Dat is een opdracht, en terugzakken is goed als je daarmee gaten trekt maar als aanspeelpunt is hij niet geweldig, we zijn het toch wel eens dat zijn kracht in de 16 ligt, ik ben ook (nog) niet overtuigd van zijn voetballende kwaliteitenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:02 schreef Omega het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet niet of dat zijn instinct is of een opdracht. Bij Siggy bleek het namelijk een instinct te zijn om steeds terug te zakken ipv in de punt te blijven. Misschien bij Milik ook. Kijk maar bij Polen, daar zakt hij ook vaak terug.
dat valt allemaal wel mee, alleen Boilesen vind ik wel door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verdediging is gewoon te zwak op alle punten
Ik vind alleen van Rhijn een aardig stabiele factor, maar ook geen geweldenaar. Veltman ben ik nog steeds niet over uit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat valt allemaal wel mee, alleen Boilesen vind ik wel door de mand gevallen.
Dat valt helemaal niet mee, dat mooi blijven denken en lekker aan sukkelen op dit niveau.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat valt allemaal wel mee, alleen Boilesen vind ik wel door de mand gevallen.
Er is in de eredivisie geen betere dan Veltmanquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vind alleen van rhijn een aardig stabiele factor maar ook geen geweldenaar. Veltman ben ik nog steeds niet over uit.
de rest van de verdedigers (riedewald nog geen mening) is gewoon niet goed genoeg
Ik zie het niet zo duidelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is in de eredivisie geen betere dan Veltman
Dat is wel een prestatie hoor tegenwoordig. Hij is bijvoorbeeld veel minder dan Toby, en zo ga je iedere keer een stukje omlaag qua niveau als je dat accepteertquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is in de eredivisie geen betere dan Veltman
Ik zeg daarmee niet dat hij top is maar niet minder dan er bij de andere clubs rondlopen, hetzelfde geldt voor die anderen, behalve Boilesen danquote:
daar verschillen onze meningen. ik ga niet voor "in de eredivisie geen beter" ik ga gewoon voor hij is een goede verdediger/aanwinst voor het team.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg daarmee niet dat hij top is maar niet minder dan er bij de andere clubs rondlopen, hetzelfde geldt voor die anderen, behalve Boilesen dan
In het vooruit verdedigen en voetballend vind ik hem sterker dan Toby en verder heb ik weinig te accepteren, ik constateer alleen maar.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is wel een prestatie hoor tegenwoordig. Hij is bijvoorbeeld veel minder dan Toby, en zo ga je iedere keer een stukje omlaag qua niveau als je dat accepteert
Ik denk dus dat het geen opdracht is, want ik zie hem bij Polen hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een opdracht, en terugzakken is goed als je daarmee gaten trekt maar als aanspeelpunt is hij niet geweldig, we zijn het toch wel eens dat zijn kracht in de 16 ligt, ik ben ook (nog) niet overtuigd van zijn voetballende kwaliteiten
vetlman heeft potentie dat zie ik wel, maar nog lang niet het niveau toby of jantjequote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het vooruit verdedigen en voetballend vind ik hem sterker dan Toby en verder heb ik weinig te accepteren, ik constateer alleen maar.
dat bedoel ik precies met nog niet oordelen over Milik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik denk dus dat het geen opdracht is, want ik zie hem bij Polen hetzelfde doen.
Ook in de 16 loopt hij vaak verkeerd. Ik heb geen hoge pet op van Luc De Jong, maar die zie wel vaak de juiste keuzes maken over wanneer naar 1e of 2e paal, terug zakken. Nu is het daar wel iets makkelijker want het team draait goed.
Je zag zo duidelijk dat hij te graag wilde en forceerde.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Fischer niet weer het niveau haalt van vorig jaar want allemachtig wat was hij slecht toen zeg, aandoenlijk gewoon.
Vertonghen is wel andere koek maar Veltman zou het naast Vertonghen ook niet slecht doenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vetlman heeft potentie dat zie ik wel, maar nog lang niet het niveau toby of jantje
Toby was zonder Jan toch wel een stuk minder hoor. Maar had vooral meer kracht en lengte. Veltman is een betere voetballer vind ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vetlman heeft potentie dat zie ik wel, maar nog lang niet het niveau toby of jantje
Die is dat ook gewend, Milik niet, voor hem is dat allemaal nieuw.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik denk dus dat het geen opdracht is, want ik zie hem bij Polen hetzelfde doen.
Ook in de 16 loopt hij vaak verkeerd. Ik heb geen hoge pet op van Luc De Jong, maar die zie wel vaak de juiste keuzes maken over wanneer naar 1e of 2e paal, terug zakken. Nu is het daar wel iets makkelijker want het team draait goed.
Ik niet, want makkelijker betekent niet dat je maar altijd de verkeerde keuzes moet maken. Te vaak niet op de juiste plek. en ik betwijfel of het een opdracht is om zo vaak in te zakken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat bedoel ik precies met nog niet oordelen over Milik.
Want in Duitsland en Polen moeten spitsen niet die keus maken???quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is dat ook gewend, Milik niet, voor hem is dat allemaal nieuw.
Dat is wel het Ajax spel, diepste man inspelen, die dan de middenvelders bedient in de juiste looprichting.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik niet, want makkelijker betekent niet dat je maar altijd de verkeerde keuzes moet maken. Te vaak niet op de juiste plek. en ik betwijfel of het een opdracht is om zo vaak in te zakken.
Daar moeten ze gewoon de goals maken en hoeven ze niet zo "mee" te voetballen als hierquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:19 schreef Omega het volgende:
[..]
Want in Duitsland en Polen moeten spitsen niet die keus maken???
Maar ik heb het ook over de positie in de 16, toch vaak verkeerd. Maar ik moet hem wel nageven, als hij een keer goed loopt, en die bal wordt ook goed gegeven, dan is dat altijd gevaarlijk of zelfs een goal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel het Ajax spel, diepste man inspelen, die dan de middenvelders bedient in de juiste looprichting.
Bij Siggy heb ik zelfs voor open doel nog niet het gevoel dat hij erin gaat. Bij Milik heb ik dat bij elke keer ruimte en/of schieten wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook over de positie in de 16, toch vaak verkeerd. Maar ik moet hem wel nageven, als hij een keer goed loopt, en die bal wordt ook goed gegeven, dan is dat altijd gevaarlijk of zelfs een goal.
Toch maakte Siggy in de kampioensjaren vaak belangrijke goals. Maar ik ben het wel met je eens, Milik >> Siggyquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bij Siggy heb ik zelfs voor open doel nog niet het gevoel dat hij erin gaat. Bij Milik heb ik dat bij elke keer ruimte en/of schieten wel.
Zoveel debielen die belangrijke goals hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Toch maakte Siggy in de kampioensjaren vaak belangrijke goals. Maar ik ben het wel met je eens, Milik >> Siggy
Precies, ik snap niet dat mensen terugverlangen naar die tijden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was zo een succes onder van basten inderdaad. De gouden dagen van Ajax!
een mens vergeet pijn snelquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet dat mensen terugverlangen naar die tijden.Ik ben blij dat er voor de huidige richting is gekozen. Dat je een jaartje geen kampioen wordt kan natuurlijk gebeuren. Maar ik zie Ajax liever geen dure oudere spelers halen waarvan je nog maar moet zien wat ze gaan brengen voor bijvoorbeeld 1.5 miljoen salaris.
Er de ervaring leert dat die ervaren spelers nogal moeite hebben met inpassen en na een jaar weer weg gaan omdat ze opeens een miljoen extra willen hebben. Omdat ze opeens belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet dat mensen terugverlangen naar die tijden.Ik ben blij dat er voor de huidige richting is gekozen. Dat je een jaartje geen kampioen wordt kan natuurlijk gebeuren. Maar ik zie Ajax liever geen dure oudere spelers halen waarvan je nog maar moet zien wat ze gaan brengen voor bijvoorbeeld 1.5 miljoen salaris.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:57 schreef badboynova het volgende:
het is feest![]()
![]()
Ajax gaat optie Zimling niet lichten’ juichen
![]()
![]()
dat heb ik er voor overquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer.
Nu worden jullie geen kampioen.
nou nou, je hoeft ze toch niet op te stellenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat heb ik er voor over
als het 4 tal maar verkocht wordt
Serero mag van mij ook wegquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
Zimling
Boillesen
Sightorson
Moissander
iemand iets aan toe te voegen?
plek maken voor jeugd dit dat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nou, je hoeft ze toch niet op te stellen
Serero en Andersen zijn twijfelgevallen voor mij.quote:
Nee, Serero weg Andersen uitlenen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Serero en Andersen zijn twijfelgevallen voor mij.
Kishna.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
Zimling
Boillesen
Sightorson
Moissander
iemand iets aan toe te voegen?
Ik heb wel meer twijfelgevallen, mensen om mee door te gaan zijn: Cillissen, Veltman, Van Rhijn, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik en Kishna toch ook wel als hij er zelf voor gaat tenminste, Schone kan je er goed bij hebben en Riedewald kan ook nog wel wat worden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Serero en Andersen zijn twijfelgevallen voor mij.
Neequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mag Klaassen trouwens weg van Ajax bij een goed bod?
Ja, tot er zo'n kutclub als Tottenham voor de deur staat met 3 knikkers en een pakje Capri Sonnequote:
25 mil dan minimaal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tot er zo'n kutclub als Tottenham voor de deur staat met 3 knikkers en een pakje Capri Sonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |