Daar komt vast wel een mod of DLC voor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:26 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Uhm, ik bedoel dat je biij simcity unieke gebouwen zoals elektriciteitscentrales kon uitbreiden. Hier moet je er een nieuwe naastzetten . Maar dat maakt niet uit want ik zie al dat er veel meer ruimte is. Even verder ontdekken en straks een goed begin maken voor een grotere stad, met meer gescheiden industrie en voorzieningen enz.
Ook even kijken wat een goed woonblok is, icm winkels, parken, politie,brandweer en ziekenhuis
Even gekeken, maar mijn huidige speeltijd in simcity is 45 minuten. De teleurstelling en de bugs waren te grootquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen al je basisschool kan je vrij snel al een 2de lokaal aanbouwen om aan de vraag te voldoen
maar 25 tiles was toch al max van wat mogelijk was uberhaupt?quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
Voor wie aan 25 tiles niet genoeg heeft.
http://steamcommunity.com(...)22554572&searchtext=
Ja, maar dan hield je nog ruimte langs de rand van de map over. Als het goed is kan je met die mod ook daar bouwen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
maar 25 tiles was toch al max van wat mogelijk was uberhaupt?
Hij is nog net iets te buggyquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
Voor wie aan 25 tiles niet genoeg heeft.
http://steamcommunity.com(...)22554572&searchtext=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk hier zat ik voor de release al aan te denken. Gewoon letterlijk de hele fysieke map speelbaar maken. Briljantquote:Op zaterdag 11 april 2015 11:56 schreef Divje het volgende:
Voor wie aan 25 tiles niet genoeg heeft.
http://steamcommunity.com(...)22554572&searchtext=
ahh, ik was even in de veronderstelling dat die 25 tiles al van rand tot rand wasquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar dan hield je nog ruimte langs de rand van de map over. Als het goed is kan je met die mod ook daar bouwen.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:16 schreef G3F het volgende:
Eindelijk custom assets!
Zie trouwens weinig screens meer voorbij komen..Hoe maken jullie de ingang van je stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het verdelen van het verkeer naar industrie/woonwijken\busverkeer etc.
Hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:01 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Hoe maken jullie de ingang van je stad?
Dus het verdelen van het verkeer naar industrie/woonwijken\busverkeer etc.
BRT ? Oh ah google doet wonderenquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:27 schreef G3F het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Ik heb iig mijn buslijnen als BRT systeem gefixt
Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:27 schreef G3F het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
Ik heb iig mijn buslijnen als BRT systeem gefixt
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.
Jaa in een zekere zin wel, hier en daar is het wel verbonden met het gewone wegnet ivm toegang services e.d. (deze kan je ook apart aan je systeem aansluiten) maar als je het tactisch fixt gebruiken auto's enzo het netwerk niet en zit je niet met extra services voor een paar parkjes en het busgebouw.quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
BRT ? Oh ah google doet wonderen
Bedoel je dat je een gesloten bus systeem hebt? In de zin dat het gescheiden is van andere wegen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beginnen met een kleine grid met de kleinste weg, van uit daar verder bouwen en rekening houden met dat je de snelweg door gaat trekken en de aansluitingen via de kleine wegen gaat vervangen voor on- en off rampsquote:Op zaterdag 11 april 2015 15:47 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Al je begint, komt er een weg met in + uitgang uit in je land. Hoe sluiten jullie alles daarop aan? Zeker omdat je op het begin alleen de kleinste weg kan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die brug
Uiteraard is daar een mod voor http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411833858quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:02 schreef donroyco het volgende:
Laatst was er hier een post/discussie over hoe je op- en afritten maakt en verkeer het makkelijkst laat doorstromen. Ik merk nu zelf dat het irritant is om de op- en afritten zo te maken zoals ze hier in Nederland zijn (dus zonder verkeerslichten). Weten jullie of daar een oplossing voor komt vanuit Paradox of hebben jullie een alternatief?
Thanks, maar het ging meer over het aanleggen van de wegenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Uiteraard is daar een mod voor http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411833858
Oh, sorry.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks, maar het ging meer over het aanleggen van de wegen
Waarschijnlijk willen ze dan allemaal dezelfde richting op aan het einde van de 3 baans weg, de oplossing is dan het einde van de weg zo in te richten dat ze gebruik maken van alle stroken, maar dat is een op zichzelf staande puzzel.quote:Op zondag 12 april 2015 00:37 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Als je een 1 richtingsweg hebt met een 3 baans afslag, dan wordt er maar 1 baan gebruikt. Iemand hier een oplossing voor?
Steam Overlay uitzettenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef donroyco het volgende:
Meer mensen die last hebben van dit opstartscherm?
[ afbeelding ]
Nee, de afslag opzich is 3 baans, net als de volgende wegen die erop volgen. Ze kunnen dus sowieso van 3 banen gebruik maken om bij de zelfde bestemming te komen :p.quote:Op zondag 12 april 2015 00:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze dan allemaal dezelfde richting op aan het einde van de 3 baans weg, de oplossing is dan het einde van de weg zo in te richten dat ze gebruik maken van alle stroken, maar dat is een op zichzelf staande puzzel.
SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef ElmarO het volgende:
Zit nu op 109.000 inwoners.He elmar alles goed in Ijhorst?SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |