geen zorgenquote:Op donderdag 9 april 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer kan aankomende zaterdag in de competitiewedstrijd bij Heracles Almelo opnieuw niet beschikken over Daley Sinkgraven en Arek Milik.
[ afbeelding ]
de man van Ajax op het moment ik stem ook voor die.quote:
Laten we hopen dat Fischer niet weer het niveau haalt van vorig jaar want allemachtig wat was hij slecht toen zeg, aandoenlijk gewoon.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende week wellicht Fischer weer in selectieFISCHERGOD
Je moet ook wat als er niks positiefs te melden valt over Feyenoord.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Wel aandoenlijk dat het AD zich zo ongerust maakt over Ajax.
wrong quote?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je moet ook wat als er niks positiefs te melden valt over Feyenoord.
winnen jullie nog iets tenminstequote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er winnen, kamp jonk of kamp netto?
Mad.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
winnen jullie nog iets tenminste
Weet niet eens of er echt sprake is van kampen. Maar voorlopig wint kamp Netto helaasquote:Op donderdag 9 april 2015 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Wie gaat er winnen, kamp jonk of kamp netto?
Jonk is toch ook naïef? Die wil geen grote aankopen enz. Alles jeugd, zelfs de fysieke trainers vindt hij tequote:Op donderdag 9 april 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet eens of er echt sprake is van kampen. Maar voorlopig wint kamp Netto helaas
lol
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer kan aankomende zaterdag in de competitiewedstrijd bij Heracles Almelo opnieuw niet beschikken over Daley Sinkgraven en Arek Milik.
[ afbeelding ]
Er zijn ook steeds sterkere geluiden dat er zich een derde kamp aandringt onder leiding van Heini Otto. Die eisen meer nadruk op fysieke ontwikkeling.quote:
Volg je het allemaal wel? Jonk wilde extra geld voor meer performance trainers, dat kreeg ie niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jonk is toch ook naïef? Die wil geen grote aankopen enz. Alles jeugd, zelfs de fysieke trainers vindt hij te..
Wat , in dat VI artikel stond dat ze bij de jeugd vinden dat er te veel op fysiek wordt getrained.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zijn ook steeds sterkere geluiden dat er zich een derde kamp aandringt onder leiding van Heini Otto. Die eisen meer nadruk op fysieke ontwikkeling.
[..]
Volg je het allemaal wel? Jonk wilde extra geld voor meer performance trainers, dat kreeg ie niet.
Beter eigen jeugd dan types als Zimling en Duarte. Maar het is allemaal vrij onoverzichtelijk over wat er gaande isquote:Op donderdag 9 april 2015 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jonk is toch ook naïef? Die wil geen grote aankopen enz. Alles jeugd, zelfs de fysieke trainers vindt hij te..
Beter eigen jeugd en goede ervaren spelers ernaastquote:Op donderdag 9 april 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter eigen jeugd dan types als Zimling en Duarte. Maar het is allemaal vrij onoverzichtelijk over wat er gaande is
In de daaropvolgende periode ontstonden er ook inhoudelijk steeds meer discussies tussen de opleiders en de overige technische leiding. Centraal daarin staat - naast de speelwijze en het aankoopbeleid - de manier waarop Ajax tegenwoordig spelers opleidt, met meer aandacht voor fysieke en mentale ontwikkeling, naast technische en tactische scholing. Assistent-coach en technisch hartlid Dennis Bergkamp en Overmars vinden dat de jeugdopleiding is doorgeschoten in de aanstelling van performancecoaches, die zich bezighouden met de fysieke en mentale aspecten binnen de opleiding.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:26 schreef Smoofie het volgende:
Misschien verkeerd gelezen, quote het stuk even Maestro Jordii.
Ze vinden Zimling ervaren . tjaquote:Op donderdag 9 april 2015 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter eigen jeugd en goede ervaren spelers ernaast. ZImling durate enz bij elkaar opgeteld hadden ze wat leuke spelers van kunnen kopen.
Oh, #kampJonk dan. Dankje Jordii.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de daaropvolgende periode ontstonden er ook inhoudelijk steeds meer discussies tussen de opleiders en de overige technische leiding. Centraal daarin staat - naast de speelwijze en het aankoopbeleid - de manier waarop Ajax tegenwoordig spelers opleidt, met meer aandacht voor fysieke en mentale ontwikkeling, naast technische en tactische scholing. Assistent-coach en technisch hartlid Dennis Bergkamp en Overmars vinden dat de jeugdopleiding is doorgeschoten in de aanstelling van performancecoaches, die zich bezighouden met de fysieke en mentale aspecten binnen de opleiding.
Bij Studio Voetbal zei Frank dat hij al was geadviseerd door de grote Morten Olsen toen ze Christian Poulsen binnenhaalden. Olsen dacht: ''Waarom nemen jullie Zimling niet???''. Dat is dus blijven hangen en eind augustus '14 rakelde het weer op bij Frank. Daarna ging hij een beetje praten met Cillessen, Schøne en de bups. Er was voldoende overtuiging om De_Ziem te halen.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze vinden Zimling ervaren . tja
Schone en de Cil waren vast heel objectief over hun ex-ploeggenoot. Olsen wilde waarschijnlijk trollenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Studio Voetbal zei Frank dat hij al was geadviseerd door de grote Morten Olsen toen ze Christian Poulsen binnenhaalden. Olsen dacht: ''Waarom nemen jullie Zimling niet???''. Dat is dus blijven hangen en eind augustus '14 rakelde het weer op bij Frank. Daarna ging hij een beetje praten met Cillessen, Schøne en de bups. Er was voldoende overtuiging om De_Ziem te halen.
Ik gok dat Olsen gewoon serieus is geweest.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schone en de Cil waren vast heel objectief over hun ex-ploeggenoot. Olsen wilde waarschijnlijk trollen
vanaf volgend seizoen of het seizoen daarna mogen invallers bij het eerste weer meedoen met jong ajax in hetzelfde weekendquote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Studio Voetbal zei Frank dat hij al was geadviseerd door de grote Morten Olsen toen ze Christian Poulsen binnenhaalden. Olsen dacht: ''Waarom nemen jullie Zimling niet???''. Dat is dus blijven hangen en eind augustus '14 rakelde het weer op bij Frank. Daarna ging hij een beetje praten met Cillessen, Schøne en de bups. Er was voldoende overtuiging om De_Ziem te halen.
Deed hem waarschijnlijk aan puinruimer Rudy denkenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok dat Olsen gewoon serieus is geweest.
Ik denk dat je het ingaan van de voetbalpiramide bedoelt?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vanaf volgend seizoen of het seizoen daarna mogen invallers bij het eerste weer meedoen met jong ajax in hetzelfde weekend
dat helpt al, heb je zo'n lul als zimling niet meer nodig
Denk dat jij even darts moet kijken?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ingaan van de voetbalpiramide bedoelt?
ik weet niet of de regels voor beloften tegelijk met die invoering soepeler worden, is iig volgend seizoen of die daarnaquote:Op donderdag 9 april 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ingaan van de voetbalpiramide bedoelt?
#TeamTotoquote:Op donderdag 9 april 2015 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zijn ook steeds sterkere geluiden dat er zich een derde kamp aandringt onder leiding van Heini Otto. Die eisen meer nadruk op fysieke ontwikkeling.
kan Guillaume Elmont op jouw goedkeuring rekenen?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou meteen een NFL performance trainer halen man, lekker atleten maken die ook nog kunnen rennen.
Ja, maar een judoka traint toch anders dan een American footballer.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kan Guillaume Elmont op jouw goedkeuring rekenen?
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)ompletere-atleet.htmquote:Op donderdag 9 april 2015 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar een judoka traint toch anders dan een American footballer.
dit dus, mensen die zeggen dat je techniek of snelheid moet opofferen om sterk te wordenquote:Op donderdag 9 april 2015 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou meteen een NFL performance trainer halen man, lekker atleten maken die ook nog kunnen rennen.
Ik zeg toch niet dat hij weg moet, gewoon een tweede erbijquote:Op donderdag 9 april 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)ompletere-atleet.htm
Dat zeg ik ook niet, maar misschien vond je het wel interessant om te lezenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij weg moet, gewoon een tweede erbij
Oh, op die fiets, sorry stijn. Ik begreep het verkeerdquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar misschien vond je het wel interessant om te lezen.
SPT / [Darts] Premier League 2015 #6 BARNEY ARMY!quote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, op die fiets, sorry stijn. Ik begreep het verkeerd. Dankje dan
. Is raybar180 al bezig>?
Shait.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPT / [Darts] Premier League 2015 #6 BARNEY ARMY!
Is al geweest.
Niet als bijwerking nee. Iig geen spieropbouwende zooi, zoals HGH, prohormonen of AAS.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
is er doping waar je heel erg van moet hoesten?
Ajax gaat het niet laten liggen en wel interessant eigenlijk dat Bergkamp tot andere inzichten is gekomen en niet geheel onterecht gezien het voetbal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
Goedesmorgens deze morgen.
Vandaag weer een zonnige dag.
Aan de rand van een nieuw voetbal weekend, met toch wel wat leuke wedstrijdjes. Ik kijk toch wel uit naar Nac-Dordrecht Groningen-Cambuur en PSV-Zwolle vanavond natuurlijk.
Ik verwacht dat Ajax het weer laat liggen dit weekend, waarna de zogeheten "bom" in de organisatie van het bedrijf Ajax zal ontploffen. Waarna Cruijf zal moeten overvliegen vanuit zijn knusse woning aan de spaanse costa om de neuzen weer in de juiste richting te zetten.
Zodat wij ons vervolgens kunnen gaan opmaken voor een nieuw seizoen met hopelijk 2 ploegen in de groepsfase van de CL. En een complete selectie aan het begin van het seizoen, zodat ons vertrouwen in TeamFrank kan worden hersteld.
Is het nog gelukt met de OP afbeelding?
Ik ben het niet zozeer oneens met hoe het nu gaat bij Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax gaat het niet laten liggen en wel interessant eigenlijk dat Bergkamp tot andere inzichten is gekomen en niet geheel onterecht gezien het voetbal.
keje bevestigt het alquote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
straks komt cruijff gewoon even over uit barcelona en dan regelt hij die shit even
quote:Keje Molenaar stelt in het Algemeen Dagblad dat Johan Cruijff naar Amsterdam zal komen om orde op zaken te stellen bij Ajax. 'Johan zal niet te lang wachten. Want ook zijn goede naam staat op het spel. Natuurlijk hebben mij ook signalen bereikt dat er over en weer irritaties zijn ontstaan. Dat is niet erg, want die mannetjes kunnen verschillen van inzicht hebben. Het betekent wel dat er iets moet gebeuren. De Raad van Commissarissen zal ook een en ander gaan doen, maar er moet iemand met een hogere status aan te pas komen en dat is Johan. Hij moet alles en iedereen bijeen roepen om de neuzen weer dezelfde richting op te krijgen. Johan gaat het oplossen.'
kandidaat geloof ik best, of hij het doet is wat anders.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
Als we voetbalzone mogen geloven, is de Boer een kandidaat om Pellegrini op te volgen bij City. Die gaat waarschijnlijk weg.
Ik Neem het niet al te serieus.
Eerst zien dan geloven inderdaad. City kan bijna elke trainer aanstellen. Maar aan de andere kant, City speelt elk jaar om kampioen te worden. En ze kunnen ver in de CL komen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kandidaat geloof ik best, of hij het doet is wat anders.
ik wou er niet over beginnen, omdat ik de laatste keer ook al commentaar kreeg dat ik over een andere club sprak dan ons aller Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven inderdaad. City kan bijna elke trainer aanstellen. Maar aan de andere kant, City speelt elk jaar om kampioen te worden. En ze kunnen ver in de CL komen.
En Kuyt terug naar Feyenoord. Wat is dat voor een kut smoes van ajax dat er geen ervaren, bekende spelers naar de eredivisie komen, en die niet voor 1 miljoen bij ajax wil spelen?
Waarschijnlijk levert Kuyt 3 kwart van zijn salaris in, anders zou ik niet weten hoe Feyenoord zijn salaris kan betalen.
Inderdaad, het is een beest. En hij kan nog een of 2 seizoenen mee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik wou er niet over beginnen, omdat ik de laatste keer ook al commentaar kreeg dat ik over een andere club sprak dan ons aller Ajax.
ik vind dat Fey erg goede zaken heeft gedaan met het halen van Kuyt, die vent werk als een bezetenen en kan, zeker voor de eredivisie, goed voetballen.
Ik hoop voor Feyenoord dat dit een succes wordt.
Tuurlijk kan het wel, al is Kuyf er wel een met een echt feyenoord hart.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een beest. En hij kan nog een of 2 seizoenen mee.
En het intereseert me geen reet dat ik commentaar krijg, het gaat me om het gegeven dat concurenten wel zulk soort spelers binnen hengelen en onze mooie club niet. Dus het kan wel voor Ajax.
En wie zou je willen dan die daar voor in aanmerking komt?quote:
van der vaart is zeker wel een versterking in deze competitie. en heitinga zou is best een gok mee durven wagenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wie zou je willen dan die daar voor in aanmerking komt?
Sneijder is te jong, Nigel is te jong, Huntelaar is het te vroeg voor.
Heitinga moet je je ernstig afvragen of dat een versterking is en van de Vaart ook.
Kuyt speelde elke wedstrijd op niveau en heeft de leeftijd
hoeft ook geen ex ajacied te zijn in mijn ogen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heitinga moet je je ernstig afvragen of dat een versterking is en van de Vaart ook.
Het gaat mij niet zo zeer dat we ex-spelers terug moeten halen. Er zijn spelers zat die de ervaring en klasse hebben. Al dat gezeur dat er een ex-speler terug moet komen. Waarom? Omdat ze het ajax cultuur kennen en niet hoeven te wennen aan het Ajax spel? een beetje klasse speler, past zich zo in.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat aanpassen in de club cultuur krijg ik altijd zo de kriebels van. Alsof hier het voetbal opnieuw wordt uitgevonden. Schei toch uit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer dat we ex-spelers terug moeten halen. Er zijn spelers zat die de ervaring en klasse hebben. Al dat gezeur dat er een ex-speler terug moet komen. Waarom? Omdat ze het ajax cultuur kennen en niet hoeven te wennen aan het Ajax spel? een beetje klasse speler, past zich zo in.
Precies.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat aanpassen in de club cultuur krijg ik altijd zo de kriebels van. Alsof hier het voetbal opnieuw wordt uitgevonden. Schei toch uit.
even wat veren in mijn aars, dat was mijn voorstelquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Precies.
Dus er is keuze zat, om een goede ervaren speler te halen, die nog wat wilt laten zien. En Ajax speelt in principe elk jaar om de prijzen. Je gaat mij niet vertellen dat een speler hier niet om wilt spelen. alleen ze moeten van die idiote salaris plafond af.
Zo als eerder geopperd was hier, een salaris plafond in stellen, naar ervaring en leeftijd.
Dat was zo een succes onder van basten inderdaad. De gouden dagen van Ajax!quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
Precies.
Dus er is keuze zat, om een goede ervaren speler te halen, die nog wat wilt laten zien. En Ajax speelt in principe elk jaar om de prijzen. Je gaat mij niet vertellen dat een speler hier niet om wilt spelen. alleen ze moeten van die idiote salaris plafond af.
Zo als eerder geopperd was hier, een salaris plafond in stellen, naar ervaring en leeftijd.
Ik bevestig het alleen maarquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
even wat veren in mijn aars, dat was mijn voorstel
dat is weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was zo een succes onder van basten inderdaad. De gouden dagen van Ajax!
gelukkig is zoals het nu gaat wel een succesquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar Kuyt komt alleen omdat hij Feyenoord nog 'in zijn hart' heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoeft ook geen ex ajacied te zijn in mijn ogen.
psv haalt Guardado feyenoord haalt Kuyf
wil je nu beweren dat Ajax geen enkel persoon kan vinden ?
verlost van Milik?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar Kuyt komt alleen omdat hij Feyenoord nog 'in zijn hart' heeft.
Guardado was een bankzitter, soms zitten er voltreffers tussen, maar meestal niet.
Ajax moet het zeker proberen, Pantelic was een goede zet. Hopen dat er weer zo iemand kunnen halen, zijn we eindelijk verlost van Milik en Siggy.
Die is niet goed hoor. Maakt zo vaak de verkeerde keus.quote:
Want Milik is slecht? Eindelijk weer een goede spits.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar Kuyt komt alleen omdat hij Feyenoord nog 'in zijn hart' heeft.
Guardado was een bankzitter/tribunezitter, soms zitten er voltreffers tussen, maar meestal niet.
Ajax moet het zeker proberen, Pantelic was een goede zet. Hopen dat er weer zo iemand kunnen halen, zijn we eindelijk verlost van Milik en Siggy.
lijkt mij niet het probleem in deze selectie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Omega het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor. Maakt zo vaak de verkeerde keus.
Dat heeft meer met de onwerkelijke doelstelling te maken met dit materiaal, je kan nu eenmaal niet op talenten bouwen omdat de prestatie curve te onregelmatig is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ben het niet zozeer oneens met hoe het nu gaat bij Ajax.
Enige wat mij een doorn in het oog is, is dat het vermoeden nu is gewekt dat het hele Team van trainers en dergelijke niet op 1 lijn zitten. en dus niet precies lijken te weten wat nu de gang van zaken is omtrent de visie. Aan de ene kant wil men kopen en aan de andere kant zegt men die zelfde posities in te kunnen vullen met volwaardige jeugdspelers.
Dat de afgelopen 4 kampioenschappen veel hebben gemaskeerd ben ik het niet mee eens. Nog steeds niet door in Europa is de doelstelling die telkens niet wordt gehaald.
Dan hebben we duidelijk een andere mening.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Want Milik is slecht? Eindelijk weer een goede spits.
Zon speler als Pantelic zie ik graag komen.
Pantelic is een held.
Hij is wel een goeie spits, het is alleen geen spelverdelende spits zoals Ajax graag heeftquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:52 schreef Omega het volgende:
[..]
Dan hebben we duidelijk een andere mening.
Ik ben het met je eens dat hij best nog even zich kan bewijzen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lijkt mij niet het probleem in deze selectie.
Milik kan je nog niet veroordelen. Eerst een seizoen de voorkeur krijgen.
Dus? Milik prikt ze er regelmatig in. Daarvoor is hij spits, en daar wordt hij op afgerekend als hij dat niet doet.En hij is nog jong, hij komt er wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Omega het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor. Maakt zo vaak de verkeerde keus.
Beetje overzicht is wel gewenst bij iedere spits, toch? Niet alleen bij Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel een goeie spits, het is alleen geen spelverdelende spits zoals Ajax graag heeft
Hij is gewoon een afmaker maar krijgt teveel opdrachten mee, ze moeten zo'n jongen gewoon naar zijn instinct laten spelenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:54 schreef Omega het volgende:
[..]
Beetje overzicht is wel gewenst bij iedere spits, toch? Niet alleen bij Ajax.
Nee, ben ik niet mee eens. Dus een verdediger hoeft alleen maar te zorgen dat de tegenstander niet scoort? Wat waren de Ajax verdedigers dan goed tegen Excelsior en ADOquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dus? Milik prikt ze er regelmatig in. Daarvoor is hij spits, en daar wordt hij op afgerekend als hij dat niet doet.En hij is nog jong, hij komt er wel.
Een spits hoeft van mij geen aanspeelpunt te zijn om andere spelers te laten scoren.
in eerste instantie is dat wel de taak van een verdediger. goed opbouwen is mooi meegenomenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet mee eens. Dus een verdediger hoeft alleen maar te zorgen dat de tegenstander niet scoort? Wat waren de Ajax verdedigers dan goed tegen Excelsior en ADO
Welke opdrachten krijgt hij dan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is gewoon een afmaker maar krijgt teveel opdrachten mee, ze moeten zo'n jongen gewoon naar zijn instinct laten spelen
Ok als dat jouw mening is, dan begrijp ik waarom Milik goed vind, en de verdediging ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in eerste instantie is dat wel de taak van een verdediger. goed opbouwen is mooi meegenomen
verdediging is bal afpakken en naar middenveld spelen
Dat hij mee moet voetballen, inzakken, aanspeelpunt zijn, dat ligt hem duidelijk niet maar hij heeft wel scorend vermogenquote:
nooit gezegd dat ik de verdediging goed vindquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Ok als dat jouw mening is, dan begrijp ik waarom Milik goed vind, en de verdediging ook.
Is dat zo? Ik weet niet of dat zijn instinct is of een opdracht. Bij Siggy bleek het namelijk een instinct te zijn om steeds terug te zakken ipv in de punt te blijven. Misschien bij Milik ook. Kijk maar bij Polen, daar zakt hij ook vaak terug.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij mee moet voetballen, inzakken, aanspeelpunt zijn, dat ligt hem duidelijk niet maar hij heeft wel scorend vermogen
Ik ben het dan met je eens dat we hem nog wat meer tijd moeten gunnen, en dat hij tot op heden niet genoeg heeft laten zien bij Ajax. Toch?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ik de verdediging goed vind
en ik zeg ook niet dat ik Milik goed vind
wat hij heeft laten zien aan scorend vermogen is veelbelovend, een verademing ten opzichte van siggy.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik ben het dan met je eens dat we hem nog wat meer tijd moeten gunnen, en dat hij tot op heden niet genoeg heeft laten zien bij Ajax. Toch?
Dat is een opdracht, en terugzakken is goed als je daarmee gaten trekt maar als aanspeelpunt is hij niet geweldig, we zijn het toch wel eens dat zijn kracht in de 16 ligt, ik ben ook (nog) niet overtuigd van zijn voetballende kwaliteitenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:02 schreef Omega het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet niet of dat zijn instinct is of een opdracht. Bij Siggy bleek het namelijk een instinct te zijn om steeds terug te zakken ipv in de punt te blijven. Misschien bij Milik ook. Kijk maar bij Polen, daar zakt hij ook vaak terug.
dat valt allemaal wel mee, alleen Boilesen vind ik wel door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
verdediging is gewoon te zwak op alle punten
Ik vind alleen van Rhijn een aardig stabiele factor, maar ook geen geweldenaar. Veltman ben ik nog steeds niet over uit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat valt allemaal wel mee, alleen Boilesen vind ik wel door de mand gevallen.
Dat valt helemaal niet mee, dat mooi blijven denken en lekker aan sukkelen op dit niveau.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat valt allemaal wel mee, alleen Boilesen vind ik wel door de mand gevallen.
Er is in de eredivisie geen betere dan Veltmanquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vind alleen van rhijn een aardig stabiele factor maar ook geen geweldenaar. Veltman ben ik nog steeds niet over uit.
de rest van de verdedigers (riedewald nog geen mening) is gewoon niet goed genoeg
Ik zie het niet zo duidelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is in de eredivisie geen betere dan Veltman
Dat is wel een prestatie hoor tegenwoordig. Hij is bijvoorbeeld veel minder dan Toby, en zo ga je iedere keer een stukje omlaag qua niveau als je dat accepteertquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is in de eredivisie geen betere dan Veltman
Ik zeg daarmee niet dat hij top is maar niet minder dan er bij de andere clubs rondlopen, hetzelfde geldt voor die anderen, behalve Boilesen danquote:
daar verschillen onze meningen. ik ga niet voor "in de eredivisie geen beter" ik ga gewoon voor hij is een goede verdediger/aanwinst voor het team.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg daarmee niet dat hij top is maar niet minder dan er bij de andere clubs rondlopen, hetzelfde geldt voor die anderen, behalve Boilesen dan
In het vooruit verdedigen en voetballend vind ik hem sterker dan Toby en verder heb ik weinig te accepteren, ik constateer alleen maar.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is wel een prestatie hoor tegenwoordig. Hij is bijvoorbeeld veel minder dan Toby, en zo ga je iedere keer een stukje omlaag qua niveau als je dat accepteert
Ik denk dus dat het geen opdracht is, want ik zie hem bij Polen hetzelfde doen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een opdracht, en terugzakken is goed als je daarmee gaten trekt maar als aanspeelpunt is hij niet geweldig, we zijn het toch wel eens dat zijn kracht in de 16 ligt, ik ben ook (nog) niet overtuigd van zijn voetballende kwaliteiten
vetlman heeft potentie dat zie ik wel, maar nog lang niet het niveau toby of jantjequote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het vooruit verdedigen en voetballend vind ik hem sterker dan Toby en verder heb ik weinig te accepteren, ik constateer alleen maar.
dat bedoel ik precies met nog niet oordelen over Milik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik denk dus dat het geen opdracht is, want ik zie hem bij Polen hetzelfde doen.
Ook in de 16 loopt hij vaak verkeerd. Ik heb geen hoge pet op van Luc De Jong, maar die zie wel vaak de juiste keuzes maken over wanneer naar 1e of 2e paal, terug zakken. Nu is het daar wel iets makkelijker want het team draait goed.
Je zag zo duidelijk dat hij te graag wilde en forceerde.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Fischer niet weer het niveau haalt van vorig jaar want allemachtig wat was hij slecht toen zeg, aandoenlijk gewoon.
Vertonghen is wel andere koek maar Veltman zou het naast Vertonghen ook niet slecht doenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vetlman heeft potentie dat zie ik wel, maar nog lang niet het niveau toby of jantje
Toby was zonder Jan toch wel een stuk minder hoor. Maar had vooral meer kracht en lengte. Veltman is een betere voetballer vind ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vetlman heeft potentie dat zie ik wel, maar nog lang niet het niveau toby of jantje
Die is dat ook gewend, Milik niet, voor hem is dat allemaal nieuw.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik denk dus dat het geen opdracht is, want ik zie hem bij Polen hetzelfde doen.
Ook in de 16 loopt hij vaak verkeerd. Ik heb geen hoge pet op van Luc De Jong, maar die zie wel vaak de juiste keuzes maken over wanneer naar 1e of 2e paal, terug zakken. Nu is het daar wel iets makkelijker want het team draait goed.
Ik niet, want makkelijker betekent niet dat je maar altijd de verkeerde keuzes moet maken. Te vaak niet op de juiste plek. en ik betwijfel of het een opdracht is om zo vaak in te zakken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat bedoel ik precies met nog niet oordelen over Milik.
Want in Duitsland en Polen moeten spitsen niet die keus maken???quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is dat ook gewend, Milik niet, voor hem is dat allemaal nieuw.
Dat is wel het Ajax spel, diepste man inspelen, die dan de middenvelders bedient in de juiste looprichting.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:18 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik niet, want makkelijker betekent niet dat je maar altijd de verkeerde keuzes moet maken. Te vaak niet op de juiste plek. en ik betwijfel of het een opdracht is om zo vaak in te zakken.
Daar moeten ze gewoon de goals maken en hoeven ze niet zo "mee" te voetballen als hierquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:19 schreef Omega het volgende:
[..]
Want in Duitsland en Polen moeten spitsen niet die keus maken???
Maar ik heb het ook over de positie in de 16, toch vaak verkeerd. Maar ik moet hem wel nageven, als hij een keer goed loopt, en die bal wordt ook goed gegeven, dan is dat altijd gevaarlijk of zelfs een goal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel het Ajax spel, diepste man inspelen, die dan de middenvelders bedient in de juiste looprichting.
Bij Siggy heb ik zelfs voor open doel nog niet het gevoel dat hij erin gaat. Bij Milik heb ik dat bij elke keer ruimte en/of schieten wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook over de positie in de 16, toch vaak verkeerd. Maar ik moet hem wel nageven, als hij een keer goed loopt, en die bal wordt ook goed gegeven, dan is dat altijd gevaarlijk of zelfs een goal.
Toch maakte Siggy in de kampioensjaren vaak belangrijke goals. Maar ik ben het wel met je eens, Milik >> Siggyquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bij Siggy heb ik zelfs voor open doel nog niet het gevoel dat hij erin gaat. Bij Milik heb ik dat bij elke keer ruimte en/of schieten wel.
Zoveel debielen die belangrijke goals hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:25 schreef Omega het volgende:
[..]
Toch maakte Siggy in de kampioensjaren vaak belangrijke goals. Maar ik ben het wel met je eens, Milik >> Siggy
Precies, ik snap niet dat mensen terugverlangen naar die tijden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
een mens vergeet pijn snelquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet dat mensen terugverlangen naar die tijden.Ik ben blij dat er voor de huidige richting is gekozen. Dat je een jaartje geen kampioen wordt kan natuurlijk gebeuren. Maar ik zie Ajax liever geen dure oudere spelers halen waarvan je nog maar moet zien wat ze gaan brengen voor bijvoorbeeld 1.5 miljoen salaris.
Er de ervaring leert dat die ervaren spelers nogal moeite hebben met inpassen en na een jaar weer weg gaan omdat ze opeens een miljoen extra willen hebben. Omdat ze opeens belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet dat mensen terugverlangen naar die tijden.Ik ben blij dat er voor de huidige richting is gekozen. Dat je een jaartje geen kampioen wordt kan natuurlijk gebeuren. Maar ik zie Ajax liever geen dure oudere spelers halen waarvan je nog maar moet zien wat ze gaan brengen voor bijvoorbeeld 1.5 miljoen salaris.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:57 schreef badboynova het volgende:
het is feest![]()
![]()
Ajax gaat optie Zimling niet lichten’ juichen
![]()
![]()
dat heb ik er voor overquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer.
Nu worden jullie geen kampioen.
nou nou, je hoeft ze toch niet op te stellenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat heb ik er voor over
als het 4 tal maar verkocht wordt
Serero mag van mij ook wegquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
Zimling
Boillesen
Sightorson
Moissander
iemand iets aan toe te voegen?
plek maken voor jeugd dit dat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nou, je hoeft ze toch niet op te stellen
Serero en Andersen zijn twijfelgevallen voor mij.quote:
Nee, Serero weg Andersen uitlenen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Serero en Andersen zijn twijfelgevallen voor mij.
Kishna.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
Zimling
Boillesen
Sightorson
Moissander
iemand iets aan toe te voegen?
Ik heb wel meer twijfelgevallen, mensen om mee door te gaan zijn: Cillissen, Veltman, Van Rhijn, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik en Kishna toch ook wel als hij er zelf voor gaat tenminste, Schone kan je er goed bij hebben en Riedewald kan ook nog wel wat worden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Serero en Andersen zijn twijfelgevallen voor mij.
Neequote:Op vrijdag 10 april 2015 12:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mag Klaassen trouwens weg van Ajax bij een goed bod?
Ja, tot er zo'n kutclub als Tottenham voor de deur staat met 3 knikkers en een pakje Capri Sonnequote:
25 mil dan minimaal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tot er zo'n kutclub als Tottenham voor de deur staat met 3 knikkers en een pakje Capri Sonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |