quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Kwartfinales,dinsdag 27/01,18.30 uur: SC Cambuur 2 PEC Zwolle 3 20.45 uur: FC Twente 3 AZ 0 Woensdag 28/01,18.30 uur: Roda 1 Excelsior 4 20.45 uur: FC Groningen 4 Vitesse 0 |
Ik zit ook al te wachten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef Rabieluh het volgende:
Al is mijn rode kaart voorspelling ook nog niet uitgekomen.
Zuid-Amerikanen trekken doorgaans de kar, in alles. Geboren leiders.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
De Zuid Amerikanen gaan Twente bij de hand nemen.
GGMM.quote:
Moe.quote:
Racist.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen trekken doorgaans de kar, in alles.
Ook de platte karquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen trekken doorgaans de kar, in alles. Geboren leiders.
Tegen Achilles 1894quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
Van der Werff eerste bekerduel met Vitesse geschorst.
Wie gaat de platte kar door Eindhoven trekken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze is echt heel slecht.quote:
Arias.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie gaat de platte kar door Eindhoven trekken?
Guardado is geen Zuid-Amerikaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV - Milanquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Herrinert iemand zich een slechtere halve finale?
Al zijn grappen zijn zo slecht dat je je vinger in je oog stopt om de grap maar niet te hoeven zien.quote:
PEC-NEC vorig jaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Sporting - AZquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Ah kut, ik dacht dat wel een moment. Nu voel ik me racistisch.quote:
Goede zin René.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al zijn grappen zijn zo slecht dat je je vinger in je oog stopt om de grap maar niet te hoeven zien.
Ik hoop dat ik mij deze wedstrijd niet herinner.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Wat is z'n volgende koers?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is een slag onderwater. Miguel heeft drie maanden niet kunnen fietsen door een breuk in zijn hand en werd vervolgens zo gedropt in de WT. Wint gewoon de Giro.
Kopsterk is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Arias de beste rechtsback van Nederland.
PSV - Milan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Dat boeit niemandquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou JR_Style-93 van deze POT vinden?
Stond op de lijst voor Pais Vasco, maar is daar op de laatste dag vanaf gehaald. Waar hij nu start weet ik niet.quote:
Ik denk dat hij afgeeft op alle 22 spelersquote:
Van Rhijn is nét iets beter. Al speelt hij de laatste tijd wel kut.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kopsterk is het hier niet mee eens.
Die jongen snapt het niet helemaal.
Geen Zuiverloon?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Arias de beste rechtsback van Nederland.
-3 voor deze grap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Schreuder is een matige coach. Ik zou zijn contract niet verlengen als ik Twente was.
Tot wanneer loopt zijn contract eigenlijk?
Tot ergens in de volgende eeuwquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Schreuder is een matige coach. Ik zou zijn contract niet verlengen als ik Twente was.
Twente kennende heeft hij een contract voor 4 jaar gekregen toen ze hem een contract voor een half jaar wilde geven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
xdquote:
dat zou je wel moeten weten als je Twente wasquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
2019quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft ook een waterhoofd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Moest gniffelen.quote:
Ja, maar zoals echt heel erg duidelijk in mijn post staat ben ik dat dus niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dat zou je wel moeten weten als je Twente was
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie Guitarist al gezien?
Ik lees op Teletekst dat -ie vanavond een doelpunt heeft gemaakt. Maar kennelijk ben ik verkeerd geïnformeerd?quote:
Topwedstrijd.quote:
Jup, ik verwacht nog wel wat vuurwerkquote:
Nee, ons elftal is niet zo bijzonder. Paar jongens die een stap hogerop kunnen, maar de rest speelt op niveau.quote:
Wat vond jij van het afsteken van vuurwerk door Twentefans aan het begin van de wedstrijd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht vuurwerk dit laatste kwartier.
ik hoef jouw post niet te lezen om te weten dat jij geen totale landstreek bent in je eentjequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar zoals echt heel erg duidelijk in mijn post staat ben ik dat dus niet.
Kan jij niet lezen ofzo??
Pas was daar een docu over op FOX.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatste goeie Nederlandse team in de CL RIP.
Ik ben blij dat je zelf ook doorhebt dat je post nogal dom was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik hoef jouw post niet te lezen om te weten dat jij geen totale landstreek bent in je eentje
Dat hebben ze wel eens beter gedaan dunkt mij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond jij van het afsteken van vuurwerk door Twentefans aan het begin van de wedstrijd?
Ja, Van Bommel wilde nog steeds niet toegeven dat hij z'n man liet lopenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas was daar een docu over op FOX.
wowquote:
Mike van Duinen doet het niet meer he.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ons elftal is niet zo bijzonder. Paar jongens die een stap hogerop kunnen, maar de rest speelt op niveau.
Die was pissed ja. Waren hun tijd ver voorhuid door voor de man te dekken. Nu doet iedereen dat. Barcelona, München.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Van Bommel wilde nog steeds niet toegeven dat hij z'n man liet lopen
Haha, je zei voorhuid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die was pissed ja. Waren hun tijd ver voorhuid door voor de man te dekken. Nu doet iedereen dat. Barcelona, München.
Hij kon ook naar Feyenoord. Daarom opgepikt door Twente.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramp.
En dat is dan een topspeler.
Logisch, ze hebben toch geld zat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij kon ook naar Feyenoord. Daarom opgepikt door Twente.
iphone autocorrectie he.quote:
En weer slaag je er niet in grappig te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als uitdoelpunten dubbel zouden tellen had PEC al gewonnen
Het is allebei niet veel.quote:
wat hebben we aan deze hypothesequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als uitdoelpunten dubbel zouden tellen had PEC al gewonnen
Niks, maar ik hoop dat Twente verliest.quote:
Dit begint een beetje gênant te worden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer slaag je er niet in grappig te zijn.
Correcte constateringquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef Sked het volgende:
Als thuisdoelpunten dubbel zouden tellen had Twente al gewonnen
Hij pakt ze allemaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Is die keeper van Twente een beetje een penaltykiller?
Beter dan Jasperquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens Ikstampoptacos moet hij in Oranje, dus dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Het is twente.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom is Twente zo moe en verkrampt, ze hebben zaterdag nauwelijks gespeeld.
Laten we er gewoon dankbaar voor zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben Rabbijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die corrigeert vooral naar woorden die je veel gebruikt.
Omdat ze als een paard zonder kop rond lopen te rennenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Geen Raymond Verheijen in dienst, dan vraag je er om.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
Laat ik de NSFW die ik in gedachte had maar achterwege latenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente had zaterdag dan ook een zware POT
Uit jouw oogpunt. Welke club heeft meer scorend vermogen denk je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef GGMM het volgende:
Twente probeert tijd te rekken tot de penalty's
*kipquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Omdat ze als een paard zonder kop rond lopen te rennen
Ik kan me nog een post vol gifjes van zijn blunders herinneren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:30 schreef GGMM het volgende:
Hahn is echt een goede keeper
Dat had Cavaliers nooit verwacht.
Lig die jongen nu niet zo te pesten.quote:
Ik ook. Ik voel een connectie René.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
Altijd als er in live-topics meer dan een minuut niet wordt gepost test ik even of mijn internetverbinding het wel doet.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook. Ik voel een connectie René.
Interessantquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
Altijd als er in live-topics meer dan een minuut niet wordt gepost test ik even of mijn internetverbinding het wel doet.
Het is Twente he.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:32 schreef GGMM het volgende:
Een schande voor alle leraren Duits.quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Magere kwark is voor watjes en onzekere mensen.
Het lijkt me erg gezellig om samen met Cavaliers een bakje kwark te etenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft Cavaliers nog wat kwark voor je.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
Strafschoppen zijn een loterij. Geen fan van.
Ik zou het geen verkeerde optie vinden om zoals in Engeland halve finales over twee wedstrijden te laten verlopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
Strafschoppen zijn een loterij. Geen fan van.
Het schijnt dat hij nog een keer naar Groningen komt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me erg gezellig om samen met Cavaliers een bakje kwark te eten
Om Hans Nijland op te zoeken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij nog een keer naar Groningen komt.
Uh, vergeet je tandenborstel niet.quote:
Killer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
Hahn heeft 1 van de 5 penalties gestopt dit seizoen.
uh watquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kots op die man.
Ook op de jongen die naast hem op de foto stond.
Stef?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kots op die man.
Ook op de jongen die naast hem op de foto stond.
Dat is 1 meer dan Cillessen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:36 schreef Rabieluh het volgende:
Hahn heeft 1 van de 5 penalties gestopt dit seizoen.
RAAKquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Raak en mis posts nu. Echt fantastisch.
Cavaliers doet wat "satire".quote:
Bestaat er iets leukers in het leven?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Raak en mis posts nu. Echt fantastisch.
Waarschijnlijk heeft zijn internet het echt begeven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is stil sinds de scherpe pen van Cavaliers met betrekking tot magere kwark.
Ik weet zeker dat jij moest gniffelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers doet wat "satire".
Alleen niemand moet om hem lachen en laten we dat vooral zo houden.
Yupquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Dat gladiatorenspiel-idee van van Gaal vond ik nog niet eens zo'n slecht idee. Tijdens de verlenging om de zoveel tijd aan beide kanten een speler eruit, totdat er gescoord wordt ofzo.
Doe gewoon de originele.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Drizzt
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQ
De dood of de gladiolen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Dat gladiatorenspiel-idee van van Gaal vond ik nog niet eens zo'n slecht idee. Tijdens de verlenging om de zoveel tijd aan beide kanten een speler eruit, totdat er gescoord wordt ofzo.
Ik voorspel dat Amersfoort geen zin meer heeft in een internettende GGMM.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zijn internet het echt begeven.
Cringe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je nou maar een stream gekozen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat het open net achter loopt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |