Ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:33 schreef The_Odd_One het volgende:
Is dit een Deezertje zelfhulptopic of wat? Zoveel mogelijk adviezen voor Deezertje formuleren.
Wordt er ook nog gehosseld?
Uiteindelijk niets natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
@deez: wat is het ergste dat kan gebeuren?
Als je n taxi pakt?
Als je met yats mee gaat?
Als je een meid vraagt voor koffie?
Als je een praatje begint over de hond van een vrouw in t park?
Als je weet ik wat?!
Ja, geld is het probleem niet. Bijna alles in het leven kost nou eenmaal geld maar daar werk je dan ook voorquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon de kroeg in gaan. Ergens staan, biertje erbij en mensen vriendelijk aankijken en eventueel gesprekje beginnen.
Dus je hebt voor koninfsdag/nacht wel geld over voor evt taxi of iets?
Hoezo? Hij is toch gewoon financieel verantwoordelijk?quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:21 schreef Nammie het volgende:
Is dit serieus? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je zo moeilijk doet om een avondje weg en wat geld. Ik vind het vrij moeilijk om te geloven dat je dan zulke regeltjes gaat opstellen voor jezelf. Ik bedoel: ga die leuke avond gewoon tegemoet zonder allerlei vreemde gedachten en regeltjes.
Sinds ik hier zit kom ik tot veel nieuwe inzichten. Maakt me zo hard duidelijk dat ik niet veel heb gezien in m'n leven.
Ik heb vaak ergens te hoge verwachtingen van. Dus ik kan wel 100 euro in mijn zak stoppen, maar heb je dan een leukere avond? Dat weet je niet. Ook niet met 20 nee. Maar dan is de 'schade' wel minder als het geen leuke avond was, en kan ik volgende week weer gaan. Ken ook mensen die er rustig iedere week 75 doorheen jagen... leuk hoor. Maar ben sowieso geen uitgaanstype.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:21 schreef Nammie het volgende:
Is dit serieus? Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je zo moeilijk doet om een avondje weg en wat geld. Ik vind het vrij moeilijk om te geloven dat je dan zulke regeltjes gaat opstellen voor jezelf. Ik bedoel: ga die leuke avond gewoon tegemoet zonder allerlei vreemde gedachten en regeltjes.
Sinds ik hier zit kom ik tot veel nieuwe inzichten. Maakt me zo hard duidelijk dat ik niet veel heb gezien in m'n leven.
Je kunt toch 100 meenemen, als het geen leuke avond is ga je eerder weg en heb je geen schade. En als je wel een leuke avond hebt kun je in ieder geval eventuele nieuwe contacten trakteren en zelf ook nog wat nemen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb vaak ergens te hoge verwachtingen van. Dus ik kan wel 100 euro in mijn zak stoppen, maar heb je dan een leukere avond? Dat weet je niet. Ook niet met 20 nee. Maar dan is de 'schade' wel minder als het geen leuke avond was, en kan ik volgende week weer gaan. Ken ook mensen die er rustig iedere week 75 doorheen jagen... leuk hoor. Maar ben sowieso geen uitgaanstype.
Je hebt toch 'onderweg' wel door of het een leuke avond is of niet? Of ben ik nou gek en is dat iets dat je achteraf pas kunt analyseren?quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb vaak ergens te hoge verwachtingen van. Dus ik kan wel 100 euro in mijn zak stoppen, maar heb je dan een leukere avond? Dat weet je niet. Ook niet met 20 nee. Maar dan is de 'schade' wel minder als het geen leuke avond was, en kan ik volgende week weer gaan. Ken ook mensen die er rustig iedere week 75 doorheen jagen... leuk hoor. Maar ben sowieso geen uitgaanstype.
Gelukkig bestaan er pinpassenquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:02 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Je hebt toch 'onderweg' wel door of het een leuke avond is of niet? Of ben ik nou gek en is dat iets dat je achteraf pas kunt analyseren?Ook als je in je eentje uit gaat kun je er gezelligheid of een leuke ervaring voor terugkrijgen... als je denkt dat dat niet het geval is zou ik eigenlijk gewoon niet gaan.
Kun je niet beter met lotgenoten praten? Hier stuit je alleen op onbegrip ben ik bang. Het gaat ook niet meer over versieren, maar over contact maken in het algemeen. Er is hier ook een ASS topicquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je zult jezelf actief in contact moeten brengen met mensen, zelf het voortouw even een avondje nemen. Dus toch een praatje. Tja, hoe begin je een praatje... dat moet gewoon natuurlijk gaan toch, lijkt me. Varieert van "lekker druk in de stad, he, vandaag?" en het gesprek dat daar natuurlijk uit voortkomt tot "ik zag u zo bezig, en ik dacht, die mevrouw kan volgens mij wel wat hulp gebruiken" bij een oud vrouwtje dat iets zwaars meetilt (als je in de randstad woont en geen vrouw bent kan ze dat weer beangstigend vinden hequote:Op vrijdag 24 april 2015 16:51 schreef Deezertje het volgende:
.. en ik toch een manier moet vinden om daar tussen te passen anders wordt het vanaf de zijlijn toekijken en dan kan je net zo goed thuisblijven... of nou ja hoe doen jullie dat normaal gesproken?
Gewoon pinpas mee inderdaad en er open instappen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er pinpassenWeet zelf ook niet wat ik er van verwacht hoor. Ja, een hoop mensen en muziek, maar moet ook realistisch blijven. ik ga nooit uit als in 'uit' naar een club of wat dus sowieso me ergens tussen mengen is al een klus
Heb als voordeel dat de meeste feestjes gratis zijn dus is het niks, hop, naar de volgende
Hooguit dat ik namen of nummers uitwissel met mensen waar het mee klikt, verwacht ook zeker geen ONS ofzo eraan over te houden.
Heb je gelijk in maar in je eentje iemand versieren is altijd lastiger dan dat je een zetje krijgt van een vriend tijdens het stappen ofzo. Bovendien is stappen sowieso een vaag begrip. Voor de een is dat letterlijk de deur uit een drankje doen, de ander zoveel mogelijk meisjes versieren en een zelfverzekerde player neemt alleen genoegen met een leuke meid in bed. En op de andere locaties wil versieren niet echt lukken, dan maar eens in de stad proberenquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kun je niet beter met lotgenoten praten? Hier stuit je alleen op onbegrip ben ik bang. Het gaat ook niet meer over versieren, maar over contact maken in het algemeen. Er is hier ook een ASS topic
Maar leg je de lat voor jezelf niet veel te hoog? Uitgaan om te versieren, tja, kan, maar als ik zo je verhalen lees kun je je er wellicht beter richten om contact te maken en lol te hebben. Dan komt de rest vanzelf wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar in je eentje iemand versieren is altijd lastiger dan dat je een zetje krijgt van een vriend tijdens het stappen ofzo. Bovendien is stappen sowieso een vaag begrip. Voor de een is dat letterlijk de deur uit een drankje doen, de ander zoveel mogelijk meisjes versieren en een zelfverzekerde player neemt alleen genoegen met een leuke meid in bed. En op de andere locaties wil versieren niet echt lukken, dan maar eens in de stad proberen
Geef een een (fictief) voorbeeld? Veel succesverhalen lijken online mooier dan ze zijn omdat je heel selectief een boodschap kunt overbrengenquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:21 schreef Nammie het volgende:
De lat ben je zelf toch? Ik merk al maanden dat ik het alleen zijn zat ben: ik heb vrienden en/of een vriendin nodig want ik somber en vergelijk me onnodig met anderen af. Sociaal contact koop je niet in de winkel en het is ook geen auto waarvoor je vandaag kan beginnen met sparen. Leuk contact tijdens uitgaan sla ik dan ook zeker niet af, en nogmaals ik verwacht echt niet met een x aantal meiden te zoenen of in bed te belanden, zo ben ik normaal toch niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar leg je de lat voor jezelf niet veel te hoog? Uitgaan om te versieren, tja, kan, maar als ik zo je verhalen lees kun je je er wellicht beter richten om contact te maken en lol te hebben. Dan komt de rest vanzelf wel.
Ga dan met die ene gast uit die het aanbood.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De lat ben je zelf toch? Ik merk al maanden dat ik het alleen zijn zat ben: ik heb vrienden en/of een vriendin nodig want ik somber en vergelijk me onnodig met anderen af. Sociaal contact koop je niet in de winkel en het is ook geen auto waarvoor je vandaag kan beginnen met sparen. Leuk contact tijdens uitgaan sla ik dan ook zeker niet af, en nogmaals ik verwacht echt niet met een x aantal meiden te zoenen of in bed te belanden, zo ben ik normaal toch niet.
Precies. En yats is een goede en gezellige gast heb ik van horen zeggen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dan met die ene gast uit die het aanbood.
Ik snap wel dat het wat eng is verder, maar als je er zo erg mee zit zou ik deze kans wel aanpakken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies. En yats is een goede en gezellige gast heb ik van horen zeggen.
Als meeten met yats te eng is, dan is daten dat al helemaal.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het wat eng is verder, maar als je er zo erg mee zit zou ik deze kans wel aanpakken.
Muah ligt eraan hoe je die persoon kent. Als je die ook alleen maar online kent is dat wel spannender ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als meeten met yats te eng is, dan is daten dat al helemaal.
Ik herken het precies, onzekerheid op sociaal vlak. Daar heb ik zelf verschrikkelijk veel last van gehad maar ik ben de confrontatie aangegaan en dat is heel goed uitgepakt. Het overanalyseren is ook heel herkenbaar, voor mij was dat een manier om smoesjes te bedenken om 'nieuwe situaties' uit de weg te gaan. Langzaam groeien is de oplossing.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:32 schreef K44S het volgende:
Ik heb het eigenlijk best te doen met het jong.
Op elk front gelukkig... alleen niet op liefdes Gebied.
En dan nog overanalyseren.
Ik snap niet dat het doet.. maar ik snap wel meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |