Toch maakte Siggy in de kampioensjaren vaak belangrijke goals. Maar ik ben het wel met je eens, Milik >> Siggyquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bij Siggy heb ik zelfs voor open doel nog niet het gevoel dat hij erin gaat. Bij Milik heb ik dat bij elke keer ruimte en/of schieten wel.
Zoveel debielen die belangrijke goals hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Toch maakte Siggy in de kampioensjaren vaak belangrijke goals. Maar ik ben het wel met je eens, Milik >> Siggy
Precies, ik snap niet dat mensen terugverlangen naar die tijden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was zo een succes onder van basten inderdaad. De gouden dagen van Ajax!
een mens vergeet pijn snelquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet dat mensen terugverlangen naar die tijden.Ik ben blij dat er voor de huidige richting is gekozen. Dat je een jaartje geen kampioen wordt kan natuurlijk gebeuren. Maar ik zie Ajax liever geen dure oudere spelers halen waarvan je nog maar moet zien wat ze gaan brengen voor bijvoorbeeld 1.5 miljoen salaris.
Er de ervaring leert dat die ervaren spelers nogal moeite hebben met inpassen en na een jaar weer weg gaan omdat ze opeens een miljoen extra willen hebben. Omdat ze opeens belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet dat mensen terugverlangen naar die tijden.Ik ben blij dat er voor de huidige richting is gekozen. Dat je een jaartje geen kampioen wordt kan natuurlijk gebeuren. Maar ik zie Ajax liever geen dure oudere spelers halen waarvan je nog maar moet zien wat ze gaan brengen voor bijvoorbeeld 1.5 miljoen salaris.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:57 schreef badboynova het volgende:
het is feest![]()
![]()
Ajax gaat optie Zimling niet lichten’ juichen
![]()
![]()
dat heb ik er voor overquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer.
Nu worden jullie geen kampioen.
nou nou, je hoeft ze toch niet op te stellenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat heb ik er voor over
als het 4 tal maar verkocht wordt
Serero mag van mij ook wegquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
Zimling
Boillesen
Sightorson
Moissander
iemand iets aan toe te voegen?
plek maken voor jeugd dit dat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nou, je hoeft ze toch niet op te stellen
Serero en Andersen zijn twijfelgevallen voor mij.quote:
Nee, Serero weg Andersen uitlenen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Serero en Andersen zijn twijfelgevallen voor mij.
Kishna.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
Zimling
Boillesen
Sightorson
Moissander
iemand iets aan toe te voegen?
Ik heb wel meer twijfelgevallen, mensen om mee door te gaan zijn: Cillissen, Veltman, Van Rhijn, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik en Kishna toch ook wel als hij er zelf voor gaat tenminste, Schone kan je er goed bij hebben en Riedewald kan ook nog wel wat worden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Serero en Andersen zijn twijfelgevallen voor mij.
Neequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mag Klaassen trouwens weg van Ajax bij een goed bod?
Ja, tot er zo'n kutclub als Tottenham voor de deur staat met 3 knikkers en een pakje Capri Sonnequote:
25 mil dan minimaal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tot er zo'n kutclub als Tottenham voor de deur staat met 3 knikkers en een pakje Capri Sonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |