Maar als stratenmaker moet je toch ook op een bepaald moment vallende kwartjes hebben dat dit niet handig is? (of als bomenplanter, afhankelijk van wat eerst was).quote:
Jij gaat niet veel met die mensen om denk ik?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar als stratenmaker moet je toch ook op een bepaald moment vallende kwartjes hebben dat dit niet handig is? (of als bomenplanter, afhankelijk van wat eerst was).
Stratenmaker? Dat is een vak hoor, daar gaan ze echt niet random taakstraffers voor gebruikenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij gaat niet veel met die mensen om denk ik?
Bovendien ook nog soms taakstraf werk e.d.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Bij een rondleiding een deur opentrekken en oog in oog staan met een Pino pak. Dat is best wel tof.
Gek genoeg ook helemaal vrolijk door geworden.
In Rotterdam wel, verschilt per gemeente. Heb het meerdere keren gezien in ieder geval, in verschillende gemeentesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stratenmaker? Dat is een vak hoor, daar gaan ze echt niet random taakstraffers voor gebruikenDie staan op maandagochtend blikjes bij mij in de wijk uit de struiken te vissen.
Pienjoquote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
Bij een rondleiding een deur opentrekken en oog in oog staan met een Pino pak. Dat is best wel tof.
Gek genoeg ook helemaal vrolijk door geworden.
Hommerts?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef fietsie het volgende:
Zow. Ik ga de auto inladen met weerspannig uk en dan richting de Hommerts.
Ja plaatsnaam.quote:
Ik ben tot een randstad tuthola verworden die niks erbuiten weet te liggen he?quote:
Nah, vind ik niet fijn. Zeker niet voor één pepertje.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jup, altijd handschoentjes aan als je pepers snijdt
Plastic zakje om je hand waarmee je pepertje vast houdt ook niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet fijn. Zeker niet voor één pepertje.
Tuthola, dat is toch partnerstad van Frigida in Zweden en Preutse in Beieren?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben tot een randstad tuthola verworden die niks erbuiten weet te liggen he?
Hehehequote:Op woensdag 8 april 2015 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tuthola, dat is toch partnerstad van Frigida in Zweden en Preutse in Beieren?
Nee joh, dat snijdt toch onhandig? Ik was gewoon mijn handen en probeer een paar uur niet in mijn ogen te wrijven. Gaat meestal goed.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Plastic zakje om je hand waarmee je pepertje vast houdt ook niet?
Is mij de pijn op plekken niet waard hoor
Ik kook veel grover dan jij dat doet, of ik snij even kontje eraf en dan gaat het in de keukenmachine voor boemboe ofzo. En ik ben wel gewend om handschoenen aan te doen (helloooo smetvreesquote:Op woensdag 8 april 2015 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee joh, dat snijdt toch onhandig? Ik was gewoon mijn handen en probeer een paar uur niet in mijn ogen te wrijven. Gaat meestal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |