Breiden het spel uit.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:33 schreef donroyco het volgende:
Ik snap nog niet zo goed het nut van mods
Als ik dit zo lees heeft het weinig effect op mijn utopia.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Er is wel een mod met 'accidental deaths' zag ik vanochtend ergens voorbij komen. Dat is al wat 'natuurlijker'.
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=421188880
Update steam dat automatisch als je geabonneerd bent op die mod in de Workshop?quote:Op woensdag 8 april 2015 09:41 schreef Scrummie het volgende:
Terraforming mod heeft ook update gehad. Ziet er perfect uit om mooie kanaaltjes mee te maken.
Yes, per default.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Update steam dat automatisch als je geabonneerd bent op die mod in de Workshop?
Doet mij aan Banished denken.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog meer manieren dat je cims dood gaan
jij massamoordenaarquote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef Rezania het volgende:
Die 'Ga dood!'-mod laat mijn spel steeds vastlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Nog niet...quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Is die briljante mod met voorrangsborden enzo al uit?
quote:Op donderdag 9 april 2015 04:25 schreef Drebbelman het volgende:
125k inwonersZiet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 9 april 2015 04:25 schreef Drebbelman het volgende:
125k inwonersZiet er goed uit! Heb je ook een screen van de traffic view in je stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze. De enige plekken waar het een beetje vast staat is rond de cargo stations. Daar heb ik al een eeuwigheid mee zitten puzzelen. Voor de rest: verkeerslichten zijn evil. Continue doorstroming is beter.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Heb je ook een screen van de traffic view in je stad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Ha logo + naam, ik was in de warquote:Op donderdag 9 april 2015 20:59 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Bijna 200k inwoners, tijd voor een nieuwe PC denk ik
Steam Workshop > Mods > Sorteren op "Meest geabonneerd".quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef Krediax het volgende:
Zaterdag ga ik echt beginnen aan dit spel!
Nog suggesties voor mods die ik moet downloaden?
Lees de OP even door en kijk bij de meest gebruikte mods van Steam.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef Krediax het volgende:
Kijk eens aan, daar doen we het voor!quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:18 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ha logo + naam, ik was in de war
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Bij deze. De enige plekken waar het een beetje vast staat is rond de cargo stations. Daar heb ik al een eeuwigheid mee zitten puzzelen. Voor de rest: verkeerslichten zijn evil. Continue doorstroming is beter.Netjes man! Die ene op/afrit linksboven is zeker een sluiproute? Wellicht de verkeersrichting daar even aanpassen om verkeer via je snelweg te laten rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:01 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Netjes man! Die ene op/afrit linksboven is zeker een sluiproute? Wellicht de verkeersrichting daar even aanpassen om verkeer via je snelweg te laten rijden?
Gebouwen worden zeker geupgrade als ze aan de voorwaarden voldoen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Eventjes wennen met het bouwen op de nieuwe grid. De gebouwen zijn niet upgradebaar? Zoals in Simcity wel het geval was?
Verder zal het vooral wennen zijn om de wegen goed te krijgen, met zou weinig mogelijk kruispunten.
Uhm, ik bedoel dat je biij simcity unieke gebouwen zoals elektriciteitscentrales kon uitbreiden. Hier moet je er een nieuwe naastzettenquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gebouwen worden zeker geupgrade als ze aan de voorwaarden voldoen.
En een goed wegennet is zeker een van de grotere uitdagingen in het spel.
Zo ver ben ik nooit gekomen in simcityquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoel dat je biij simcity unieke gebouwen zoals elektriciteitscentrales kon uitbreiden. Hier moet je er een nieuwe naastzetten.
alleen al je basisschool kan je vrij snel al een 2de lokaal aanbouwen om aan de vraag te voldoenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nooit gekomen in simcity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |