik dan ook zeker niet af, en nogmaals ik verwacht echt niet met een x aantal meiden te zoenen of in bed te belanden, zo ben ik normaal toch niet.
Ga dan met die ene gast uit die het aanbood.
Oh.
pi_151996484
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ga dan met die ene gast uit die het aanbood.
Precies. En yats is een goede en gezellige gast heb ik van horen zeggen.
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:21:25 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151996566
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Precies. En yats is een goede en gezellige gast heb ik van horen zeggen.
Ik snap wel dat het wat eng is verder, maar als je er zo erg mee zit zou ik deze kans wel aanpakken.
Oh.
pi_151996993
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het wat eng is verder, maar als je er zo erg mee zit zou ik deze kans wel aanpakken.
Als meeten met yats te eng is, dan is daten dat al helemaal.
  vrijdag 24 april 2015 @ 19:38:33 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_151997022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Muah ligt eraan hoe je die persoon kent. Als je die ook alleen maar online kent is dat wel spannender ja.
Oh.
  vrijdag 24 april 2015 @ 20:32:03 #249
416020 K44S
The bearded man
pi_151998638
Ik heb het eigenlijk best te doen met het jong.

Op elk front gelukkig... alleen niet op liefdes Gebied.

En dan nog overanalyseren.

Ik snap niet dat het doet.. maar ik snap wel meer niet.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 24 april 2015 @ 20:44:20 #250
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_151998994
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:32 schreef K44S het volgende:
Ik heb het eigenlijk best te doen met het jong.

Op elk front gelukkig... alleen niet op liefdes Gebied.

En dan nog overanalyseren.

Ik snap niet dat het doet.. maar ik snap wel meer niet.
Ik herken het precies, onzekerheid op sociaal vlak. Daar heb ik zelf verschrikkelijk veel last van gehad maar ik ben de confrontatie aangegaan en dat is heel goed uitgepakt. Het overanalyseren is ook heel herkenbaar, voor mij was dat een manier om smoesjes te bedenken om 'nieuwe situaties' uit de weg te gaan. Langzaam groeien is de oplossing.

Deezer, ga op stap met yats en leg een contact. Je zult zien dat het nemen van de stap al een opluchting is, ook als de afspraak niet wordt waar je op gehoopt had.
pi_152000020
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:44 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Ik herken het precies, onzekerheid op sociaal vlak. Daar heb ik zelf verschrikkelijk veel last van gehad maar ik ben de confrontatie aangegaan en dat is heel goed uitgepakt. Het overanalyseren is ook heel herkenbaar, voor mij was dat een manier om smoesjes te bedenken om 'nieuwe situaties' uit de weg te gaan. Langzaam groeien is de oplossing.

Deezer, ga op stap met yats en leg een contact. Je zult zien dat het nemen van de stap al een opluchting is, ook als de afspraak niet wordt waar je op gehoopt had.
Jij bent de comfortzone uitgestapt respect man!!
Deezer hoe oud ben je eigenlijk zal je wel 10xxxxxxxx keer verteld hebben maar :P
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:32:26 #252
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152002761
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jij bent de comfortzone uitgestapt respect man!!
Deezer hoe oud ben je eigenlijk zal je wel 10xxxxxxxx keer verteld hebben maar :P
Ik ben er nog niet hoor, het is vooral een mindset die je daarna verder helpt. Spreekwoordelijk op je bek gaan is ondenkbaar als je een beetje met jezelf in de knoop zit maar als je dat met ministapjes weg weet te werken dan is dat geen issue meer.

[ Bericht 10% gewijzigd door Klonterpot op 24-04-2015 22:37:45 ]
pi_152003004
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:32 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet hoor, het is vooral een mindset die je daarna verder helpt. Spreekwoordelijk op je bek gaan is ondenkbaar als je een beetje met jezelf in de knoop zit maar als je dat met ministapjes weg weet te werken dan is dat geen issue meer.
Het is vooral lastig dat ik ook geen vrienden heb, anders was die behoefte al een heel stuk minder. En ik weet ook wel dat een relatie echt niet alleen de leuke dingen is zoals ik nu overal verliefde stelletjes zie en weet dat ze savonds liggen te rotzooien. Het is alleen leuk als diegene mooi aansluit op je leven, anders zijn alleen de eerste dates leuk en daarna loop je je te ergeren aan kleine dingetjes. Ik ben bijna een kwart eeuw oud :) niet hopeloos oud ofzo, maar ga wel een nieuwe fase in straks met studie klaar, op mezelf etc. dus dan zou een leuk vooruitzicht samen welkom zijn en baal eigenlijk stiekem dat ik nooit wat van mijn studententijd heb gemaakt sociaal. Anders had ik wel een paar leuke scharrels gehad wss.
pi_152003070
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:32 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet hoor, het is vooral een mindset die je daarna verder helpt.
Wel goed bezig iig je probeert de cirkel te doorbreken!! Top
Vanmiddag had ik ook wat, ff broodje halen bij de subway voordat ik thuis aan de pils ging.
Paar leuke meiden die zeiden ineens Hoi!!

Als echte stealth commando anti sociaal reageer je daar niet op dus keek de andere kant op om te kijken wie daar liep.
Niemand dus.

Volgens mij kwam dat heel arrogant over???
pi_152003168
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is vooral lastig dat ik ook geen vrienden heb, anders was die behoefte al een heel stuk minder. En ik weet ook wel dat een relatie echt niet alleen de leuke dingen is zoals ik nu overal verliefde stelletjes zie en weet dat ze savonds liggen te rotzooien. Het is alleen leuk als diegene mooi aansluit op je leven, anders zijn alleen de eerste dates leuk en daarna loop je je te ergeren aan kleine dingetjes. Ik ben bijna een kwart eeuw oud :) niet hopeloos oud ofzo, maar ga wel een nieuwe fase in straks met studie klaar, op mezelf etc. dus dan zou een leuk vooruitzicht samen welkom zijn en baal eigenlijk stiekem dat ik nooit wat van mijn studententijd heb gemaakt sociaal. Anders had ik wel een paar leuke scharrels gehad wss.
Je kunt wel vrienden hebben jongen, vroegah 12 jaar terug op de zundapp puch tomos, en honda.
Gingen we naar het cafe.

En nu? Allemaal vriendin/trouwen/kinders.
Ik zelf ook goede baan eigen huisje, alleen vrienden hebben zegt niks.
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:50:40 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152003225
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wel goed bezig iig je probeert de cirkel te doorbreken!! Top
Vanmiddag had ik ook wat, ff broodje halen bij de subway voordat ik thuis aan de pils ging.
Paar leuke meiden die zeiden ineens Hoi!!

Als echte stealth commando anti sociaal reageer je daar niet op dus keek de andere kant op om te kijken wie daar liep.
Niemand dus.

Volgens mij kwam dat heel arrogant over???
Dan zou ik me ook maar ongemakkelijk voelen en het idee hebben dat ze me voor lul zetten :D
Oh.
pi_152003269
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan zou ik me ook maar ongemakkelijk voelen en het idee hebben dat ze me voor lul zetten :D
Naja als ik wist dat ze het tegen mij hadden had ik wel wat terug gezegd, maar dat gebeurt mij nooit.
Ik dacht ook snel ff naar de subway vreten(had weer niks in huis) en dan snel terug naar huis veilig de tuin in zuipen!!
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:53:52 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152003302
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Naja als ik wist dat ze het tegen mij hadden had ik wel wat terug gezegd, maar dat gebeurt mij nooit.
Ik dacht ook snel ff naar de subway vreten(had weer niks in huis) en dan snel terug naar huis veilig de tuin in zuipen!!
Maar toen je zag dat ze het tegen jou hadden riep je ook niks terug?
Oh.
pi_152003329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar toen je zag dat ze het tegen jou hadden riep je ook niks terug?
Nee tuulk niet je hoort hoi, kijkt andere kant op maar wel doorlopend,
Ben je der allang voorbij.
pi_152003496
Of net vanmiddag dan _O- _O- _O- Buurdame staat paar stoeltjes te lakken buiten.
Zie die lui nooit ik werk alleen maar laat als hun thuis komen ga ik weg.

Dus ik zeg goh aan het lakken |:( |:( |:( Ja duhu dacht ik meteen, wat een kont vraag.
Ja zegt ze meteen, hout was een beetje droog kwamen een beetje nerven in.

En ze bukte meteen, keek vol tegen die bumpers aan.
Ben maar snel weggefietst, hebben die vrouwen dat echt niet door?
  zaterdag 25 april 2015 @ 00:26:36 #261
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152005273
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:01 schreef Geerd het volgende:
Of net vanmiddag dan _O- _O- _O- Buurdame staat paar stoeltjes te lakken buiten.
Zie die lui nooit ik werk alleen maar laat als hun thuis komen ga ik weg.

Dus ik zeg goh aan het lakken |:( |:( |:( Ja duhu dacht ik meteen, wat een kont vraag.
Ja zegt ze meteen, hout was een beetje droog kwamen een beetje nerven in.

En ze bukte meteen, keek vol tegen die bumpers aan.
Ben maar snel weggefietst, hebben die vrouwen dat echt niet door?
Ik ben aan het pilzen dus kan niet verschrikkelijk helder denken maar óók deze situatie is een stukje gewenning. Niet ieder gesprek of elke begroeting hoeft filosofisch te zijn. Driekwart van het land begroet elkaar bij wijze van spreken op deze manier.

Die buurvrouw bukt om het onkruid uit haar tuin te vissen of om haar stoelen te lakken, niet om jouw aanwezigheid ongemakkelijk te maken.
pi_152006633
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 00:26 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Ik ben aan het pilzen dus kan niet verschrikkelijk helder denken maar óók deze situatie is een stukje gewenning. Niet ieder gesprek of elke begroeting hoeft filosofisch te zijn. Driekwart van het land begroet elkaar bij wijze van spreken op deze manier.

Die buurvrouw bukt om het onkruid uit haar tuin te vissen of om haar stoelen te lakken, niet om jouw aanwezigheid ongemakkelijk te maken.
Laten we het daar maar op houden idd, daarom blijf ik ook liever binnen geen last van die awkard momenten.
Gewoon lekker op de bank thuisbezorgd.nl vanmiddag,.
  zaterdag 25 april 2015 @ 12:49:37 #263
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152011346
quote:

Wat voor nieuwe inzichten heb je opgedaan? En hoezo weinig gezien in het leven?

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Begin er eerst eens mee om bij gesprekken met vrouwen er niet direct vanuit te gaan dat het is om haar te versieren/met haar te zoenen/in bed te belanden. Gewoon basic, eerst 'leren' casual gesprekken met vrouwen te hebben en het gewoon 'leuk' te hebben (waarbij zij dat ook vind). Zodra je dat kan ben je al een stuk verder en helpt dat je ook bij toekomstige contacten waarbij de intentie WEL versieren is omdat je de dame in kwestie gewoon erg leuk vind.
Daarnaast, versieren is makkelijker met iemand bij je? Dat is soms zo, maar soms ook totaal niet. Zelf vind ik het juist makkelijker om een vrouw aan te spreken als ik in mijn eentje ben, al zal dat dus voor ieder persoon anders zijn. Ik heb je al eens aangeboden best eens te willen meeten en zo wellicht je een zetje in de goede richting te kunnen geven,alleen heb ik verder niets meer van jou gehoord. En nee, dat garandeert je geen vrouw in bed of een leuke vriendin, zo'n cassanova ben ik zelf immers niet, maar het geeft wellicht wel inzicht en een enigszins veranderende houding. Want als ik jouw posts zo lees zit het met name in dat laatste.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

O+

Ik ben ook heel eng natuurlijk ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152053420
Ik heb de laatste tijd dat chicks steeds vaker random stoppen met praten op Tinder/okc, terwijl ik juist een (voor mij) goede mindset heb. Soms ben ik te boring maar oprecht geďnteresseerd en andere keren ben ik over the top smooth/hoog in energie dat dat ook weer afschrikt ofzo. Ook niet ideaal allemaal :')
pi_152055711
Ben uiteindelijk, hoe verrassend, niet gegaan. Heb de hele middag/avond zo lopen denken dat mijn hoofd nu op hol is en mijn ogen rood aangelopen zijn en ik zo moe ben dan het geen zin meer heeft om de deur uit te gaan ook al beginnen de meeste feestjes nu pas. Hier is niks georganiseerd dus moet sowieso half uurtje reizen voordat ik er ben.

Baal er wel vreselijk van want er zijn genoeg leuke feestjes zag ik en ik weet gewoon dat als ik zo ga slapen in heel het land de feestjes nog moeten beginnen of nog ff doorgaan :( En ondertussen dus wéér een jaar voorbij. Ben zoals gezegd geen echte uitgaanstype en drink ook zelden alcohol maar dat komt meer omdat ik er geen zin in heb om alleen te gaan en bekenden tegen te komen (moet je uitleggen dat je alleen bent gekomen etc.). Voel me nu wel een vreselijke loser helaas en ben kapot van dat overanalysen...

Heb ff in het ASS topic gepost voor tips. Is wel herkenbaar bij ASS helaas. Zo over iets nadenken dat je je zelf helemaal gekmaakt en als je uiteindelijk dan beslist tóch te gaan is het te laat of heb je er de kracht niet meer voor :(
  zondag 26 april 2015 @ 23:03:14 #266
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_152057106
Ik word in de zomer 20 en heb echt zelden met een meisje/vrouw gepraat ;( De keren zijn waarschijnlijk op 2 handen te tellen en dat zit me erg dwars. Ook sinds de diagnose ASS geen verbeteringen(logisch, ik moet het zelf doen).
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_152073972
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 22:28 schreef Deezertje het volgende:
Ben uiteindelijk, hoe verrassend, niet gegaan. Heb de hele middag/avond zo lopen denken dat mijn hoofd nu op hol is en mijn ogen rood aangelopen zijn en ik zo moe ben dan het geen zin meer heeft om de deur uit te gaan ook al beginnen de meeste feestjes nu pas. Hier is niks georganiseerd dus moet sowieso half uurtje reizen voordat ik er ben.

Baal er wel vreselijk van want er zijn genoeg leuke feestjes zag ik en ik weet gewoon dat als ik zo ga slapen in heel het land de feestjes nog moeten beginnen of nog ff doorgaan :( En ondertussen dus wéér een jaar voorbij. Ben zoals gezegd geen echte uitgaanstype en drink ook zelden alcohol maar dat komt meer omdat ik er geen zin in heb om alleen te gaan en bekenden tegen te komen (moet je uitleggen dat je alleen bent gekomen etc.). Voel me nu wel een vreselijke loser helaas en ben kapot van dat overanalysen...

Heb ff in het ASS topic gepost voor tips. Is wel herkenbaar bij ASS helaas. Zo over iets nadenken dat je je zelf helemaal gekmaakt en als je uiteindelijk dan beslist tóch te gaan is het te laat of heb je er de kracht niet meer voor :(
Maar is dat dan ook niet een kwestie van jezelf een trap voor je kont geven en de deur uitgaan en zien waar het eindigt? Of heb je op zo'n moment echt die controle niet meer? Hoe vaker je jezelf een trap voor de kont geeft, hoe makkelijker het wordt namelijk.

Ik zou hier eerlijk gezegd professionele hulp voor zoeken. Dit heeft niks meer met versierstruggles te maken. Dit lijkt me iets veel groters. In ieder geval beďnvloed het je geluk teveel om er mee rond te blijven lopen en dat lijkt me niet gezond.
pi_152074014
quote:
10s.gif Op zondag 26 april 2015 23:03 schreef Woods het volgende:
Ik word in de zomer 20 en heb echt zelden met een meisje/vrouw gepraat ;( De keren zijn waarschijnlijk op 2 handen te tellen en dat zit me erg dwars. Ook sinds de diagnose ASS geen verbeteringen(logisch, ik moet het zelf doen).
Wat heb je zelf al geprobeerd dan?
En waarom lukt het niet?
Heb je dit puur en alleen met vrouwen?
  dinsdag 28 april 2015 @ 08:41:48 #269
416020 K44S
The bearded man
pi_152088802
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 16:39 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Maar is dat dan ook niet een kwestie van jezelf een trap voor je kont geven en de deur uitgaan en zien waar het eindigt? Of heb je op zo'n moment echt die controle niet meer? Hoe vaker je jezelf een trap voor de kont geeft, hoe makkelijker het wordt namelijk.

Ik zou hier eerlijk gezegd professionele hulp voor zoeken. Dit heeft niks meer met versierstruggles te maken. Dit lijkt me iets veel groters. In ieder geval beďnvloed het je geluk teveel om er mee rond te blijven lopen en dat lijkt me niet gezond.
Dus dit!

Ik zou ook hulp zoeken want als het waar is wat deezer zegt en hoe ie is. Is dit niet meer gezond.

thuis zitten mokken "hoe fout het misschien kan gaan".
pi_152090947
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 08:41 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus dit!

Ik zou ook hulp zoeken want als het waar is wat deezer zegt en hoe ie is. Is dit niet meer gezond.

thuis zitten mokken "hoe fout het misschien kan gaan".
Uiteindelijk moet ik gewoon leren dingen sneller te ondernemen. Of dat nou is om leuke meiden aan te spreken of er op uit gaan. Ik zit er nu bijvoorbeeld hard aan te denken om voor het eerst naar een festival te gaan komende zomer. Uiteindelijk heb ik mezelf er alleen maar mee als ik NIET ga want dan denk ik de hele tijd 'was ik toch maar gegaan...' dus gewoon ff wat knopen doorhakken de komende tijd :) Feit blijft als ik niks doe komt er geen verandering, niet sociaal, qua liefde of ander vlak.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:49:43 #271
416020 K44S
The bearded man
pi_152091766
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet ik gewoon leren dingen sneller te ondernemen. Of dat nou is om leuke meiden aan te spreken of er op uit gaan. Ik zit er nu bijvoorbeeld hard aan te denken om voor het eerst naar een festival te gaan komende zomer. Uiteindelijk heb ik mezelf er alleen maar mee als ik NIET ga want dan denk ik de hele tijd 'was ik toch maar gegaan...' dus gewoon ff wat knopen doorhakken de komende tijd :) Feit blijft als ik niks doe komt er geen verandering, niet sociaal, qua liefde of ander vlak.
Niet denken. Doen.

Je leeft maar een keer. Later heb je spijt.

Bij jou is het niet "ff knopen doorhakken". Anders had je dat al gedaan.

probeer eerst eens een sappie te gaan doe met collega's van t werk of zo.

Ik kan mezelf niet als voorbeeld nemen(gelukkig maar). Ik ken mn vrienden via de kerk waar m'n ouders in zitten.

Ik ga inmiddels niet meer naar de kerk, maar ik ga dus nog steeds om met die jongens(die jongens zijn gewoon m'n beste vrienden).

Toch wou ik wat meer mensen leren kennen en ben toen bij een voetbal club gaan sporten. Daar heb ik wederom nieuwe contacten gelegd en daar heb ik dus ook vriendschappen uit gehaald.

Al met al: bij jouw maakt het financieel niet meer uit en qua werk ook niet.

Nu alleen die vriendschappen nog.

Dus: ga met yats mee.

Tot die tijd gewoon hier niks meer posten tot je een normaal sociaal leven hebt opgebouwd.

Amen.
pi_152094532
quote:

[..]

Uiteindelijk moet ik gewoon leren dingen sneller te ondernemen.
Hoe lang roep je dit nu al en hoeveel verandering heeft het je gebracht? Niet iedereen leert dit "gewoon" omdat de problemen te diep zitten... soms heb je een handvat nodig. Daar is niks mis mee. Ik zou echt even heel goed voor jezelf nagaan of jij niet zo iemand bent, gevoelsmatig (afgaand op je postings hier) ga jij er namelijk niet alleen uitkomen. Jij houdt jezelf gevangen in je eigen gedrag en gedachtepatroon.

Verder wat K44S hierboven mij zegt dus.
pi_152095412
quote:

[..]

Nee, de tijd is overrijp voor jou om hulp te zoeken. Dus wees sterk en zoek hulp!
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:33:11 #274
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152095479
Wat K44S zegt en wat blondetrien zegt.

Zoek hulp Deezertje. Professionele hulp. Je kunt dit niet alleen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:05:56 #275
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152097792
quote:

[..]

Het heeft geen zin, zoek hulp. Een knoop doorhakken had je eergisteren en gisteren kunnen doen, het was bij uitstek het moment om op sociaal vlak iets te gaan doen en dat heb je niet gedaan omdat je hoofd overloopt. Misschien dat je daar zelf niets aan kunt doen en misschien is er dus wel meer aan de hand. Ga eens naar je dokter voor een verwijzing naar een psycholoog.
pi_152098890
Waarom wil je geen hulp, Deez? Als het je helpt om uit deze vicieuze cirkel te komen is dat toch alleen maar fijn?
pi_152099754
quote:

[..]

Mooie plannen heb je weer en geweldig geschreven hoe je het allemaal gaat doen. Je denkt nu dat je weer wat geleerd hebt door te zeggen dat je sneller dingen moet ondernemen. Nou echt niet. Je krijgt gvd op een bordje een stapavond aangeboden hier en doet er niks mee.

Jij hebt echt een bord voor je hoofd en bent ongeloofwaardig.

Ps zo'n festival zal ik maar niet doen want dat is toch veel te duur voor jou.
pi_152101080
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:53 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Hoe lang roep je dit nu al en hoeveel verandering heeft het je gebracht? Niet iedereen leert dit "gewoon" omdat de problemen te diep zitten... soms heb je een handvat nodig. Daar is niks mis mee. Ik zou echt even heel goed voor jezelf nagaan of jij niet zo iemand bent, gevoelsmatig (afgaand op je postings hier) ga jij er namelijk niet alleen uitkomen. Jij houdt jezelf gevangen in je eigen gedrag en gedachtepatroon.

Verder wat K44S hierboven mij zegt dus.
Combi van te hoge verwachtingen en mezelf dingen aangepraat die niet waar zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet leren zonder verwachtingen ergens in te stappen, en dan maar kijken waar het wel of niet strand.
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:15:32 #279
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152102357
Waarom ga je niet in op de rest?
pi_152103057
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom ga je niet in op de rest?
Om dezelfde reden dat hij niet ingaat op de uitnodiging van yats.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 28-04-2015 20:20:56 ]
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:39:11 #281
416020 K44S
The bearded man
pi_152103244
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat hij niet ingaan op de uitnodiging van yats.
True..... meneer ontkent graag daf er een probleem is door de "jamaar te gebruiken. Geen wonder dat meneer sociaal akward is.

Ik snap het wel hoor.... mensen zijn eng.

Nog enger: ja zal maar iedereen te vriend hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door K44S op 28-04-2015 19:52:19 ]
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:25:23 #282
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152111801
Gisteren een prachtige dag gehad. Ik ben met 10 vrienden de dag begonnen op een plein met live muziek. Niemand had natuurlijk durven dromen dat het warm genoeg was om in een shirtje te kunnen feesten. Hoop mensen ontmoet waaronder een leuke (bloedmooie) dame met wie het heel goed klikte :) Ik moet even een hoop moed verzamelen om een concrete date te regelen maar dat moet lukken!
  woensdag 29 april 2015 @ 00:14:42 #283
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152112888
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:25 schreef Klonterpot het volgende:
Gisteren een prachtige dag gehad. Ik ben met 10 vrienden de dag begonnen op een plein met live muziek. Niemand had natuurlijk durven dromen dat het warm genoeg was om in een shirtje te kunnen feesten. Hoop mensen ontmoet waaronder een leuke (bloedmooie) dame met wie het heel goed klikte :) Ik moet even een hoop moed verzamelen om een concrete date te regelen maar dat moet lukken!
Nice man. Gewoon lekker gaan! Als ze je leuk vond overdag kom je met ''Heey ''bijnaam''. Was gezellig gisteren. Laten we volgende week een wijntje gaan drinken'' al weg. Leiding nemen, date zetten and see what happens.

Ik zou je nog wat dingen aanraden had ik gezegd. Lees de boeken van Eckhart Tolle eens: The power of Now en A new Earth. Laat vooral weten wat je ervan vindt!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 29 april 2015 @ 07:36:15 #284
416020 K44S
The bearded man
pi_152114696
Zelf ook binnenkort een date... ben benieuwd. Via tinder gescoord(alweer een tijdje terug).

Ze houdt het contact vast.. dus dat zegt me wel iets.

Wie weet!
  woensdag 29 april 2015 @ 11:14:26 #285
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152118258
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Nice man. Gewoon lekker gaan! Als ze je leuk vond overdag kom je met ''Heey ''bijnaam''. Was gezellig gisteren. Laten we volgende week een wijntje gaan drinken'' al weg. Leiding nemen, date zetten and see what happens.

Ik zou je nog wat dingen aanraden had ik gezegd. Lees de boeken van Eckhart Tolle eens: The power of Now en A new Earth. Laat vooral weten wat je ervan vindt!
Komt goed, mijn probleem is dat ik banger ben voor de gezonde spanning op de momenten voor de date dan voor de date zelf. Dat is eigenlijk in een notendop mijn hele probleem, ik ben een aantal jaar zo vaak achter mijn elkaar op mijn bek gegaan bij examens/dates/uitdagingen etc dat ik niet meer goed weet hoe ik gezonde spanning, zenuwachtigheid, angst en 'zin hebben in' van elkaar kan onderscheiden. Daardoor ben ik een tijd lang alle nieuwe ontmoetingen of uitdagingen uit de weg gegaan. Maargoed, zoals ik al eerder eens heb geschreeuwd ben ik een heel eind onderweg.

Ik ben een aantal dagen terug begonnen aan The Power of Now maar ik blijf nog een klein beetje hangen in 'As you begin reading the book, the meaning of certain words, such as "Being" or "presence," may not be entirely clear to you at first.' Dat had ik bij Deida ook enigszins aan het begin en dat is goed gekomen. Komende dagen erg druk dus ik ben bang dat ik van 't weekend pas weer tijd maak om verder te lezen.
  woensdag 29 april 2015 @ 16:37:19 #286
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152128074
Heel kritisch naar mezelf gekeken de afgelopen week. Waarom ik zo emotioneel betrokken raak: waarschijnlijk omdat ik wat wanhopig ben geworden door teleurstellingen. Ik wil te graag. En iedere keer dat naďeve 'ja, dit is die ene die ik zoek' is gewoon :') x100.

Ik wil het graag omdraaien: verover mij maar, ik ben 'de schat' die je zoekt. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is het stomste wat ik kan doen en toch doe ik het bijna iedere keer weer. Een soort blindheid. Ik doe veel te hard mijn best, terwijl ik soms amper iets terug krijg. Die alarmbellen moeten dan veel eerder afgaan. De stille hoop houden is weer zo naďef van mij.

Daarnaast: ik moet gewoon wat oudere vrouwen daten. De laatsten waren bijv. 20, 22 en 23. Vaak van die leeftijden waarbij je nog met veel onzekerheden zit (geen vaste baan, is deze studie wel iets voor mij, mogelijk nog bij ouders wonen etc.). Ik heb een meer zelfstandig iemand nodig, denk ik. Minimumleeftijd 25 ofzo? Ben zelf 28.

Nou, bij deze het 'Sonic kijkt in de spiegel' verhaal.
pi_152128462
SV. Een tip van mij. Doe er mee wat je wil.

Ga gewoon niet daten, laat het gewoon lekker gaan. Je bent pas 28 en inderdaad jij bent de catch. Maak je leven interessant voor jou, dan komt er vanzelf iemand die daar in wil stappen.
pi_152129070
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel kritisch naar mezelf gekeken de afgelopen week. Waarom ik zo emotioneel betrokken raak: waarschijnlijk omdat ik wat wanhopig ben geworden door teleurstellingen. Ik wil te graag. En iedere keer dat naďeve 'ja, dit is die ene die ik zoek' is gewoon :') x100.

Ik wil het graag omdraaien: verover mij maar, ik ben 'de schat' die je zoekt. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is het stomste wat ik kan doen en toch doe ik het bijna iedere keer weer. Een soort blindheid. Ik doe veel te hard mijn best, terwijl ik soms amper iets terug krijg. Die alarmbellen moeten dan veel eerder afgaan. De stille hoop houden is weer zo naďef van mij.

Daarnaast: ik moet gewoon wat oudere vrouwen daten. De laatsten waren bijv. 20, 22 en 23. Vaak van die leeftijden waarbij je nog met veel onzekerheden zit (geen vaste baan, is deze studie wel iets voor mij, mogelijk nog bij ouders wonen etc.). Ik heb een meer zelfstandig iemand nodig, denk ik. Minimumleeftijd 25 ofzo? Ben zelf 28.

Nou, bij deze het 'Sonic kijkt in de spiegel' verhaal.
Hoezo krijg je er niks voor terug? Geen leuke gesprekken, romantiek, interesse? Spreek jij de dames meestal als eerst aan of zij jou?
  woensdag 29 april 2015 @ 17:21:10 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152129392
@SV
Mooi dat je t van jezelf hebt ingezien, hopelijk kan je er ook naar handelen :)

Mbt de leeftijdsgrens, het zorgt miss voor iets andere meiden maar het gaat voor de rest om je eigen handelen en gevoelens en dan maakt de leeftijd natuurlijk niets uit.
  woensdag 29 april 2015 @ 17:59:02 #290
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152130225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:14 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Komt goed, mijn probleem is dat ik banger ben voor de gezonde spanning op de momenten voor de date dan voor de date zelf. Dat is eigenlijk in een notendop mijn hele probleem, ik ben een aantal jaar zo vaak achter mijn elkaar op mijn bek gegaan bij examens/dates/uitdagingen etc dat ik niet meer goed weet hoe ik gezonde spanning, zenuwachtigheid, angst en 'zin hebben in' van elkaar kan onderscheiden. Daardoor ben ik een tijd lang alle nieuwe ontmoetingen of uitdagingen uit de weg gegaan. Maargoed, zoals ik al eerder eens heb geschreeuwd ben ik een heel eind onderweg.

Ik ben een aantal dagen terug begonnen aan The Power of Now maar ik blijf nog een klein beetje hangen in 'As you begin reading the book, the meaning of certain words, such as "Being" or "presence," may not be entirely clear to you at first.' Dat had ik bij Deida ook enigszins aan het begin en dat is goed gekomen. Komende dagen erg druk dus ik ben bang dat ik van 't weekend pas weer tijd maak om verder te lezen.
Het is heel simpel. Fear is excitement without the breath. Angst en enthousiasme veroorzaken dezelfde processen in je hersenen. Het verschil is dat jij het interpreteert als angst. Volgende keer als je je zo voelt, geniet ervan. Haal diep door je buik adem, en adem door je angst heen. Voelt heerlijk.

Maak je niet druk. Gewoon een open mind houden en rustig verder lezen. Heeft geen haast. Als je bepaalde concepten lastig vind post je ze hier en hebben we het er over. Date al geappt?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 29 april 2015 @ 18:18:33 #291
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152130642
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoezo krijg je er niks voor terug? Geen leuke gesprekken, romantiek, interesse? Spreek jij de dames meestal als eerst aan of zij jou?
Zodra het goed gaat en gaat lopen (lees: meerdere keren gedate), merk ik dat vaak degene ben die moeite moet doen etc. Het moet wel van twee kanten komen, vind ik. Alleen doe ik het toch, die blindheid en de hoop houden dat het wel goed zit. Terwijl het juist een signaal zou moeten zijn: ze gaat niet 100% voor me, kappen dus!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:21 schreef Cue_ het volgende:
@SV
Mooi dat je t van jezelf hebt ingezien, hopelijk kan je er ook naar handelen :)

Mbt de leeftijdsgrens, het zorgt miss voor iets andere meiden maar het gaat voor de rest om je eigen handelen en gevoelens en dan maakt de leeftijd natuurlijk niets uit.
Hoop ik ook.

Ja dat is ook zo. Maar ben uiteindelijk wel op zoek naar iets serieus. Dat heb ik met mijn laatste date ook goed besproken en dacht dat we op 1 lijn zaten. Maar goed, enough about that. Weer vooruit kijken :)
  woensdag 29 april 2015 @ 18:24:17 #292
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152130743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:49 schreef The_Odd_One het volgende:
SV. Een tip van mij. Doe er mee wat je wil.

Ga gewoon niet daten, laat het gewoon lekker gaan. Je bent pas 28 en inderdaad jij bent de catch. Maak je leven interessant voor jou, dan komt er vanzelf iemand die daar in wil stappen.
Overheen gelezen.

Ik neem de tip mee, bedankt :) Wellicht dat ik je later kan bedanken ;)
  woensdag 29 april 2015 @ 18:38:22 #293
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152131036
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zodra het goed gaat en gaat lopen (lees: meerdere keren gedate), merk ik dat vaak degene ben die moeite moet doen etc. Het moet wel van twee kanten komen, vind ik. Alleen doe ik het toch, die blindheid en de hoop houden dat het wel goed zit. Terwijl het juist een signaal zou moeten zijn: ze gaat niet 100% voor me, kappen dus!

[..]

Hoop ik ook.

Ja dat is ook zo. Maar ben uiteindelijk wel op zoek naar iets serieus. Dat heb ik met mijn laatste date ook goed besproken en dacht dat we op 1 lijn zaten. Maar goed, enough about that. Weer vooruit kijken :)
Moet hier toch even op ingaan, sorry.

Met chicks loopt het niet lekker, de oplossing is minder tijd er in stoppen. Genius. Ik wil breed worden, laat ik minder naar de gym gaan. Dat je niet wanhopig moet zijn ben ik het helemaal mee eens, goede emoties moet je uit jezelf halen. Echter het er bij neer leggen, ''lekker jezelf blijven'' en hopen dat miss Right op een dag voor de deur staat is echt een waardeloze strategie.

Wat is het toch met dat ''Ik wil een meisje, maar ik wil er niets voor doen'' mentaliteit. Niets waardevols komt ooit vanzelf. Ga spelen, maak wat van je leven. En verander die nickname alsjeblieft. Niemand wil zich identificeren met die kerel.
  woensdag 29 april 2015 @ 18:40:51 #294
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152131088
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Met chicks loopt het niet lekker, de oplossing is minder tijd er in stoppen. Genius. Ik wil breed worden, laat ik minder naar de gym gaan. Dat je niet wanhopig moet zijn ben ik het helemaal mee eens, goede emoties moet je uit jezelf halen. Echter het er bij neer leggen, ''lekker jezelf blijven'' en hopen dat miss Right op een dag voor de deur staat is echt een waardeloze strategie.

Wat is het toch met dat ''Ik wil een meisje, maar ik wil er niets voor doen'' mentaliteit. Niets waardevols komt ooit vanzelf. Ga spelen, maak wat van je leven. En verander die nickname alsjeblieft. Niemand wil zich identificeren met die kerel.
Waar schrijf ik dat? Dat ik het erbij neer leg?
pi_152131128
Dat Deezertje 2.0 moet echt weg ja
  woensdag 29 april 2015 @ 18:45:19 #296
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152131191
Oke ;(
pi_152131201
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Oke ;(
^O^
pi_152131514
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[..]

Hoop ik ook.

Helaas voor mij ook herkenbaar, dat zelf met datums moeten aankomen. Sommige meiden doen dat gewoon écht niet hoor, maar over het algemeen zou het moeten zijn dat je meteen op de date zelf al een nieuwe datum prikt, anders blijf je steeds afhankelijk van de ander.

Kom er net achter dat er hier dus elke donderdag studentenavond is en vrijdag singleavond :) Ff foto's gekeken op FB voor impressie maar tja... veel jong grut op de studentenavond (onder de 18 geen alcohol... ;)) en op de vrijdag allemaal groepjes mannen en vrouwen tegen elkaar aan :P Als alleenstaande man lastig om daar tussen te wringen.

Maar goed, zijn er hier ook mensen die hun vriendin of gewoon meiden leren kennen buiten stappen of datingsites om?
  woensdag 29 april 2015 @ 19:08:04 #299
416020 K44S
The bearded man
pi_152131686
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.

We zijn er wel over eens dat je jezelf moet blijven en uiteraard er voor open moet staan wil het zo ver komen.

Maar dat"ik wil een meisje maar komt niet". dat gevoel moet je indd zien 'in te ruilen' met dat je gelukkig in je up kan zijn.

Dus: een relatie moet een toevoeging ipv een doel zijn.
  woensdag 29 april 2015 @ 19:08:06 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152131689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Helaas voor mij ook herkenbaar, dat zelf met datums moeten aankomen. Sommige meiden doen dat gewoon écht niet hoor, maar over het algemeen zou het moeten zijn dat je meteen op de date zelf al een nieuwe datum prikt, anders blijf je steeds afhankelijk van de ander.

Kom er net achter dat er hier dus elke donderdag studentenavond is en vrijdag singleavond :) Ff foto's gekeken op FB voor impressie maar tja... veel jong grut op de studentenavond (onder de 18 geen alcohol... ;)) en op de vrijdag allemaal groepjes mannen en vrouwen tegen elkaar aan :P Als alleenstaande man lastig om daar tussen te wringen.

Maar goed, zijn er hier ook mensen die hun vriendin of gewoon meiden leren kennen buiten stappen of datingsites om?
Ja natuurlijk zijn die er, Deezertje. Ook voor die avonden verzin je weer een excuus/smoes.

Wat doe je nou daadwerkelijk met het advies dat je gegeven wordt? Wees eens eerlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')