Je kan het altijd proberen natuurlijk, werkt ie niet verwijder je 'm weerquote:Op zondag 12 april 2015 17:26 schreef G3F het volgende:
[..]
Hij krijgt in de workshop wel 5 sterren idd, maar neem liever t zekere voor t onzekere dus laat hem maar links liggen.
Toevallig ook ervaring met de No Pillars Mod?
Zeker waar! Maar mn laptop heeft t al zo zwaarquote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen natuurlijk, werkt ie niet verwijder je 'm weer
Nee, nog niet gebruikt, en ook niet van plan
Heb 'm ook nog niet nodig gehad idd. Zolang je geen moeilijke capriolen uithaalt is die mod ook niet nodig denk ikquote:Op zondag 12 april 2015 17:37 schreef G3F het volgende:
[..]
Zeker waar! Maar mn laptop heeft t al zo zwaar![]()
Soms kan de No Pillars wel van pas komen, heb m nog niet echt nodig gehad, maar bij sommige overpasses kan het handig zijn ipv bijv de gridsnap uit te zetten.
Thanks iig voor de feedback
Die laatste gebruik ik.quote:Op zondag 12 april 2015 17:26 schreef G3F het volgende:
[..]
Hij krijgt in de workshop wel 5 sterren idd, maar neem liever t zekere voor t onzekere dus laat hem maar links liggen.
Toevallig ook ervaring met de No Pillars Mod?
Ja precies, alleen voor gestackte snelweg/railroad bruggen zou t nog interessant kunnen zijnquote:Op zondag 12 april 2015 17:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 'm ook nog niet nodig gehad idd. Zolang je geen moeilijke capriolen uithaalt is die mod ook niet nodig denk ik
ff spieken. 188 uurquote:Op zondag 12 april 2015 17:53 schreef G3F het volgende:
[..]
Ja precies, alleen voor gestackte snelweg/railroad bruggen zou t nog interessant kunnen zijn
Hoeveel uur heb je r trouwens al opzitten volgens Steam?
No Pillars bedoel je? Deze kan volgensmij naast het weghalen van pilaren ook de boundaries van je wegen aanpassen (voor t dichter op elkaar zetten enz). Zoiets dacht ik ergens gelezen te hebben. Mogelijk dat hij daardoor ook door je wegen heen gaat bouwen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die laatste gebruik ik.
Zou het daardoor komen dat er overal bomen etc staan?
Bah, dat is wel klote dan. Ik heb nu echt een dagtaak aan het removen van bomen die midden op de weg staan.quote:Op zondag 12 april 2015 17:56 schreef G3F het volgende:
[..]
No Pillars bedoel je? Deze kan volgensmij naast het weghalen van pilaren ook de boundaries van je wegen aanpassen (voor t dichter op elkaar zetten enz). Zoiets dacht ik ergens gelezen te hebben. Mogelijk dat hij daardoor ook door je wegen heen gaat bouwen.
Is dat de enige mod die je gebruikt? Want het kan ook door een combinatie komen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bah, dat is wel klote dan. Ik heb nu echt een dagtaak aan het removen van bomen die midden op de weg staan.
Haha ik heb juist altijd een serie op de achtergrond draaien en soms een snelle FOK! sessie via mobielquote:Op zondag 12 april 2015 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
ff spieken. 188 uur
Moet wel zeggen dat ik het vaak ook op de achtergrond heb draaien terwijl ik ff een serie kijk of aan het FOK!ken ben tussendoor
Ondertussen ook 1206 mods/assets
Verder heb ik geen mods die wegen aanpassen volgens mij.quote:Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef G3F het volgende:
[..]
Is dat de enige mod die je gebruikt? Want het kan ook door een combinatie komen.
Als alles een beetje stabiel is in m'n stadje laat ik 'm zo een half uur of uurtje lopen. Nog geen grote problemen gehad als ik weer ging kijken. *klopt af*quote:Op zondag 12 april 2015 18:02 schreef G3F het volgende:
[..]
Haha ik heb juist altijd een serie op de achtergrond draaien en soms een snelle FOK! sessie via mobiel
Kan je trouwens je subscribed mods/assets bij elkaar in de workshop zien (dus niet in C:S)?
Ah geen no pillars mod voor mij dusquote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Verder heb ik geen mods die wegen aanpassen volgens mij.
quote:Op zondag 12 april 2015 18:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Als alles een beetje stabiel is in m'n stadje laat ik 'm zo een half uur of uurtje lopen. Nog geen grote problemen gehad als ik weer ging kijken. *klopt af*
Op de Skylines workshop startpagina kan je bij bladeren 'Geabonneerde bestanden' bekijken
Daarna kan je ze ook filteren. Gebruik die ingame asset manager helemaal niet meer
?quote:Op zondag 12 april 2015 17:39 schreef mschol het volgende:
vraagje: ik heb nu alle unique buildings unlocked.. dan zou er toch een achievement moeten triggeren?
of tellen de monuments en landmarks (in deluxe editie) ook mee?
Als je het over de I Want It All achievement hebt dan denk ik het wel.quote:
198quote:
Hetzelfde hierquote:Op zondag 12 april 2015 18:45 schreef G3F het volgende:
[..]
198![]()
Weinig geslapen afgelopen weken.. En nog geen stad/map waar ik echt tevreden mee ben dus wat ik die uren heb gedaan...![]()
Deze mod heb je ook?quote:Op zondag 12 april 2015 20:50 schreef Blistering het volgende:
Parken
[ afbeelding ]
edit: Kut m'n add-on stond nog aan
Nee, maar het wordt nu wel verleidelijk om terroristje te spelenquote:
ik heb nu alle unieke gebouwen en monumenten gebouwd, maar de achievement unlockt niet..quote:Op zondag 12 april 2015 18:21 schreef G3F het volgende:
[..]
Als je het over de I Want It All achievement hebt dan denk ik het wel.
Edit: De deluxe editie items niet lijkt me
Ik heb ook geen idee verderquote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nu alle unieke gebouwen en monumenten gebouwd, maar de achievement unlockt niet..
ik heb nog 2 deluxe edities gebouwen die ik nog moet unlocken (eiffeltoren en arc de triomph)
de eiffeltoren is 30k aan industrie bouwen, dus daar kom ik t.z.t. wel, maar arc de triomph is haast onmogelijk: 15k aan basisschool leerlingen hebben
Ben zojuist aan mn 14e project begonnenquote:Op zondag 12 april 2015 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Hetzelfde hieral zo vaak overnieuw begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie skylinequote:Op zondag 12 april 2015 23:37 schreef Blistering het volgende:
Een rustig dagje op het platteland vandaag.![]()
[ afbeelding ]
dat is voor andere achievements geen probleem gebleken..quote:Op zondag 12 april 2015 23:01 schreef G3F het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee verderhad even opgezocht wat die achievement inhield. Mogelijk staat er een mod aan of stond er een aan toen je met je stad begon?
Braaaaaand!quote:Op zondag 12 april 2015 23:37 schreef Blistering het volgende:
Een rustig dagje op het platteland vandaag.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Thanksquote:Op maandag 13 april 2015 06:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Braaaaaand!![]()
Wel gave skyline zo overigens
Mac?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef donroyco het volgende:
Meer mensen die last hebben van dit opstartscherm?
[ afbeelding ]
Laten liggenquote:Op maandag 13 april 2015 12:59 schreef Blistering het volgende:
Weet iemand wat je kan doen tegen de lijken die in je parken liggen?![]()
Ik heb eerst wegen gebouwd, toen parken aangelegd, en daarna de wegen verwijderd. Nu kunnen er dus geen lijkwagens meer bijkomen.
Staat er niet ergens een flinke file tussen je industrie en commercie? Anders mogelijk meer industrie zonen of een Cargo station proberen.quote:Op maandag 13 april 2015 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg steeds de melding dat m'n commerciële gebouwen te weinig zooi hebben om te verkopen, heb de wegen al verbreed en dat helpt wel wát, maar ik heb er nog steeds last van. Iemand n idee hoe ik het kan verhelpen?
M'n wegennet is sowieso n rommeltje en ik ben t overzicht n beetje kwijt trouwens
Zit te twijfelen om (weer) opnieuw te beginnen, maar t loopt op zich lekker, met 50.000 inwoners.
Lekker.quote:
Rotondes zijn voornamelijk voor de looks omdat C:S geen rekening houdt met hoe de voorrangsregels op een rotonde zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 14:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker.
Hier nog een fijne situatie.
[ afbeelding ]
Die rotonde heeft ook geen reet geholpen. Wat een kutzooi zeg dat verkeer in een industriegebied.
nee, dat is t m, ik heb wel files, maar niet van m'n industrie naar m'n commercie. En ik krijg die files nooit wegquote:Op maandag 13 april 2015 13:52 schreef G3F het volgende:
[..]
Staat er niet ergens een flinke file tussen je industrie en commercie? Anders mogelijk meer industrie zonen of een Cargo station proberen.
Of gewoon een nieuwe stad beginnen
Jaquote:Op maandag 13 april 2015 14:13 schreef G3F het volgende:
[..]
Rotondes zijn voornamelijk voor de looks omdat C:S geen rekening houdt met hoe de voorrangsregels op een rotonde zijn.
Probeer anders meer op en afritten naar je snelweg
Edit: is dat een cargo station rechts onder?
Mogelijk ergens een één richting straat neergelegd waardoor het vrijwel onmogelijk wordt om bij je commercie te komen?quote:Op maandag 13 april 2015 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is t m, ik heb wel files, maar niet van m'n industrie naar m'n commercie. En ik krijg die files nooit wegik zou niet weten hoe.
Cargo station zou ik kunnen proberen![]()
Qua industrie, ik heb totaal geen vraag. Misschien wat bosbouw weghalen en gewone industrie neergooien..
kan nu niet, ik ben eigenlijk t huishouden aan t doen en de Comp staat dus uitquote:Op maandag 13 april 2015 14:23 schreef G3F het volgende:
[..]
Mogelijk ergens een één richting straat neergelegd waardoor het vrijwel onmogelijk wordt om bij je commercie te komen?
Als je een cargo station gaat gebruiken moet je rekening houden met (veel) extra verkeer. Je zou bijv ook een cargo station in je industrie kunnen zetten en 1 dichtbij je commercie.
Drop anders even een screenshotje, daar is misschien het probleem duidelijker zichtbaar.
Ah daar komt een groot deel van de chaos van.quote:
Ik ga ook even een snibbel regelen en dan wrss weer de rest vd dag vast in C:Squote:Op maandag 13 april 2015 14:32 schreef Divje het volgende:
Brownies
*naar de winkel gaat*
Kan in de tussentijd Cities opstarten
Thanks, tis nu wel aardig gefixed.quote:Op maandag 13 april 2015 14:30 schreef G3F het volgende:
[..]
Ah daar komt een groot deel van de chaos van.
Je ziet dat je allemaal vanuit het station naar links gaan en dan richting de rotonde, om zo richting de snelweg te gaan. Echter komt ook het verkeer dat naar je station rijdt ook van links. Dit loopt elkaar in de weg.
Als je bijv die straten links van t station één richting maakt naar t station toe en de straten rechts ervan juist één richting van t station af moet t al een stuk soepeler gaan. Echter zou ik in de buurt van je cargo station ook een oprit naar de snelweg maken.
Zelf isoleer ik mijn cargo station zo dat het een eigen op en afrit heeft naar de snelweg
Welke assets gebruik je eigenlijk voor je farms?quote:Op maandag 13 april 2015 16:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks, tis nu wel aardig gefixed.
[ afbeelding ]
Screenshots maken
Oh en die first-person modRegelmatig dat ik een bus volg in first person, puur zodat ik m'n stad van dichtbij kan zien
Yes, inmiddels verholpen door dit:quote:
quote:
Ik had het ookquote:Op maandag 13 april 2015 16:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yes, inmiddels verholpen door dit:
[..]
Gewoon standaard volgens mij.quote:Op maandag 13 april 2015 16:47 schreef G3F het volgende:
[..]
Welke assets gebruik je eigenlijk voor je farms?
Hearses zijn trouwens ook een goeie om te volgen in first person![]()
Mijn huidige project:
[ afbeelding ]
Ah jij denkt 'zo hoeven ze niet een tering eind te vliegen en rossen ze 'm direct het gebouw in'quote:Op maandag 13 april 2015 19:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gewoon standaard volgens mij.
Allahoe akbar airport
[ afbeelding ]
Hahahaha inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2015 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah jij denkt 'zo hoeven ze niet een tering eind te vliegen en rossen ze 'm direct het gebouw in'
Good thinking. Brandstof-besparend.
Ga je die ook 1st-person volgen?quote:Op maandag 13 april 2015 19:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hahahaha inderdaad.
Wel ziek dit hoor.
[ afbeelding ]
Volgens wat voor filmpje?quote:Op maandag 13 april 2015 19:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga je die ook 1st-person volgen?
Wacht eens, maak jij je boerderijen ook volgens zo'n strictoaster filmpje?
Heb wel eens een filmpje gezien ja over hoe je dat het beste kan bouwen, maar dat was niet deze.quote:Op maandag 13 april 2015 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh niet dus.Dacht ik aan al die bomenrijen te zien
quote:Op maandag 13 april 2015 16:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yes, inmiddels verholpen door dit:
[..]
Nicequote:Op maandag 13 april 2015 19:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb wel eens een filmpje gezien ja over hoe je dat het beste kan bouwen, maar dat was niet deze.
edit: Zo is het wat netter:
[ afbeelding ]
Een oplossing voor iets wat eigenlijk niet in de game zit...quote:Op maandag 13 april 2015 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh niet dus.Dacht ik aan al die bomenrijen te zien
Opzich zijn er met assets uit de workshop best leuke dingen te doen. Zoals die brushes, verschillende boomgaarden enzoquote:Op maandag 13 april 2015 19:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een oplossing voor iets wat eigenlijk niet in de game zit...
Ik wil dan wel gekleurd gras (bruin en donker geel) hebben als mod
Het wordt een teringbende iddquote:Op maandag 13 april 2015 20:24 schreef ElmarO het volgende:
Ziet er allemaal erg tof uit. Ben alleen zo bang dat m'n menu's zo'n zooi worden met al deze props.Of valt dat wel mee?
Die mod had nog wat bugs geloof ik.quote:Op maandag 13 april 2015 20:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Het wordt een teringbende idd
Er was zo'n mod die toeliet om dat menuutje naar eigen wens aan te passen. Maar die is spoorloos verdwenen
ja, auto emptying mod is er alquote:Op maandag 13 april 2015 21:55 schreef Vermecelli het volgende:
Is er toevallig een mod die automatisch volle begraafplaatsen leeg maakt en direct weer opent als ie leeg is? Vuilnisbelt handmatig doen vind ik niet zo erg aangezien je die nog wel eens wilt verplaatsen.
ssssst straks worden ze bij EA wakker...quote:Op woensdag 15 april 2015 00:44 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com(...)l/248038039921474196
1 miljoen sales...
33k mods en gemiddeld 21k spelers continue online sinds de launch
Die lui zijn hopenlijk los van EA?quote:Op woensdag 15 april 2015 07:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
ssssst straks worden ze bij EA wakker...
dat wel maar als ze zien dat dit looptquote:Op woensdag 15 april 2015 08:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die lui zijn hopenlijk los van EA?
Anders straks ineens 1 euro per mod of zo. EA is de kanker van de gameindustrie.
Maar wat willen ze doen dan? Het is niet zo dat EA patent heeft op het Citybuilder genre ofzo.quote:Op woensdag 15 april 2015 07:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
ssssst straks worden ze bij EA wakker...
Paradox gaat lekker, eerst Cities Skylines en daarna Pillars of Eternity, eindelijk een uitgever die mij blij maakt, en dat is best moeilijk in deze tijd.quote:Op woensdag 15 april 2015 00:44 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com(...)l/248038039921474196
1 miljoen sales...
33k mods en gemiddeld 21k spelers continue online sinds de launch
Dat. EA heeft dit spel zelf een kans gegeven door de fans zo enorm van zich te vervreemden en een wanstaltig en klanthatend produkt als SC 2013 uit te brengen.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze hadden zelf maar een betere game moeten maken met SimCity 2013, dan was Skylines waarschijnlijk nooit uitgekomen namelijk.
Welke map is datquote:Op maandag 23 maart 2015 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil een asset die je ergens afgelegen kunt ploppen met dé caravan
Heb nog geen pizza's op daken gevonden in m'n stad. Hopelijk plopt die snel ergens
Ondertussen met een campus bezig geweestHet gat moet nog vol lopen met water, en rechts moeten nog wat appartementjes gebouwd worden a la studentenwoningen.
[ afbeelding ]
Voor sportievelingen, mensen met groene vingers en feestbeesten die op het strand willen liggen. Later moet ik er nog een bieb inpassen maar dat komt wel goed
Ah dacht dat het een tropische map wasquote:Op donderdag 16 april 2015 16:25 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)054&searchtext=luist
Dat lijkt wel een beetje zo door het Blockbuster filter wat ik gebruik jaquote:Op donderdag 16 april 2015 16:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah dacht dat het een tropische map was
Je hebt twee keer dezelfde link gepostquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:58 schreef Danny het volgende:
Wow, 81 tiles kopen?!?
https://steamcommunity.co(...)22554572&searchtext=
En deze UI vind ik ook wel vet
https://steamcommunity.co(...)22554572&searchtext=
(heb je wel deze nodig: https://steamcommunity.co(...)21770876&searchtext= )
fixedquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hebt twee keer dezelfde link gepost
Heb een beetje hetzelfde, al speel ik het nog wel zo nu en dan. En volgens mij veel meer mensen, als je kijkt naar de activiteit in het topic, op de subreddit, etc.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb 't nu al een vrij lange tijd niet gespeeld. Ik weet het niet, heb er gewoon niet hetzelfde gevoel bij waardoor ik lang blijf doorspelen...vreemd. Misschien later nog een keer checken.
Ik speel meestal een paar uur in het weekend en heb het dan daarna wel gehad...quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb 't nu al een vrij lange tijd niet gespeeld. Ik weet het niet, heb er gewoon niet hetzelfde gevoel bij waardoor ik lang blijf doorspelen...vreemd. Misschien later nog een keer checken.
Zelfde hier, mis wat nieuwe uitdaging nu ik een stad van 130k (oid) heb gemaakt met alles erop en eraan. Hard mode etc trekt me niet zo, ik wacht wel op nieuwe updates: trams, tunnels, kabelbaan, meer gebouwen, terreinen etc.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb 't nu al een vrij lange tijd niet gespeeld. Ik weet het niet, heb er gewoon niet hetzelfde gevoel bij waardoor ik lang blijf doorspelen...vreemd. Misschien later nog een keer checken.
Ik snap niet dat mensen bij zo'n goedkope game nog moeite doen om het semi-legaal goedkoper proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:20 schreef Wobbinho het volgende:
Verdomme, game-key ingetrokken haha. G2A is nu bezig om het te fixen. Ik ga de volgende keer dus gewoon 'legaal' kopen.
same here..quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb 't nu al een vrij lange tijd niet gespeeld. Ik weet het niet, heb er gewoon niet hetzelfde gevoel bij waardoor ik lang blijf doorspelen...vreemd. Misschien later nog een keer checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |