abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151960546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Deezertje het volgende:
Zit er serieus aan te denken om iets met Koningsnacht/dag te gaan doen. Anders zit ik waarschijnlijk toch maar thuis Netflix te kijken zoals andere feestdagen, behoorlijk eenzaam dus terwijl half Nederland lol heeft met elkaar.. Hangt nog even van vervoer en het weerbericht af.. Wil eigenlijk naar de nacht, maar daar geen vervoer terug naar huis (ga in andere stad vieren dan) maar overdag is er ook al van alles te doen zondag. Ga dan wel in mijn eentje... maar op zo'n dag maakt dat niks uit want iedereen is gelijkgestemd als je maar wat oranjes aan hebt :)
Doen! Ik zou ook 's nachts gaan! Blijf anders lekker tot de ochtend in de stad, stel jezelf dat doel een keer. Als het echt kut is pak je even een hostel oid in een leuke stad. Gelijk genoeg mensen om je heen. ;)
pi_151960994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Deezertje het volgende:
Zit er serieus aan te denken om iets met Koningsnacht/dag te gaan doen. Anders zit ik waarschijnlijk toch maar thuis Netflix te kijken zoals andere feestdagen, behoorlijk eenzaam dus terwijl half Nederland lol heeft met elkaar.. Hangt nog even van vervoer en het weerbericht af.. Wil eigenlijk naar de nacht, maar daar geen vervoer terug naar huis (ga in andere stad vieren dan) maar overdag is er ook al van alles te doen zondag. Ga dan wel in mijn eentje... maar op zo'n dag maakt dat niks uit want iedereen is gelijkgestemd als je maar wat oranjes aan hebt :)
Waarom kom je niet naar fok!meets? Er worden vaak genoeg uitjes georganiseerd.
  donderdag 23 april 2015 @ 17:05:21 #203
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151961017
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Neven en nichten heb ik al heel lang geen conctact meer mee. Reden: minimaal 1,5 uur verderop en ze hebben allemaal hun eigen leven en wonen al samen met hun partner en sommige zelfs kinderen. Die hebben het druk zat met andere zaken Dus: nee buiten dat ik geen klik met ze heb ook niet echt uitgaanmateriaal.. Maar daar dus ook een beetje het baalmomentje: ik ben nog altijd single terwijl de rest hun leventje al op orde heeft en redelijk happy lijkt.

Happy zijn met jezelf is idd wel handig en dat ben ik oprecht ook. Bijna klaar met studie, genoeg geld op de rekening, doe waar ik zin in heb maar mis wel iemand om dat allemaal samen mee te kunnen doen.. Vanavond ga ik naar the Avengers. Leuk, ook niet echt een romantisch gebeuren verder.. maar als ik de behoefte zou hebben kan ik er met niemand over napraten of zeggen dat ik er (ook) geweest ben.
Jammer.

Bioscoop is ook niet echt de ideale plek om met mensen in contact te komen. Eigenlijk zou je gewoon eens de kroeg in moeten gaan. Aan de bar zitten, en begin eens met de barman/vrouw te praten, drink een paar, wordt wat losser en wie weet met je wie nog meer in contact komt. In de kroeg praat iedereen met iedereen.

(in het juiste topic nu)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151963677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Doen! Ik zou ook 's nachts gaan! Blijf anders lekker tot de ochtend in de stad, stel jezelf dat doel een keer. Als het echt kut is pak je even een hostel oid in een leuke stad. Gelijk genoeg mensen om je heen. ;)
Zie net dat er uberhaupt geen nachtbussen rijden op Koningsnacht... dus als ik ga wordt het iig blijven hangen in de stad tot de eerste bus weer gaat, of 's avonds rond 12 al de bus pakken maar dan zijn de feesten amper op gang. Taxi kan nog wel maar wordt je afgezet qua prijzen vaak met die evenementen.. Fiets te ver. :)
pi_151964072
Heb je geen familie die je eventueel wel op zou willen halen oid? Er valt altijd wel iets te regelen als je maar echt wilt...
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_151964125
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 18:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zie net dat er uberhaupt geen nachtbussen rijden op Koningsnacht... dus als ik ga wordt het iig blijven hangen in de stad tot de eerste bus weer gaat, of 's avonds rond 12 al de bus pakken maar dan zijn de feesten amper op gang. Taxi kan nog wel maar wordt je afgezet qua prijzen vaak met die evenementen.. Fiets te ver. :)
kun je n taxi betalen? En is t dus gewoon 'principe' dat je t niet wil?
compact en kleverig.
pi_151964174
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

kun je n taxi betalen? En is t dus gewoon 'principe' dat je t niet wil?
Je moet toch een smoes hebben om er onderuit te kunnen he.
pi_151964218
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je moet toch een smoes hebben om er onderuit te kunnen he.
zo leest t eigenlijk wel : :@
Waarom zeg je dat je wil gaan als je toch niet kan/wil?
compact en kleverig.
  donderdag 23 april 2015 @ 19:16:31 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151964380
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo leest t eigenlijk wel : :@
Waarom zeg je dat je wil gaan als je toch niet kan/wil?
Omdat ie dan niet meer hier 'mag' zeuren en klagen.

Deze zelfde zaken heb ik vorig jaar ook gehoord van hem en volgens mij heb ik ergens gelezen dat ie nu meer werkt. Dus geld zou voor die ene nacht echt geen probleem zijn.
Maarja ... Genoeg andere redenen waarom t niet kan.

Zelfs uitgaan met yats heeft ie afgewezen omdat hij toevallig net die week een date kon regelen. Niet dat t niet naast elkaar kan ofzo :')
pi_151964792
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ie dan niet meer hier 'mag' zeuren en klagen.

Deze zelfde zaken heb ik vorig jaar ook gehoord van hem en volgens mij heb ik ergens gelezen dat ie nu meer werkt. Dus geld zou voor die ene nacht echt geen probleem zijn.
Maarja ... Genoeg andere redenen waarom t niet kan.

Zelfs uitgaan met yats heeft ie afgewezen omdat hij toevallig net die week een date kon regelen. Niet dat t niet naast elkaar kan ofzo :')
Idd meer een principe haha. Geld is zeker het probleem niet, als sommige meiden wisten hoeveel ik in kas had was ik allang aan de vrouw wss, maar op zulke types val ik totaal niet. :)

Ben zelfs zo'n type dat zijn eigen eten en drinken meeneemt naar een pretpark of bioscoop omdat ie zich niet laat bedonderen met die prijzen die ze durven te vragen :P
  donderdag 23 april 2015 @ 19:30:24 #211
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151964851
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Idd meer een principe haha. Geld is zeker het probleem niet, als sommige meiden wisten hoeveel ik in kas had was ik allang aan de vrouw wss, maar op zulke types val ik totaal niet. :)

Ben zelfs zo'n type dat zijn eigen eten en drinken meeneemt naar een pretpark of bioscoop omdat ie zich niet laat bedonderen met die prijzen die ze durven te vragen :P
Ik glij van mijn stoel!
BEASTMODE
  donderdag 23 april 2015 @ 19:32:52 #212
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151964944
quote:

[..]

Ahaah! Nee, duidelijk. Dit verklaart het.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 23 april 2015 @ 19:36:35 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151965036
quote:

[..]

En dan niets willen veranderen aan je leven door eens een taxi te betalen. Echt je sterft nog eens met een boel geld in je kist. Echt handig!
  donderdag 23 april 2015 @ 20:11:39 #214
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151966063
Deezertje...waarom?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_151966095
quote:

[..]

What about wonen in een appartementencomplex voor mensen met ASS? :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151966205
quote:

[..]

Kijk, daar is 'ie al.

"Ik ben zo zielig. Niemand wil me. Ik heb geen vrienden. Ik wil zo graag een relatie...

Maar alles moet me wel aan komen waaien. Precies gaan zoals ik wil. Ik weiger om me aan te passen. Tips? Nah, dan verloochen ik mijn eigen aanpak. Ik wil gewoon horen wat ik wil horen."

Ik geef het nog twee maanden tot je alleen "Vrouwen :') kuthoeren :')" kunt zeggen.
pi_151966236
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Deezertje heeft autisme?
pi_151966307
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:

[..]

Deezertje heeft autisme?
Iets in dat spectrum iig.
pi_151967606
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Over nagedacht, maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten want dan blijf je binnen dat 'wereldje' zitten. En ik heb ook niet hele erge ASS, meer sociaal last van want ben verder gewoon een slimme kerel, kan prima koken en zie er ook niet debiel uit. Da's ook een van de redenen dat ik hier zit:flirten en dat soort dingen ben ik gewoon erg slecht in, heb die signalen zelf niet door of verwacht er juist te veel van terwijl iemand nooit geïnteresseerd is geweest naar mij toe.

@arte wie heeft het over komen aanwaaien? Ik zeg alleen dat ik me júist onder de mensen begeef: school, sport, ov, stad etc. dus dan zou er ooit toch wel eens wat bij moeten zitten? En ik verwacht heus niet dat er morgen een meid op mij afstapt en meteen zegt: hé! Heb jij vanavond wat te doen??? Dan zou het hele spel er ook af zijn. Ik ben gewoon slecht in signalen oppakken of ik denk soms dat ze er zijn maar dan zijn ze er totaal niet (geweest). Zelfde als verliefd worden op iemand maar als jij dan eindelijk zegt: hé ik vind je best leuk, de ander zegt: uhhhhh oké maar ik jou alleen als vrienden...

@geld. Dat ik meer geld heb dan mening FOK!ker hier betekent niet dat ik maar overal met geld smijt als in op elk festival wat kopen en lekker snel de Kiosk inloop voor een bak koffie en een appelflap of van die mensen die blij roepen dat ze een banaan hebben voor 1 euro. Dat zijn de types die iedere maand zeuren of het salaris er al is. Gewoon vijf minuten verder lopen naar de supermarkt scheelt je heel simpel al centjes en je hebt voor die ene euro 1 kilo bananen voor de hele week :)
  donderdag 23 april 2015 @ 20:55:05 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_151967903
Wat snap je nu niet aan "een keer een taxi doen"

Niemand zegt hier iets over dat je dat elke week moet doen of dat je je geld over de balk moet smijten.

Waarom altijd in extremen denken.

Nu heb je niets en blijkbaar wil je ook niets doen om de situatie te veranderen.
  donderdag 23 april 2015 @ 21:00:52 #221
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151968173
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:55 schreef Cue_ het volgende:
Wat snap je nu niet aan "een keer een taxi doen"

Niemand zegt hier iets over dat je dat elke week moet doen of dat je je geld over de balk moet smijten.

Waarom altijd in extremen denken.

Nu heb je niets en blijkbaar wil je ook niets doen om de situatie te veranderen.
Rationaliseren. Hij is slim genoeg om elke keuze (hoe fout ook op de langere termijn) met 27 argumenten en voorbeelden toe te lichten waarom die beter thuis kan blijven op K'Day. In zijn hoofd is het nu ècht de slimme keuze om thuis te blijven. 'Ik heb toch geen vervoer?' Continue zelfbescherming om het minste of geringste ongemak uit te weg te gaan, niet wetende dat je naar een x aantal jaar nog steeds dezelfde sukkel bent.

Short term discomfort -> long term gain
Short term comfort -> long term pain
BEASTMODE
pi_151968641
@deez: wat is het ergste dat kan gebeuren?
Als je n taxi pakt?
Als je met yats mee gaat?
Als je een meid vraagt voor koffie?
Als je een praatje begint over de hond van een vrouw in t park?
Als je weet ik wat?!
compact en kleverig.
pi_151969006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Over nagedacht, maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten want dan blijf je binnen dat 'wereldje' zitten. En ik heb ook niet hele erge ASS, meer sociaal last van want ben verder gewoon een slimme kerel, kan prima koken en zie er ook niet debiel uit. Da's ook een van de redenen dat ik hier zit:flirten en dat soort dingen ben ik gewoon erg slecht in, heb die signalen zelf niet door of verwacht er juist te veel van terwijl iemand nooit geïnteresseerd is geweest naar mij toe.
Je wilt toch sociaal contact? Waarom niet daar beginnen. Het is ook niet het een of het ander, wat je lijkt te denken. Bovendien is zo'n appartementencomplex echt niet alleen voor de erge gevallen.
pi_151969418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:

[..] want ben verder gewoon een slimme kerel, kan prima koken en zie er ook niet debiel uit
Zijn de meeste autisten dom, kunnen ze niet koken en zien ze er debiel uit dan? Leuk karakter heb je.

quote:
Ik zeg alleen dat ik me júist onder de mensen begeef: school, sport, ov, stad etc.
Dat zeg je inderdaad, maar uit je verhalen blijkt dat je je meer tussen de mensen begeeft waarmee ik bedoel dat je er wel bent / loopt maar niet echt contact lijkt te willen maken, of er in ieder geval niet de stappen toe neemt.

quote:
Dat ik meer geld heb dan mening FOK!ker hier betekent niet dat ik maar overal met geld smijt als in op elk festival wat kopen en lekker snel de Kiosk inloop voor een bak koffie en een appelflap of van die mensen die blij roepen dat ze een banaan hebben voor 1 euro. Dat zijn de types die iedere maand zeuren of het salaris er al is.
Jij bent het type dat wekelijks zeurt dat de vriend(in) er niet is (maar voor ieder initiatief een excuus kan verzinnen).

[ Bericht 1% gewijzigd door blondetrien op 23-04-2015 21:32:40 ]
pi_151969692
Is dit een Deezertje zelfhulptopic of wat? Zoveel mogelijk adviezen voor Deezertje formuleren.

Wordt er ook nog gehosseld? >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')