Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie Guitarist al gezien?
Ik lees op Teletekst dat -ie vanavond een doelpunt heeft gemaakt. Maar kennelijk ben ik verkeerd geïnformeerd?quote:
Topwedstrijd.quote:
Jup, ik verwacht nog wel wat vuurwerkquote:
Nee, ons elftal is niet zo bijzonder. Paar jongens die een stap hogerop kunnen, maar de rest speelt op niveau.quote:
Wat vond jij van het afsteken van vuurwerk door Twentefans aan het begin van de wedstrijd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht vuurwerk dit laatste kwartier.
ik hoef jouw post niet te lezen om te weten dat jij geen totale landstreek bent in je eentjequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar zoals echt heel erg duidelijk in mijn post staat ben ik dat dus niet.
Kan jij niet lezen ofzo??
Pas was daar een docu over op FOX.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatste goeie Nederlandse team in de CL RIP.
Ik ben blij dat je zelf ook doorhebt dat je post nogal dom was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik hoef jouw post niet te lezen om te weten dat jij geen totale landstreek bent in je eentje
Dat hebben ze wel eens beter gedaan dunkt mij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond jij van het afsteken van vuurwerk door Twentefans aan het begin van de wedstrijd?
Ja, Van Bommel wilde nog steeds niet toegeven dat hij z'n man liet lopenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas was daar een docu over op FOX.
wowquote:
Mike van Duinen doet het niet meer he.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ons elftal is niet zo bijzonder. Paar jongens die een stap hogerop kunnen, maar de rest speelt op niveau.
Die was pissed ja. Waren hun tijd ver voorhuid door voor de man te dekken. Nu doet iedereen dat. Barcelona, München.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Van Bommel wilde nog steeds niet toegeven dat hij z'n man liet lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |