SPOILER: Tip door SuperHarregarreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.
• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.
• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.
• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil
• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.
• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en TropischSPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Must have mods voor nog meer stadplezier
• ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
• Zonebare wandelpaden
• Elevated train tracks
• Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
• Traffic Query tool
• Geen verdwijnende auto's
• Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
• First person camera
• Dynamic resolution
• Automatic bulldoze
• 25 tile unlock mod
• Mods en toch achievements
• Tree Brush Mod
• Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
• Terraform tool
• Extended Public Transport UI
• Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
• Lane Changer: No left/right turn
Saved Games / Maps
• Circle CitySPOILER: Plaatjes van FOK!kers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Zen Garden is er weer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
https://forum.paradoxplaz(...)ve-on-retail.849383/![]()
![]()
Yepquote:There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Ligt het aan mij of werkt CMD + Tab niet meer in OSX sinds de patch van vandaag? Wel fijn dat de assets nu goed werken in OSX
Nevermind, ligt aan mij.![]()
Is die briljante mod met voorrangsborden enzo al uit?
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Watquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Is die briljante mod met voorrangsborden enzo al uit?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Oh, dat zou ik echt geweldig vinden als dat zo zou zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Is die briljante mod met voorrangsborden enzo al uit?
Weet iemand hoe goed die mod werkt waarbij je kan bepalen of verkeer af mag slaan of niet?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
ooooohhhhh diequote:oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Geen idee, ik wacht met de Traffic++ mod tot alles echt af is. Geen zin in savegame verneukende beta-foutjes. Maar als het af is...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt geweldig vinden als dat zo zou zijn.
Weet iemand hoe goed die mod werkt waarbij je kan bepalen of verkeer af mag slaan of niet?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Nieuwste scrip tool is online
Dat worden eindelijk de cartoon autootjes vervangen voor wat realistischer speelgoed
Tool is trouwens ovierra quarri![]()
jippie!quote:Op woensdag 8 april 2015 11:22 schreef 0108daniel het volgende:
Nieuwste scrip tool is online
Dat worden eindelijk de cartoon autootjes vervangen voor wat realistischer speelgoed
Tool is trouwens ovierra quarrioh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Vraag me nu wel af wat dat ovary quarry is? Kan 't nie vinden via google.quote:
mjah, ovierra quarri ofzo. Ovary Quarry komt op wat anders uit![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik maar overnieuw begin.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik maar overnieuw begin.![]()
Pff dat is wel extreem ja
Fucking zonde, eerste stad waar ik na 60k nog plezier van had.quote:
Dat is jammer jaquote:Op woensdag 8 april 2015 12:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fucking zonde, eerste stad waar ik na 60k nog plezier van had.
Zijn dit die gewone deathwaves die standaard in het spel zitten?
Ja. Die laatste 10 jaar hebben ik gewoon laten lopen zonder wat te doen. Is dus gewoon hoe het spel werkt (helaas).quote:Op woensdag 8 april 2015 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is jammer ja
Zijn dit die gewone deathwaves die standaard in het spel zitten?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Er zou een patch/mod moeten komen die de leeftijden van nieuwe inwoners genereert. Ipv altijd jonge mensen in nieuwe wijken.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Die laatste 10 jaar hebben ik gewoon laten lopen zonder wat te doen. Is dus gewoon hoe het spel werkt (helaas).Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"![]()
Daar mogen ze idd wel wat aan doenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Die laatste 10 jaar hebben ik gewoon laten lopen zonder wat te doen. Is dus gewoon hoe het spel werkt (helaas).deathwaves van bijna 50.000
Dat zou fijn zijn ja. Enige andere optie is heel sloom bouwen, en daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:37 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Er zou een patch/mod moeten komen die de leeftijden van nieuwe inwoners genereert. Ipv altijd jonge mensen in nieuwe wijken.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Er is wel een mod met 'accidental deaths' zag ik vanochtend ergens voorbij komen. Dat is al wat 'natuurlijker'.http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=421188880quote:Nonpermanently adds the possibility for your CIMs to die early. Disable to get the normal perfect life back.
Nearly all aspects of your CIMs' life can now affect their vitality. When using this mod, you need to keep the following in mind:
- Young adults (college aged) have a much higher death chance than mid-aged CIMs. Early to mid adulthood have the lowest death chances.
- Being more educated and more wealthy can significantly reduce your CIMs' death chance. But education has a diminishing marginal utility effect, while wealth is the opposite.
- Bad health, lack of electricity, lack of sewage treatment, lack of water, etc. increase your CIMs' death chance. The longer it takes to resolve it, the more likely it is for your CIMs to die, assuming they don't simply pick up and leave.
- Being unemployed has some effect on death chance, but not significant... as long as you don't let your CIMs stay unemployed for TOO long of a period. If you do, you'll be in for a big surprise.
- If your CIMs get sick, the death rate obviously would increase. So, keep them healthy!
- No matter how prepared you are, sometimes luck just throws a curve ball at you. Everything you have read so far can potentially be wiped out for a particular CIM, if they are extraordinarily unlucky... or lucky. It cuts both ways. Well, there's nothing you can do about getting run over by a bus or simply being at the wrong place at the wrong time. Similarly, if the angel of life smiles down on you, there's almost nothing that can get you killed. Just don't count on it.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2015 13:11:39 ]![]()
Nog meer manieren dat je cims dood gaanquote:Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Er is wel een mod met 'accidental deaths' zag ik vanochtend ergens voorbij komen. Dat is al wat 'natuurlijker'.
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=421188880
Ik snap nog niet zo goed het nut van mods
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Breiden het spel uit.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef donroyco het volgende:
Ik snap nog niet zo goed het nut van mods![]()
Als ik dit zo lees heeft het weinig effect op mijn utopia.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Er is wel een mod met 'accidental deaths' zag ik vanochtend ergens voorbij komen. Dat is al wat 'natuurlijker'.
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=421188880
Straat voor straat bouwen is dus de enige manier om die massasterfte te omzeilen? En niet hele wijken in één keer?![]()
Update steam dat automatisch als je geabonneerd bent op die mod in de Workshop?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:41 schreef Scrummie het volgende:
Terraforming mod heeft ook update gehad. Ziet er perfect uit om mooie kanaaltjes mee te maken.
![]()
![]()
Yes, per default.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Update steam dat automatisch als je geabonneerd bent op die mod in de Workshop?![]()
Die 'Ga dood!'-mod laat mijn spel steeds vastlopen.
Hey, mijn grafiek staat op de FP van de subreddit.
Doet mij aan Banished denken.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog meer manieren dat je cims dood gaan![]()
![]()
jij massamoordenaarquote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef Rezania het volgende:
Die 'Ga dood!'-mod laat mijn spel steeds vastlopen.![]()
![]()
125k inwonersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world![]()
Nog niet...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Is die briljante mod met voorrangsborden enzo al uit?![]()
quote:Op donderdag 9 april 2015 04:25 schreef Drebbelman het volgende:
125k inwonersZiet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2015 04:25 schreef Drebbelman het volgende:
125k inwonersZiet er goed uit! Heb je ook een screen van de traffic view in je stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij deze. De enige plekken waar het een beetje vast staat is rond de cargo stations. Daar heb ik al een eeuwigheid mee zitten puzzelen. Voor de rest: verkeerslichten zijn evil. Continue doorstroming is beter.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Heb je ook een screen van de traffic view in je stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world![]()
Zaterdag ga ik echt beginnen aan dit spel!
Nog suggesties voor mods die ik moet downloaden?Ha logo + naam, ik was in de warquote:Op donderdag 9 april 2015 20:59 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Bijna 200k inwoners, tijd voor een nieuwe PC denk ik![]()
![]()
Steam Workshop > Mods > Sorteren op "Meest geabonneerd".quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef Krediax het volgende:
Nog suggesties voor mods die ik moet downloaden?
En dan heb je de belangrijkste wel te pakken, Traffic++ mod nog even links laten liggen zoals eerder in deze reeks aangegeven.![]()
Lees de OP even door en kijk bij de meest gebruikte mods van Steam.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef Krediax het volgende:
Nog suggesties voor mods die ik moet downloaden?Wellicht kun je beter nog even beginnen zonder om de basics van het spel door te krijgen.
![]()
Kijk eens aan, daar doen we het voor!quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef Krediax het volgende:
Nog suggesties voor mods die ik moet downloaden?
[..]
Ha logo + naam, ik was in de war![]()
![]()
![]()
Deze mods gebruik ik;
Mod Achievement
Enabler
Extended Public Transport UI
Slow Citizen Aging
Space Needle
Recycling center
Toggle Traffic Lights
Flight Cimulator
Automatic EmptyingVervelende stoepboer!![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Bij deze. De enige plekken waar het een beetje vast staat is rond de cargo stations. Daar heb ik al een eeuwigheid mee zitten puzzelen. Voor de rest: verkeerslichten zijn evil. Continue doorstroming is beter.Netjes man! Die ene op/afrit linksboven is zeker een sluiproute? Wellicht de verkeersrichting daar even aanpassen om verkeer via je snelweg te laten rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:01 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Netjes man! Die ene op/afrit linksboven is zeker een sluiproute? Wellicht de verkeersrichting daar even aanpassen om verkeer via je snelweg te laten rijden?
Dat hoekje linksboven is industrie en er zit ook een cargo station, dus die op en afritten worden vooral door busjes gebruikt. Qua verkeer heb ik ook het idee dat cargo het enige is in dit spel dat niet helemaal lekker loopt. De enige manier om die verkeersdruk te voorkomen is door die industriegebieden kleiner te maken en meer te verspreiden rondom de stad..In the coolest little capital of the world![]()
TVP
Ik ben vandaag maar eens begonnen, na te zijn uit gehuild van Simcity.
Eventjes wennen met het bouwen op de nieuwe grid. De gebouwen zijn niet upgradebaar? Zoals in Simcity wel het geval was?
Verder zal het vooral wennen zijn om de wegen goed te krijgen, met zou weinig mogelijk kruispunten.![]()
Gebouwen worden zeker geupgrade als ze aan de voorwaarden voldoen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Eventjes wennen met het bouwen op de nieuwe grid. De gebouwen zijn niet upgradebaar? Zoals in Simcity wel het geval was?
Verder zal het vooral wennen zijn om de wegen goed te krijgen, met zou weinig mogelijk kruispunten.
En een goed wegennet is zeker een van de grotere uitdagingen in het spel.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Uhm, ik bedoel dat je biij simcity unieke gebouwen zoals elektriciteitscentrales kon uitbreiden. Hier moet je er een nieuwe naastzettenquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gebouwen worden zeker geupgrade als ze aan de voorwaarden voldoen.
En een goed wegennet is zeker een van de grotere uitdagingen in het spel.. Maar dat maakt niet uit want ik zie al dat er veel meer ruimte is. Even verder ontdekken en straks een goed begin maken voor een grotere stad, met meer gescheiden industrie en voorzieningen enz.
Ook even kijken wat een goed woonblok is, icm winkels, parken, politie,brandweer en ziekenhuis![]()
Zo ver ben ik nooit gekomen in simcityquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoel dat je biij simcity unieke gebouwen zoals elektriciteitscentrales kon uitbreiden. Hier moet je er een nieuwe naastzetten.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
alleen al je basisschool kan je vrij snel al een 2de lokaal aanbouwen om aan de vraag te voldoenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nooit gekomen in simcity![]()
![]()
2e GTX970 erbij geprikt vandaag, en nu genieten van Cities:Skylines in 2K resolutie zonder enig probleem.
Merk overigens wel dat C:S niet is gemaakt voor SLI. Was een vrij grote omweg om het aan de praat te krijgen.
Maar het werkt nu, awesome.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Daar komt vast wel een mod of DLC voor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoel dat je biij simcity unieke gebouwen zoals elektriciteitscentrales kon uitbreiden. Hier moet je er een nieuwe naastzetten. Maar dat maakt niet uit want ik zie al dat er veel meer ruimte is. Even verder ontdekken en straks een goed begin maken voor een grotere stad, met meer gescheiden industrie en voorzieningen enz.
Ook even kijken wat een goed woonblok is, icm winkels, parken, politie,brandweer en ziekenhuis![]()
![]()
Even gekeken, maar mijn huidige speeltijd in simcity is 45 minuten. De teleurstelling en de bugs waren te grootquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen al je basisschool kan je vrij snel al een 2de lokaal aanbouwen om aan de vraag te voldoen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
maar 25 tiles was toch al max van wat mogelijk was uberhaupt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
Voor wie aan 25 tiles niet genoeg heeft.
http://steamcommunity.com(...)22554572&searchtext=![]()
Ja, maar dan hield je nog ruimte langs de rand van de map over. Als het goed is kan je met die mod ook daar bouwen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
maar 25 tiles was toch al max van wat mogelijk was uberhaupt?
Hij is nog net iets te buggyquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
http://steamcommunity.com(...)22554572&searchtext=![]()
Buiten city limits kun je niet zonen, of gebouwen verdwijnen. En er blijven her en der stippellijnen die de city limits aangeven staan. Midden in je stad, ook. En op sommige plekken kun je niet verder scrollen dan de normale city limits.
Maar ik heb em al wel toegevoegd, ze zullen die laatste dingetjes wel kunnen oplossen
Seculier-Fundamentalistisch![]()
Eindelijk custom assets!![]()
Zie trouwens weinig screens meer voorbij komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk hier zat ik voor de release al aan te denken. Gewoon letterlijk de hele fysieke map speelbaar maken. Briljantquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
http://steamcommunity.com(...)22554572&searchtext=
No amount of money ever bought a second of time.![]()
ahh, ik was even in de veronderstelling dat die 25 tiles al van rand tot rand wasquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar dan hield je nog ruimte langs de rand van de map over. Als het goed is kan je met die mod ook daar bouwen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:16 schreef G3F het volgende:
Eindelijk custom assets!![]()
Zie trouwens weinig screens meer voorbij komen..Hoe maken jullie de ingang van je stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het verdelen van het verkeer naar industrie/woonwijken\busverkeer etc.![]()
Hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:01 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Hoe maken jullie de ingang van je stad?
Dus het verdelen van het verkeer naar industrie/woonwijken\busverkeer etc.![]()
Ik heb iig mijn buslijnen als BRT systeem gefixt![]()
BRT ? Oh ah google doet wonderenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:27 schreef G3F het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?![]()
Bedoel je dat je een gesloten bus systeem hebt? In de zin dat het gescheiden is van andere wegen ?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
hmm....
dat huis rechts, links naast de verhoogde spoorlijn, had geen water.. dus ik leg dit stukje pijp neer..
en nu opeens heeft het wel water?![]()
![]()
Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:27 schreef G3F het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.
Verschillende typen wegen kun je prima op elkaar aansluiten.
Voor dat je in het begin maar een bepaald type wegen hebt, heb je een mod voor
Seculier-Fundamentalistisch![]()
Jaa in een zekere zin wel, hier en daar is het wel verbonden met het gewone wegnet ivm toegang services e.d. (deze kan je ook apart aan je systeem aansluiten) maar als je het tactisch fixt gebruiken auto's enzo het netwerk niet en zit je niet met extra services voor een paar parkjes en het busgebouw.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
BRT ? Oh ah google doet wonderen![]()
Bedoel je dat je een gesloten bus systeem hebt? In de zin dat het gescheiden is van andere wegen ?![]()
In een de spoiler 2 afbeeldingen van mijn huidige BRT systeemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beginnen met een kleine grid met de kleinste weg, van uit daar verder bouwen en rekening houden met dat je de snelweg door gaat trekken en de aansluitingen via de kleine wegen gaat vervangen voor on- en off rampsquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die brug![]()
![]()
Laatst was er hier een post/discussie over hoe je op- en afritten maakt en verkeer het makkelijkst laat doorstromen. Ik merk nu zelf dat het irritant is om de op- en afritten zo te maken zoals ze hier in Nederland zijn (dus zonder verkeerslichten). Weten jullie of daar een oplossing voor komt vanuit Paradox of hebben jullie een alternatief?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Uiteraard is daar een mod voorquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:02 schreef donroyco het volgende:
Laatst was er hier een post/discussie over hoe je op- en afritten maakt en verkeer het makkelijkst laat doorstromen. Ik merk nu zelf dat het irritant is om de op- en afritten zo te maken zoals ze hier in Nederland zijn (dus zonder verkeerslichten). Weten jullie of daar een oplossing voor komt vanuit Paradox of hebben jullie een alternatief?http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411833858
![]()
Thanks, maar het ging meer over het aanleggen van de wegenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Uiteraard is daar een mod voorhttp://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411833858
Oh, sorry.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks, maar het ging meer over het aanleggen van de wegen![]()
![]()
Als je een 1 richtingsweg hebt met een 3 baans afslag, dan wordt er maar 1 baan gebruikt. Iemand hier een oplossing voor?![]()
Waarschijnlijk willen ze dan allemaal dezelfde richting op aan het einde van de 3 baans weg, de oplossing is dan het einde van de weg zo in te richten dat ze gebruik maken van alle stroken, maar dat is een op zichzelf staande puzzel.quote:Op zondag 12 april 2015 00:37 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Als je een 1 richtingsweg hebt met een 3 baans afslag, dan wordt er maar 1 baan gebruikt. Iemand hier een oplossing voor?![]()
Steam Overlay uitzettenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef donroyco het volgende:
Meer mensen die last hebben van dit opstartscherm?
[ afbeelding ]![]()
Nee, de afslag opzich is 3 baans, net als de volgende wegen die erop volgen. Ze kunnen dus sowieso van 3 banen gebruik maken om bij de zelfde bestemming te komen :p.quote:Op zondag 12 april 2015 00:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze dan allemaal dezelfde richting op aan het einde van de 3 baans weg, de oplossing is dan het einde van de weg zo in te richten dat ze gebruik maken van alle stroken, maar dat is een op zichzelf staande puzzel.![]()
Zit nu op 109.000 inwoners.SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef ElmarO het volgende:
Zit nu op 109.000 inwoners.He elmar alles goed in Ijhorst?SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef ElmarO het volgende:
Zit nu op 109.000 inwoners.Dat is aardig wat. Ik zit pas op 30k. Nu gaat iedereen ineens dood en moet ik op elke straat een crematorium bouwen, volgens mij. Ziekenhuizen zijn leeg. Klopt daT?SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil een heavy traffic ban op een speciaal district zetten, maar als ik het aanvink krijg ik het op elk district! Hoe kun je het op een speciaal district selecteren?![]()
district aanklikken -> policy -> traffic banquote:Op zondag 12 april 2015 15:27 schreef Ypmaha het volgende:
een heavy traffic ban op een speciaal district zetten, maar als ik het aanvink krijg ik het op elk district! Hoe kun je het op een speciaal district selecteren?![]()
Yup, als je cims 6 jaar oud zijn gaan ze dood.quote:Op zondag 12 april 2015 15:18 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dat is aardig wat. Ik zit pas op 30k. Nu gaat iedereen ineens dood en moet ik op elke straat een crematorium bouwen, volgens mij. Ziekenhuizen zijn leeg. Klopt daT?![]()
Dus als je een nieuwe wijk bouwt, dan gaan om de 6 jaar bijna al de inwoners dood?quote:Op zondag 12 april 2015 15:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, als je cims 6 jaar oud zijn gaan ze dood.![]()
Ja, dus het is het beste om niet al te grote wijken in één keer te bouwen. Anders krijg je van die death waves.quote:Op zondag 12 april 2015 15:54 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Dus als je een nieuwe wijk bouwt, dan gaan om de 6 jaar bijna al de inwoners dood?![]()
Wtf, opeens gebouwen en bomen midden op de weg.
Hoe dan
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Komt door een bepaalde mod.. Zou ff niet weten welke maar heb het vaker voorbij zien komen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Blistering het volgende:
Wtf, opeens gebouwen en bomen midden op de weg.
Hoe dan
[ afbeelding ]
--
Heeft iemand hier ervaring met de traffic++ mod? (Sowieso wel)
Hoe zit deze qua glitches en performance impact?
[ Bericht 4% gewijzigd door G3F op 12-04-2015 17:23:35 ]![]()
Vernachelde m'n game, werkt helemaal niet bij mijquote:Op zondag 12 april 2015 17:17 schreef G3F het volgende:
[..]
Komt door een bepaalde mod.. Zou ff niet weten welke maar heb het vaker voorbij zien komen.
--
Heeft iemand hier ervaring met de traffic++ mod? (Sowieso wel)
Hoe zit het deze qua glitches en performance impact?
Sowieso slechte ervaringen met mods die wegen aanpassenAlleen de traffic lights remover en de better road heights mod werken nog na de laatste patch
![]()
Daarvoor nergens problemen mee, behalve met Traffic++ dus.
Maar bij andere mensen lijkt het wel goed te werken. Dus tjah
Hij krijgt in de workshop wel 5 sterren idd, maar neem liever t zekere voor t onzekere dus laat hem maar links liggen.quote:Op zondag 12 april 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Vernachelde m'n game, werkt helemaal niet bij mij
Sowieso slechte ervaringen met mods die wegen aanpassenAlleen de traffic lights remover en de better road heights mod werken nog na de laatste patch
![]()
Daarvoor nergens problemen mee, behalve met Traffic++ dus.
Maar bij andere mensen lijkt het wel goed te werken. Dus tjah
Toevallig ook ervaring met de No Pillars Mod?![]()
![]()
Je kan het altijd proberen natuurlijk, werkt ie niet verwijder je 'm weerquote:Op zondag 12 april 2015 17:26 schreef G3F het volgende:
[..]
Hij krijgt in de workshop wel 5 sterren idd, maar neem liever t zekere voor t onzekere dus laat hem maar links liggen.
Toevallig ook ervaring met de No Pillars Mod?
Nee, nog niet gebruikt, en ook niet van plan
oh ah toma toma vem vem vem vem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: