Maar als stratenmaker moet je toch ook op een bepaald moment vallende kwartjes hebben dat dit niet handig is? (of als bomenplanter, afhankelijk van wat eerst was).quote:
Jij gaat niet veel met die mensen om denk ik?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar als stratenmaker moet je toch ook op een bepaald moment vallende kwartjes hebben dat dit niet handig is? (of als bomenplanter, afhankelijk van wat eerst was).
Stratenmaker? Dat is een vak hoor, daar gaan ze echt niet random taakstraffers voor gebruikenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij gaat niet veel met die mensen om denk ik?
Bovendien ook nog soms taakstraf werk e.d.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Bij een rondleiding een deur opentrekken en oog in oog staan met een Pino pak. Dat is best wel tof.
Gek genoeg ook helemaal vrolijk door geworden.
In Rotterdam wel, verschilt per gemeente. Heb het meerdere keren gezien in ieder geval, in verschillende gemeentesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stratenmaker? Dat is een vak hoor, daar gaan ze echt niet random taakstraffers voor gebruikenDie staan op maandagochtend blikjes bij mij in de wijk uit de struiken te vissen.
Pienjoquote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Bij een rondleiding een deur opentrekken en oog in oog staan met een Pino pak. Dat is best wel tof.
Gek genoeg ook helemaal vrolijk door geworden.
Hommerts?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef fietsie het volgende:
Zow. Ik ga de auto inladen met weerspannig uk en dan richting de Hommerts.
Ja plaatsnaam.quote:
Ik ben tot een randstad tuthola verworden die niks erbuiten weet te liggen he?quote:
Nah, vind ik niet fijn. Zeker niet voor één pepertje.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jup, altijd handschoentjes aan als je pepers snijdt
Plastic zakje om je hand waarmee je pepertje vast houdt ook niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet fijn. Zeker niet voor één pepertje.
Tuthola, dat is toch partnerstad van Frigida in Zweden en Preutse in Beieren?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben tot een randstad tuthola verworden die niks erbuiten weet te liggen he?
Hehehequote:Op woensdag 8 april 2015 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tuthola, dat is toch partnerstad van Frigida in Zweden en Preutse in Beieren?
Nee joh, dat snijdt toch onhandig? Ik was gewoon mijn handen en probeer een paar uur niet in mijn ogen te wrijven. Gaat meestal goed.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Plastic zakje om je hand waarmee je pepertje vast houdt ook niet?
Is mij de pijn op plekken niet waard hoor
Ik kook veel grover dan jij dat doet, of ik snij even kontje eraf en dan gaat het in de keukenmachine voor boemboe ofzo. En ik ben wel gewend om handschoenen aan te doen (helloooo smetvreesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee joh, dat snijdt toch onhandig? Ik was gewoon mijn handen en probeer een paar uur niet in mijn ogen te wrijven. Gaat meestal goed.
Tofquote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef golfer het volgende:
Binnen een paar uur....twitter:pauwnl twitterde op woensdag 08-04-2015 om 12:02:17Er is 25.000 euro opgehaald voor Jan Selie en daarmee is hij uit de schulden. Vanavond is hij te gast! http://t.co/GykQ8ORweR reageer retweet
Als ik aardappel frituur, dan kook ik het niet voor hoor, dan frituur ik het eerst op lagere temperatuur.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:03 schreef minilot het volgende:
Net als bij aardappel kook je ook cassave eerst voor
Waspik, Goor, Sexbierum.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe
Ja weet ik veel, had het idee dat het nep plaatsnamen waren
Maar goed, zo heb je hier ook De Lier, Monster, Plaspoelpolder, Wippolder en zulks
nee, aardappelen inderdaad niet voorkoken. Eerst lang in water laten staan, afdrogen, voorfrituren op 160 graden, af laten koelen, afbakken op 180 graden..quote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik aardappel frituur, dan kook ik het niet voor hoor, dan frituur ik het eerst op lagere temperatuur.
Gebakken aardappeltjes wel eerst voorgekookt (*wachten op kotssmileys van Robin....*).
De pan waarin ik frituur, daar zit geen deksel op.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh ik had laatst krieltjes gefrituurd. Met schil, gewoon in zn geheel (2x gedaan). Erg lekker. Alleen de tweede keer ontplofte er dus zo'n kriel, vlak nadat ik de klep van de frituurpan open deed![]()
Gelukkig was ik weggelopen om een bakje te pakken.
Die horen bij die 80% die 20% van het werk doen en dan nog verkeerd ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar als stratenmaker moet je toch ook op een bepaald moment vallende kwartjes hebben dat dit niet handig is? (of als bomenplanter, afhankelijk van wat eerst was).
Wel in een kroket dus. Gaan met die banaan!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:38 schreef minilot het volgende:
[..]
De pan waarin ik frituur, daar zit geen deksel op.
vanavond na het werk? nee, dan prefeer ik de bank.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel in een kroket dus. Gaan met die banaan!Lekker kroketten maken.
Hormonen misschien? Hoe voel je je verder, qua zwangerschap?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vanavond na het werk? nee, dan prefeer ik de bank.
Ik heb al weken geen eetlust. zo gek!
ja, het heeft vast met de zwangerschap te maken!quote:Op woensdag 8 april 2015 14:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Hormonen misschien? Hoe voel je je verder, qua zwangerschap?
De boel mooi opgeknapt?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:02 schreef golfer het volgende:
Jaa!!! De steigers aan de achterkant van ons huis zijn ook weggehaald
Het einde van de werkzaamheden is, geloof ik, in zicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |