Nee puffertjes helpen daar ook niet bij volgens mijquote:
Of het is een longontstekingquote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn huisarts geeft een eenvoudig, voorspelbaar antwoord: blijf eens lekker een weekje thuis, nietsdoen.
Als je er dan nog last van hebt mag je terugkomen.
Het was dat of 'nep-Fries'.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee puffertjes helpen daar ook niet bij volgens mij
Downtown 010: Helder, zonnig, lekker warm.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:00 schreef Molo het volgende:
Stroomstoring hier, dus ik kan niet met EPD werken om het te testen
(Is de testomgeving, dus staat nog geen noodprocedure op aangesloten)
Straks maar gewoon eerst even lunchen dan, zo checken wat voor weer het buiten is. Is het snelst per internet, raam opzoeken duurt hier langer
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Downtown 010: Helder, zonnig, lekker warm.
Hij vertelde een paar topics geleden dat hij uit Gouda komt. Ik kon ook al niet veel Fries aan fietsie ontdekken.quote:
Bij een luchtweginfectie die weer de goede kant op gaat groen-gele pussige kloddertjes die smaken zoals je denkt dat pussige kloddertjes smakenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat hoest je dan op bij een keelontsteking?
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad, zoiets.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij een luchtweginfectie die weer de goede kant op gaat groen-gele pussige kloddertjes die smaken zoals je denkt dat pussige kloddertjes smaken
Dit is nou een goed moment om in te stellen dat je posts kunt deletenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij een luchtweginfectie die weer de goede kant op gaat groen-gele pussige kloddertjes die smaken zoals je denkt dat pussige kloddertjes smaken
Where's Waldo Fietsiequote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij vertelde een paar topics geleden dat hij uit Gouda komt. Ik kon ook al niet veel Fries aan fietsie ontdekken.
Zal ik er een stel voor je bewaren?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad, zoiets.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zal ik er een stel voor je bewaren?
Die had ik in januari al. Verschil is te voelenquote:
Whut? Jullie EPD testomgeving draait niet gewoon mee in de noodprocedures?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:00 schreef Molo het volgende:
Stroomstoring hier, dus ik kan niet met EPD werken om het te testen
(Is de testomgeving, dus staat nog geen noodprocedure op aangesloten)
Straks maar gewoon eerst even lunchen dan, zo checken wat voor weer het buiten is. Is het snelst per internet, raam opzoeken duurt hier langer
Klopt ik ben import, met paspoort en the works.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij vertelde een paar topics geleden dat hij uit Gouda komt. Ik kon ook al niet veel Fries aan fietsie ontdekken.
In West-Friesland ook ook geen bezorgpizza's. Niet dat ik weet in elk geval. En dan nog was het pas eind 90's, voordat ik voor het eerst eten thuis had laten bezorgen. De meeste maaltijden waren hier ook agv'tjes. Het duurde ook even voordat er een magnetron in huis kwam. Dat associeer ik dus allemaal ook wat meer met de 90's. Dat lelijke behang en van die rode deurgreepjes, dat komt me allemaal wel erg bekend voor.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Net back in Time for Dinner 80's gekeken en was qua aankleding wel herkenbaar, maar qua eten niet. Wij hadden gewoon vlees, groente en aardappelen en een moeder die alleen 's morgens op de bank werkte als wij op school zatenWel op de bank, dus heel eighties
Hier in de binnenlanden van Drenthe ook echt nog geen bezorgpizza te krijgen en wokken werd er ook nooit gedaan. Magnetronkookboek wel aanwezig, maar geen hele maaltijden uit de magnetron. Ook geen McD overigens in de buurt
Ik was altijd jaloers op mijn nichtje die verjaardagsfeestjes bij de Mac gaf
twitter:pauwnl twitterde op woensdag 08-04-2015 om 12:02:17Er is 25.000 euro opgehaald voor Jan Selie en daarmee is hij uit de schulden. Vanavond is hij te gast! http://t.co/GykQ8ORweR reageer retweet
Wat fijn zeg!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef golfer het volgende:
Binnen een paar uur....twitter:pauwnl twitterde op woensdag 08-04-2015 om 12:02:17Er is 25.000 euro opgehaald voor Jan Selie en daarmee is hij uit de schulden. Vanavond is hij te gast! http://t.co/GykQ8ORweR reageer retweet
Helemaal geweldigquote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef golfer het volgende:
Binnen een paar uur....twitter:pauwnl twitterde op woensdag 08-04-2015 om 12:02:17Er is 25.000 euro opgehaald voor Jan Selie en daarmee is hij uit de schulden. Vanavond is hij te gast! http://t.co/GykQ8ORweR reageer retweet
Er is al een productie omgeving, dit is stukje doorontwikkeling en sluit daar straks op aan.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Whut? Jullie EPD testomgeving draait niet gewoon mee in de noodprocedures?
Want dat is handig, dan is voor go-live niet in een productie like omgeving getest enzo?
Dit ja.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:29 schreef Vork het volgende:
Dat lelijke behang en van die rode deurgreepjes, dat komt me allemaal wel erg bekend voor.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit ja.
En die collidende hardons (mjam!) , stond dat er echt zo @ BBC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Jup, altijd handschoentjes aan als je pepers snijdtquote:Op woensdag 8 april 2015 13:08 schreef minilot het volgende:
Aaaaaaaa!![]()
Een velletje van je lip aftrekken is al geen goed idee, maar helemaal niet als je net een paar aji amarillo's hebt staan snijden
Jup, is ook bewegend beeld vanquote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit ja.
http://www.iflscience.com(...)pell-check-importantquote:Op woensdag 8 april 2015 12:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit ja.
Speciaal voor Prinses Marijke/Christina, zodat ze met Irene bomen kan knuffelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:07 schreef Molo het volgende:
Of cursus 'kom in contact met de natuur' voor blinden
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 8 april 2015 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Speciaal voor Prinses Marijke/Christina, zodat ze met Irene bomen kan knuffelen.
Maar als stratenmaker moet je toch ook op een bepaald moment vallende kwartjes hebben dat dit niet handig is? (of als bomenplanter, afhankelijk van wat eerst was).quote:
Jij gaat niet veel met die mensen om denk ik?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar als stratenmaker moet je toch ook op een bepaald moment vallende kwartjes hebben dat dit niet handig is? (of als bomenplanter, afhankelijk van wat eerst was).
Stratenmaker? Dat is een vak hoor, daar gaan ze echt niet random taakstraffers voor gebruikenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij gaat niet veel met die mensen om denk ik?
Bovendien ook nog soms taakstraf werk e.d.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Bij een rondleiding een deur opentrekken en oog in oog staan met een Pino pak. Dat is best wel tof.
Gek genoeg ook helemaal vrolijk door geworden.
In Rotterdam wel, verschilt per gemeente. Heb het meerdere keren gezien in ieder geval, in verschillende gemeentesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stratenmaker? Dat is een vak hoor, daar gaan ze echt niet random taakstraffers voor gebruikenDie staan op maandagochtend blikjes bij mij in de wijk uit de struiken te vissen.
Pienjoquote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Bij een rondleiding een deur opentrekken en oog in oog staan met een Pino pak. Dat is best wel tof.
Gek genoeg ook helemaal vrolijk door geworden.
Hommerts?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef fietsie het volgende:
Zow. Ik ga de auto inladen met weerspannig uk en dan richting de Hommerts.
Ja plaatsnaam.quote:
Ik ben tot een randstad tuthola verworden die niks erbuiten weet te liggen he?quote:
Nah, vind ik niet fijn. Zeker niet voor één pepertje.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jup, altijd handschoentjes aan als je pepers snijdt
Plastic zakje om je hand waarmee je pepertje vast houdt ook niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet fijn. Zeker niet voor één pepertje.
Tuthola, dat is toch partnerstad van Frigida in Zweden en Preutse in Beieren?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben tot een randstad tuthola verworden die niks erbuiten weet te liggen he?
Hehehequote:Op woensdag 8 april 2015 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tuthola, dat is toch partnerstad van Frigida in Zweden en Preutse in Beieren?
Nee joh, dat snijdt toch onhandig? Ik was gewoon mijn handen en probeer een paar uur niet in mijn ogen te wrijven. Gaat meestal goed.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Plastic zakje om je hand waarmee je pepertje vast houdt ook niet?
Is mij de pijn op plekken niet waard hoor
Ik kook veel grover dan jij dat doet, of ik snij even kontje eraf en dan gaat het in de keukenmachine voor boemboe ofzo. En ik ben wel gewend om handschoenen aan te doen (helloooo smetvreesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee joh, dat snijdt toch onhandig? Ik was gewoon mijn handen en probeer een paar uur niet in mijn ogen te wrijven. Gaat meestal goed.
Tofquote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef golfer het volgende:
Als ik aardappel frituur, dan kook ik het niet voor hoor, dan frituur ik het eerst op lagere temperatuur.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:03 schreef minilot het volgende:
Net als bij aardappel kook je ook cassave eerst voor
Waspik, Goor, Sexbierum.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe
Ja weet ik veel, had het idee dat het nep plaatsnamen waren
Maar goed, zo heb je hier ook De Lier, Monster, Plaspoelpolder, Wippolder en zulks
nee, aardappelen inderdaad niet voorkoken. Eerst lang in water laten staan, afdrogen, voorfrituren op 160 graden, af laten koelen, afbakken op 180 graden..quote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik aardappel frituur, dan kook ik het niet voor hoor, dan frituur ik het eerst op lagere temperatuur.
Gebakken aardappeltjes wel eerst voorgekookt (*wachten op kotssmileys van Robin....*).
De pan waarin ik frituur, daar zit geen deksel op.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh ik had laatst krieltjes gefrituurd. Met schil, gewoon in zn geheel (2x gedaan). Erg lekker. Alleen de tweede keer ontplofte er dus zo'n kriel, vlak nadat ik de klep van de frituurpan open deed![]()
Gelukkig was ik weggelopen om een bakje te pakken.
Die horen bij die 80% die 20% van het werk doen en dan nog verkeerd ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar als stratenmaker moet je toch ook op een bepaald moment vallende kwartjes hebben dat dit niet handig is? (of als bomenplanter, afhankelijk van wat eerst was).
Wel in een kroket dus. Gaan met die banaan!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:38 schreef minilot het volgende:
[..]
De pan waarin ik frituur, daar zit geen deksel op.
vanavond na het werk? nee, dan prefeer ik de bank.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel in een kroket dus. Gaan met die banaan!Lekker kroketten maken.
Hormonen misschien? Hoe voel je je verder, qua zwangerschap?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vanavond na het werk? nee, dan prefeer ik de bank.
Ik heb al weken geen eetlust. zo gek!
ja, het heeft vast met de zwangerschap te maken!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Hormonen misschien? Hoe voel je je verder, qua zwangerschap?
De boel mooi opgeknapt?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:02 schreef golfer het volgende:
Jaa!!! De steigers aan de achterkant van ons huis zijn ook weggehaald
Het einde van de werkzaamheden is, geloof ik, in zicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |