Bestaat er iets leukers in het leven?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Raak en mis posts nu. Echt fantastisch.
Waarschijnlijk heeft zijn internet het echt begeven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is stil sinds de scherpe pen van Cavaliers met betrekking tot magere kwark.
Ik weet zeker dat jij moest gniffelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers doet wat "satire".
Alleen niemand moet om hem lachen en laten we dat vooral zo houden.
Yupquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Dat gladiatorenspiel-idee van van Gaal vond ik nog niet eens zo'n slecht idee. Tijdens de verlenging om de zoveel tijd aan beide kanten een speler eruit, totdat er gescoord wordt ofzo.
Doe gewoon de originele.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Drizzt
http://vocaroo.com/i/s0mYO61B4WRQ
De dood of de gladiolen!quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Dat gladiatorenspiel-idee van van Gaal vond ik nog niet eens zo'n slecht idee. Tijdens de verlenging om de zoveel tijd aan beide kanten een speler eruit, totdat er gescoord wordt ofzo.
Ik voorspel dat Amersfoort geen zin meer heeft in een internettende GGMM.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zijn internet het echt begeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |