Oh, op die fiets, sorry stijn. Ik begreep het verkeerdquote:Op donderdag 9 april 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar misschien vond je het wel interessant om te lezen.
SPT / [Darts] Premier League 2015 #6 BARNEY ARMY!quote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, op die fiets, sorry stijn. Ik begreep het verkeerd. Dankje dan
. Is raybar180 al bezig>?
Shait.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPT / [Darts] Premier League 2015 #6 BARNEY ARMY!
Is al geweest.
Niet als bijwerking nee. Iig geen spieropbouwende zooi, zoals HGH, prohormonen of AAS.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
is er doping waar je heel erg van moet hoesten?
Ajax gaat het niet laten liggen en wel interessant eigenlijk dat Bergkamp tot andere inzichten is gekomen en niet geheel onterecht gezien het voetbal.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
Goedesmorgens deze morgen.
Vandaag weer een zonnige dag.
Aan de rand van een nieuw voetbal weekend, met toch wel wat leuke wedstrijdjes. Ik kijk toch wel uit naar Nac-Dordrecht Groningen-Cambuur en PSV-Zwolle vanavond natuurlijk.
Ik verwacht dat Ajax het weer laat liggen dit weekend, waarna de zogeheten "bom" in de organisatie van het bedrijf Ajax zal ontploffen. Waarna Cruijf zal moeten overvliegen vanuit zijn knusse woning aan de spaanse costa om de neuzen weer in de juiste richting te zetten.
Zodat wij ons vervolgens kunnen gaan opmaken voor een nieuw seizoen met hopelijk 2 ploegen in de groepsfase van de CL. En een complete selectie aan het begin van het seizoen, zodat ons vertrouwen in TeamFrank kan worden hersteld.
Is het nog gelukt met de OP afbeelding?
Ik ben het niet zozeer oneens met hoe het nu gaat bij Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax gaat het niet laten liggen en wel interessant eigenlijk dat Bergkamp tot andere inzichten is gekomen en niet geheel onterecht gezien het voetbal.
keje bevestigt het alquote:Op donderdag 9 april 2015 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
straks komt cruijff gewoon even over uit barcelona en dan regelt hij die shit even
quote:Keje Molenaar stelt in het Algemeen Dagblad dat Johan Cruijff naar Amsterdam zal komen om orde op zaken te stellen bij Ajax. 'Johan zal niet te lang wachten. Want ook zijn goede naam staat op het spel. Natuurlijk hebben mij ook signalen bereikt dat er over en weer irritaties zijn ontstaan. Dat is niet erg, want die mannetjes kunnen verschillen van inzicht hebben. Het betekent wel dat er iets moet gebeuren. De Raad van Commissarissen zal ook een en ander gaan doen, maar er moet iemand met een hogere status aan te pas komen en dat is Johan. Hij moet alles en iedereen bijeen roepen om de neuzen weer dezelfde richting op te krijgen. Johan gaat het oplossen.'
kandidaat geloof ik best, of hij het doet is wat anders.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
Als we voetbalzone mogen geloven, is de Boer een kandidaat om Pellegrini op te volgen bij City. Die gaat waarschijnlijk weg.
Ik Neem het niet al te serieus.
Eerst zien dan geloven inderdaad. City kan bijna elke trainer aanstellen. Maar aan de andere kant, City speelt elk jaar om kampioen te worden. En ze kunnen ver in de CL komen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kandidaat geloof ik best, of hij het doet is wat anders.
ik wou er niet over beginnen, omdat ik de laatste keer ook al commentaar kreeg dat ik over een andere club sprak dan ons aller Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven inderdaad. City kan bijna elke trainer aanstellen. Maar aan de andere kant, City speelt elk jaar om kampioen te worden. En ze kunnen ver in de CL komen.
En Kuyt terug naar Feyenoord. Wat is dat voor een kut smoes van ajax dat er geen ervaren, bekende spelers naar de eredivisie komen, en die niet voor 1 miljoen bij ajax wil spelen?
Waarschijnlijk levert Kuyt 3 kwart van zijn salaris in, anders zou ik niet weten hoe Feyenoord zijn salaris kan betalen.
Inderdaad, het is een beest. En hij kan nog een of 2 seizoenen mee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik wou er niet over beginnen, omdat ik de laatste keer ook al commentaar kreeg dat ik over een andere club sprak dan ons aller Ajax.
ik vind dat Fey erg goede zaken heeft gedaan met het halen van Kuyt, die vent werk als een bezetenen en kan, zeker voor de eredivisie, goed voetballen.
Ik hoop voor Feyenoord dat dit een succes wordt.
Tuurlijk kan het wel, al is Kuyf er wel een met een echt feyenoord hart.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een beest. En hij kan nog een of 2 seizoenen mee.
En het intereseert me geen reet dat ik commentaar krijg, het gaat me om het gegeven dat concurenten wel zulk soort spelers binnen hengelen en onze mooie club niet. Dus het kan wel voor Ajax.
En wie zou je willen dan die daar voor in aanmerking komt?quote:
van der vaart is zeker wel een versterking in deze competitie. en heitinga zou is best een gok mee durven wagenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wie zou je willen dan die daar voor in aanmerking komt?
Sneijder is te jong, Nigel is te jong, Huntelaar is het te vroeg voor.
Heitinga moet je je ernstig afvragen of dat een versterking is en van de Vaart ook.
Kuyt speelde elke wedstrijd op niveau en heeft de leeftijd
hoeft ook geen ex ajacied te zijn in mijn ogen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heitinga moet je je ernstig afvragen of dat een versterking is en van de Vaart ook.
Het gaat mij niet zo zeer dat we ex-spelers terug moeten halen. Er zijn spelers zat die de ervaring en klasse hebben. Al dat gezeur dat er een ex-speler terug moet komen. Waarom? Omdat ze het ajax cultuur kennen en niet hoeven te wennen aan het Ajax spel? een beetje klasse speler, past zich zo in.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat aanpassen in de club cultuur krijg ik altijd zo de kriebels van. Alsof hier het voetbal opnieuw wordt uitgevonden. Schei toch uit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer dat we ex-spelers terug moeten halen. Er zijn spelers zat die de ervaring en klasse hebben. Al dat gezeur dat er een ex-speler terug moet komen. Waarom? Omdat ze het ajax cultuur kennen en niet hoeven te wennen aan het Ajax spel? een beetje klasse speler, past zich zo in.
Precies.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat aanpassen in de club cultuur krijg ik altijd zo de kriebels van. Alsof hier het voetbal opnieuw wordt uitgevonden. Schei toch uit.
even wat veren in mijn aars, dat was mijn voorstelquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Precies.
Dus er is keuze zat, om een goede ervaren speler te halen, die nog wat wilt laten zien. En Ajax speelt in principe elk jaar om de prijzen. Je gaat mij niet vertellen dat een speler hier niet om wilt spelen. alleen ze moeten van die idiote salaris plafond af.
Zo als eerder geopperd was hier, een salaris plafond in stellen, naar ervaring en leeftijd.
Dat was zo een succes onder van basten inderdaad. De gouden dagen van Ajax!quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
Precies.
Dus er is keuze zat, om een goede ervaren speler te halen, die nog wat wilt laten zien. En Ajax speelt in principe elk jaar om de prijzen. Je gaat mij niet vertellen dat een speler hier niet om wilt spelen. alleen ze moeten van die idiote salaris plafond af.
Zo als eerder geopperd was hier, een salaris plafond in stellen, naar ervaring en leeftijd.
Ik bevestig het alleen maarquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
even wat veren in mijn aars, dat was mijn voorstel
dat is weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was zo een succes onder van basten inderdaad. De gouden dagen van Ajax!
gelukkig is zoals het nu gaat wel een succesquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was zo een succes onder van basten inderdaad. De gouden dagen van Ajax!
Maar Kuyt komt alleen omdat hij Feyenoord nog 'in zijn hart' heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoeft ook geen ex ajacied te zijn in mijn ogen.
psv haalt Guardado feyenoord haalt Kuyf
wil je nu beweren dat Ajax geen enkel persoon kan vinden ?
verlost van Milik?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar Kuyt komt alleen omdat hij Feyenoord nog 'in zijn hart' heeft.
Guardado was een bankzitter, soms zitten er voltreffers tussen, maar meestal niet.
Ajax moet het zeker proberen, Pantelic was een goede zet. Hopen dat er weer zo iemand kunnen halen, zijn we eindelijk verlost van Milik en Siggy.
Die is niet goed hoor. Maakt zo vaak de verkeerde keus.quote:
Want Milik is slecht? Eindelijk weer een goede spits.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:45 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar Kuyt komt alleen omdat hij Feyenoord nog 'in zijn hart' heeft.
Guardado was een bankzitter/tribunezitter, soms zitten er voltreffers tussen, maar meestal niet.
Ajax moet het zeker proberen, Pantelic was een goede zet. Hopen dat er weer zo iemand kunnen halen, zijn we eindelijk verlost van Milik en Siggy.
lijkt mij niet het probleem in deze selectie.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Omega het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor. Maakt zo vaak de verkeerde keus.
Dat heeft meer met de onwerkelijke doelstelling te maken met dit materiaal, je kan nu eenmaal niet op talenten bouwen omdat de prestatie curve te onregelmatig is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ben het niet zozeer oneens met hoe het nu gaat bij Ajax.
Enige wat mij een doorn in het oog is, is dat het vermoeden nu is gewekt dat het hele Team van trainers en dergelijke niet op 1 lijn zitten. en dus niet precies lijken te weten wat nu de gang van zaken is omtrent de visie. Aan de ene kant wil men kopen en aan de andere kant zegt men die zelfde posities in te kunnen vullen met volwaardige jeugdspelers.
Dat de afgelopen 4 kampioenschappen veel hebben gemaskeerd ben ik het niet mee eens. Nog steeds niet door in Europa is de doelstelling die telkens niet wordt gehaald.
Dan hebben we duidelijk een andere mening.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Want Milik is slecht? Eindelijk weer een goede spits.
Zon speler als Pantelic zie ik graag komen.
Pantelic is een held.
Hij is wel een goeie spits, het is alleen geen spelverdelende spits zoals Ajax graag heeftquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:52 schreef Omega het volgende:
[..]
Dan hebben we duidelijk een andere mening.
Ik ben het met je eens dat hij best nog even zich kan bewijzen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lijkt mij niet het probleem in deze selectie.
Milik kan je nog niet veroordelen. Eerst een seizoen de voorkeur krijgen.
Dus? Milik prikt ze er regelmatig in. Daarvoor is hij spits, en daar wordt hij op afgerekend als hij dat niet doet.En hij is nog jong, hij komt er wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:46 schreef Omega het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor. Maakt zo vaak de verkeerde keus.
Beetje overzicht is wel gewenst bij iedere spits, toch? Niet alleen bij Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel een goeie spits, het is alleen geen spelverdelende spits zoals Ajax graag heeft
Hij is gewoon een afmaker maar krijgt teveel opdrachten mee, ze moeten zo'n jongen gewoon naar zijn instinct laten spelenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:54 schreef Omega het volgende:
[..]
Beetje overzicht is wel gewenst bij iedere spits, toch? Niet alleen bij Ajax.
Nee, ben ik niet mee eens. Dus een verdediger hoeft alleen maar te zorgen dat de tegenstander niet scoort? Wat waren de Ajax verdedigers dan goed tegen Excelsior en ADOquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dus? Milik prikt ze er regelmatig in. Daarvoor is hij spits, en daar wordt hij op afgerekend als hij dat niet doet.En hij is nog jong, hij komt er wel.
Een spits hoeft van mij geen aanspeelpunt te zijn om andere spelers te laten scoren.
in eerste instantie is dat wel de taak van een verdediger. goed opbouwen is mooi meegenomenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet mee eens. Dus een verdediger hoeft alleen maar te zorgen dat de tegenstander niet scoort? Wat waren de Ajax verdedigers dan goed tegen Excelsior en ADO
Welke opdrachten krijgt hij dan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is gewoon een afmaker maar krijgt teveel opdrachten mee, ze moeten zo'n jongen gewoon naar zijn instinct laten spelen
Ok als dat jouw mening is, dan begrijp ik waarom Milik goed vind, en de verdediging ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in eerste instantie is dat wel de taak van een verdediger. goed opbouwen is mooi meegenomen
verdediging is bal afpakken en naar middenveld spelen
Dat hij mee moet voetballen, inzakken, aanspeelpunt zijn, dat ligt hem duidelijk niet maar hij heeft wel scorend vermogenquote:
nooit gezegd dat ik de verdediging goed vindquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Ok als dat jouw mening is, dan begrijp ik waarom Milik goed vind, en de verdediging ook.
Is dat zo? Ik weet niet of dat zijn instinct is of een opdracht. Bij Siggy bleek het namelijk een instinct te zijn om steeds terug te zakken ipv in de punt te blijven. Misschien bij Milik ook. Kijk maar bij Polen, daar zakt hij ook vaak terug.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij mee moet voetballen, inzakken, aanspeelpunt zijn, dat ligt hem duidelijk niet maar hij heeft wel scorend vermogen
Ik ben het dan met je eens dat we hem nog wat meer tijd moeten gunnen, en dat hij tot op heden niet genoeg heeft laten zien bij Ajax. Toch?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nooit gezegd dat ik de verdediging goed vind
en ik zeg ook niet dat ik Milik goed vind
wat hij heeft laten zien aan scorend vermogen is veelbelovend, een verademing ten opzichte van siggy.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik ben het dan met je eens dat we hem nog wat meer tijd moeten gunnen, en dat hij tot op heden niet genoeg heeft laten zien bij Ajax. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |