Ow jaquote:
Ik ken ze ook niet verder hoorquote:
Jammerquote:Op woensdag 8 april 2015 00:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik rijk worden
Niet van jou natuurlijk, zou je matsen.
Ik slaap in m'n fokquote:
Niet afgekeken...vond m behoorlijk saai. Dan vond ik secret of kell (?) een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:58 schreef Murdera het volgende:
Zo. Song of the sea gekeken. Kinderfilm denk ik maar erg mooo. Daarna father and daughter (short film staat op YouTube) gekeken. Allebei een beetje gehuild. Nu nick cave and the bad seeds en biertjes om het af te maken.
Hier verlies je al wat van je scherptequote:Op woensdag 8 april 2015 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het is er niet zeg je.
Help mij dan!quote:Op woensdag 8 april 2015 00:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hier verlies je al wat van je scherpte
Nee, je slaapt gewoon nietquote:
het was hier ook een rustige avond, tegen neerslachtig aan, Dan is hij wel fijnquote:Op woensdag 8 april 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet afgekeken...vond m behoorlijk saai. Dan vond ik secret of kell (?) een stuk beter.
Zelfde studio/regisseur ofzoiets.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was hier ook een rustige avond, tegen neerslachtig aan, Dan is hij wel fijnen die stijl vind ik gewoon heel fijn
![]()
Even jouw tip opzoeken
People are fucked upquote:Op woensdag 8 april 2015 00:31 schreef rival het volgende:
KLB / Prostitutie roleplay loopt uit de hand
Vond ik wel grappig
Dit klinkt dan wel weer engquote:Op woensdag 8 april 2015 00:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je je wel volledig aan mij overgeven.
Beetje niet nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:35 schreef rival het volgende:
[..]
Een beetje spanning in je leven kan ook geen kwaad.
yeah heb rrn "movie list" app om bij te houden Wat ik even moet kuikenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo te vinden als je op imdb kijkt naar song of the sea
Idd, ik snap inmiddels prima dat ik functioneer, ik dacht voorheen dat ik goed kon acterenquote:Op woensdag 8 april 2015 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja toen ik fok ontdekte kwam ik erachter dat ik zo gek nog niet ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |