quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.
Jaa in een zekere zin wel, hier en daar is het wel verbonden met het gewone wegnet ivm toegang services e.d. (deze kan je ook apart aan je systeem aansluiten) maar als je het tactisch fixt gebruiken auto's enzo het netwerk niet en zit je niet met extra services voor een paar parkjes en het busgebouw.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
BRT ? Oh ah google doet wonderen![]()
Bedoel je dat je een gesloten bus systeem hebt? In de zin dat het gescheiden is van andere wegen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beginnen met een kleine grid met de kleinste weg, van uit daar verder bouwen en rekening houden met dat je de snelweg door gaat trekken en de aansluitingen via de kleine wegen gaat vervangen voor on- en off rampsquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die brug![]()
Uiteraard is daar een mod voorquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:02 schreef donroyco het volgende:
Laatst was er hier een post/discussie over hoe je op- en afritten maakt en verkeer het makkelijkst laat doorstromen. Ik merk nu zelf dat het irritant is om de op- en afritten zo te maken zoals ze hier in Nederland zijn (dus zonder verkeerslichten). Weten jullie of daar een oplossing voor komt vanuit Paradox of hebben jullie een alternatief?
Thanks, maar het ging meer over het aanleggen van de wegenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Uiteraard is daar een mod voorhttp://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411833858
Oh, sorry.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks, maar het ging meer over het aanleggen van de wegen
Waarschijnlijk willen ze dan allemaal dezelfde richting op aan het einde van de 3 baans weg, de oplossing is dan het einde van de weg zo in te richten dat ze gebruik maken van alle stroken, maar dat is een op zichzelf staande puzzel.quote:Op zondag 12 april 2015 00:37 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Als je een 1 richtingsweg hebt met een 3 baans afslag, dan wordt er maar 1 baan gebruikt. Iemand hier een oplossing voor?
Steam Overlay uitzettenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef donroyco het volgende:
Meer mensen die last hebben van dit opstartscherm?
[ afbeelding ]
Nee, de afslag opzich is 3 baans, net als de volgende wegen die erop volgen. Ze kunnen dus sowieso van 3 banen gebruik maken om bij de zelfde bestemming te komen :p.quote:Op zondag 12 april 2015 00:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze dan allemaal dezelfde richting op aan het einde van de 3 baans weg, de oplossing is dan het einde van de weg zo in te richten dat ze gebruik maken van alle stroken, maar dat is een op zichzelf staande puzzel.
SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef ElmarO het volgende:
Zit nu op 109.000 inwoners.He elmar alles goed in Ijhorst?SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef ElmarO het volgende:
Zit nu op 109.000 inwoners.Dat is aardig wat. Ik zit pas op 30k. Nu gaat iedereen ineens dood en moet ik op elke straat een crematorium bouwen, volgens mij. Ziekenhuizen zijn leeg. Klopt daT?SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
district aanklikken -> policy -> traffic banquote:Op zondag 12 april 2015 15:27 schreef Ypmaha het volgende:
een heavy traffic ban op een speciaal district zetten, maar als ik het aanvink krijg ik het op elk district! Hoe kun je het op een speciaal district selecteren?
Yup, als je cims 6 jaar oud zijn gaan ze dood.quote:Op zondag 12 april 2015 15:18 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is aardig wat. Ik zit pas op 30k. Nu gaat iedereen ineens dood en moet ik op elke straat een crematorium bouwen, volgens mij. Ziekenhuizen zijn leeg. Klopt daT?
Dus als je een nieuwe wijk bouwt, dan gaan om de 6 jaar bijna al de inwoners dood?quote:Op zondag 12 april 2015 15:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, als je cims 6 jaar oud zijn gaan ze dood.
Ja, dus het is het beste om niet al te grote wijken in één keer te bouwen. Anders krijg je van die death waves.quote:Op zondag 12 april 2015 15:54 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dus als je een nieuwe wijk bouwt, dan gaan om de 6 jaar bijna al de inwoners dood?
Komt door een bepaalde mod.. Zou ff niet weten welke maar heb het vaker voorbij zien komen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Blistering het volgende:
Wtf, opeens gebouwen en bomen midden op de weg.
Hoe dan
[ afbeelding ]
Vernachelde m'n game, werkt helemaal niet bij mijquote:Op zondag 12 april 2015 17:17 schreef G3F het volgende:
[..]
Komt door een bepaalde mod.. Zou ff niet weten welke maar heb het vaker voorbij zien komen.
--
Heeft iemand hier ervaring met de traffic++ mod? (Sowieso wel)
Hoe zit het deze qua glitches en performance impact?
Hij krijgt in de workshop wel 5 sterren idd, maar neem liever t zekere voor t onzekere dus laat hem maar links liggen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Vernachelde m'n game, werkt helemaal niet bij mij
Sowieso slechte ervaringen met mods die wegen aanpassenAlleen de traffic lights remover en de better road heights mod werken nog na de laatste patch
![]()
Daarvoor nergens problemen mee, behalve met Traffic++ dus.
Maar bij andere mensen lijkt het wel goed te werken. Dus tjah
Je kan het altijd proberen natuurlijk, werkt ie niet verwijder je 'm weerquote:Op zondag 12 april 2015 17:26 schreef G3F het volgende:
[..]
Hij krijgt in de workshop wel 5 sterren idd, maar neem liever t zekere voor t onzekere dus laat hem maar links liggen.
Toevallig ook ervaring met de No Pillars Mod?
Zeker waar! Maar mn laptop heeft t al zo zwaarquote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen natuurlijk, werkt ie niet verwijder je 'm weer
Nee, nog niet gebruikt, en ook niet van plan
Heb 'm ook nog niet nodig gehad idd. Zolang je geen moeilijke capriolen uithaalt is die mod ook niet nodig denk ikquote:Op zondag 12 april 2015 17:37 schreef G3F het volgende:
[..]
Zeker waar! Maar mn laptop heeft t al zo zwaar![]()
Soms kan de No Pillars wel van pas komen, heb m nog niet echt nodig gehad, maar bij sommige overpasses kan het handig zijn ipv bijv de gridsnap uit te zetten.
Thanks iig voor de feedback
Die laatste gebruik ik.quote:Op zondag 12 april 2015 17:26 schreef G3F het volgende:
[..]
Hij krijgt in de workshop wel 5 sterren idd, maar neem liever t zekere voor t onzekere dus laat hem maar links liggen.
Toevallig ook ervaring met de No Pillars Mod?
Ja precies, alleen voor gestackte snelweg/railroad bruggen zou t nog interessant kunnen zijnquote:Op zondag 12 april 2015 17:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 'm ook nog niet nodig gehad idd. Zolang je geen moeilijke capriolen uithaalt is die mod ook niet nodig denk ik
ff spieken. 188 uurquote:Op zondag 12 april 2015 17:53 schreef G3F het volgende:
[..]
Ja precies, alleen voor gestackte snelweg/railroad bruggen zou t nog interessant kunnen zijn
Hoeveel uur heb je r trouwens al opzitten volgens Steam?
No Pillars bedoel je? Deze kan volgensmij naast het weghalen van pilaren ook de boundaries van je wegen aanpassen (voor t dichter op elkaar zetten enz). Zoiets dacht ik ergens gelezen te hebben. Mogelijk dat hij daardoor ook door je wegen heen gaat bouwen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die laatste gebruik ik.
Zou het daardoor komen dat er overal bomen etc staan?
Bah, dat is wel klote dan. Ik heb nu echt een dagtaak aan het removen van bomen die midden op de weg staan.quote:Op zondag 12 april 2015 17:56 schreef G3F het volgende:
[..]
No Pillars bedoel je? Deze kan volgensmij naast het weghalen van pilaren ook de boundaries van je wegen aanpassen (voor t dichter op elkaar zetten enz). Zoiets dacht ik ergens gelezen te hebben. Mogelijk dat hij daardoor ook door je wegen heen gaat bouwen.
Is dat de enige mod die je gebruikt? Want het kan ook door een combinatie komen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bah, dat is wel klote dan. Ik heb nu echt een dagtaak aan het removen van bomen die midden op de weg staan.
Haha ik heb juist altijd een serie op de achtergrond draaien en soms een snelle FOK! sessie via mobielquote:Op zondag 12 april 2015 17:54 schreef Divje het volgende:
[..]
ff spieken. 188 uur
Moet wel zeggen dat ik het vaak ook op de achtergrond heb draaien terwijl ik ff een serie kijk of aan het FOK!ken ben tussendoor
Ondertussen ook 1206 mods/assets
Verder heb ik geen mods die wegen aanpassen volgens mij.quote:Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef G3F het volgende:
[..]
Is dat de enige mod die je gebruikt? Want het kan ook door een combinatie komen.
Als alles een beetje stabiel is in m'n stadje laat ik 'm zo een half uur of uurtje lopen. Nog geen grote problemen gehad als ik weer ging kijken. *klopt af*quote:Op zondag 12 april 2015 18:02 schreef G3F het volgende:
[..]
Haha ik heb juist altijd een serie op de achtergrond draaien en soms een snelle FOK! sessie via mobiel
Kan je trouwens je subscribed mods/assets bij elkaar in de workshop zien (dus niet in C:S)?
Ah geen no pillars mod voor mij dusquote:Op zondag 12 april 2015 18:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Verder heb ik geen mods die wegen aanpassen volgens mij.
quote:Op zondag 12 april 2015 18:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Als alles een beetje stabiel is in m'n stadje laat ik 'm zo een half uur of uurtje lopen. Nog geen grote problemen gehad als ik weer ging kijken. *klopt af*
Op de Skylines workshop startpagina kan je bij bladeren 'Geabonneerde bestanden' bekijken
Daarna kan je ze ook filteren. Gebruik die ingame asset manager helemaal niet meer
?quote:Op zondag 12 april 2015 17:39 schreef mschol het volgende:
vraagje: ik heb nu alle unique buildings unlocked.. dan zou er toch een achievement moeten triggeren?
of tellen de monuments en landmarks (in deluxe editie) ook mee?
Als je het over de I Want It All achievement hebt dan denk ik het wel.quote:
198quote:
Hetzelfde hierquote:Op zondag 12 april 2015 18:45 schreef G3F het volgende:
[..]
198![]()
Weinig geslapen afgelopen weken.. En nog geen stad/map waar ik echt tevreden mee ben dus wat ik die uren heb gedaan...![]()
Deze mod heb je ook?quote:Op zondag 12 april 2015 20:50 schreef Blistering het volgende:
Parken
[ afbeelding ]
edit: Kut m'n add-on stond nog aan
Nee, maar het wordt nu wel verleidelijk om terroristje te spelenquote:
ik heb nu alle unieke gebouwen en monumenten gebouwd, maar de achievement unlockt niet..quote:Op zondag 12 april 2015 18:21 schreef G3F het volgende:
[..]
Als je het over de I Want It All achievement hebt dan denk ik het wel.
Edit: De deluxe editie items niet lijkt me
Ik heb ook geen idee verderquote:Op zondag 12 april 2015 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nu alle unieke gebouwen en monumenten gebouwd, maar de achievement unlockt niet..
ik heb nog 2 deluxe edities gebouwen die ik nog moet unlocken (eiffeltoren en arc de triomph)
de eiffeltoren is 30k aan industrie bouwen, dus daar kom ik t.z.t. wel, maar arc de triomph is haast onmogelijk: 15k aan basisschool leerlingen hebben
Ben zojuist aan mn 14e project begonnenquote:Op zondag 12 april 2015 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Hetzelfde hieral zo vaak overnieuw begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie skylinequote:Op zondag 12 april 2015 23:37 schreef Blistering het volgende:
Een rustig dagje op het platteland vandaag.![]()
[ afbeelding ]
dat is voor andere achievements geen probleem gebleken..quote:Op zondag 12 april 2015 23:01 schreef G3F het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee verderhad even opgezocht wat die achievement inhield. Mogelijk staat er een mod aan of stond er een aan toen je met je stad begon?
Braaaaaand!quote:Op zondag 12 april 2015 23:37 schreef Blistering het volgende:
Een rustig dagje op het platteland vandaag.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Thanksquote:Op maandag 13 april 2015 06:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Braaaaaand!![]()
Wel gave skyline zo overigens
Mac?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef donroyco het volgende:
Meer mensen die last hebben van dit opstartscherm?
[ afbeelding ]
Laten liggenquote:Op maandag 13 april 2015 12:59 schreef Blistering het volgende:
Weet iemand wat je kan doen tegen de lijken die in je parken liggen?![]()
Ik heb eerst wegen gebouwd, toen parken aangelegd, en daarna de wegen verwijderd. Nu kunnen er dus geen lijkwagens meer bijkomen.
Staat er niet ergens een flinke file tussen je industrie en commercie? Anders mogelijk meer industrie zonen of een Cargo station proberen.quote:Op maandag 13 april 2015 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg steeds de melding dat m'n commerciële gebouwen te weinig zooi hebben om te verkopen, heb de wegen al verbreed en dat helpt wel wát, maar ik heb er nog steeds last van. Iemand n idee hoe ik het kan verhelpen?
M'n wegennet is sowieso n rommeltje en ik ben t overzicht n beetje kwijt trouwens
Zit te twijfelen om (weer) opnieuw te beginnen, maar t loopt op zich lekker, met 50.000 inwoners.
Lekker.quote:
Rotondes zijn voornamelijk voor de looks omdat C:S geen rekening houdt met hoe de voorrangsregels op een rotonde zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 14:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker.
Hier nog een fijne situatie.
[ afbeelding ]
Die rotonde heeft ook geen reet geholpen. Wat een kutzooi zeg dat verkeer in een industriegebied.
nee, dat is t m, ik heb wel files, maar niet van m'n industrie naar m'n commercie. En ik krijg die files nooit wegquote:Op maandag 13 april 2015 13:52 schreef G3F het volgende:
[..]
Staat er niet ergens een flinke file tussen je industrie en commercie? Anders mogelijk meer industrie zonen of een Cargo station proberen.
Of gewoon een nieuwe stad beginnen
Jaquote:Op maandag 13 april 2015 14:13 schreef G3F het volgende:
[..]
Rotondes zijn voornamelijk voor de looks omdat C:S geen rekening houdt met hoe de voorrangsregels op een rotonde zijn.
Probeer anders meer op en afritten naar je snelweg
Edit: is dat een cargo station rechts onder?
Mogelijk ergens een één richting straat neergelegd waardoor het vrijwel onmogelijk wordt om bij je commercie te komen?quote:Op maandag 13 april 2015 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is t m, ik heb wel files, maar niet van m'n industrie naar m'n commercie. En ik krijg die files nooit wegik zou niet weten hoe.
Cargo station zou ik kunnen proberen![]()
Qua industrie, ik heb totaal geen vraag. Misschien wat bosbouw weghalen en gewone industrie neergooien..
kan nu niet, ik ben eigenlijk t huishouden aan t doen en de Comp staat dus uitquote:Op maandag 13 april 2015 14:23 schreef G3F het volgende:
[..]
Mogelijk ergens een één richting straat neergelegd waardoor het vrijwel onmogelijk wordt om bij je commercie te komen?
Als je een cargo station gaat gebruiken moet je rekening houden met (veel) extra verkeer. Je zou bijv ook een cargo station in je industrie kunnen zetten en 1 dichtbij je commercie.
Drop anders even een screenshotje, daar is misschien het probleem duidelijker zichtbaar.
Ah daar komt een groot deel van de chaos van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |