abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152098890
Waarom wil je geen hulp, Deez? Als het je helpt om uit deze vicieuze cirkel te komen is dat toch alleen maar fijn?
pi_152099754
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet ik gewoon leren dingen sneller te ondernemen. Of dat nou is om leuke meiden aan te spreken of er op uit gaan. Ik zit er nu bijvoorbeeld hard aan te denken om voor het eerst naar een festival te gaan komende zomer. Uiteindelijk heb ik mezelf er alleen maar mee als ik NIET ga want dan denk ik de hele tijd 'was ik toch maar gegaan...' dus gewoon ff wat knopen doorhakken de komende tijd :) Feit blijft als ik niks doe komt er geen verandering, niet sociaal, qua liefde of ander vlak.
Mooie plannen heb je weer en geweldig geschreven hoe je het allemaal gaat doen. Je denkt nu dat je weer wat geleerd hebt door te zeggen dat je sneller dingen moet ondernemen. Nou echt niet. Je krijgt gvd op een bordje een stapavond aangeboden hier en doet er niks mee.

Jij hebt echt een bord voor je hoofd en bent ongeloofwaardig.

Ps zo'n festival zal ik maar niet doen want dat is toch veel te duur voor jou.
pi_152101080
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:53 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Hoe lang roep je dit nu al en hoeveel verandering heeft het je gebracht? Niet iedereen leert dit "gewoon" omdat de problemen te diep zitten... soms heb je een handvat nodig. Daar is niks mis mee. Ik zou echt even heel goed voor jezelf nagaan of jij niet zo iemand bent, gevoelsmatig (afgaand op je postings hier) ga jij er namelijk niet alleen uitkomen. Jij houdt jezelf gevangen in je eigen gedrag en gedachtepatroon.

Verder wat K44S hierboven mij zegt dus.
Combi van te hoge verwachtingen en mezelf dingen aangepraat die niet waar zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet leren zonder verwachtingen ergens in te stappen, en dan maar kijken waar het wel of niet strand.
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:15:32 #279
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152102357
Waarom ga je niet in op de rest?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152103057
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom ga je niet in op de rest?
Om dezelfde reden dat hij niet ingaat op de uitnodiging van yats.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 28-04-2015 20:20:56 ]
  dinsdag 28 april 2015 @ 19:39:11 #281
416020 K44S
The bearded man
pi_152103244
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat hij niet ingaan op de uitnodiging van yats.
True..... meneer ontkent graag daf er een probleem is door de "jamaar te gebruiken. Geen wonder dat meneer sociaal akward is.

Ik snap het wel hoor.... mensen zijn eng.

Nog enger: ja zal maar iedereen te vriend hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door K44S op 28-04-2015 19:52:19 ]
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:25:23 #282
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152111801
Gisteren een prachtige dag gehad. Ik ben met 10 vrienden de dag begonnen op een plein met live muziek. Niemand had natuurlijk durven dromen dat het warm genoeg was om in een shirtje te kunnen feesten. Hoop mensen ontmoet waaronder een leuke (bloedmooie) dame met wie het heel goed klikte :) Ik moet even een hoop moed verzamelen om een concrete date te regelen maar dat moet lukken!
The remedy is the experience.
  woensdag 29 april 2015 @ 00:14:42 #283
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152112888
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:25 schreef Klonterpot het volgende:
Gisteren een prachtige dag gehad. Ik ben met 10 vrienden de dag begonnen op een plein met live muziek. Niemand had natuurlijk durven dromen dat het warm genoeg was om in een shirtje te kunnen feesten. Hoop mensen ontmoet waaronder een leuke (bloedmooie) dame met wie het heel goed klikte :) Ik moet even een hoop moed verzamelen om een concrete date te regelen maar dat moet lukken!
Nice man. Gewoon lekker gaan! Als ze je leuk vond overdag kom je met ''Heey ''bijnaam''. Was gezellig gisteren. Laten we volgende week een wijntje gaan drinken'' al weg. Leiding nemen, date zetten and see what happens.

Ik zou je nog wat dingen aanraden had ik gezegd. Lees de boeken van Eckhart Tolle eens: The power of Now en A new Earth. Laat vooral weten wat je ervan vindt!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 29 april 2015 @ 07:36:15 #284
416020 K44S
The bearded man
pi_152114696
Zelf ook binnenkort een date... ben benieuwd. Via tinder gescoord(alweer een tijdje terug).

Ze houdt het contact vast.. dus dat zegt me wel iets.

Wie weet!
  woensdag 29 april 2015 @ 11:14:26 #285
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_152118258
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 00:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Nice man. Gewoon lekker gaan! Als ze je leuk vond overdag kom je met ''Heey ''bijnaam''. Was gezellig gisteren. Laten we volgende week een wijntje gaan drinken'' al weg. Leiding nemen, date zetten and see what happens.

Ik zou je nog wat dingen aanraden had ik gezegd. Lees de boeken van Eckhart Tolle eens: The power of Now en A new Earth. Laat vooral weten wat je ervan vindt!
Komt goed, mijn probleem is dat ik banger ben voor de gezonde spanning op de momenten voor de date dan voor de date zelf. Dat is eigenlijk in een notendop mijn hele probleem, ik ben een aantal jaar zo vaak achter mijn elkaar op mijn bek gegaan bij examens/dates/uitdagingen etc dat ik niet meer goed weet hoe ik gezonde spanning, zenuwachtigheid, angst en 'zin hebben in' van elkaar kan onderscheiden. Daardoor ben ik een tijd lang alle nieuwe ontmoetingen of uitdagingen uit de weg gegaan. Maargoed, zoals ik al eerder eens heb geschreeuwd ben ik een heel eind onderweg.

Ik ben een aantal dagen terug begonnen aan The Power of Now maar ik blijf nog een klein beetje hangen in 'As you begin reading the book, the meaning of certain words, such as "Being" or "presence," may not be entirely clear to you at first.' Dat had ik bij Deida ook enigszins aan het begin en dat is goed gekomen. Komende dagen erg druk dus ik ben bang dat ik van 't weekend pas weer tijd maak om verder te lezen.
The remedy is the experience.
  woensdag 29 april 2015 @ 16:37:19 #286
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152128074
Heel kritisch naar mezelf gekeken de afgelopen week. Waarom ik zo emotioneel betrokken raak: waarschijnlijk omdat ik wat wanhopig ben geworden door teleurstellingen. Ik wil te graag. En iedere keer dat naïeve 'ja, dit is die ene die ik zoek' is gewoon :') x100.

Ik wil het graag omdraaien: verover mij maar, ik ben 'de schat' die je zoekt. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is het stomste wat ik kan doen en toch doe ik het bijna iedere keer weer. Een soort blindheid. Ik doe veel te hard mijn best, terwijl ik soms amper iets terug krijg. Die alarmbellen moeten dan veel eerder afgaan. De stille hoop houden is weer zo naïef van mij.

Daarnaast: ik moet gewoon wat oudere vrouwen daten. De laatsten waren bijv. 20, 22 en 23. Vaak van die leeftijden waarbij je nog met veel onzekerheden zit (geen vaste baan, is deze studie wel iets voor mij, mogelijk nog bij ouders wonen etc.). Ik heb een meer zelfstandig iemand nodig, denk ik. Minimumleeftijd 25 ofzo? Ben zelf 28.

Nou, bij deze het 'Sonic kijkt in de spiegel' verhaal.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152128462
SV. Een tip van mij. Doe er mee wat je wil.

Ga gewoon niet daten, laat het gewoon lekker gaan. Je bent pas 28 en inderdaad jij bent de catch. Maak je leven interessant voor jou, dan komt er vanzelf iemand die daar in wil stappen.
pi_152129070
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Heel kritisch naar mezelf gekeken de afgelopen week. Waarom ik zo emotioneel betrokken raak: waarschijnlijk omdat ik wat wanhopig ben geworden door teleurstellingen. Ik wil te graag. En iedere keer dat naïeve 'ja, dit is die ene die ik zoek' is gewoon :') x100.

Ik wil het graag omdraaien: verover mij maar, ik ben 'de schat' die je zoekt. Vrouwen op een voetstuk plaatsen is het stomste wat ik kan doen en toch doe ik het bijna iedere keer weer. Een soort blindheid. Ik doe veel te hard mijn best, terwijl ik soms amper iets terug krijg. Die alarmbellen moeten dan veel eerder afgaan. De stille hoop houden is weer zo naïef van mij.

Daarnaast: ik moet gewoon wat oudere vrouwen daten. De laatsten waren bijv. 20, 22 en 23. Vaak van die leeftijden waarbij je nog met veel onzekerheden zit (geen vaste baan, is deze studie wel iets voor mij, mogelijk nog bij ouders wonen etc.). Ik heb een meer zelfstandig iemand nodig, denk ik. Minimumleeftijd 25 ofzo? Ben zelf 28.

Nou, bij deze het 'Sonic kijkt in de spiegel' verhaal.
Hoezo krijg je er niks voor terug? Geen leuke gesprekken, romantiek, interesse? Spreek jij de dames meestal als eerst aan of zij jou?
  woensdag 29 april 2015 @ 17:21:10 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_152129392
@SV
Mooi dat je t van jezelf hebt ingezien, hopelijk kan je er ook naar handelen :)

Mbt de leeftijdsgrens, het zorgt miss voor iets andere meiden maar het gaat voor de rest om je eigen handelen en gevoelens en dan maakt de leeftijd natuurlijk niets uit.
  woensdag 29 april 2015 @ 17:59:02 #290
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152130225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 11:14 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Komt goed, mijn probleem is dat ik banger ben voor de gezonde spanning op de momenten voor de date dan voor de date zelf. Dat is eigenlijk in een notendop mijn hele probleem, ik ben een aantal jaar zo vaak achter mijn elkaar op mijn bek gegaan bij examens/dates/uitdagingen etc dat ik niet meer goed weet hoe ik gezonde spanning, zenuwachtigheid, angst en 'zin hebben in' van elkaar kan onderscheiden. Daardoor ben ik een tijd lang alle nieuwe ontmoetingen of uitdagingen uit de weg gegaan. Maargoed, zoals ik al eerder eens heb geschreeuwd ben ik een heel eind onderweg.

Ik ben een aantal dagen terug begonnen aan The Power of Now maar ik blijf nog een klein beetje hangen in 'As you begin reading the book, the meaning of certain words, such as "Being" or "presence," may not be entirely clear to you at first.' Dat had ik bij Deida ook enigszins aan het begin en dat is goed gekomen. Komende dagen erg druk dus ik ben bang dat ik van 't weekend pas weer tijd maak om verder te lezen.
Het is heel simpel. Fear is excitement without the breath. Angst en enthousiasme veroorzaken dezelfde processen in je hersenen. Het verschil is dat jij het interpreteert als angst. Volgende keer als je je zo voelt, geniet ervan. Haal diep door je buik adem, en adem door je angst heen. Voelt heerlijk.

Maak je niet druk. Gewoon een open mind houden en rustig verder lezen. Heeft geen haast. Als je bepaalde concepten lastig vind post je ze hier en hebben we het er over. Date al geappt?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 29 april 2015 @ 18:18:33 #291
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152130642
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoezo krijg je er niks voor terug? Geen leuke gesprekken, romantiek, interesse? Spreek jij de dames meestal als eerst aan of zij jou?
Zodra het goed gaat en gaat lopen (lees: meerdere keren gedate), merk ik dat vaak degene ben die moeite moet doen etc. Het moet wel van twee kanten komen, vind ik. Alleen doe ik het toch, die blindheid en de hoop houden dat het wel goed zit. Terwijl het juist een signaal zou moeten zijn: ze gaat niet 100% voor me, kappen dus!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:21 schreef Cue_ het volgende:
@SV
Mooi dat je t van jezelf hebt ingezien, hopelijk kan je er ook naar handelen :)

Mbt de leeftijdsgrens, het zorgt miss voor iets andere meiden maar het gaat voor de rest om je eigen handelen en gevoelens en dan maakt de leeftijd natuurlijk niets uit.
Hoop ik ook.

Ja dat is ook zo. Maar ben uiteindelijk wel op zoek naar iets serieus. Dat heb ik met mijn laatste date ook goed besproken en dacht dat we op 1 lijn zaten. Maar goed, enough about that. Weer vooruit kijken :)
  woensdag 29 april 2015 @ 18:24:17 #292
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152130743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:49 schreef The_Odd_One het volgende:
SV. Een tip van mij. Doe er mee wat je wil.

Ga gewoon niet daten, laat het gewoon lekker gaan. Je bent pas 28 en inderdaad jij bent de catch. Maak je leven interessant voor jou, dan komt er vanzelf iemand die daar in wil stappen.
Overheen gelezen.

Ik neem de tip mee, bedankt :) Wellicht dat ik je later kan bedanken ;)
  woensdag 29 april 2015 @ 18:38:22 #293
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_152131036
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zodra het goed gaat en gaat lopen (lees: meerdere keren gedate), merk ik dat vaak degene ben die moeite moet doen etc. Het moet wel van twee kanten komen, vind ik. Alleen doe ik het toch, die blindheid en de hoop houden dat het wel goed zit. Terwijl het juist een signaal zou moeten zijn: ze gaat niet 100% voor me, kappen dus!

[..]

Hoop ik ook.

Ja dat is ook zo. Maar ben uiteindelijk wel op zoek naar iets serieus. Dat heb ik met mijn laatste date ook goed besproken en dacht dat we op 1 lijn zaten. Maar goed, enough about that. Weer vooruit kijken :)
Moet hier toch even op ingaan, sorry.

Met chicks loopt het niet lekker, de oplossing is minder tijd er in stoppen. Genius. Ik wil breed worden, laat ik minder naar de gym gaan. Dat je niet wanhopig moet zijn ben ik het helemaal mee eens, goede emoties moet je uit jezelf halen. Echter het er bij neer leggen, ''lekker jezelf blijven'' en hopen dat miss Right op een dag voor de deur staat is echt een waardeloze strategie.

Wat is het toch met dat ''Ik wil een meisje, maar ik wil er niets voor doen'' mentaliteit. Niets waardevols komt ooit vanzelf. Ga spelen, maak wat van je leven. En verander die nickname alsjeblieft. Niemand wil zich identificeren met die kerel.
  woensdag 29 april 2015 @ 18:40:51 #294
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152131088
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Met chicks loopt het niet lekker, de oplossing is minder tijd er in stoppen. Genius. Ik wil breed worden, laat ik minder naar de gym gaan. Dat je niet wanhopig moet zijn ben ik het helemaal mee eens, goede emoties moet je uit jezelf halen. Echter het er bij neer leggen, ''lekker jezelf blijven'' en hopen dat miss Right op een dag voor de deur staat is echt een waardeloze strategie.

Wat is het toch met dat ''Ik wil een meisje, maar ik wil er niets voor doen'' mentaliteit. Niets waardevols komt ooit vanzelf. Ga spelen, maak wat van je leven. En verander die nickname alsjeblieft. Niemand wil zich identificeren met die kerel.
Waar schrijf ik dat? Dat ik het erbij neer leg?
pi_152131128
Dat Deezertje 2.0 moet echt weg ja
  woensdag 29 april 2015 @ 18:45:19 #296
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152131191
Oke ;(
pi_152131201
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Oke ;(
^O^
pi_152131514
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[..]

Hoop ik ook.

Helaas voor mij ook herkenbaar, dat zelf met datums moeten aankomen. Sommige meiden doen dat gewoon écht niet hoor, maar over het algemeen zou het moeten zijn dat je meteen op de date zelf al een nieuwe datum prikt, anders blijf je steeds afhankelijk van de ander.

Kom er net achter dat er hier dus elke donderdag studentenavond is en vrijdag singleavond :) Ff foto's gekeken op FB voor impressie maar tja... veel jong grut op de studentenavond (onder de 18 geen alcohol... ;)) en op de vrijdag allemaal groepjes mannen en vrouwen tegen elkaar aan :P Als alleenstaande man lastig om daar tussen te wringen.

Maar goed, zijn er hier ook mensen die hun vriendin of gewoon meiden leren kennen buiten stappen of datingsites om?
  woensdag 29 april 2015 @ 19:08:04 #299
416020 K44S
The bearded man
pi_152131686
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.

We zijn er wel over eens dat je jezelf moet blijven en uiteraard er voor open moet staan wil het zo ver komen.

Maar dat"ik wil een meisje maar komt niet". dat gevoel moet je indd zien 'in te ruilen' met dat je gelukkig in je up kan zijn.

Dus: een relatie moet een toevoeging ipv een doel zijn.
  woensdag 29 april 2015 @ 19:08:06 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152131689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 18:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Helaas voor mij ook herkenbaar, dat zelf met datums moeten aankomen. Sommige meiden doen dat gewoon écht niet hoor, maar over het algemeen zou het moeten zijn dat je meteen op de date zelf al een nieuwe datum prikt, anders blijf je steeds afhankelijk van de ander.

Kom er net achter dat er hier dus elke donderdag studentenavond is en vrijdag singleavond :) Ff foto's gekeken op FB voor impressie maar tja... veel jong grut op de studentenavond (onder de 18 geen alcohol... ;)) en op de vrijdag allemaal groepjes mannen en vrouwen tegen elkaar aan :P Als alleenstaande man lastig om daar tussen te wringen.

Maar goed, zijn er hier ook mensen die hun vriendin of gewoon meiden leren kennen buiten stappen of datingsites om?
Ja natuurlijk zijn die er, Deezertje. Ook voor die avonden verzin je weer een excuus/smoes.

Wat doe je nou daadwerkelijk met het advies dat je gegeven wordt? Wees eens eerlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')