Ik denk dat hij afgeeft op alle 22 spelersquote:
Van Rhijn is nét iets beter. Al speelt hij de laatste tijd wel kut.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kopsterk is het hier niet mee eens.
Die jongen snapt het niet helemaal.
Geen Zuiverloon?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Arias de beste rechtsback van Nederland.
-3 voor deze grap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Schreuder is een matige coach. Ik zou zijn contract niet verlengen als ik Twente was.
Tot wanneer loopt zijn contract eigenlijk?
Tot ergens in de volgende eeuwquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Schreuder is een matige coach. Ik zou zijn contract niet verlengen als ik Twente was.
Twente kennende heeft hij een contract voor 4 jaar gekregen toen ze hem een contract voor een half jaar wilde geven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
xdquote:
dat zou je wel moeten weten als je Twente wasquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
2019quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft ook een waterhoofd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:20 schreef GGMM het volgende:
Moest gniffelen.quote:
Ja, maar zoals echt heel erg duidelijk in mijn post staat ben ik dat dus niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dat zou je wel moeten weten als je Twente was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |