Nee puffertjes helpen daar ook niet bij volgens mijquote:
Of het is een longontstekingquote:Op woensdag 8 april 2015 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn huisarts geeft een eenvoudig, voorspelbaar antwoord: blijf eens lekker een weekje thuis, nietsdoen.
Als je er dan nog last van hebt mag je terugkomen.
Het was dat of 'nep-Fries'.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee puffertjes helpen daar ook niet bij volgens mij
Downtown 010: Helder, zonnig, lekker warm.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:00 schreef Molo het volgende:
Stroomstoring hier, dus ik kan niet met EPD werken om het te testen
(Is de testomgeving, dus staat nog geen noodprocedure op aangesloten)
Straks maar gewoon eerst even lunchen dan, zo checken wat voor weer het buiten is. Is het snelst per internet, raam opzoeken duurt hier langer
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Downtown 010: Helder, zonnig, lekker warm.
Hij vertelde een paar topics geleden dat hij uit Gouda komt. Ik kon ook al niet veel Fries aan fietsie ontdekken.quote:
Bij een luchtweginfectie die weer de goede kant op gaat groen-gele pussige kloddertjes die smaken zoals je denkt dat pussige kloddertjes smakenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat hoest je dan op bij een keelontsteking?
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad, zoiets.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij een luchtweginfectie die weer de goede kant op gaat groen-gele pussige kloddertjes die smaken zoals je denkt dat pussige kloddertjes smaken
Dit is nou een goed moment om in te stellen dat je posts kunt deletenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij een luchtweginfectie die weer de goede kant op gaat groen-gele pussige kloddertjes die smaken zoals je denkt dat pussige kloddertjes smaken
Where's Waldo Fietsiequote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij vertelde een paar topics geleden dat hij uit Gouda komt. Ik kon ook al niet veel Fries aan fietsie ontdekken.
Zal ik er een stel voor je bewaren?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehad, zoiets.
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zal ik er een stel voor je bewaren?
Die had ik in januari al. Verschil is te voelenquote:
Whut? Jullie EPD testomgeving draait niet gewoon mee in de noodprocedures?quote:Op woensdag 8 april 2015 12:00 schreef Molo het volgende:
Stroomstoring hier, dus ik kan niet met EPD werken om het te testen
(Is de testomgeving, dus staat nog geen noodprocedure op aangesloten)
Straks maar gewoon eerst even lunchen dan, zo checken wat voor weer het buiten is. Is het snelst per internet, raam opzoeken duurt hier langer
Klopt ik ben import, met paspoort en the works.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij vertelde een paar topics geleden dat hij uit Gouda komt. Ik kon ook al niet veel Fries aan fietsie ontdekken.
In West-Friesland ook ook geen bezorgpizza's. Niet dat ik weet in elk geval. En dan nog was het pas eind 90's, voordat ik voor het eerst eten thuis had laten bezorgen. De meeste maaltijden waren hier ook agv'tjes. Het duurde ook even voordat er een magnetron in huis kwam. Dat associeer ik dus allemaal ook wat meer met de 90's. Dat lelijke behang en van die rode deurgreepjes, dat komt me allemaal wel erg bekend voor.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Net back in Time for Dinner 80's gekeken en was qua aankleding wel herkenbaar, maar qua eten niet. Wij hadden gewoon vlees, groente en aardappelen en een moeder die alleen 's morgens op de bank werkte als wij op school zatenWel op de bank, dus heel eighties
Hier in de binnenlanden van Drenthe ook echt nog geen bezorgpizza te krijgen en wokken werd er ook nooit gedaan. Magnetronkookboek wel aanwezig, maar geen hele maaltijden uit de magnetron. Ook geen McD overigens in de buurt
Ik was altijd jaloers op mijn nichtje die verjaardagsfeestjes bij de Mac gaf
twitter:pauwnl twitterde op woensdag 08-04-2015 om 12:02:17Er is 25.000 euro opgehaald voor Jan Selie en daarmee is hij uit de schulden. Vanavond is hij te gast! http://t.co/GykQ8ORweR reageer retweet
Wat fijn zeg!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef golfer het volgende:
Binnen een paar uur....twitter:pauwnl twitterde op woensdag 08-04-2015 om 12:02:17Er is 25.000 euro opgehaald voor Jan Selie en daarmee is hij uit de schulden. Vanavond is hij te gast! http://t.co/GykQ8ORweR reageer retweet
Helemaal geweldigquote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef golfer het volgende:
Binnen een paar uur....twitter:pauwnl twitterde op woensdag 08-04-2015 om 12:02:17Er is 25.000 euro opgehaald voor Jan Selie en daarmee is hij uit de schulden. Vanavond is hij te gast! http://t.co/GykQ8ORweR reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |