abonnement Unibet Coolblue
pi_151458948
Het overkomt iedereen wel eens: liefdesverdriet. En of je nu gedumpt bent, gedumpt hebt of vriendschappelijk uit elkaar gegaan bent, of je nu een maand, een jaar of 10 jaar samen was, de gevoelens die je hebt zijn meestal hetzelfde: verdriet, woede, eenzaamheid, schuld.

Dit topic is bedoeld om je verhaal te kunnen delen met mensen die hetzelfde doorstaan en advies te krijgen over wat je kunt doen. In deze OP staan al aardig wat dingen die je kan doen en lezen, maar iedere situatie is natuurlijk anders. Als je vragen hebt, stel ze vooral, er is altijd wel iemand die je wil helpen.

Dus wat kan ik doen?

Aan welke kant van de breuk je ook staat (dumper of gedumpte), het eerste wat je moet doen is contact verbreken. Dat wil zeggen, blokkeren op sociale media, telefoonnummer weggooien uit je mobiel, bij vrienden aangeven dat je niets van hem/haar wil weten.

Dit is waarschijnlijk ook de moeilijkste stap, zeker als je gedumpt bent. Je ex heeft een belangrijk deel van je leven uitgemaakt, dat 'weggooien' voelt heel tegennatuurlijk. Maar je zal jezelf achteraf heel dankbaar zijn dat je het gedaan hebt. Elke keer als je met je ex spreekt, iets van hem of haar leest, een foto tegenkomt, zal het je herinneren aan het feit dat je niet meer samen bent. En dat doet pijn.

Er zijn maar heel weinig uitzonderingen op deze regel. De voornaamste is als je kinderen hebt. Als dit het geval is, probeer gesprekken met je ex dan kort en zakelijk te houden, en heb het alleen maar over de kinderen. Een andere reden is als er nog zaken geregeld moeten worden, zoals schulden, spullen die nog opgehaald moeten worden, nieuwe woning als je samengewoond hebt. Ook dan moet je proberen het zo kort en to-the-point mogelijk te houden.

Het is heel makkelijk om nu te denken dat je het contact wel aankan, vaak omdat je hoopt dat je hem/haar zo terug kan krijgen of omdat je bang bent om los te laten. Het is heel normaal je zo te voelen, maar het is toch echt het beste voor je om dit te doen. Pas als je het gedaan hebt en het langzaam begint weg te zakken, zul je merken dat het beter is zo.

Contact is weg, en nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daten dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik hem/haar terugkrijgen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan ik leren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevoelens

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen om te lezen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meetverslag 20/21 september

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151459347
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 23:42 schreef Faazz het volgende:
Ik zie haar trouwens niet meer bovenaan de lijst met contacten of vrienden, of gemeenschappelijke vrienden staan. Dat was heel lang wel zo. Terwijl ik haar niet direct geblockt heb op FB. Heeft zij dit gedaan?
Komt waarschijnlijk omdat je minder vaak op haar profiel zit/minder likes geeft/minder contact via de FB chat hebt. Ga maar eens de komende week drie keer per dag naar een random figuur uit je fb lijst, staat die over drie weken ook bovenaan.

Ik denk dat de meeste van jullie hier zitten ivm. een recente ex. Zelf dit weekend al mijn kasten weer eens even uitgebaggerd, en ergens onder een hoop stof vandaan kwamen nog een paar fotoalbums/verjaardagskaarten en andere liefdesuitingen van mijn ex van vier jaar terug. Was het al weer helemaal vergeten, maar staan dingen in als ik heb nog nooit zo veel van iemand gehouden, voel me veilig en vertrouwd bij je etc etc. 'T is alweer een paar jaar terug, maar het blijft vrij bizar dat iemand dat soort dingen kan schrijven en het vier maanden later uit kan maken. Oke, ik was de makkelijkste niet toen maargoed :')

Moet nu weer vaker aan haar denken hierdoor :'( Wel raar dat we nu echt totale vreemden voor elkaar zijn.
pi_151459960
Je hebt wel een voordeel dat ze tenminste nog een beetje praat met je, dan kan je het misschien beter afsluiten..Ik begrijp mezelf niet, heb vaker langdurige relaties gehad en sommige zijn ook geëindigd met een gebroken hart, maar dat heeft me nooit langer dan 3 maanden geduurd voordat ik erover heen was.
Het is constant aantrekken en afstoten. Ik wil geen spelletjes meer spelen, ik wil serieus zijn en wat opbouwen. Soms denk ik wel fuck it, ik kom wel weer iemand tegen..maar tot nu toe heb ik in geen jaren iemand kunnen vinden die hem heeft kunnen vervangen. Ik wordt denk ik nooit meer zo verliefd en dat is het trieste eraan. Ik wil pas een relatie als ik echt verliefdheid en passie voel anders is het gewoon tijdverspilling. Dus ik vul me dagen met foto's kijken, depressieve liedjes luisteren, en denken aan de mooie momenten..voel me gewoon teleurgesteld en dit liedje is wel precies hoe ik het ervaar..zucht
pi_151465550
Bij mij kwam de verliefdheid pas later en topte tegen het eind van de relatie. Daar is nu bar weinig van over sinds de laatste paar weken. Het kan raar lopen en snel gaan, maar het ligt er aan hoe je er mee om gaat. Als het echt uit is, kan je maar beter zo snel mogelijk aanpassen, hoe klote dat ook voelt.

Ik loop ook met het gevoel rond "nooit een betere te vinden" maar dat is natuurlijk bullshit.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:19:00 #5
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151484364
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef Faazz het volgende:
Bij mij kwam de verliefdheid pas later en topte tegen het eind van de relatie. Daar is nu bar weinig van over sinds de laatste paar weken. Het kan raar lopen en snel gaan, maar het ligt er aan hoe je er mee om gaat. Als het echt uit is, kan je maar beter zo snel mogelijk aanpassen, hoe klote dat ook voelt.

Ik loop ook met het gevoel rond "nooit een betere te vinden" maar dat is natuurlijk bullshit.
Geloof me, die vind je wel hoor.
pi_151484466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:46 schreef Faazz het volgende:
Bij mij kwam de verliefdheid pas later en topte tegen het eind van de relatie. Daar is nu bar weinig van over sinds de laatste paar weken. Het kan raar lopen en snel gaan, maar het ligt er aan hoe je er mee om gaat. Als het echt uit is, kan je maar beter zo snel mogelijk aanpassen, hoe klote dat ook voelt.

Ik loop ook met het gevoel rond "nooit een betere te vinden" maar dat is natuurlijk bullshit.
Zo loop ik ook nog steeds....

Ze appt me nog wel. Vorige week: Hee. Toen ik niks zei schreef ze: Waarom negeer je?

Gisteravond: Hee. Later: Waarom zeg je nou niks.

Ik vind het wel best zo...
pi_151484476
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Geloof me, die vind je wel hoor.
Wijs eens aan dan :@
  woensdag 8 april 2015 @ 15:27:06 #8
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151484574
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:{ :'(
Toetie toch :*
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:25 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Fluisteren mag ook :@
Gewoon niet focussen op het vinden van iemand, maar lekker laten gebeuren. Wel kun je proberen om beetje in date circuit te blijven, maar dan blijf je er misschien te druk mee bezig.
pi_151484616
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Toetie toch :*

[..]

Gewoon niet focussen op het vinden van iemand, maar lekker laten gebeuren. Wel kun je proberen om beetje in date circuit te blijven, maar dan blijf je er misschien te druk mee bezig.
Maar maar maar waarom daten? Waarom moet je persé nu iemand vinden? Ik bedoel, ik ben nu best eenzaam maar het is niet zo dat ik een vriendin moet hebben..
  woensdag 8 april 2015 @ 15:36:56 #10
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151484905
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Maar maar maar waarom daten? Waarom moet je persé nu iemand vinden? Ik bedoel, ik ben nu best eenzaam maar het is niet zo dat ik een vriendin moet hebben..
Jij gaf me het idee dat je op zoek was. Zo niet, ook niks mee doen, perfect :)
pi_151484961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Jij gaf me het idee dat je op zoek was. Zo niet, ook niks mee doen, perfect :)
Ooh sorry dan. Ben niet op zoek maar je weet nooit wat je tegen komt O+
pi_151484969
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Faazz het volgende:
Rebounden..?
is een no-go :9
  woensdag 8 april 2015 @ 15:40:35 #14
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151485024
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ooh sorry dan. Ben niet op zoek maar je weet nooit wat je tegen komt O+
Ik kom zoveel tegen :'(

Heb mezelf beloofd dat ik pas na september écht een relatie mag doen. Eerst examens halen, beetje voor mezelf zorgen en verhuizen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151485068
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ik kom zoveel tegen :'(

Heb mezelf beloofd dat ik pas na september écht een relatie mag doen. Eerst examens halen, beetje voor mezelf zorgen en verhuizen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij behoefte aan een relatie? Het idee dat je weer opnieuw iets moet opbouwen met iemand, van voor af aan -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 april 2015 @ 16:15:44 #16
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151486209
er mag iets minder geslowchat worden natuurlijk :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 8 april 2015 @ 18:06:09 #17
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151489275
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Heb jij behoefte aan een relatie? Het idee dat je weer opnieuw iets moet opbouwen met iemand, van voor af aan -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en nee. Ik weet het niet. Ik heb behoefte aan iemand die me als het ware optilt, en mijn sterke kanten benadrukt. En ik heb hele toffe periodes gehad met mensen die dat deden, maar waar er dan toch iets ontbrak. Het is super om lekker te feesten en te beesten met iemand waar je echt jezelf mee kunt zijn op het 'leuk, leuker, leukst' gebied maar die emotionele klik mist dan. Of mensen waar ik emotioneel heel goed mee klik (mannen, sorry, jullie gaan zo hard de friendzone in) maar die fysiek totaal niet aantrekkelijk zijn.

Ben best een sterke persoonlijkheid, maar ik heb echt heel veel zwakke plekken, zeker in mijn emotionele gebiedje. Veel ellende die ik moet verwerken. Fijn als er iemand zou zijn die me daarmee ondersteunt, maar ik ben nu nog zo jong dat dan zo'n relatie wel erg serieus is, en die persoon iets terug gaat verwachten. Niet meer dan logisch, maar momenteel heb ik genoeg shit waar ik mee moet leven en die ik moet opruimen. En die tweede schep is er wel hoor, alleen heb ik er niks aan als die de stront weer uit de kruiwagen haalt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151489860
Nee een relatie nemen om een ander te vergeten is altijd een slechte keuze. Ookal lijkt het in het begin misschien te werken uiteindelijk zal je toch weer gaan denken aan je ex als het nog niet goed is afgesloten. Ik ben liever eenzaam met al mijn teleurstellingen dan dat ik mezelf in een nieuwe relatie stort. Ik heb daar ook geen interesse en energie meer voor.
pi_151490086
Maar wat ik niet begrijp van hem is dat hij bij elke relatie die hij ooit heeft gehad haar wilt bedonderen met mij, omdat ze zogenaamd mij niet kan vervangen. Hij bewaart foto's van mij in zijn telefoon en zo zijn er al een paar relaties geëindigd van hem omdat ze dat zagen en toen geen vertrouwen meer hadden in hem. Nu zijn we voor het eerst beide vrijgezel en is er niemand meer die ons in de weg kan staan...dus waarom dan in godsnaam afstand nemen. Het is niet logisch.
pi_151496975
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:40 schreef Malificent_6 het volgende:
Maar wat ik niet begrijp van hem is dat hij bij elke relatie die hij ooit heeft gehad haar wilt bedonderen met mij, omdat ze zogenaamd mij niet kan vervangen. Hij bewaart foto's van mij in zijn telefoon en zo zijn er al een paar relaties geëindigd van hem omdat ze dat zagen en toen geen vertrouwen meer hadden in hem. Nu zijn we voor het eerst beide vrijgezel en is er niemand meer die ons in de weg kan staan...dus waarom dan in godsnaam afstand nemen. Het is niet logisch.
Waarom wil je überhaupt samen zijn met zo iemand? Laat lekker lopen.

OT: voel me vrij... leeg. Het werkt niet tussen ons en dat is best moeilijk te accepteren. Het voelt gewoon gek, dat je zoveel leuke tijden hebt beleefd samen en dat je ook erg veel lol hebt gehad samen, en dat je dan eigenlijk gewoon te verschillend bent. Zo verschillend dat een relatie gewoon geen nut heeft. Dat, en hij is gewoon een klootzak.

Zondag had ik hem weer gesmst en hebben we zondag en maandag even een beetje contact gehad. Niets bijzonders, maar gewoon prima. Over afspreken om spullen uit te wisselen en nog even te praten. En koetjes en kalfjes, niks geen gezeur. Pleurt ie me gister opeens van facebook af en heeft ie er 'gewoon geen zin meer in'. Goh. Praten wil ie niet en verder contact ook niet. Dus 1,5 jaar samen, dan word je geblokkeerd op whatsapp en dan word je ineens van facebook gegooid. Ook goed.

Dat het uit is, blijft natuurlijk wel rottig, maar hoe makkelijk hij hiermee omgaat en hoe makkelijk hij hier overheen stapt, dat doet pijn. Het doet hem werkelijk niks. Ik vind 1,5 best een tijd en we hebben veel meegemaakt samen. Leuke en minder leuke dingen. Vorige zomer zowat samengewoond. En meneer loopt weg en kijkt niet meer om. Dat is wat mij zo'n pijn doet.

Heb ook een beetje het idee dat ie een ander heeft. Is er één van het werk, die hij tot een week of anderhalf terug niet eens kende :') Lekker dan. En gewoon schijt hebben na 1,5 jaar en alweer met een ander lopen aanklooien. Bah bah. Maar goed, vermoedens. Maar goed, ze mag hem hebben; trots hoeft ze niet op hem te zijn :+
pi_151498186
Ik denk dat het hem toch wel wat doet. Aangezien hij jou wist nadat jullie net weer een beetje contact hebben gehad. Misschien dat dat toch weer een oude wond heeft geopend. Door jou te wissen zorgt hij in ieder geval dat hij niet meer met je geconfronteerd wordt. Al weet ik natuurlijk verder jullie precieze achtergrondverhaal niet, dus of het echt zo is weet ik niet ;)
pi_151498307
Ik ga me melden. :D
pi_151498767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:56 schreef ForrestGump het volgende:
Ik denk dat het hem toch wel wat doet. Aangezien hij jou wist nadat jullie net weer een beetje contact hebben gehad. Misschien dat dat toch weer een oude wond heeft geopend. Door jou te wissen zorgt hij in ieder geval dat hij niet meer met je geconfronteerd wordt. Al weet ik natuurlijk verder jullie precieze achtergrondverhaal niet, dus of het echt zo is weet ik niet ;)
Hij heeft zondag gezegd dat hij mij niet wil kwetsen en dat dit alles niks te maken heeft met wel of niet om mij geven. Dan snap ik niet waarom je zo moet doen. Mij een dag daarna maar van facebook pleuren, mij te negeren en lekker droog te reageren van 'ja ik heb gewoon geen zin om de hele tijd met jou om te gaan'. Alsof ik één van zijn random chicks ben of zo :') Het zal wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door MegaKonijn op 08-04-2015 22:20:01 ]
pi_151499335
Gek is dat, dat als je gedumpt wordt vol met onbegrip zit en tienduizend argumenten kan ophalen om de ander er maar van te overtuigen dat het wel kan en wel goed zit en zonde is als het afloopt want we hebben zoveel meegemaakt in de afgelopen twee jaar......

Ik doe het zelf ook en snap niet dat ze me negeert. Maar zelf heb ik ook iemand gedumpt na twee jaar en ja.. Dat is dan klote voor de ander, maar ik voelde me daarna veel beter, terwijl de ander inderdaad het bekende verhaal opdreunt, waar ik toen niks mee kon..
pi_151499556
Ja misschien doet het hem wel wat en dat hij idd niet met je geconfronteerd wilt worden. Ik ben ook uit het niets verwijderd duuusss...en daarvoor hadden we normaal contact. Het enige wat ik heb gedaan is mijn fb inactief gemaakt en daarna weer geactiveerd en toen ben ik eruit gegooid. Alsof meneer beledigd was. Het is sneu, had het niet zien aankomen.
pi_151500578
Ik weet het niet.. Kan niet in zijn hoofd kijken, maar zoals ie nu doet betwijfel ik of het hem wat doet. Al helemaal als ie binnen twee weken alweer een nieuwe heeft. Maar goed.

Wijn, eten en netflix it is :')
pi_151518643
Zie nu net dat er een hoop foto's missen bij mij op facebook. Hij heeft dus alles eraf gehaald. Of een hoop. Ging net namelijk kijken en hij heeft albums van ons samen nog staan, maar foto's van ons er wel uit gehaald. Zo is er een album van een feest waar we waren met vriendinnen van mij en vrienden van hem; alles weg van ons samen (behalve groepsfoto) maar een paar foto's van hem samen met een vriendin van mij laat ie wel staan :')

Had liever gehad dat alles eraf was.. Nu lijkt het net alsof ie doet alsof ik daar nooit bij was en niet eens wil terugkijken op die momenten dat we samen waren.

Verder gaat het wel.. Zou alleen graag mijn spullen terug willen, maar dat zit er niet in, denk :') Gelukkig is het heerlijk weer :)
pi_151519027
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:17 schreef MegaKonijn het volgende:
Zie nu net dat er een hoop foto's missen bij mij op facebook. Hij heeft dus alles eraf gehaald. Of een hoop. Ging net namelijk kijken en hij heeft albums van ons samen nog staan, maar foto's van ons er wel uit gehaald. Zo is er een album van een feest waar we waren met vriendinnen van mij en vrienden van hem; alles weg van ons samen (behalve groepsfoto) maar een paar foto's van hem samen met een vriendin van mij laat ie wel staan :')

Had liever gehad dat alles eraf was.. Nu lijkt het net alsof ie doet alsof ik daar nooit bij was en niet eens wil terugkijken op die momenten dat we samen waren.

Verder gaat het wel.. Zou alleen graag mijn spullen terug willen, maar dat zit er niet in, denk :') Gelukkig is het heerlijk weer :)
Blokkeren die hap.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151519664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:17 schreef MegaKonijn het volgende:
Zie nu net dat er een hoop foto's missen bij mij op facebook.
Je klinkt wel een beetje obsessief of verwacht iets van hem of houdt nog rekening met hoe hij zich gedraagt. Ik zou zo veel mogelijk bij hem uit de buurt blijven. Je hoeft het niet te blocken maar zoek het vooral niet op joh.

Doorgaan met je eigen leven als of er nooit wat gebeurd is. Liefdesverdriet en verliefd zijn zit in je zelf en is niet afhankelijk van een persoon. Ga er op uit!
pi_151520757
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:55 schreef Faazz het volgende:

[..]

Je klinkt wel een beetje obsessief of verwacht iets van hem of houdt nog rekening met hoe hij zich gedraagt. Ik zou zo veel mogelijk bij hem uit de buurt blijven. Je hoeft het niet te blocken maar zoek het vooral niet op joh.

Doorgaan met je eigen leven als of er nooit wat gebeurd is. Liefdesverdriet en verliefd zijn zit in je zelf en is niet afhankelijk van een persoon. Ga er op uit!
Ik zoek het ook niet op, ik zag het op mijn eigen facebook ;) Kijk verder niet.

Alsof er niets gebeurd is vind ik sneu en dan komt het vroeg of laat nog harder terug. Ik neem mijn tijd om hier overheen te komen. En dat betekend niet dat ik hem in de gaten hou en alleen maar met hem bezig ben. Heb zat te doen ;) het viel me gewoon op.
pi_151521133
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:35 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Ik zoek het ook niet op, ik zag het op mijn eigen facebook ;) Kijk verder niet.

Alsof er niets gebeurd is vind ik sneu en dan komt het vroeg of laat nog harder terug. Ik neem mijn tijd om hier overheen te komen. En dat betekend niet dat ik hem in de gaten hou en alleen maar met hem bezig ben. Heb zat te doen ;) het viel me gewoon op.
Ja, ik snap het wel. Vooral als je er ineens onverwacht mee geconfronteerd wordt kan het je toch overvallen. Misschien toch meldingen blokkeren, of van je Facebook halen. Dan gebeurt dat iig niet meer zo snel.
pi_151522012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:49 schreef ForrestGump het volgende:

[..]

Ja, ik snap het wel. Vooral als je er ineens onverwacht mee geconfronteerd wordt kan het je toch overvallen. Misschien toch meldingen blokkeren, of van je Facebook halen. Dan gebeurt dat iig niet meer zo snel.
Waren geen meldingen, he. En alles is er nu toch al af :p kan me om hem niet meer druk maken, alleen maar om hoe het gegaan is. Geef mezelf gelukkig niet al teveel op m'n flikker. Dat is ook weleens anders geweest.

Nu een vriendin troosten die net te horen heeft gekregen dat er een ander is :(
pi_151529330
Ik klik sinds 2 dagen bewust niet meer Facebook aan, want als ik iets zie wat me niet bevalt krijg ik echt een steek in me hart. Ik ga ook echt niet meer kijken. Merk wel dat het helpt als ik niet kijk. Nu maar hopen dat hij nooit meer contact zoekt want daar heb ik een zwak voor. Dat was namelijk vorige keer ook zo, ik was erover heen of kon er ieder geval mee leven en toen opeens een sms met ik sta voor je deur. Hij komt altijd terug pffff
pi_151530187
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:22 schreef Malificent_6 het volgende:
Ik klik sinds 2 dagen bewust niet meer Facebook aan, want als ik iets zie wat me niet bevalt krijg ik echt een steek in me hart. Ik ga ook echt niet meer kijken. Merk wel dat het helpt als ik niet kijk. Nu maar hopen dat hij nooit meer contact zoekt want daar heb ik een zwak voor. Dat was namelijk vorige keer ook zo, ik was erover heen of kon er ieder geval mee leven en toen opeens een sms met ik sta voor je deur. Hij komt altijd terug pffff
Dat is klote, heb ik ook gehad. Hetgene bij mij heeft geholpen:

Alles, maar dan ook echt alle social media verwijderen. Weg met Facebook, Twitter en Instagram. Als je daar vanaf bent krijg je een soort rust!

Ook zijn nummer verwijderen uit Whatsapp zodat je niet meer kijkt of hij online is of zijn profielfoto ziet. Blokkeren vind ik kinderachtig dus dat doe ik niet :P
pi_151530394
Dit word even een van my topics, Ik ben een hopeloos geval, al een jaar geen contact met de desbetreffende persoon alleen nog steeds voel ik me er kut over. Nee heb geen relatie met haar gehad maar wel bijna een relatie tot wel drie keer, over een tijd van ongeveer 4 jaar, heeft ze twee vriendjes gehad (verloofden zelfs) wat ik niet wist tegen mij vertelde ze dat ze problemen had in de relatie en in een "break" zat met ze dus ik kwam op het einde er pas achter dat beide haar verloofdes wisten wat ze met mij uitspookte.. So yeah.
pi_151531933
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 21:41 schreef MotherFoker het volgende:
Dit word even een van my topics, Ik ben een hopeloos geval, al een jaar geen contact met de desbetreffende persoon alleen nog steeds voel ik me er kut over. Nee heb geen relatie met haar gehad maar wel bijna een relatie tot wel drie keer, over een tijd van ongeveer 4 jaar, heeft ze twee vriendjes gehad (verloofden zelfs) wat ik niet wist tegen mij vertelde ze dat ze problemen had in de relatie en in een "break" zat met ze dus ik kwam op het einde er pas achter dat beide haar verloofdes wisten wat ze met mij uitspookte.. So yeah.
Ben je Lesbisch? Gezien je icoon..

Dat is wel raar. Lijkt me iemand die veel aandacht nodig heeft en aan 1 iemand niet genoeg heeft.
pi_151532151
quote:
99s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:09 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ben je Lesbisch? Gezien je icoon..

Dat is wel raar. Lijkt me iemand die veel aandacht nodig heeft en aan 1 iemand niet genoeg heeft.
Bi. En het ironische was haar vriendjes/verloofden keurde het goed, maar zodra ze me ontmoette (toen zei ze tegen mij dat ze weer bij hem was en stopte ik gelijk met de relatie) toen later liep het precies weer op de klippen.
pi_151533619
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 22:12 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Bi. En het ironische was haar vriendjes/verloofden keurde het goed, maar zodra ze me ontmoette (toen zei ze tegen mij dat ze weer bij hem was en stopte ik gelijk met de relatie) toen later liep het precies weer op de klippen.
Tja, lijkt me dus echt een aandachtsprobleem...
pi_151533671
Ik heb trouwens een boek te koop die een van jullie misschien zou helpen: RET-jezelf. Gaat o.a. over liefdesverdriet, jaloezie en meerdere psychologische onderwerpen. Voor ¤ 15,00 inc. mag iemand het overnemen.

Heeft mij wel enigzins geholpen :)
pi_151534691
Als iemand zo met je gevoelens kan spelen dan is die persoon jou niet waard. Als je van jezelf echt houdt sta je dat ook niet toe dat je zo behandelt wordt als altijd maar een optie of een tweede keus.
Dat verdien je niet. Liefde hoort mooi te zijn, niet pijnlijk, met alleen vragen en teleurstellingen over die persoon. Dus laat de droom dat ze kan veranderen varen en vertrouw acties geen woorden..dat is mijn advies.
(Ik zou eigenlijk mijn eigen advies ook moeten opvolgen, maar ben op de juist weg). Het is klote als iemand je steeds blijft opzoeken, dan ga je er weer in geloven.

@amplifier ja dat helpt zeker! Zo hoef ik er niet mee geconfronteerd te worden..ik wil gewoon voor altijd rust hebben en dit spelletje niet mee spelen. Te vaak heb ik hem een kans gegeven, soms als hij bij me was en ik in zijn armen lag kreeg ik vaak een brok in me keel, ik wist gewoon dat het niet altijd zo kan zijn en hij daarna weer onverwachts verdwijnt uit mijn leven. Het gaat meestal zo..We zien elkaar weer, vervolgens gaat hij weer weg (hij woont ver) de dagen erna praten we veel met elkaar, allemaal slijmerige gesprekken over onze "liefde" en wanneer we elkaar weer kunnen zien. Dat afspreken gaat vervolgens een tijdje goed en even begin ik te denken dat hij echt veranderd is. En dan komt het...hij praat minder tegen me, hij begint nooit het gesprek meer, en daarna verdwijnt hij gewoon echt. Je hoort niets meer van hem. Ik ga dan weer denken wat heb ik gedaan?? Natuurlijk geen reactie meer van hem. Dan gaan de maanden voorbij en opeens is hij dan weer terug. Het begint weer van voor af aan: ik had je niet moeten laten gaan, niemand kan jou vervangen en blablabla.

Ik heb nog nooit zoiets achterlijks meegemaakt. Wie doet zoiets? Hij weet heel goed hoeveel pijn hij me doet elke keer als hij verdwijnt. Ik wordt gebruikt..ik heb dat wel door..maar heb zo vaak gevraagd als je alleen dat wilt en geen relatie zeg het dan (in de hoop dat hij het toegeeft zodat ik weet waar ik aan toe ben), maar niet dus. Just stay the fuck away. Mijn liefde is inmiddels aan het veranderen in haat..Dus het gaat de goede kant op ;)
pi_151535125
Silent treatment.
pi_151535842
Yes. Lekker het hele weekend bij elkaar in de buurt zijn vanwege werk. Godver.
pi_151540446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 23:07 schreef Malificent_6 het volgende:
Ik heb nog nooit zoiets achterlijks meegemaakt. Wie doet zoiets? Hij weet heel goed hoeveel pijn hij me doet elke keer als hij verdwijnt. Ik wordt gebruikt..ik heb dat wel door..maar heb zo vaak gevraagd als je alleen dat wilt en geen relatie zeg het dan (in de hoop dat hij het toegeeft zodat ik weet waar ik aan toe ben), maar niet dus. Just stay the fuck away. Mijn liefde is inmiddels aan het veranderen in haat..Dus het gaat de goede kant op ;)
Jezus hey wat hang jij het slachtoffer uit. Je bent er zelf bij, jij hebt hier ook een keuze in. Kap met het lijdend voorwerp spelen en doe even een beetje self empowered. Block die gast, praat niet terug of zeg hem dat hij op moet tiefen. Jij doet dit jezelf aan. Hashtag realitycheck. Man man man.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_151544517
Je hebt wel gelijk rebubbled, heb hem meer dan 5 jaar genegeerd..dacht gewoon dat hij in die 5 jaar wel echt veranderd was. Niet dus en dat doet pijn. Soms wil je te graag geloven en daar ga ik de fout in. Ben gewoon gefrustreerd dat ik het voor niemand anders kan voelen. Ondertussen heb ik mezelf onvindbaar gemaakt. Ik wil dit nooit meer hoeven meemaken klaar.
pi_151557196
Het is nu een maand uit en vorige week hebben we elkaar voor het laatst gesproken. Toen werd voor mij wel duidelijk dat zij er echt klaar mee was. Ik heb eerst staan smeken en daarna toegegeven en gezegd dat het inderdaad beter is om me er bij neer te leggen.

Nu heb ik eigenlijk het roer omgegooid en wil ik verder met mijn leven en haar achter me laten, ook al wil ik haar graag terug. Ik heb hier best veel moeite mee.

Nu bericht ze me op FB een week later dat ze veel heeft getypt en wilt bellen of over anderhalve week wilt afspreken. Ik weet niet of ik mezelf hier goed aan doe omdat ik niet verwacht dat ze wilt praten om het goed te maken, maar eerder alle onuitgesproken dingen op tafel wilt gooien die vanaf begin af aan niet zijn uitgesproken. Of zo. Maar dat weet ik dus niet.

Ik weet niet wat ik hier mee moet omdat ik geen zin heb weer van voor af aan te beginnen. Ik heb bewust alles geblockt om maar niet met haar geconfronteerd te hoeven worden en ben nu bezig mijn eigen leven meer vorm te geven.

Wat is wijsheid?
pi_151561357
Ik heb geloof ik al minstens 10 delen van dit topic teruggelezen. Veel tips uit gehaald, waardoor ik nu dus al sinds maandag geen contact heb met ex. Het is zwaar, maar ik weet dat ik er niks aan heb het wel te doen....Maar ohhh, wat zou ik graag willen weten of hij mij ook mist, en of hij ook aan mij denkt. Ik geloof dat ik maar vroeg naar bed ga, dan zie ik het morgen wel weer....
pi_151561789
Ze heeft je toch eerst genegeerd faazz? En nu opeens willen afspreken wanneer het haar een keer uit komt. Ze mag wel eerst vragen of jij überhaupt wilt afspreken na zo'n dikke negeer actie. Het is tijd om terug te negeren zodat ze kan voelen hoe het is als je lucht voor iemand bent. Niet haar de touwtjes in handen geven, dan denkt ze dat ze je alles kan maken.
pi_151562374
Ik speel liever geen spelletjes maar op dit weet ik echt niet te reageren. Mij er tig keer van overtuigen dat het uit is en dat ik geen hoop moet hebben. Nu dan willen praten weer. Dit kost me bergen energie en het is tevens ongemakkelijk en pijnlijk. Liever afsluiten en doorgaan óf overstag gaan, relatie nieuw leven in blazen en shit doen.
pi_151562813
Waar zou ze over willen praten? Wat valt er nog te praten als het uit is. Of heb je misschien nog spullen van haar of wat dan ook. Je moet haar negeren zodat ze kan beseffen wat ze mist. Als er maanden voorbij gaan en ze blijft proberen en terug komen dan kan het echte liefde zijn. Als je afspreekt en je ziet haar dan komen de gevoelens nog veel heftiger terug en als ze dan vervolgens weer weggaat dan kan je weer alles verwerken, ben je weer terug bij af.

Het is misschien niet wat je wilt doen maar je zou toch wel ff op je tanden moeten bijten. Ik hou zelf ook niet van spelletjes, maar je moet haar voor nu ff laten voelen dat ze niet zo belangrijk is. En als je al wilt reageren en ze wilt afspreken zeg dan gewoon nee ik kan niet, ik ga die dag daarheen, verzin het maar. Doe alsof je geen tijd hebt. Geloof me ze zal ervan schrikken en spijt hebben ;)
pi_151571909
Het geen contact hebben lukt wel aardig...maar ik merk toch dat ik in mijn hoofd het gevoel heb dat het tijdelijk is. Zo van: 'even volhouden, straks kan het weer' ofzo. Terwijl dit in principe gewoon voor altijd is natuurlijk. Meh...
pi_151572104
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 10:36 schreef preciousmoment het volgende:
Het geen contact hebben lukt wel aardig...maar ik merk toch dat ik in mijn hoofd het gevoel heb dat het tijdelijk is. Zo van: 'even volhouden, straks kan het weer' ofzo. Terwijl dit in principe gewoon voor altijd is natuurlijk. Meh...
Ja dat heb ik ook heel sterk. Maar ik denk ook wel dat hoe meer je dit volhoudt, dat het je hem toch op een gegeven moment gaat vergeten :) Ik was gister bij vrienden, en altijd aan het einde van zo'n avond merk ik dat ik het gezelschap van mijn ex toch wel weer erg mis :{ vrienden zijn leuk en fijn maar het kan geen relatie vervangen...
pi_151572267
Ja, vrienden zijn fijn....maar ik wil aan het einde van de avond tegen iemand aankruipen, lekker knuffelen en zelfs zijn gesnurk mis ik nu.

Ik heb voordat de relatie die nu uit is startte erg veel gedate. Dat was om de relatie die daarvoor stuk liep te vergeten. Eigenlijk voel ik nu weer die neiging....heel fout, het gaat gewoon om de aandacht en warmte krijgen. Ook daar houd ik me nu afzijdig van. Dus ben wel trots op hoe ik het nu doe :)

Maar man man man, het voelt bijna alsof ik alleen op de wereld ben! *dramatische violen op achtergrond*
pi_151572447
Haha, herkenbaar hoor. En goed dat je niet gelijk weer gaat daten :)
Naast die intimiteit mis ik hem ook als vriend, maatje. Interesses die ik vooral met hem deelde. Maar hoe meer ik daar in blijf hangen hoe moeilijker het blijft, maar goed het is ook nog maar een week...
pi_151572610
Hier ook nog maar krap een week. Met name dit weekend is pijnlijk omdat dit het eerste weekend is dat ik hem niet ga zien. We zagen elkaar normaal gesproken van vrijdag tot en met zondag. Heb maar een kleine planning gemaakt voor de dag...

Hoe kom jij de tijd door? Ben je veel verdrietig of verzin je (zoals ik) maar wat dingen om te doen?
pi_151575825
Voor degene die me een DM gestuurd heeft: ik ben nog te kort lid om te reageren. Maar lief, thanks :)

Ondertussen lees ik nog steeds oude topics door. Alle verhalen die hier gedeeld zijn, zijn echt waardevol voor degenen met liefdesverdriet nu....
pi_151580592
Ik moet zeggen dat de eerste twee weken zijn het heftigst. Dan is alles chaotisch en zit je nog alles te ontkennen en zo. Daarna begint het meer te settelen en slaat het meer op de boel omgooien in je hoofd. Andere connecties maken en zo. Pavlov effect. Gevoelens worden uiteindelijk minder. Missen blijft wel een tijdje hangen.

Het echt open staan voor een nieuwe relatie samen met verliefd worden en zo zal nog wel een jaar of wat op zich laten wachten. Maar dat is eigenlijk het minst belangrijk.
pi_151586359
Ja de eerste weken zijn altijd het hevigst..het ontkennen en de eenzaamheid als je gewend bent elkaar elke dag te spreken en te zien..maar zelfs dat gaat over.

Ik heb een keer een vriend gehad op wie ik ook smoorverliefd was en alles leek perfect dacht ik, totdat hij vreemd ging. Eerste weken dacht ik dat ik gek werd en ging vooral veel uit en afleiding zoeken. Uiteindelijk is het gevoel helemaal weggegaan en nu moet ik er niet aan denken om met hem weer te zijn. Hij valt me wel lastig op fb, maar die berichtjes die doen me niets. Hij wilt graag afspreken maar ik ben al mijn interesse verloren, had hij me maar niet moeten bedonderen. Ik kan er alleen maar om lachen.
Dus er is hoop, alles gaat over.

Bij mij is het nu sinds een maand over. Begin er inmiddels aan te wennen..Just Let it go, let it be..
pi_151586584
@ preciousmoment voor mij was de eerste week een hel. Ik heb echt nog nooit zoveel gehuild en constant somber voelen, foto's kijken, depressieve liedjes luisteren. En het liefst de hele dag in bed liggen. Vast wel herkenbaar..het lijkt de eerste week altijd het einde van de wereld, maar ik heb gelezen dat dat komt omdat je lichaam moet afkicken van de verslaving die je aanmaakt als je verliefd bent :p nu een maand verder huil ik niet meer, alleen zo nu en dan maar dat is mijn eigen schuld. Dan kijk ik naar onze foto en dan is het logisch als ik er down van wordt. Dus je moet ff volhouden :) je komt er wel doorheen. Besteedt je tijd aan leuke dingen, ontspanning en hobby's als je kan.
pi_151588130
Telkens check ik nog mijn telefoon of ik een berichtje van hem heb. Ik heb hem gezegd geen contact te zoeken en hij heeft toegezegd niet uit zichzelf iets te sturen of te laten horen. Maar toch hè....hoop ik dat hij iets stuurt met: 'oh, ik heb zo een fout gemaakt'

(voor de duidelijkheid: hij wist niet of hij genoeg voor me voelde, maar bracht wel graag tijd samen door. In feite als vrienden dus...Ik ben wél verliefd en voor mij was dat niet genoeg. Ik heb het zelf uitgemaakt, maar hoop dat hij toch opeens tot inkeer komt en het meer een gevalletje 'bindingsangst' blijkt te zijn ofzo. Als het aan hem had gelegen had het overigens niet uit geweest en hadden we gewoon nog even aangemodderd zo. Ik weet dat hij mij mist, maar helaas dus niet op de manier zoals ik dat graag zou zien)
pi_151588218
Muziek vermijd ik, foto's ook. Hij heeft geen FB, gelukkig. Ik doe mijn best de verleiding te weerstaan telkens zijn 'laatst gezien..' te checken op Whatsapp (wat is de relevantie van dat checken eigenlijk!? Ik snap mezelf niet eens...)

In bed liggen doe ik niet....Ik hang een beetje rond in huis. Soort van wezenloos. Alles op de automatische piloot. Ik mis hem :(
pi_151589884
Het is wel heel eerlijk van hem zijn gevoelens te tonen en je niet aan het lijntje te houden, maar het kan ook wel bindingsangst zijn en dat de gevoelens later pas komen.
De tijd zal het leren, afstand nemen is wel de juiste keuze geweest.

Mijn ex was denk ik wel verliefd op mij, omdat ik het aan hem kon merken. Hoe zenuwachtig hij altijd is als hij me zag en hoe hij me soms kan aanstaren. Ik weet ook veel privé dingen van hem. Hij vertelde me alles..maar toch dat uit het niets contact verbreken dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Zelfs zijn vrienden zeggen tegen mij hoe hij altijd vrolijk over me praat en dat hij gek op mij is, dus die snappen er ook niets van. Ik moet er maar gewoon mee leren leven. Ik ben ook niet de makkelijkste, maar hoef niet iemand die constant vlucht zodra ik iets zeg wat hem niet aan staat. Als ik het steeds vergeef dan gaat dit door totdat ik oud en grijs ben.
pi_151590169
Hij is weggegaan zonder een boe of bah? Dat lijkt me echt super moeilijk...En als hij verder zo positief over je praat tegen anderen, dan lijkt het ook wel een gevalletje bindingsangst misschien? Of heb je alle hoop al laten varen op het moment.

Gelukkig heb ik nog wel goed met mijn ex kunnen praten en heb ik alles kunnen vragen. Ik snap precies hoe het zit, maar dat maakt het niet makkelijker. We hadden het zo leuk en konden ZO goed met elkaar opschieten. Het is echt heel hard om dan te horen: 'het is onwijs leuk, maar ik ben denk ik niet verliefd genoeg'.
pi_151590674
Het scheelt dat ik een druk schema heb, maar ik zat gister echt als een zombie op de universiteit en kon me totaal niet concentreren. Vandaag moest ik werken en ik heb eigenlijk alleen maar aan hem gedacht, vooral als er geen andere mensen waren waarmee ik aan het praten was. Muziek probeer ik te vermijden omdat ik niet getriggerd wil worden. Het liefst zou ik gewoon op bed willen gaan liggen, maar geen tijd en of het erg goed is, betwijfel ik....

Ik zit stiekem ook te wachten op een mail, dat hij toch een stomme fout heeft gemaakt. Zo zinloos maar het gaat automatisch...

Dat moet echt wel heel vervelend zijn om te horen, preciousmoment. Lijkt me op een bepaalde manier een stuk pijnlijker...
pi_151591002
Hij heeft onwijs veel voor me gedaan de afgelopen tijd. Is er ook voor me geweest. Dus ja, het maakt me wel onzeker als in principe alle lichten op groen staan, maar de verliefdheid ontbreekt. En ik zie mezelf al helemaal zo'n onwijze onzekere trut worden, in een nieuwe relatie, die constant om bevestiging vraagt omdat het in haar vorige relatie zo goed leek te gaan, maar het toch nét niet was *zucht*

Maar goed, maar even geen nieuwe relatie aan gaan geloof ik....
pi_151591820
Ja maar dit is wel al de zoveelste keer dat hij dat doet. Ik was er toen echt klaar mee en heb hem 5 jaar lang genegeerd om af te spreken. Ik deed wel normaal tegen hem, maar ging er verder niet op in als het op afspreken aan kwam (ik wilde niet het weer opnieuw meemaken, nam mezelf in bescherming).
Uiteindelijk toch afgesproken omdat ik me afvroeg of ik wel nog iets voor hem voel en toen we elkaar weer zagen was het echt magic. We hebben zoveel chemie met elkaar!! De weken erna hebben we constant gepraat over de toekomst, hoe we het gaan aanpakken om samen te zijn vanwege de afstand. Hoe we samen iets willen opbouwen. Ik was dolgelukkig over onze plannen..er waren alleen wat mensen die in mijn weg zaten, die me opstookte dat hij niet trouw is, dus ik confronteerde hem ermee..niet slim, heel dom van me, maar hij is nu idd verdwenen..al een maand.

Dus het is nogal bitter, als je elke dag van s ochtends tot s avonds laat lieve berichtjes binnen krijgt, ik voelde me heel gelukkig en compleet. Hij liet me stralen. Het is triest dat het zo moet gaan elke keer.
pi_151591902
Wat ik ook moeilijk te verteren vind, is dat hij het via een e-mail heeft uitgemaakt. Hij moest ver reizen om bij te komen (uiteindelijk rit geannuleerd) en hij zei dat hij eigenlijk niet het lef had om het in persoon te doen. Dan was hij bang dat we uiteindelijk toch weer in elkaars armen zouden belanden en dat het dan toch weer een soort van goed werd (voor een bepaalde tijd). Hij wilde ook per sé dat ik niet naar hem toe zou komen omdat hij echt definitief mee wil stoppen en niet opnieuw wil twijfelen. Dus misschien is het nog stommer om hoop te blijven houden.
pi_151592321
@Forrestgump Herkenbaar, tussen mij en mijn ex is het ook al eens uitgegaan via de telefoon, omdat elke gesprek over 'dit werkt zo niet' uiteindelijk eindigde in knuffelen en het toch weer goed maken. Ook het telefoongesprek eindigde in dat zijn twijfels wel twijfels waren, maar niet zo definitief een 'nee' dat we het toch nog even gingen aankijken. Ik snap dat een e-mail krijgen echt super rot is....weet je dan wel wat meer van de redenen of stond dat er verder niet in?

@ Malificent Het lijkt me superheftig als er zoveel chemie is en je zo gelukkig bent....en dat het dan mis gaat. En hoe super moeilijk dat het al zo lang sleept (dat je hem 5 jaar genegeerd hebt enzo)

We komen allemaal uit verschillende situaties en in alle gevallen werkt het niet. Het lijkt alsof ik de laatste tijd ook alleen maar scheidingsverhalen hoor...Hoe moet dat ooit nog wat worden met me, denk ik dan *depri*
pi_151593905
Ja gelukkig heeft hij dat wel verteld in de e-mail.Het is verder ook allemaal grotendeels wel duidelijk, maar wel moeilijk te begrijpen. Aan het begin van de week zaten mij wat dingen dwars, die ik toen heb verteld. Toen zat het bij mij wel weer goed, had wel weer zin om verder te gaan met de relatie, maar bij hem kwam toch het gevoel om te stoppen met de relatie. Doorslaggevende reden is voor hem ook dat we te verschillend zijn van karakter, wat voor hem altijd een issue was. Iets wat ik altijd als een voordeel zag...

Wat je zegt over relaties die uitgaan had ik inderdaad ook even ;) Ik moest echt even wat success stories lezen om mijn depressieve gevoel over relaties in het algemeen te weerleggen :')
  zondag 12 april 2015 @ 13:52:15 #69
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_151608196
Inmiddels al weer een klein half jaar verstreken sinds de officiële break-up en iets meer dan 4 maanden sinds we zijn gestopt met samenwonen. Tijd gaat wel snel zeg.

Op dit moment is mijn gevoel erg dubbel. Ik heb wel het idee dat ik grotendeels over mijn ex heen ben en heb er vrede mee dat wat wij hadden, het uiteindelijk toch niet bleek te zijn. We hebben verder normaal en goed contact en omdat ik nog op mijn oude adres sta ingeschreven ga ik sowieso eens per maand langs om post op te halen.

Op dit moment heb ik erg veel last van stemmingswisselingen. De ene keer voel ik me prima en zeer optimistisch, maar momenteel voel ik me vooral erg leeg. Na een lange periode van werkloosheid ben ik sinds februari eindelijk weer aan het werk en dat is erg fijn voor het opbouwen van de financiële zekerheid die ik in aanloop naar de relatiebreuk ben verloren. Dus op dat vlak zit het verder wel goed.

Waar ik vooral tegenaan loop is een gevoel van eenzaamheid. Het gevoel dat ik iets mis. Op dit moment woon ik nog steeds bij mijn ouders en verwacht ik nog voor het einde van de zomer weer een huisje te hebben, hopelijk in de buurt van mijn werk (regio Utrecht, momenteel woon ik in Arnhem). Ik heb eigenlijk wel zin om dingen te ondernemen. Nou doe ik al veel in mijn eentje (vooral reizen) en spreek ik zo nu en dan ook nog af met vrienden....maar toch bekruipt mij een vreemd gevoel dat ik het beste als eenzaamheid kan omschrijven.

Ik merk dat de openheid naar het ontmoeten van nieuwe mensen (daten en dat soort dingen) wel begint te komen, waardoor ik wel met het idee rondloop om daar weer iets mee te doen. Tegelijkertijd houdt mijn huidige situatie me tegen. Een 33-jarige die bij zijn ouders woont (ondanks dat mijn redenen daarvoor gegrond zijn) is nou eenmaal geen beste uitgangspositie. En zoals het er nu naar uitziet zal het nog wel een maand of 4 duren voordat de stap naar een nieuwe woning eindelijk is gemaakt. Daardoor voel ik me een beetje bezwaard.....het is ook een gevoel van schaamte.

Tegelijkertijd heb ik wel de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen. Zonder verdere voornemens. De vrijheden die het single-zijn met zich meebrengt waardeer ik zeer en daar maak ik optimaal gebruik van....maar toch is er zo nu en dan de behoefte om te 'delen' terwijl er eigenlijk niemand in mijn leven is om op dit moment mee te 'delen'.

Beetje een dillema....ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee moet. Komt het door de stemmingswisselingen en is het iets wat vanzelf weer weg ebt? Of blijft dit gevoel hangen ondanks dat ik mezelf langzaam maar zeker weer op de weg terug krijg?

Moeilijk, moeilijk....en daardoor is bovenstaand verhaal wellicht iets te onsamenhangend :') , maar ik moest het toch even kwijt.
diseased rhinoceros pizzle
pi_151613714
@ Flylib Waren jullie lang samen? Ik snap dat gevoel van eenzaamheid wel hoor....je valt toch in een gat als je een tijd samengewoond heb. Zelf heb ik na een break-up ook weer thuisgewoond, maar de écht klap van alleen zijn kwam dan als ik weer een eigen huis heb (anders waren mijn ouders/broertje er altijd nog om mee te praten enzo). Hm, niet echt advies voor je dus ofzo. Misschien nog even wachten met daten totdat je iets 'stabieler' bent?
  zondag 12 april 2015 @ 17:46:23 #71
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_151616086
We waren 3 jaar samen. Niet denderend lang, maar wel lang genoeg om zo zijn sporen na te laten. Daarvan hebben we trouwens 2 jaar samengewoond.

Ik had na een eerdere relatiebreuk overigens het tegenovergestelde. Ik kwam toen ook heel even bij mijn ouders terecht en het goede gevoel kwam weer terug toen ik een nieuw huis had. Dat optimisme heeft er toen ook mede voor gezorgd dat ik vrij snel weer een relatie had. Dus wie weet dat het wel de goede kant op gaat op het moment dat ik weer een huis heb. Heb ik in ieder geval het gevoel dat ik weer volledig onafhankelijk ben.

Je hebt wel gelijk ja...zoals ik me nu voel, voel ik me niet stabiel genoeg om weer iets met daten te doen. Tegelijkertijd heb ik wel behoefte aan nieuwe contacten zonder alle poespas. Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen....en ik ben sowieso al geen expert op het gebied van sociaal doen :P
diseased rhinoceros pizzle
pi_151616091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:13 schreef preciousmoment het volgende:

We komen allemaal uit verschillende situaties en in alle gevallen werkt het niet. Het lijkt alsof ik de laatste tijd ook alleen maar scheidingsverhalen hoor...Hoe moet dat ooit nog wat worden met me, denk ik dan *depri*
Mijn vriendin brak twee weken nadat een vriendin van haar brak met haar vriend. Het was zo .. toevallig.. :{

Is deze al voorbij gekomen?



[ Bericht 5% gewijzigd door Faazz op 12-04-2015 18:00:42 ]
pi_151617572
Aha ben precies in spring break gedumpt :/ het klopt ook nog..
pi_151630699
Zwaar weekend gehad. Gezondheid zit niet mee en ben werkelijk uitgeput van dit alles.

Heb van het weekend nog wel iets van mijn spullen terug gekregen, omdat dit handig was voor werk. Dankjewel man :') zit nu te twijfelen om een smsje te sturen met de vraag wanneer we de rest regelen, maar heb hier totaal geen zin in. Toch gek.. Vorige week wilde ik nog perse praten en nu kan ik het niet eens opbrengen om, nogmaals, om mijn spullen te vragen. Gewoon geen energie meer voor. Hij probeerde vrijdag ook wat contact te leggen, maar hier ging ik niet op in. Kon het niet. Wilde niet. Vreemd gevoel zo ineens.

Ik zie het allemaal wel. Eerst eens slapen, ben kapot.
pi_151636875
@ preciousmoment ja het is ook moeilijk te begrijpen. Vooral omdat ik echt al zo vaak heb gevraagd dat ik liever de waarheid wil horen, of hij me niet leuk genoeg vind of dat hij alleen 1 ding wilt zonder een relatie. Ik zei zo vaak "je kan het echt gewoon eerlijk zeggen, ik word niet boos"..(want dan kan ik zijn gedrag ook beter begrijpen).

Mocht hij ooit weer contact zoeken, dan denk ik dat ik niet eens meer reageer, want ik begin mijn trots en zelfrespect terug te krijgen merk ik. Het kan zijn dat ik het dan wel lees maar dan alsnog niet reageer haha, na zulke streken kan je niet meer makkelijk mijn leven binnen wandelen.
Voel jij je verder al wat beter? Nog geen contact gehad?
pi_151647535
- weg vanwege herkenningsgevaar-

[ Bericht 98% gewijzigd door wikkiee op 14-04-2015 21:37:05 (bang herkend te worden) ]
  maandag 13 april 2015 @ 15:56:26 #77
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151647880
Wat de fuck :o

En hoe voel je je nu?
pi_151648260
Vreemd , vooral omdat ik nog gewoon dagelijks les met hem heb en ik het kut vind dat niemand die kant van hem kent. Deels ook wel trots omdat hij nog fwb wilde zijn totdat hij een nieuwe vriendin zou krijgen en ik hem toen af had gewezen en compleet het contact had verbroken :)
pi_151649760
Sinds vrijdag uit. Bijna een jaar gehad. Als ik nu terugkijk op de hele run dan heb ik het gevoel dat het meisje waar ik voor ben gevallen al een tijd verdwenen is. Na de herfst veranderde ze in een minder affectief iemand die meer het gevoel gaf haar leven en daarmee ook onze relatie "te moeten dragen" dan het te willen.

Poosje geleden gaf ik haar al aan dat ik me half single voel, doordat we elkaar nog maar een korte avond in de week zagen. Dat gevoel is nooit echt weggegaan. Op een manier heb ik dus al een tijd voorbereiding gehad op deze break-up, maar het blijft kut.

De betere herinneringen liggen al enige tijd achter ons, maar hoe hard ik ook probeer: ik kan haar geen verwijt maken. Het was gewoon...op. Ik kom er met mijn hoofd gewoon niet goed bij waarom. Nog nooit waren die eerste maanden zo fijn als bij haar. Damn. Ik had een jaar geleden nooit durven denken dat ik deze post zou typen. Fuckedup.

[ Bericht 3% gewijzigd door fyah op 13-04-2015 17:20:21 ]
graag verwijderen
pi_151651644
Heb haar nu een tijd niet gezien of gesproken en hoewel geen contact hebben me prima af gaat en ik weet wat ik moet doen, en zelfs vind dat ik het heel erg goed doe.. Blijft er nog een vage hoop zitten dat ze me op een dag opbelt of contact met de vraag of we niet nog even kunnen praten....... :')_!

Misschien begint nu pas het besef te komen dat ze echt echt weg is... :{ (1 mnd precies.)
pi_151651965
Nu alle chaotiek is neergestreken weet ik ook ineens wat ik mis en wat er leeg is in mijn leven :') Fucking irritant. Denk ook dat het posten in dit topic met de week in frequentie zal afnemen, zo leert tijd :')
pi_151652742
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 09:30 schreef Malificent_6 het volgende:
@ preciousmoment ja het is ook moeilijk te begrijpen. Vooral omdat ik echt al zo vaak heb gevraagd dat ik liever de waarheid wil horen, of hij me niet leuk genoeg vind of dat hij alleen 1 ding wilt zonder een relatie. Ik zei zo vaak "je kan het echt gewoon eerlijk zeggen, ik word niet boos"..(want dan kan ik zijn gedrag ook beter begrijpen).

Mocht hij ooit weer contact zoeken, dan denk ik dat ik niet eens meer reageer, want ik begin mijn trots en zelfrespect terug te krijgen merk ik. Het kan zijn dat ik het dan wel lees maar dan alsnog niet reageer haha, na zulke streken kan je niet meer makkelijk mijn leven binnen wandelen.
Voel jij je verder al wat beter? Nog geen contact gehad?
Ik heb inmiddels vandaag een week geleden voor het laatst contact gehad. Dat ik het weekend 'overleefd' heb is denk ik een grote overwinning. Vandaag heb ik een enorme shit-dag waarop alles tegen zit, en nu zou ik hem wel graag even horen of naar hem toe gaan. Maar ik houd me in...Als ik hem nu ga bellen dan is het een stap terug....Maar pfff, niet makkelijk op het moment.
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:46:10 #83
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151680508
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:06 schreef Faazz het volgende:
Nu alle chaotiek is neergestreken weet ik ook ineens wat ik mis en wat er leeg is in mijn leven :') Fucking irritant. Denk ook dat het posten in dit topic met de week in frequentie zal afnemen, zo leert tijd :')
Dat lege gedeelte klopt. Ongemerkt ben je toch wel veel met een relatie bezig, ook via de app en alles, en op vrijdagavond zit je dan even alleen op de bank eenzaam te zijn.

Op gegeven moment zit je te appen met andere mensen, en ben je vrijdagavond iets anders aan het doen.

Mijn grote fout is dat ik telkens die leegte tijdelijk op wil vullen met flings hier en daar, maar dat werkt niet. Als je dan iemand kwijt raakt is het gat ook weer leeg. Nu zitten de gaten vol met vrienden (en vrienden van vrienden die nu ook weer mijn vrienden worden) en me-time. En heel veel studeren (= aan toekomst werken, love it, gaat zo goed) en feesten.

Zodra je dan echt geen ruimte meer hebt voor gaten, of die gaten op kunt vullen met jezelf, dan ben je er behoorlijk overheen. Ik heb in het begin echt superveel gepost in dit topic, en ik post eigenlijk alleen nog maar omdat ik gehecht ben aan het topic en de mensen hier. O+
pi_151681698
For the sake of zelfkastijding en het doden van tijd zit ik nu en dan een beetje op van die PUA Get-your-ex-back fora en websites. Het is natuurlijk de grootste bullshit, en ook al putte ik er een dag hoop uit, het lijkt toch zeker wel waardevol.

Men spreekt over formules en constructies over hoe je hem/haar aan het eind van de rit terug kan krijgen, middels een stappenplan die je ook strikt zou moeten opvullen.

Van wat ik heb gelezen komt het er in grote lijnen op neer dat je hem/haar in alle volledigheid moet los laten. En dat beschrijven ze dan ook stap voor stap, hoe er mee om te gaan en waar op te letten, en vooral ook de valkuilen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit stappenplan wordt op zowat elk fora aangemoedigd en er zit wel goede waarheid in.

Nu ik terug kijk naar mijn eerdere exen die ik in alle volledigheid heb losgelaten kan ik ook niet zeggen dat, hoe erg ik er destijds mee zat en hoe graag ik ze terug wilde, ik nu nog die stap zou overwegen om contact te leggen om te kijken of het weer werkt.

De wereld draait door :s)
pi_151683887
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:31 schreef Faazz het volgende:
For the sake of zelfkastijding en het doden van tijd zit ik nu en dan een beetje op van die PUA Get-your-ex-back fora en websites. Het is natuurlijk de grootste bullshit, en ook al putte ik er een dag hoop uit, het lijkt toch zeker wel waardevol.

Men spreekt over formules en constructies over hoe je hem/haar aan het eind van de rit terug kan krijgen, middels een stappenplan die je ook strikt zou moeten opvullen.

Van wat ik heb gelezen komt het er in grote lijnen op neer dat je hem/haar in alle volledigheid moet los laten. En dat beschrijven ze dan ook stap voor stap, hoe er mee om te gaan en waar op te letten, en vooral ook de valkuilen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit stappenplan wordt op zowat elk fora aangemoedigd en er zit wel goede waarheid in.

Nu ik terug kijk naar mijn eerdere exen die ik in alle volledigheid heb losgelaten kan ik ook niet zeggen dat, hoe erg ik er destijds mee zat en hoe graag ik ze terug wilde, ik nu nog die stap zou overwegen om contact te leggen om te kijken of het weer werkt.

De wereld draait door :s)
Als je iemand volledig hebt losgelaten heb je sowieso toch geen behoefte meer aan contact of heb ik het mis? Dat stappenplan... Ja, het zou kunnen werken maar ik denk dat je beter niet kan doen. Als iemand het alweer goed wil maken zou dat je ex moeten zijn, die heeft het uitgemaakt tenslotte.
pi_151684164
Maar die gaat het niet goedmaken, toch? En inderdaad. Als je het hebt losgelaten, heb je geen behoefte meer aan contact. Dat is ook de strekking. Uiteindelijk sta je in een positie om jezelf af te vragen of je het nog wilt ja, of nee.

De meeste zullen zeggen dat ze graag terug willen bij hun ex. Maar dat is enkel in het begin. Zoek een maand of meer geen contact en je weet voor jezelf wel of het nog wel zo belangrijk is.
pi_151684344
Nee, waarschijnlijk niet :)

Ga je een poging wagen?
pi_151685930
Het was pertinent "Nee". Ze zal inderdaad zelf moeten komen, mocht ze iets goed willen maken.
pi_151686502
Net toen ik mijn telefoon checkte had ik opeens de angst: 'wat als ik opeens een berichtje van hem krijg!?' Is niet aan de orde. En tot aan gisteren zat ik er juist een beetje om te springen. Maar nu ben ik opeens bang dat het mijn hele emotie weer overhoop gaat gooien als ik opeens wat hoor (en wat dat dan is, en waar het dan over gaat etc. etc.). Het hele circus, zeg maar.

Het klassieke: bang zijn voor iets wat nog niet eens voorgevallen is....*zucht* Wat een drama...
pi_151687258
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:02 schreef Faazz het volgende:
Het was pertinent "Nee". Ze zal inderdaad zelf moeten komen, mocht ze iets goed willen maken.
Rot man :{ Maar je hebt nu in ieder geval iets meer duidelijkheid, sterkte ermee...

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:16 schreef preciousmoment het volgende:
Net toen ik mijn telefoon checkte had ik opeens de angst: 'wat als ik opeens een berichtje van hem krijg!?' Is niet aan de orde. En tot aan gisteren zat ik er juist een beetje om te springen. Maar nu ben ik opeens bang dat het mijn hele emotie weer overhoop gaat gooien als ik opeens wat hoor (en wat dat dan is, en waar het dan over gaat etc. etc.). Het hele circus, zeg maar.

Het klassieke: bang zijn voor iets wat nog niet eens voorgevallen is....*zucht* Wat een drama...
Ik zit ook stiekem steeds te wachten op een e-mail. Gisteren ging het voor mij juist wel goed, vandaag mis ik hem weer erg. Ook raak ik af in toe in de stress als ik denk dat hij gewoon weer verder gaat met zijn leven zonder mij, het liefst wil ik dan actie ondernemen. Maar dat heeft toch geen zin. Het is zo raar dat je je zo anders kan voelen binnen 24 uur.
pi_151687932
Het doet me stiekem goed dat ze contact met me opneemt. Enkel om er achter te komen dat het voor mezelf niet echt meer hoeft. Ik weet niet of ik er op in moet gaan.. :{
pi_151689776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:34 schreef ForrestGump het volgende:

Ik zit ook stiekem steeds te wachten op een e-mail. Gisteren ging het voor mij juist wel goed, vandaag mis ik hem weer erg. Ook raak ik af in toe in de stress als ik denk dat hij gewoon weer verder gaat met zijn leven zonder mij, het liefst wil ik dan actie ondernemen. Maar dat heeft toch geen zin. Het is zo raar dat je je zo anders kan voelen binnen 24 uur.
Oeh, herkenbaar. Want ik ben inderdaad ook dan wél weer bang dat hij 'gewoon doorgaat' met zijn leven. In feite ben ik alleen maar tevreden als hij jankend op de bank zit, dag in dag uit....in tranen over dat het niet gelukt is allemaal. Realiteit is dat hij waarschijnlijk wel op de bank zit, maar dan gewoon rustig aan het FIFA'en is.
pi_151689902
Herkenbaar preciousmoment, zou hetzelfde hebben als ik opeens bericht krijg dan ben ik qua emoties weer terug bij af. Ookal wil ik dat niet, maar het hart wilt nu eenmaal what it wants ;)..het is gek eigenlijk, hoe ik alleen van hem hartkloppingen kan krijgen terwijl het verstand in alle talen nee schreeuwt.
Momenteel voel ik eigenlijk helemaal niets meer van emoties. Dat bevalt me wel, want dat maakt me alleen maar sterker. Dat Facebook niet meer checken en geen foto's meer kijken dat helpt echt heel goed, ik durf niet eens meer te kijken nu ik me eindelijk weer sterker voel en niet zo'n emotioneel wrak.
pi_151690868
Ik krijg überhaupt geen enkele reactie van mijn ex over het hoe en waarom. Al mijn vragen blijven onbeantwoord. Wel reageert ze op praktische zaken, maar alles wat met "ons" te maken heeft, wat betreft gevoelens is blijkbaar nu een no-go. Ze zit in een enorme depressie, dus mogelijk heeft het daar iets mee te maken.

Vannacht wel een whatsapp gekregen dat ik geen tinderdates mee naar huis mocht nemen zolang haar spullen hier nog staan. Pardon? Zij heeft het uitgemaakt en nu moet ze zich bemoeien met het feit dat ik voor mijzelf kies.

Volgende week gesprek omtrent het huis, hoe het wordt afgehandeld. Het doet allemaal nog pijn, maar ik heb besloten om rationeel om te gaan met deze breuk. Ik kan er niets meer aan doen, heb alles gedaan wat in mijn macht stond en heb mijn best gedaan. Jammer dat de depressie nu de doorslag geeft.

Ik rouw er niet meer om, jammer vind ik het zeker nog wel, maar probeer het nu los te laten. Heb ook een leuke klik met een vrouw. Deze week onze eerste date :-)
pi_151691207
Klinkt alsof je goed bezig bent dudewhereismycar :) Is de breuk al lang geleden?
pi_151692667
Cold turkey is eigenlijk het beste.
pi_151692878
Vanavond toch beetje moeilijk.. Vannacht kreeg ik opeens een berichtje van hem en hebben we een halfuurtje wat gepraat. Ben er een beetje van in de war, maar goed. Doe maar even rustig aan vanavond.

Hou toch een beetje het idee dat ik hier nooit overheen kom en nooit meer iemand vind met wie ik zo kan lachen en ouwehoeren en met wie ik het zo fijn kan hebben. Kan me er niks bij voorstellen. Haal nu ook steeds de fijne dingen weer naar bove.. Maar goed, zoals ik al zei; vanvond even rustig aan.
pi_151693191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:05 schreef preciousmoment het volgende:
Klinkt alsof je goed bezig bent dudewhereismycar :) Is de breuk al lang geleden?
1.5 week geleden definitief. Maar vanaf 6 maart ging het al bergafwaarts..
pi_151693349
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:43 schreef MegaKonijn het volgende:
Vanavond toch beetje moeilijk.. Vannacht kreeg ik opeens een berichtje van hem en hebben we een halfuurtje wat gepraat. Ben er een beetje van in de war, maar goed. Doe maar even rustig aan vanavond.

Hou toch een beetje het idee dat ik hier nooit overheen kom en nooit meer iemand vind met wie ik zo kan lachen en ouwehoeren en met wie ik het zo fijn kan hebben. Kan me er niks bij voorstellen. Haal nu ook steeds de fijne dingen weer naar bove.. Maar goed, zoals ik al zei; vanvond even rustig aan.
Ik zou als ik jou was gewoon even het contact afhouden en twee weken niks doen. En niet bang zijn dat je iets sloopt, maar gewoon blijven ademhalen en niks opzoeken of het toelaten.
pi_151701075
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

1.5 week geleden definitief. Maar vanaf 6 maart ging het al bergafwaarts..
Wow, dan ben je al snel toe aan een date. Of is dit meer een manier om te 'vergeten' en wat afleiding te hebben?
pi_151701156
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 08:28 schreef preciousmoment het volgende:

[..]

Wow, dan ben je al snel toe aan een date. Of is dit meer een manier om te 'vergeten' en wat afleiding te hebben?
Voornamelijk afleiding, maar ook nieuwsgierig. Mijn date weet ook dat ik net uit een relatie kom.

Nu rustig aan doen, wie weet is er een klik in real life en kunnen we dit gaan opbouwen.
pi_151712577
Hoi iedereen. Ik heb zin om een heleboel zooi van de afgelopen maand van me af te schrijven. 2,5 week geleden is het uitgegaan met mijn vriendin. Een samenloop van omstandigheden, ik zat niet goed in mijn vel, er waren wat irritaties en ik kon hier heel moeilijk mee omgaan. Ik dacht constant dat het aan mij lag en heb me overdreven opgedrongen om het goed te maken. Ik was bang om de controle te verliezen over de situatie en bang om haar kwijt te raken. Toen dit toch gebeurde, ben ik behoorlijk geflipt. Ik heb me het weekend daarna behoorlijk kut gevoeld. Daarna mezelf proberen op te pakken, cold turkey te spelen en aan mezelf te gaan werken. Totdat zij op de donderdag daarna terugkwam, en toch vrienden met me wou blijven, aangezien ze me niet kwijt wou. Ik heb gezegd dat ik dat niet kan zonder een nieuwe poging om dit op te bouwen. Voor mij is het het één of het ander: Of weer de relatie rustig opbouwen, of elkaar (hoe pijnlijk het ook is) niet meer zien. We zitten allebei bij dezelfde vereniging dus zien blijven we elkaar toch. Zij kon de spanning niet aan, maar ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord wat zij nou wil. Deze week is ze ontzettend druk met andere dingen dus zit praten er niet in, maar ik zit nu in een tussen hoop en vrees situatie. Ik weet niet wat ik daarmee aanmoet, ik zit naar afleiding te zoeken en vaak lukt dat, maar ik heb momenten dat ik alleen op mijn kamer zit en het er toch erg moeilijk mee heb. Ondertussen ben ik begonnen aan sessies therapie om mezelf te verbeteren en me uit negatieve sleuren te halen die de relatie hebben genekt. Dit doe ik voornamelijk voor mezelf, maar betrap mezelf er ook wel op dat een deel van mij hoopt hiermee de relatie te redden.
Gisteren zag ik haar weer en merkte ik dat ze mij bewust ontweek, toen ik haar even opzocht om te babbelen klikte het echter wel weer en was er stiekem ook wel wat geflirt aan beide kanten. Echter, ik merk dat zij zich bewust inhoudt, en dat zij niet goed weet wat zij met alles aanmoet.

Hulp is gewenst :')
pi_151717074


[ Bericht 100% gewijzigd door Malificent_6 op 15-04-2015 18:56:50 ]
pi_151717092
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:55 schreef Malificent_6 het volgende:
Wat nog het pijnlijkste is voor mij is dat ik erin was gaan geloven, al die valse beloftes dat we het zouden laten werken, dat als er iets dat we het altijd zullen uitpraten. Dat ik zijn ware liefde ben, en me nooit zou laten gaan. Daarom komt het zo keihard en onverwachts als je opeens genegeerd wordt, ik blijf echt achter zonder antwoorden. Ik heb geen idee wat ik heb gedaan, waaraan ik het verdiend heb. Ik kan geen enkele reden bedenken. Dit is toch wel echt het allerergste wat me ooit is aangedaan. Als het allemaal geacteerd is..dan is het een heel erg ziek gemeen spelletje.
pi_151718287
Yo wat betekent het als de dame waar je 2,5 jaar mee bent zo je leven uit loopt. In twee maanden tijd volledig omgedraaid en als ik haar nu spreek is er echt 0% care.

Er was wel emotie, op het moment dat ze brak. Maar ook direct klaar, over en uit. Geen fuck wordt gegeven. So what?
pi_151718444
Ah Rikkert108, wat rot :( Wel goed dat je die grens voor jezelf hebt aangegeven (werken aan een relatie, of niets)....anders blijf je maar aanmodderen met een vriendschap die je waarschijnlijk alleen maar hoop en stress zal geven. Goed dat je aan jezelf werkt....Als ik jou was zou ik jezelf rust geven als het op haar aan komt en eerst voor jezelf zorgen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
pi_151718593
Ik ben vandaag de dag wel heel goed doorgekomen. Het lijkt al langer en langer geleden allemaal....En ik probeer er vooral maar niet al te veel over na te denken. Maar vaak krijg ik het pas als ik ga slapen weer moeilijk.

Een vriendin van mij zei tegen me (toen ik het had over dat ik sommige dingen van mijn ex gewoon niet goed begreep) dat je soms gewoon niet op alles antwoord kan krijgen. Dat ik soms duidelijkheid wil die gewoon niet op die manier uit te leggen is. En daar houd ik me nu ook een beetje aan vast, of anders gezegd: daar probeer ik het mee los te laten.
pi_151720658
@faazz het klinkt alsof ze het met je hebt volgehouden uit medelijden voor jou...en dat ze het erg vond om te zeggen en nu opgelucht is dat het is gedaan.
Maar dat is moeilijk oordelen.

Het kan ook zijn dat ze wel gek op je was, maar dat ze zag dat je niet kon veranderen voor haar (misschien had je karaktertrekken die haar niet beviel of ongemakkelijke gewoontes I don't know) en dat ze zich allang al aan het voorbereiden was om je los te laten..vandaar de 0% care.
Voor de rest kan ik niets verzinnen, of er is een andere jongen nu momenteel in het spel. Het kan allemaal..
pi_151722018
Ik heb geen flauw idee wat de reden is geweest, ik zie alleen het resultaat. Ik sta werkelijk te springen van frustratie en het spookt de hele tijd door mijn hoofd waarom we niet "gewoon" in een tentje kunnen chillen komende zomer, omdat dat het beeld is dat me bij is gebleven en het gevoel waar ik mee rond loop. Maar dat doet er helemaal niet meer toe. Het is een fantasie, that's it.

Ik wil me er niet druk over maken, lekker schijt hebben en er niet meer over nadenken en ik weet dat het kan. Want zo is het eerder geweest. Het is daarom ook niet meer persé mijn ex waar ik me druk over maak. Het is eerder mijn eigen gemoedstoestand.
  woensdag 15 april 2015 @ 23:46:09 #110
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151729486
Hmmm, onze enige gemeenschappelijke goede vriendin neemt ineens contact met me op na een paar weken. Weet even niet hoe ik moet reageren.
pi_151733803
quote:
15s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:46 schreef Gary_Oak het volgende:
Hmmm, onze enige gemeenschappelijke goede vriendin neemt ineens contact met me op na een paar weken. Weet even niet hoe ik moet reageren.
Wat zegt ze dan?
  donderdag 16 april 2015 @ 10:34:27 #112
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151735319
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:33 schreef ForrestGump het volgende:

[..]

Wat zegt ze dan?
Hoe het met me gaat, waar ik uithang en gebleven ben, dat het lang geleden is, blablabla. Het is niet dat ik letterlijk niet weet hoe te reageren, maar ik wilde voor hen allebei van de aardbodem verdwijnen een tijdje. Ook weet ik dat elk woord dat ik app, wordt doorgespeeld. Vind het niet fijn dat ze me op die manier nog in de gaten houdt en weet wat ik uitspook.
pi_151735846
quote:
15s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe het met me gaat, waar ik uithang en gebleven ben, dat het lang geleden is, blablabla. Het is niet dat ik letterlijk niet weet hoe te reageren, maar ik wilde voor hen allebei van de aardbodem verdwijnen een tijdje. Ook weet ik dat elk woord dat ik app, wordt doorgespeeld. Vind het niet fijn dat ze me op die manier nog in de gaten houdt en weet wat ik uitspook.
Dan reageer je niet. Of je zegt dat het goed gaat en that's it. Als jij niet zit te wachten op contact met hun, dan is dat prima en hebben ze maar te begrijpen.
pi_151735882
quote:
15s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe het met me gaat, waar ik uithang en gebleven ben, dat het lang geleden is, blablabla. Het is niet dat ik letterlijk niet weet hoe te reageren, maar ik wilde voor hen allebei van de aardbodem verdwijnen een tijdje. Ook weet ik dat elk woord dat ik app, wordt doorgespeeld. Vind het niet fijn dat ze me op die manier nog in de gaten houdt en weet wat ik uitspook.
Dan zeg je toch dat je voorlopig liever geen contact wil? Voor jullie eigen best wil. Dat je vanzelf wel weer contact opneemt als je er aan toe bent.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:53:36 #115
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151735897
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:52 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Dan reageer je niet. Of je zegt dat het goed gaat en that's it. Als jij niet zit te wachten op contact met hun, dan is dat prima en hebben ze maar te begrijpen.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:53 schreef ForrestGump het volgende:

[..]

Dan zeg je toch dat je voorlopig liever geen contact wil? Voor jullie eigen best wil. Dat je vanzelf wel weer contact opneemt als je er aan toe bent.
Ok! :o
pi_151771094
Gek ook dat ja na een intieme relatie, waarbij je samen denkt oud te gaan worden, er door omstandigheden een situatie ontstaat waarbij je elkaar nooit meer gaat zien/spreken. Het voelt surrealistisch aan allemaal en bevatten doe ik nog nauwelijks.

Zojuist op mijn computer een backup van een whatsapp gevonden. Deze bevat de eerste 6 maanden van onze relatie, letterlijk vanaf het begin. Geweldig om terug te lezen, ah, wat waren we gek op elkaar. Ik ben blij dat wij zoveel hebben zitten whatsappen zodat ik het nu voor later kan bewaren. Het is misschien wat sentimenteel allemaal, maar je weet maar nooit wanneer je zin hebt om het te gaan lezen. Uiteraard zit ik straks weer in een leuke relatie en ga je je exen steeds meer op de achtergrond zetten, maar vergeten zal ik het denk ik nooit.

Nu een kistje gemaakt met vanalles van mijn ex en ik (fotos, briefjes, kaartjes etc), dus ook 92 a4tjes met whatsappgesprekken haha. Kist stop ik straks, als alles is afgewikkeld (huis, spullen etc) ver weg, maar het blijven toch erg mooie jaren van mijn leven en die moet ik koesteren.
pi_151775545
Ach wat superlief van je ze zeg. Hoe je dat zo koestert!

Dit weekend is het twee weken uit. Met nu al 11 dagen geen contact.Heel eerlijk: het begint te wennen. Huilen doe ik niet meer, missen nog wel. Ben nu alleen maar bang dat HIJ opeens contact opneemt. Zelf voel ik niet meer zo de behoefte (misschien komt het nog weer opeens in een vlaag opzetten, maar de laatste dagen niet).

Eigenlijk wil ik gewoon weer door. Maar ik ben al vaker te snel weer in iets nieuws gestapt. Moeilijk!
  vrijdag 17 april 2015 @ 16:30:05 #118
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151776811
Gisteravond getrouwd. Na twee minuten belde de oma van mijn kersverse echtgenote, en in de derde minuut zijn we gescheiden :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151777774
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 15:41 schreef preciousmoment het volgende:
Ach wat superlief van je ze zeg. Hoe je dat zo koestert!

Dit weekend is het twee weken uit. Met nu al 11 dagen geen contact.Heel eerlijk: het begint te wennen. Huilen doe ik niet meer, missen nog wel. Ben nu alleen maar bang dat HIJ opeens contact opneemt. Zelf voel ik niet meer zo de behoefte (misschien komt het nog weer opeens in een vlaag opzetten, maar de laatste dagen niet).

Eigenlijk wil ik gewoon weer door. Maar ik ben al vaker te snel weer in iets nieuws gestapt. Moeilijk!
Vandaag bij mij precies 2 weken gelden. Snap precies hoe jij je voelt. Ik wil ook geen contact meer, althans nu niet. Het emotionele is er nu wel een beetje af, maar dan kan schijn zijn.

Sterkte!
pi_151778653
Hoe naar de omstandigheden wel zijn, het helpt me echt onwijs om te horen dat iedereen door deze fases heen gaat. Dat ik geen 'lone weirdo' ben ofzo ;)
pi_151778880
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:10 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Vandaag bij mij precies 2 weken gelden. Snap precies hoe jij je voelt. Ik wil ook geen contact meer, althans nu niet. Het emotionele is er nu wel een beetje af, maar dan kan schijn zijn.

Sterkte!
Ja nou ik zit in week vijf en krijg soms nog een dikke steek te verduren. Het is wel veeeel beter dan de tweede week, dus beter gaat het wel. Gewoon door ademen. ^O^
pi_151779994
Voor mensen die er veel moeite mee hebben. Ik heb het boek RET-Jezelf gekocht. Gaat over irrationeel en rationeel denken en hoe naar problemen te kijken. Het heeft mij enorm geholpen om te relativeren en rationeel te denken over de breuk. Aanrader!
pi_151788705
Verdomme wat een leeg gevoel weer. Altijd als ik vrij ben van werk dan was ik me al aan het verheugen om al die lieve berichtjes te zien op me telefoon.. om vervolgens te praten tot in de nacht. Ik werd daar zo gelukkig van (wat een mens wel niet gelukkig kan maken). Elke keer als ik een bericht heb hoop ik stiekem dat het van hem is.
Misschien denkt hij hetzelfde en houdt hij zich groot. Misschien kan het hem niets meer interesseren, maar zo makkelijk kan ik me er niet over heen zetten. 1 ding is zeker, dit gaat nog wel minimaal een jaar duren. Kan me nu niet voorstellen dat ik alles wat we hebben meegemaakt zomaar kan vergeten. Sucks.
pi_151794950
Meh! Gisterenmiddag was ik redelijk optimistisch maar toen ik richting mijn bed ging had ik hetzelfde gevoel als jij Malificent...

Anders was ik nu mijn weekend met hem aan het doorbrengen. In plaats daarvan ben ik aan het bedenken hoe ik in vredesnaam mijn vrije dagen door kom!
pi_151796015
Ik ook... Toen ik gisteravond weer naar huis fietste kwamen alle herinneringen weer sterk naar boven, maar had die dag sowieso al veel aan hem gedacht. Alcohol is sowieso niet zo handig wat dat betreft...

Vandaag druk bezig maar ik kan het niet helpen om aan hem te denken, en het gevoel te hebben dat ik "iets moet doen" om het weer goed te maken. Mijn hart doet gewoon echt zeer (en dan bedoel ik ook écht zeer, zo vreemd eigenlijk).
pi_151797339
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:27 schreef ForrestGump het volgende:
Ik ook... Toen ik gisteravond weer naar huis fietste kwamen alle herinneringen weer sterk naar boven, maar had die dag sowieso al veel aan hem gedacht. Alcohol is sowieso niet zo handig wat dat betreft...

Vandaag druk bezig maar ik kan het niet helpen om aan hem te denken, en het gevoel te hebben dat ik "iets moet doen" om het weer goed te maken. Mijn hart doet gewoon echt zeer (en dan bedoel ik ook écht zeer, zo vreemd eigenlijk).
Herkenbaar! Zo'n brandend gevoel of zo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151797382
Het enige dat ik wil is samen met haar dingen doen zoals het ging. De enige motivatie die ik krijg is verder gaan met mijn leven als of er nooit wat gebeurd is. Daar tussen in zit is ruis, zoals melancholie en verlangen.

quote:
..and it was unilateral. One of you likely feels jilted. And that type of resentment festers and is difficult to let go. That resentment just sits and infects most times. That's why you don't get back together.
pi_151806521
Ik ben ook bang dat ik voor niemand meer zulke sterke gevoelens zal krijgen. Het is me in al die jaren niet gelukt om hem te 'vervangen'. Ga er niet meer van uit dat het ooit lukt..😦
pi_151818144
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 19:36 schreef Malificent_6 het volgende:
Ik ben ook bang dat ik voor niemand meer zulke sterke gevoelens zal krijgen. Het is me in al die jaren niet gelukt om hem te 'vervangen'. Ga er niet meer van uit dat het ooit lukt..😦
Rationeel blijven denken. Je moet het niet alleen de tijd geven, maar ook een kans. Ga daten met andere mannen en uiteindelijk kom je wel een leuke tegen.

Met daten verwacht ik ook niet binnen 1 of 2 dates de perfecte vrouw tegen te komen. Voor mijn vorige relatie had ik er ook zo 10 dates opzitten met andere vrouwen.

Ik heb nu date nummer 1 gehad, helaas miste ik een klik. Natuurlijk voelt dat kut, maar lomt vast wel goed :)
pi_151825864
Over daten gesproken....heb heel erg de neiging dat op te zoeken. Een date uit het verleden (jaar terug, ik heb het contact toen na een date of 5 afgebroken) heeft me nooit helemaal losgelaten en spreekt me nu weer regelmatiger aan via de whatsapp. Komt natuurlijk deels ook omdat ik er nu weer wat meer op in ga. Merk toch dat ik de aandacht leuk vind, terwijl ik me tegelijk realiseer dat ik het daten destijds niet voor niks afgebroken heb (vanwege het feit dat hij niet bepaalde het type 'ideale schoonzoon' is)

*zucht* Soms weet je dat iets niet het goede is om te doen, maar toch doorgaan hè

Ga maar eens proberen mijn zondagmiddag nog een beetje nuttige invulling te geven.
pi_151833346
Pff, ik haat dromen over m'n ex... Blijven maar terugkomen.
pi_151840363
Nee moet er echt niet meer aan denken om te date, ik heb echt het gevoel dat ik de komende tig jaar alleen wil zijn. Ik heb er geen energie voor om iemand te leren kennen. Ga het gewoon de tijd geven zolang het nodig is, totdat ik er misschien ooit wel klaar voor ben :)
  maandag 20 april 2015 @ 20:29:01 #133
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_151870804
Ging een tijdje beter met me maar nu totaal niet meer.
Het is nu zo'n 4 maanden uit, en heb een weekendje vakantiepark achter de rug. Was op zich een leuk weekend, maar in datzelfde park ben ik een jaar geleden met haar ook geweest. Alles deed pijn om te zien. Ik moet nog steeds aan haar denken......

Ben van de week wel bij haar vader geweest, omdat wij niks hebben onderling. Dat was gezellig en ook wel weer fijn.
pi_151874056
Ik ben door de 1-jaar grens heen *O* . Was weer even lastig, aangezien meneer het vorig jaar rond mijn verjaardag (en op mijn bday feestje) uitmaakte. Dit jaar dus blij toen het feestje goed was afgelopen :)
Merk dat ik er niet meer megaverdrietig van ben maar dat het op een dieper niveau nog steeds zeer doet dat iemand zo met je omgaat en dat ik het lastig vind om mensen te vertrouwen.

Zo, dat moest ik even kwijt :)
  maandag 20 april 2015 @ 21:51:20 #135
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_151874783
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:37 schreef runaway het volgende:
Ik ben door de 1-jaar grens heen *O* . Was weer even lastig, aangezien meneer het vorig jaar rond mijn verjaardag (en op mijn bday feestje) uitmaakte. Dit jaar dus blij toen het feestje goed was afgelopen :)
Merk dat ik er niet meer megaverdrietig van ben maar dat het op een dieper niveau nog steeds zeer doet dat iemand zo met je omgaat en dat ik het lastig vind om mensen te vertrouwen.

Zo, dat moest ik even kwijt :)
Knap van je! Wel egoistisch dat je ex het toen op jouw bdayfeest uitmaakte. Vooral omdat dat dan altijd bij je blijft... Doe het dan een dag later....
  maandag 20 april 2015 @ 22:00:20 #136
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_151875228
Nou, vandaag maar eens de drempel overgegaan..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151875633
Ja idd runaway dat is herkenbaar.
Het doet zeker zeer als iemand zo met je omgaat, ik kan het nog steeds niet geloven. Ik dacht dat ik mijn ex wel kende, maar ik heb eigenlijk nu geen idee meer wie hij is. Ik heb veel vragen en voel me dom dat ik alweer in zijn leugens ben getrapt. Zou niet weten waaraan ik dat verdiend heb. Al die gevoelens fake en dan verdwijnen uit iemands leven. Ik denk altijd zo, als je écht van iemand houdt dan kan je diegene niet negeren en de silent treatment geven (in mijn geval dan).Tenzij er een goede reden voor is.
  maandag 20 april 2015 @ 22:17:01 #138
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_151876047
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:07 schreef Malificent_6 het volgende:
Ja idd runaway dat is herkenbaar.
Het doet zeker zeer als iemand zo met je omgaat, ik kan het nog steeds niet geloven. Ik dacht dat ik mijn ex wel kende, maar ik heb eigenlijk nu geen idee meer wie hij is. Ik heb veel vragen en voel me dom dat ik alweer in zijn leugens ben getrapt. Zou niet weten waaraan ik dat verdiend heb. Al die gevoelens fake en dan verdwijnen uit iemands leven. Ik denk altijd zo, als je écht van iemand houdt dan kan je diegene niet negeren en de silent treatment geven (in mijn geval dan).Tenzij er een goede reden voor is.
Ironisch wel, aangezien de enige manier om diegene waarvan je zoveel houdt te vergeten de silent treatment is.

Life sucks
pi_151876457
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:07 schreef Malificent_6 het volgende:
Ja idd runaway dat is herkenbaar.
Het doet zeker zeer als iemand zo met je omgaat, ik kan het nog steeds niet geloven. Ik dacht dat ik mijn ex wel kende, maar ik heb eigenlijk nu geen idee meer wie hij is. Ik heb veel vragen en voel me dom dat ik alweer in zijn leugens ben getrapt. Zou niet weten waaraan ik dat verdiend heb. Al die gevoelens fake en dan verdwijnen uit iemands leven. Ik denk altijd zo, als je écht van iemand houdt dan kan je diegene niet negeren en de silent treatment geven (in mijn geval dan).Tenzij er een goede reden voor is.
Ja ;( . Het zou verboven moeten worden ;)
Hoe gaan jullie om dit vertrouwensissue in nieuwe relaties?
  maandag 20 april 2015 @ 22:34:08 #140
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_151876793
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef runaway het volgende:

[..]

Ja ;( . Het zou verboven moeten worden ;)
Hoe gaan jullie om dit vertrouwensissue in nieuwe relaties?
Ik ben heel snel in vertrouwen, omdat ik weet hoe ik zelf ben ;)
pi_151878035
Het is wel ironisch ja nu je het zegt..Misschien hield hij dan wel echt van me alleen wilt hij dat niet meer voelen. Vanwege andere redenen. De afstand. Ach ik weet het niet meer.

Ik vertrouw daden geen woorden, dat heb ik ervan geleerd 😐..dan komt het vertrouwen in die persoon vanzelf wel.
pi_151921198
:{

[ Bericht 73% gewijzigd door Faazz op 22-04-2015 13:11:07 ]
pi_151934257
Helaas mag ik mezelf hier ook melden.

Heb jaren lang een open relatie gehad met de meest geweldige persoon die ik ooit heb leren kennen. Ontmoet op een feestje, drie weken lang bij elkaar geslapen, en toen het bed echt verschoond moest worden weer verder gegaan met leven, ook al waren er dan af en toe anderen bij.

Samen een paar verre reizen gemaakt, gehuild om films, op de tribune staan juichen omdat ons favoriete team won en samen uit een vliegtuig gesprongen. Bijna alle hoogtepunten in mijn leven heb ik met hem samen mogen beleven. We woonden inmiddels een jaar samen, en waren gestopt met anticonceptie, want het werd tijd voor een kindje.

Afgelopen weekend voelde ik al dat er iets niet lekker zat. Hij deed erg afstandelijk, en daarvoor was hij al vaker weg dan normaal. Hij heeft een ander, en zij is zwanger van hem. Hij houdt nog van me, maar door zijn gevoel van 'vader willen zijn' kiest hij voor haar.

Ik voel me echt verscheurd. Snap hem, maar het doet me zeer om te weten dat hij voor dat kindje gaat, dat hij ook van mij had kunnen krijgen. Ben weer in mijn eigen appartement getrokken, maar alles doet me denken aan hem. Mijn hele lijf doet zo'n zeer, en ik kan geen hap eten. Werk gaat gewoon door, maar het voelt alsof de tijd stil staat.

Overigens is de ander een goede vriendin van ons. Ik ken haar al langer dan hem, en ze was voor ons eigenlijk een speelmaatje. Dat hij er verder ook mee om ging was voor mij geen enkel probleem, maar ik voel me verraden omdat hij dus blijkbaar toch geen condoom heeft gebruikt en zij de pil verwaarloosd.

:'(
pi_151934591
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:20 schreef Saffrii het volgende:
Helaas mag ik mezelf hier ook melden.

Heb jaren lang een open relatie gehad met de meest geweldige persoon die ik ooit heb leren kennen. Ontmoet op een feestje, drie weken lang bij elkaar geslapen, en toen het bed echt verschoond moest worden weer verder gegaan met leven, ook al waren er dan af en toe anderen bij.

Samen een paar verre reizen gemaakt, gehuild om films, op de tribune staan juichen omdat ons favoriete team won en samen uit een vliegtuig gesprongen. Bijna alle hoogtepunten in mijn leven heb ik met hem samen mogen beleven. We woonden inmiddels een jaar samen, en waren gestopt met anticonceptie, want het werd tijd voor een kindje.

Afgelopen weekend voelde ik al dat er iets niet lekker zat. Hij deed erg afstandelijk, en daarvoor was hij al vaker weg dan normaal. Hij heeft een ander, en zij is zwanger van hem. Hij houdt nog van me, maar door zijn gevoel van 'vader willen zijn' kiest hij voor haar.

Ik voel me echt verscheurd. Snap hem, maar het doet me zeer om te weten dat hij voor dat kindje gaat, dat hij ook van mij had kunnen krijgen. Ben weer in mijn eigen appartement getrokken, maar alles doet me denken aan hem. Mijn hele lijf doet zo'n zeer, en ik kan geen hap eten. Werk gaat gewoon door, maar het voelt alsof de tijd stil staat.

Overigens is de ander een goede vriendin van ons. Ik ken haar al langer dan hem, en ze was voor ons eigenlijk een speelmaatje. Dat hij er verder ook mee om ging was voor mij geen enkel probleem, maar ik voel me verraden omdat hij dus blijkbaar toch geen condoom heeft gebruikt en zij de pil verwaarloosd.

:'(
Speelmaatje? Ahaaa!

Maar jeetje, das rot zeg. Heel veel sterkte gewenst.
pi_151934623
quote:
9s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Speelmaatje? Ahaaa!

Maar jeetje, das rot zeg. Heel veel sterkte gewenst.
Enige waar ik nu nog mee wil spelen met haar is een coathanger :')
pi_151934629
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:32 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Enige waar ik nu nog mee wil spelen met haar is een coathanger :')
:D

:o
pi_151934801
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:32 schreef Gray het volgende:

[..]

:D

:o
Zo voelt het nu wel. Ik had echt alles wat mijn hartje begeerde, en nu ineens niet meer. Of het moet een hele aparte driehoeksverhouding gaan worden, maar dat ga ik mentaal nooit aan kunnen. Hem delen is leuk, zolang hij bij mij een kus op mijn voorhoofd geeft en me welterusten wenst, maar zodra hij dat bij een ander doet :'(

Kan beter gaan verhuizen naar de andere kant van het land geloof ik. Is Groningen leuk?
pi_151934977
quote:
9s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:39 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Zo voelt het nu wel. Ik had echt alles wat mijn hartje begeerde, en nu ineens niet meer. Of het moet een hele aparte driehoeksverhouding gaan worden, maar dat ga ik mentaal nooit aan kunnen. Hem delen is leuk, zolang hij bij mij een kus op mijn voorhoofd geeft en me welterusten wenst, maar zodra hij dat bij een ander doet :'(
Nooit echt in gezeten zo'n verhouding, maar kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.

quote:
Kan beter gaan verhuizen naar de andere kant van het land geloof ik. Is Groningen leuk?
De paar keer dat ik er was heb ik me kostelijk vermaakt. Maar is het niet wat rigoureus? Of woon je nu nog samen met elkaar, want dan zou ik ook zo snel mogelijk wegwezen. :P
  woensdag 22 april 2015 @ 21:03:50 #149
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_151938462
Mijn ongelofelijke dip blijf me al weken achtervolgen, en dat is niet fijn want het hindert me in mijn doen en laten omdat ik continu loop te piekeren.

Het is ook niet zozeer de verbroken relatie waar ik mee zit. Dat heb ik afgesloten. Het is een beslissing die we vorig jaar samen hebben genomen en waar we nog steeds achterstaan.

Het zit hem meer in mijn huidige situatie en de toekomst. Allereerst zit ik nog steeds bij mijn ouders in afwachting van een nieuw huis. Waarschijnlijk duurt het nog maar een maand of 3 voordat ik eindelijk genoeg reserves heb om deze stap te kunnen nemen, maar ik begin nu onderhand te merken dat ik er een beetje klaar mee ben en zsm weer mijn eigen stekkie wil hebben, maar ik kan op dit moment niks anders doen dan blijven sparen. Hopelijk vliegt de tijd de komende maanden...

Daarnaast zit ik met een sociaal aspect. Ik ben nooit echt de meest sociale persoon geweest en heb daardoor nooit veel vrienden gehad. De laatste jaren heb ik daar zelf wat actie op ondernomen en heeft me zowaar een vriendenclubje opgeleverd. Helaas spreken we elkaar tegenwoordig minder dan voorheen omdat door de jaren heen ook de thuissituaties van die vrienden zijn veranderd. Gezinnetjes gesticht enzovoort. Daarnaast nog wat vrienden die her en der in het land wonen en die ik hoogstens eens in de 1 a 2 maanden spreek, ook allemaal in verschillende drukke levensfases.

De dip die ik nu heb, die heb ik weleens eerder meegemaakt, maar er is 1 belangrijk verschil: in tegenstelling tot de vorige grote dip van een paar jaar geleden heb ik nu wel de behoefte om te socializen. Ik probeer het op mijn nieuwe werk, maar dat gaat door de hoge werkdruk erg moeizaam. En verder hoef ik er niet echt op te rekenen dat ik wekelijks met jan en alleman kan afspreken door allerlei verplichtingen van de andere kant. Daardoor voel ik me vooral 's avonds en in het weekend erg alleen en dan komen de gedachten aan mijn ex en de dromen over de 'ideale partner' weer naar boven.

Een deel van dit probleem heb ik zelf in de hand, dat zie ik gelukkig zelf ook wel in. Zo wil ik al jaren op salsa-les. Wellicht ga ik die stap ook gewoon nemen, al was het maar voor het opdoen van nieuwe sociale contacten. Ben er alleen nog niet uit hoe ik het aan moet pakken. Een school zoeken in Arnhem terwijl ik hier waarschijnlijk in de loop van de zomer weg ben? Of nog even wachten tot ik in de regio Utrecht woon en daar met een schone lei beginnen? Dillema's dillema's :P

Het enige echt relatie-gerelateerde deel van mijn dip zit hem in het feit dat ik iedereen om me heen gezinnetjes zie stichten. Heel leuk voor die mensen, maar voor mij persoonlijk met mijn net-weer-vrijgezel status in combinatie met een diepgekoesterde kinderwens erg confronterend, en dat blijft maar door mijn hoofd dwalen...aangezien ik nu weer terug bij af ben.

Dit is niet de eerste keer dat ik zo'n dip doormaak. En ik weet gewoon dat het wel weer goed zal komen. Als ik straks weer mijn eigen stekkie heb en wat sociale dingen onderneem zal ik me ongetwijfeld weer een stuk beter voelen...maar soms gaat de tijd zo langzaam.....combineer dat met het feit dat bepaalde geestelijke klappen na de breuk (eind oktober alweer) nu pas ineens op me afkomen en je kunt rustig aan concluderen dat ik me alles behalve fijn voel. Maar goed....ik blijf er maar gewoon van uitgaan dat een verandering uiteindelijk wel gaat komen...

Wat een lap tekst weer :P maar ik moest het gewoon even kwijt. Ik weet van gekte niet waar ik het anders kwijt zou kunnen.........
diseased rhinoceros pizzle
pi_151939673
Hi Flylib,

Ga vooral op salsa les en zo snel mogelijk. Er is niets lekkerder dan je opgekropte frustratie eruit te te dansen en misschien ontmoet je wel iemand voor een leuke vriendschap. Over kinderen gesproken..Ja ik herken het, je ziet het om je heen en je denkt dat je wat mist, maar alles wat je op social media ziet is altijd maar rozengeur en maneschijn. Kijk maar is naar jo frost dat programma met moeilijke peuters. Zulke fases die kinderen kunnen hebben zijn killing en soms krijg je er zoveel stress door dat je je hele relatie verpest. Je veranderd langzaam in de typische huismoeke die nooit meer wat leuks onderneemt of een actief sex leven heeft. Geloof me dat wil je niet. Heb vooral geen haast met kinderen krijgen omdat andere het hebben..het is een hele opgave. En die andere zijn echt weleens stikjaloers op de vrijheid die je nu ervaart, als je thuis komt ben je thuis en kan je gaan chillen. Als je een kind hebt dan is het niet rustig bij komen van werk.
Het is constant opruimen en tegelijkertijd je kindje aandacht geven tot je erbij neervalt.

Jou tijd komt echt nog wel. Zou me als ik jou was richten op alles wat je gelukkig maakt. Hobby's, reizen en genieten van je vrijheid ;)!
pi_151940231
En probeer de situatie positief te zien. Dat je nu ff thuis woont is eigenlijk best wel ideaal..niet altijd leuk ivm met privacy, maar dure rekeningen daar heb je nu geen last van. Nu kan je lekker sparen en straks je huis mooi inrichten. Mijn geld vliegt er altijd door heen aan de rekeningen en mijn grote vriend de belastingdienst. Een eigen huis is op die manier ook niet echt alles..soms voel ik me een slaaf van deze maatschappij, maar binnenkort hou ik weer wat meer over dan kan ik weer gaan 'leven'.
Maak er wat moois van en doe de dingen die je straks misschien niet meer zo vaak kan doen als je op jezelf woont..
pi_151949209
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2015 19:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Nooit echt in gezeten zo'n verhouding, maar kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.

[..]

De paar keer dat ik er was heb ik me kostelijk vermaakt. Maar is het niet wat rigoureus? Of woon je nu nog samen met elkaar, want dan zou ik ook zo snel mogelijk wegwezen. :P
Zo'n verhouding is ideaal zolang het duurt. Maar ik geloof nu ook niet meer dat zoiets eeuwig kan voortduren inderdaad.

Ik heb doordeweeks altijd bij hem gewoond, want dan was mijn kantoor een stuk dichterbij. Maar nu woon ik weer in mijn eigen appartement, wat echt heel ver weg is. En vol herinneringen, want altijd gebruikt voor feestjes en weekenden. Overal waar ik loop zie ik dingen waar ik hele verhalen bij heb als het ware.

Maar, heb wel veel vrijheid. Kreeg gisteravond een telefoontje van een zakenpartner die eigenlijk uit wil breiden naar oost europa. Heb meteen aangeboden dat ik daar dan wel heen wil om dingen uit te zoeken en op te starten. Met een beetje geluk zit ik dus volgende week niet meer in Nederland.

Always look at the bright side of life.
pi_151959791
Eigenlijk is het ook wel dat als je in dit topic blijft hangen, je er mee blijft dealen en je er niet van af komt? Het is klote voor vele maar na een paar weken geef je jezelf toch een schop onder je hol om weer verder te gaan?
pi_151962475
Maar het is zeker niet vreemd dat ze na 5wkn nog steeds als een malle door mijn hoofd gaat, wat ik ook onderneem..? :{
  donderdag 23 april 2015 @ 20:29:21 #155
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_151966675
Het is ook meer dat ik met dingen in mijn hoofd zit die ik graag kwijt wil omdat ik gewoon niet weet waar het anders zou kunnen. Daarom kom ik hier nog weleens terug, ook al is mijn relatie alweer een half jaar over. En het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben die met dergelijke gevoelens rondloopt, hoe lullig het ook klinkt. Daardoor heb je toch wel het gevoel dat je er niet geheel alleen voor staat.

@Malificent_6 je hebt groot gelijk. Gelukkig ben ik nog net nuchter genoeg om in te zien dat dit gevoel wel overgaat, want ik heb voor soortgelijke/hetere vuren gestaan. Maar nu is het gewoon even frustrerend, vooral omdat het al een paar weken duurt. Kwestie van nog even doorheen bijten denk ik. Ik ga sowieso wel werk maken van mijn voornemen om te gaan dansen en maar gewoon proberen om het beste van die laatste paar maanden te maken. Ik ga eerst even in mijn uppie een weekendje treinreizen door Zwitserland. Even weg van de sleur (en van koningsdag :P )
diseased rhinoceros pizzle
pi_151970724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:29 schreef Flylib het volgende:
Het is ook meer dat ik met dingen in mijn hoofd zit die ik graag kwijt wil omdat ik gewoon niet weet waar het anders zou kunnen. Daarom kom ik hier nog weleens terug, ook al is mijn relatie alweer een half jaar over. En het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben die met dergelijke gevoelens rondloopt, hoe lullig het ook klinkt. Daardoor heb je toch wel het gevoel dat je er niet geheel alleen voor staat.
Ja dat is waar, ventileren en zo. Merk aan mijn eigen gedrag de laatste tijd dat ik wel echt chaotisch heb geleefd en ik het nog niet heb weten te erkennen. Nu is dat wel het geval en zie ik ook in hoe het niet goed meer kan komen. Toch blijf ik met mn gevoel zitten maar dat gaat wel over na verloop van tijd. Ik wil haar graag nog spreken en vraag me af of ik mijn spullen nog krijg.

Naar mijn idee heb ik niet echt een al te beste indruk achter gelaten de laatste tijd. Ik hoop ergens dat ze loyaal kan zijn en of ik haar nog even kan spreken, ook al zou het er niet meer toe doen. Ze reek nog naar een strohalm onlangs om met me te praten maar dat heb ik genegeerd, het ging best over serieuze zaken. Tis dat ik het zelf niet wil hebben om met haar te praten voorlopig, maar heb nu wel het idee dat het haar niet meer boeit en ik niet meer voor haar besta.
pi_151980022
Inmiddels 3 weken verder. Het hele gezamenlijke huis heb ik verbouwd. Nieuwe meubels, indeling en kleine grut om het gezellig te maken. Het heeft een godsvermogen gekost, maar gistermiddag dacht ik: fijn, niets meer dat aan mijn ex doet denken.

in de berging en logeerkamer staan nu nog meubels van haar. Ik heb gisteren met haar ouders de eerste spullen weg gebracht naar hen.

Ik heb er ook speciaal (en in overleg er haar ouders) het huis direct verbouwd en een voor een haar spullen vervangen. Dit omdat ik anders ineens in een onleefbaar huis zou komen. Zo kan ik in mijn tempo afsluiten. Voelt goed.

Mijn ex is ver weg (mentaal) en is letterlijk een wrak. Ze kan mij ook niet zien, dit is te zwaar voor haar.

Zaterdagochtend (morgen) komen haar ouders en broer met een vrachtwagen om de meubels op te halen. Het enige wat ik nog moet vervangen is de eettafel (wil mijn ex hebben), maar die breng ik zelf volgende week naar haar ouders.

Ik help haar nu met alles, ookal spreek of zie ik haar niet meer. Haar ouders gaven aan dat de tijd ooit wel gaat komen en dat t ook noodzakelijk is voor haar depressie/verwerking.. maar ja.. zit ik daar op te wachten als ik over enkele maanden alles al heb afgesloten (gevoel, misschien nieuwe relatie etc).

Mijn dagen zijn druk.. extreem druk. 2 weken lang geen vrije avond meer gehad. Ik weer daardoor niet wat ik voel. Heb ik hier vrede mee? Rationeel probeer ik alles uit te dokteren.. maar ben bang dat ik de man met de hamer nog moet tegenkomen.
pi_151993628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:03 schreef Flylib het volgende:
Verhaal
Oh zo herkenbaar.
Ik heb ook niet een onwijs wervelend sociaal leven. Mijn vriendinnen zijn allemaal 'in gezinnetjes' op het moment. In het weekend zomaar even wat doen is er niet meer bij. Ik heb veel aan ze en ze zijn allemaal lief, maar zo zie je wel telkens wat je NIET hebt.

Ik ga op het moment ook door zo'n zelfde dip heen (al is het bij mij iets ernstiger als bij jou, denk ik uit je verhaal op te maken)...Tuurlijk komt het wel weer een keer goed, maar op het moment is het gewoon niet leuk.
pi_151993690
Ook hier zo'n drie weken verder (wij gaan gelijk op Dudewhereismycar :W ) en nu ook al bijna zo lang helemaal geen contact. Eigenlijk gaat dat best goed en dan merk ik toch dat ondanks het bijna een half jaar was, dat toch eigenlijk wel kort is.

Maar ik ben nog niet al te optimistisch....eerst maar eens zien hoe ik me voel als hij weer een keer contact opneemt (want ik ga er wel een beetje vanuit dat dat gaat gebeuren)
  zaterdag 25 april 2015 @ 22:20:29 #160
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152026219
Sinds 3 dagen ook in de rats..
Negen maanden heel intieme en energieke en liefdevolle relatie gehad. Er waren wel wat jaloerse momentjes, maar niks om je te druk over te maken. Kostte wel aardig energie, maar ik vond het meer dan waard.
Zit sinds vorige maand in het buitenland voor de studie, tot medio augustus. Drie dagen geleden dus mede daardoor uit gegaan. Er waren al plannen voor de vakantie volgend jaar, contact met familie was/is erg goed en het voelde allemaal zo puur, zo eerlijk, zo oprecht en zo veel langer als slechts 9 maanden. En toen opeens bam. Gevoelens zijn minder geworden in de laatste weken/maanden en trok het niet meer, terwijl ik juist al uitkeek naar volgende week, wanneer ik naar NL zou komen...
Ik voel me zo leeg, alsof er een stukje van m'n dagelijks leven, waar ik erg veel waarde en liefde aan hechtte en veel tijd aan besteedde, opeens weg is. We hebben nog afbouwend contact en spreken volgende week af voor spullen over en weer teruggeven en nog even een persoonlijk gesprek erover. Het idee, dat dat de laatste keer is dat ik d'r waarschijnlijk in heel lange tijd zal zien, steekt me echt tot diep in m'n hart :') :'(. We gingen er in eerste instantie beide van uit dat we sowieso door m'n buitenlandperiode heen zouden komen.. Als ik dan de dingen lees en foto's bekijk kan ik gewoon niet geloven, dat het nu opeens uit is.. Ik heb nog nooit zo'n natuurlijke band en klik met iemand gevoeld.. Ben halsoverkop naar Nederland gekomen voor een lang weekend thuis en zoveel mogelijk met vrienden om me heen.. Helpt wel aardig, maar 's avonds in bed zo is het nog heel zwaar..
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152027036
Ah, wat naar als je er zelf zo anders in staat als de ander hè :( Goed dat je vrienden en familie op zoekt. Het wordt beter, echt...maar nu is het gewoon nog even heel rot
pi_152027768
Begrijp goed dat je direct naar Nederland bent gekomen. Ik zou dat in jouw situatie ook hebben gedaan. Machteloos voelt het allemaal.....

Sterkte!
  zaterdag 25 april 2015 @ 23:08:16 #163
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152027777
Ja.. Ik kan het ook nog niet opbrengen om onze foto op m'n kast op te bergen.. Bij m'n vorige breakup duurde het een jaar voordat ik eroverheen was, maar bij deze heb ik echt het idee dat ik het niet purer en liefdevoller ga vinden.. Maar goed, dat is een standaard cliché en ik moet stoppen dat te denken. Is alleen niet altijd even makkelijk.

Soms voel ik me ook even schuldig, omdat ik zeker weet dat, als ik in NL was gebleven, we nog bij elkar waren geweest.. Maar goed, het is voor m'n opleiding en dus in zekere mate essentieel. Uitwisseling aan een Duitse universiteit is vrij essentieel voor het 'masteren' van je taalverwerving, wat oh zo belangrijk is als je een taal echt studeert.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152028755
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:08 schreef OudeBok het volgende:
Ja.. Ik kan het ook nog niet opbrengen om onze foto op m'n kast op te bergen.. Bij m'n vorige breakup duurde het een jaar voordat ik eroverheen was, maar bij deze heb ik echt het idee dat ik het niet purer en liefdevoller ga vinden.. Maar goed, dat is een standaard cliché en ik moet stoppen dat te denken. Is alleen niet altijd even makkelijk.

Soms voel ik me ook even schuldig, omdat ik zeker weet dat, als ik in NL was gebleven, we nog bij elkar waren geweest.. Maar goed, het is voor m'n opleiding en dus in zekere mate essentieel. Uitwisseling aan een Duitse universiteit is vrij essentieel voor het 'masteren' van je taalverwerving, wat oh zo belangrijk is als je een taal echt studeert.
Je reactie is volkomen normaal. Het is ook pas 3 dagen geleden. Na 1 week heb ik alle fotos van de muren gehaald en opgeborgen.

Het is zoals het is. Probeer nu je emoties te uiten en na een paar weken zou je je weer iets beter moeten voelen.

Je maatje verliezen is gewoon kut. wij hadden samen een kinderwens en wilde samen papa en mama worden.. verdomme dat deed pijn toen het uitging ( 3 weken geleden ). En toeval of niet.. heb nu vrouw ontmoet die op t eerste gezicht veel meer bij mij past.. wie zou t zeggen.

Leven kan raar lopen.

Onthoud: geen handvol, maar een landvol met vrouwen die bij je passen.
  zondag 26 april 2015 @ 00:03:24 #165
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152029471
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:36 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Je reactie is volkomen normaal. Het is ook pas 3 dagen geleden. Na 1 week heb ik alle fotos van de muren gehaald en opgeborgen.

Het is zoals het is. Probeer nu je emoties te uiten en na een paar weken zou je je weer iets beter moeten voelen.

Je maatje verliezen is gewoon kut. wij hadden samen een kinderwens en wilde samen papa en mama worden.. verdomme dat deed pijn toen het uitging ( 3 weken geleden ). En toeval of niet.. heb nu vrouw ontmoet die op t eerste gezicht veel meer bij mij past.. wie zou t zeggen.

Leven kan raar lopen.

Onthoud: geen handvol, maar een landvol met vrouwen die bij je passen.
Ja daarom. Shit happens, gotta get over it. Ik heb d'r met d'r broer wel een goede vriend aan overgehouden iig. Foto's zijn bij haar al weg denk ik.. Weet niet of ik dat wil zien als ik daar kom volgende week, dus misschien maar in het woondeel alleen blijven zitten, maar goed zie ik dan wel. Heb ook gezegd dat ik wil, dat als ze de foto's wil weggooien, ik wil dat ze ze aan mij geeft. Mooie herinnering voor later.

Geen handvol, maar een landvol is een mooie, haha! Die onthoud ik :).
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152030662
Het goede nieuws is, dat misschien wel alle wonden helen. Aantal jaar geleden had ik een ex die het had uitgemaakt, ik dacht dat ik er nooit meer over heen kwam. Onlangs heeft hij nog contact gezocht. Het deed me helemaal niets meer. Alsof de liefde vermoord is en de gevoelens zijn gestorven. Klinkt dramatisch ;) maar het is juist positief. Sommige mensen zijn je niet waard, je hoort niet te hoeven vechten voor een plek in iemands leven. Fuck dat. Het enige wat je hebt zijn de mooie herinneringen en dat je het gelukkig hebt mogen ervaren.

We hebben ieder onze eigen ervaringen, onze eigen levens..maar we moeten allemaal onze tijd 'uitzitten' tot het verdriet en het gemis een beetje slijt.
Het is echt the breakfast club maar dan anders :p




[ Bericht 22% gewijzigd door Malificent_6 op 26-04-2015 01:33:33 ]
  dinsdag 28 april 2015 @ 00:29:46 #167
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152086796
Boem, headshot. Ze wil het gesprek geen doorgang laten vinden. Spullen over en weer afgeven en doei. Wrak-modus: activated. Al m'n hoop om 't voor mij echt goed af te kunnen sluiten is met een moker in m'n gezicht geramd, zo voelt 't. Komt bijna harder aan dan 't initiële nieuws..
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152089689
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:29 schreef OudeBok het volgende:
Boem, headshot. Ze wil het gesprek geen doorgang laten vinden. Spullen over en weer afgeven en doei. Wrak-modus: activated. Al m'n hoop om 't voor mij echt goed af te kunnen sluiten is met een moker in m'n gezicht geramd, zo voelt 't. Komt bijna harder aan dan 't initiële nieuws..
Hard en lullig. Ik zit in de zelfde situatie wat dat betreft. Spullen zijn inmiddels per vrachtwagen opgehaald door haar ouders en broer.

Wie weet ooit hoor ik t echte verhaal nog.. ik ben nu verder met mijn leven. 3.5 week verder.
pi_152098025
Emoties kunnen hoog oplopen en ik denk dat de dame zelf in een soort verdediging zit om haar eigen gevoel niet teveel te laten toegeven. Ze houden vast nog wel van jullie maar wilt niet zwak overkomen dus werpt ze een schild om zich heen.

Ik merkte het ook en ik denk dat als je jezelf weet te gedragen door gewoon vriendelijk maar zakelijk te blijven zonder teveel emotie te tonen, ze uiteindelijk ook wel aan je merken dat je gewoon normaal kan doen en dat je het er later nog over kan hebben.
  woensdag 29 april 2015 @ 16:31:29 #170
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152127871
Er is geloof ik geen los topic voor, maar aangezien ik er wel heel erg mee zit en het wellicht een beetje hier op lijkt, ben nu heel hard bezig met de kunst van het loslaten van mijn vader.

En dat doet godverdomme veel zeer.
pi_152129171
quote:
9s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:31 schreef Brannagh het volgende:
Er is geloof ik geen los topic voor, maar aangezien ik er wel heel erg mee zit en het wellicht een beetje hier op lijkt, ben nu heel hard bezig met de kunst van het loslaten van mijn vader.

En dat doet godverdomme veel zeer.
Ah, daddy issues. Je wordt met de dag aantrekkelijker. :9

Maar anders maak je er toch een topic over? Ik gok dat het anderen kan helpen die in een vergelijkbare situatie zitten. En het zou voor jou ook fijn zijn even te ventileren, gezien je daar nu ook de behoefte aan had.

En anders weet je me te vinden.
  woensdag 29 april 2015 @ 19:27:42 #172
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152132266
quote:
12s.gif Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, daddy issues. Je wordt met de dag aantrekkelijker. :9

Maar anders maak je er toch een topic over? Ik gok dat het anderen kan helpen die in een vergelijkbare situatie zitten. En het zou voor jou ook fijn zijn even te ventileren, gezien je daar nu ook de behoefte aan had.

En anders weet je me te vinden.
Ik had ze al, maar nu is het gewoon niet leuk meer.

Geen zin in getroll eigenlijk. Zal ik jou gewoon een PM doen?
pi_152132328
quote:
15s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:27 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ik had ze al, maar nu is het gewoon niet leuk meer.

Geen zin in getroll eigenlijk. Zal ik jou gewoon een PM doen?
Okay.
  donderdag 30 april 2015 @ 22:34:45 #174
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152165860
Spul is terug, alleen was ze mijn spullen vergeten vanuit stage.. Vreemd. Nu gaat het gelukkig slechts om twee kledingstukken, dus dat valt alleszins mee. Ze was opeens met de auto met twee goede vrienden. Waarschijnlijk om zsm weer weg te kunnen komen. Nog even heel kort gesproken, m'n moeder gegroet en nog kort gesproken en daar ging ze... Het is beter zo, maar ik mis d'r nu wel echt echt.

On a more positive note: Ik heb m'n rijbewijs vandaag opgehaald :).
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152201954
Inmiddels 4 weken verder. Ik heb niet t gevoel dat ik haar echt mis.. misschien komt dat ook omdat ik in een raptempo het huis heb verbouwd, heel veel gesocialized met vrienden, chat/app veel met vrouwen en ben flink aan t daten.

Ik denk uiteraard nog wel veel aan haar en ik verwacht dat ik dat nog maanden zo niet jaren zal gaan doen.

Morgen breng ik de aller aller laatste spullen van haar naar haar ouders en volgende week brengt ze de sleutels langs (ik ben er dan niet) en voert ze een laatste check uitvoert.

Ik denk dat de klap dan gaat komen.. althans.. ik verwacht een klap omdat ik t gevoel heb dat ik emoties weg aan t drukken ben door nu al weken een enorm druk sociaal leven te leiden..

We gaan het zien...
  zaterdag 2 mei 2015 @ 14:11:17 #176
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152206992
Bij mij ben ik erachter gekomen wat de echte reden was: Ik ben ingeruild. Vanaf december begon het gevoel minder te worden zei ze, en sinds ik sinds maart weg ben was dat al helemaal op een dieptepunt. Uiteindelijk in april meer en meer omgaan met de beste vriend van dr broer, op wie ze 12 jaar geleden ook al eens verliefd is geworden. En wat denk je? Met mij uitgemaakt om met hem verder te gaan. Eerlijk gezegd wat ik daarvan vind en daar is ruzie uit ontstaan. Was het idee vrienden te blijven, maar dat zal 'm niet meer worden. Ik betreur dat, want ik heb niks lullig bedoeld, maar het is hoe het is. Ben ook eigenlijk niet verdrietig meer, maar vooral boos en gefrustreerd erover.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 20:01:27 #177
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152215231
Paar dagen geleden. Koningsdag, ze is vreemd gegaan. De eerste keer had ik het al geaccepteerd, nu kon ik dat helaas echt niet meer doen.

Ik heb nog zoveel vragen, maar ze wil pas over 2 weken(!) praten met me zodat ik antwoorden krijg.
Verder al een moeilijk sociaal leven wat dat betreft, dus nu maar eens even kijken of ik alles weer op de rit krijg.

Gelukkig heb ik FOK! O+
Tadumtiedum.
pi_152228546
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:01 schreef Djurres het volgende:
Paar dagen geleden. Koningsdag, ze is vreemd gegaan. De eerste keer had ik het al geaccepteerd, nu kon ik dat helaas echt niet meer doen.

Ik heb nog zoveel vragen, maar ze wil pas over 2 weken(!) praten met me zodat ik antwoorden krijg.
Verder al een moeilijk sociaal leven wat dat betreft, dus nu maar eens even kijken of ik alles weer op de rit krijg.

Gelukkig heb ik FOK! O+
Snap dat je antwoorden wil, maar houd er ook rekening mee dat je daar waarschijnlijk niet veel mee op schiet....pijn doet het toch al en die antwoorden maken dat waarschijnlijk niet minder. Sterkte!
pi_152228899
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:01 schreef Djurres het volgende:
Paar dagen geleden. Koningsdag, ze is vreemd gegaan. De eerste keer had ik het al geaccepteerd, nu kon ik dat helaas echt niet meer doen.

Ik heb nog zoveel vragen, maar ze wil pas over 2 weken(!) praten met me zodat ik antwoorden krijg.
Verder al een moeilijk sociaal leven wat dat betreft, dus nu maar eens even kijken of ik alles weer op de rit krijg.

Gelukkig heb ik FOK! O+
Wat voor antwoorden denk je te krijgen waar je je beter van gaat voelen? In mijn ervaring heeft dat me nooit geholpen. Mijn devies daarom bij eindigen van een relatie is een complete break. Geen contact, verder gaan met je leven.
  zondag 3 mei 2015 @ 11:57:23 #180
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152229849
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:17 schreef preciousmoment het volgende:

[..]

Snap dat je antwoorden wil, maar houd er ook rekening mee dat je daar waarschijnlijk niet veel mee op schiet....pijn doet het toch al en die antwoorden maken dat waarschijnlijk niet minder. Sterkte!
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 10:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat voor antwoorden denk je te krijgen waar je je beter van gaat voelen? In mijn ervaring heeft dat me nooit geholpen. Mijn devies daarom bij eindigen van een relatie is een complete break. Geen contact, verder gaan met je leven.
Ik snap jullie. Wel is het zo dat wij samen in hetzelfde team zitten, (2x per week trainen en 1 wedstrijd), en daarnaast samen een D1 coachen en trainen.. Kortom, geheel verbreken is gewoon niet mogelijk. Ik ga mijn sport niet opgeven voor haar, en zij denkt er waarschijnlijk hetzelfde over.

Ik wil graag antwoorden omdat ik wil weten wat dr in haar hoofd om is gegaan. Ik heb het gevoel dat ze het namelijk gedaan heeft om de relatie te beeidingen. Als dit niet zo is wil ik het weten, maar ik wil gewoon rust. Als ik maar weet wat het is, dan is het goed en kan ik het achter me laten..
Tadumtiedum.
pi_152230044
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:57 schreef Djurres het volgende:

[..]

[..]

Ik snap jullie. Wel is het zo dat wij samen in hetzelfde team zitten, (2x per week trainen en 1 wedstrijd), en daarnaast samen een D1 coachen en trainen.. Kortom, geheel verbreken is gewoon niet mogelijk. Ik ga mijn sport niet opgeven voor haar, en zij denkt er waarschijnlijk hetzelfde over.
Dan wordt contact geheel verbreken lastig... Don't shit where you eat. ;)

quote:
Ik wil graag antwoorden omdat ik wil weten wat dr in haar hoofd om is gegaan. Ik heb het gevoel dat ze het namelijk gedaan heeft om de relatie te beeidingen. Als dit niet zo is wil ik het weten, maar ik wil gewoon rust. Als ik maar weet wat het is, dan is het goed en kan ik het achter me laten..
Het is hoe dan ook klaar, dus de reden is nutteloos.
  zondag 3 mei 2015 @ 12:14:40 #182
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152230118
quote:
7s.gif Op zondag 3 mei 2015 12:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan wordt contact geheel verbreken lastig... Don't shit where you eat. ;)

[..]

Het is hoe dan ook klaar, dus de reden is nutteloos.
Je hebt gelijk.
Tadumtiedum.
pi_152231831


[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2015 17:23:15 ]
pi_152244222
Nu bijna een maand verder dat het over is, maar we hebben wel contact gehad en elkaar nog gezien. Eerste week veel via whatsapp en de andere twee weken hebben we elkaar ook gezien. Hij heeft dus inderdaad een ander, maar zoveel stelt het duidelijk niet voor. Maar hij heeft me donderdagavond weer geblokkeerd op whatsapp en is weer ontzettend kinderachtig bezig.

Vind mezelf ook wel erg stom en weet ook dat het deels mijn eigen schuld is. Ik had er al veel eerder mee moeten kappen. Ik durfde het niet. Ik wist dat ik zonder hem kon, maar ik wilde en durfde niet. Na bijna twee jaar vind ik het nog steeds eng om het nu echt helemaal los te laten, maar ik kan het nu gewoon niet meer. Er is gister, toen ik hem even sprak, iets in mij geknapt en mijn gevoel is in ene een stuk minder. Of ja, ik hou nog steeds van hem, maar ik heb er ineens gewoon geen zin meer in. Ben er klaar mee.

Liever nu even er doorheen als dat er elke paar weken wel weer iets is, waardoor ik in zak en as zit. Ik voel me wel okay, maar ik denk dat er nog zat moeilijke momenten aan zitten te komen. 'Gelukkig' was de relatie allang niet meer zoals ie ooit was. Ook niet zo intensief. Dat het ook nooit meer zo zou worden, wist ik ook, en dat maakt dit alles wel een stuk makkelijker. Ook krijg ik nog steeds de schuld van alles, maar ik weet nu ook dat al dat liegen en bedriegen gewoon is wie hij is.

Vind het nog steeds een beetje moeilijk en, hoewel ik nergens spijt van heb, voel ik me toch wel een beetje erg stom dat ik er nog zolang in mee ben gegaan. Gelukkig heb ik hele lieve vriendinnen waar ik bij terecht kan O+

En ja, ik heb vaker gezegd dat ik er klaar mee ben :') Dit keer is mijn gevoel heel anders. Heb hem na gister maar gelaten en voel ook totaal niet de behoefte om nog iets van me te laten horen. Hij zoekt het maar uit met z'n spelletjes.
pi_152262563
Bah.

Gister en vandaag weer een beetje gepraat.. Hij zocht weer contact. Zoals het altijd gaat. Toen zei ie dat ie er vandoor moest en toen heb ik hem eraf gegooid. Daarna een mail de deur uit gedaan dat ik het contact echt moet verbreken, omdat dit voor mij gewoon niet opschiet zo. Erg moeilijk, maar anders is het een kwestie van tijd voor ie weer contact met me zoekt. Ik wil gelukkig zijn en op deze manier ben ik dat gewoon niet..

Heb er echt een uur over gedaan om dat mailtje ook daadwerkelijk te versturen :') Het was echt lastig.

Kut dag ;(
pi_152262932
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:25 schreef MegaKonijn het volgende:
Bah.

Gister en vandaag weer een beetje gepraat.. Hij zocht weer contact. Zoals het altijd gaat. Toen zei ie dat ie er vandoor moest en toen heb ik hem eraf gegooid. Daarna een mail de deur uit gedaan dat ik het contact echt moet verbreken, omdat dit voor mij gewoon niet opschiet zo. Erg moeilijk, maar anders is het een kwestie van tijd voor ie weer contact met me zoekt. Ik wil gelukkig zijn en op deze manier ben ik dat gewoon niet..

Heb er echt een uur over gedaan om dat mailtje ook daadwerkelijk te versturen :') Het was echt lastig.

Kut dag ;(
Snap ik wel hoor... Het is gelijk zo definitief dan, maar wel goed dat je het gedaan hebt :)
Je moet uiteindelijk toch voor jezelf gaan kiezen
  maandag 4 mei 2015 @ 15:17:34 #187
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_152264213
Eigenlijk maar als TVP dan dat ik gelijk mee wil praten...
Ben sinds december weer single na 12 jaar waarvan 10 jaar geluk, 2 jaar gerommel en sinds half maart ook officieel gescheiden, het gaat best redelijk maar als ik een terugval heb (zeg 2 keer per week) is het lezen hier wel even goed....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_152264738
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:38 schreef ForrestGump het volgende:

[..]

Snap ik wel hoor... Het is gelijk zo definitief dan, maar wel goed dat je het gedaan hebt :)
Je moet uiteindelijk toch voor jezelf gaan kiezen
Ja, inderdaad.. Vind het heel wat dat ik dit gedaan heb :') Het doet pijn, maar ergens lucht het wel op..

quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2015 15:17 schreef YuckFou het volgende:
Eigenlijk maar als TVP dan dat ik gelijk mee wil praten...
Ben sinds december weer single na 12 jaar waarvan 10 jaar geluk, 2 jaar gerommel en sinds half maart ook officieel gescheiden, het gaat best redelijk maar als ik een terugval heb (zeg 2 keer per week) is het lezen hier wel even goed....
:{ sterkte!
pi_152267562
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:25 schreef MegaKonijn het volgende:
Bah.

Gister en vandaag weer een beetje gepraat.. Hij zocht weer contact. Zoals het altijd gaat. Toen zei ie dat ie er vandoor moest en toen heb ik hem eraf gegooid. Daarna een mail de deur uit gedaan dat ik het contact echt moet verbreken, omdat dit voor mij gewoon niet opschiet zo. Erg moeilijk, maar anders is het een kwestie van tijd voor ie weer contact met me zoekt. Ik wil gelukkig zijn en op deze manier ben ik dat gewoon niet..

Heb er echt een uur over gedaan om dat mailtje ook daadwerkelijk te versturen :') Het was echt lastig.

Kut dag ;(
Hoe houden jullie contact dan met wat voor reden? Mijn ex deed het ook nog even, maar ik praat niet meer terug. Wel echt een klotegevoel en ik wil ook wel terug praten, maar het voegt niks toe. Dus waarom praten? Ik ben wel bezig met iets van een brief of zo.. Maar weet niet echt wat ik er in moet zeggen. Want elke dag ben ik er wel mee bezig, maar het vervaagt en zo het gevoel en reden ook...

We zien elkaar toch nooit meer..
pi_152270498
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:46 schreef Faazz het volgende:

[..]

Hoe houden jullie contact dan met wat voor reden? Mijn ex deed het ook nog even, maar ik praat niet meer terug. Wel echt een klotegevoel en ik wil ook wel terug praten, maar het voegt niks toe. Dus waarom praten? Ik ben wel bezig met iets van een brief of zo.. Maar weet niet echt wat ik er in moet zeggen. Want elke dag ben ik er wel mee bezig, maar het vervaagt en zo het gevoel en reden ook...

We zien elkaar toch nooit meer..
Ik kon hem niet loslaten en hij mij ook niet helemaal. En ik wist dat, als hij weer begon met contact zoeken, dat ie weer terug zou komen en ik weer met hem samen kon zijn. Dan gebeurde er weer wat, waardoor we even geen contact hadden en dan begon het weer. Het was niet alleen praten, maar ook afspreken. Dit is een paar maandjes zo gegaan en heb nu dus besloten dat het nu ook echt de laatste keer is. Lastig na bijna twee jaar, maar dit is ook niet de manier. En maar niet te spreken over zijn vreemdgaan :r

Ja, je kan een brief schrijven, maar ik denk niet dat je er iets mee opschiet eigenlijk.

Heb jij even geluk dat je, je ex nooit meer ziet. Was het hier maar zo'n feest :')
pi_152271878
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

Jammer dat je je reactie weggehaald hebt. Was wel benieuwd wat voor reacties er op zouden komen, want het is wel enigszins herkenbaar. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 20:10:48 #192
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152308101
Komt er nog een meet :@
pi_152313015
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:46 schreef Faazz het volgende:

[..]

Hoe houden jullie contact dan met wat voor reden? Mijn ex deed het ook nog even, maar ik praat niet meer terug. Wel echt een klotegevoel en ik wil ook wel terug praten, maar het voegt niks toe. Dus waarom praten? Ik ben wel bezig met iets van een brief of zo.. Maar weet niet echt wat ik er in moet zeggen. Want elke dag ben ik er wel mee bezig, maar het vervaagt en zo het gevoel en reden ook...

We zien elkaar toch nooit meer..
Dat heb ik dus ook. Ze geeft aan dat ze ooit nog wil praten en dat wilde ik in het begin ook, maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat dat voor mij allemaal niet meer hoeft. Wilde haar ook nog een leuke brief sturen, maar ook daar heb ik geen behoefte meer aan.

Het gevoel ebt langzaam weg, prima zo :)
pi_152494958
De soap gaat voorlopig nog gezellig door hier. Ik dacht alles goed en netjes te hebben afgesloten de afgelopen weken. Ik heb mijn eigen belang op de achtergrond geschoven omdat zij op dit moment in een depressie zit. Zij heeft het dus uitgemaakt midden in deze depressie; moeilijk te accepteren, maar kan helaas weinig doen. Ik heb geholpen met de verhuizing, alle financiële verplichtingen overgenomen van het huis (zij zat hier contractueel nog maanden aan vast), haar geprezen en was dankbaar dat zij mijn vriendin mocht zijn. Nog zat andere zaken waarbij ik heb gezegd: prima, als jij dat zo wilt of nodig hebt, dan doen we dat zo.

De afgelopen tijd merkte ik dat ik steeds meer verschillende verhalen kreeg te horen van gezamenlijke vrienden of kennissen. Ik zou het hebben uitgemaakt.. bullshit, ik ben gedumpt en hoe: per email! Het doet pijn om te horen dat mensen denken dat ik heb haar gedumpt door haar depressie, zelfs tegen mijn ouders heeft zij dit gezegd (dat ik haar heb gedumpt). Afijn, dat was een paar weken geleden en ik ben inmiddels verder met mijn leven: leuke dates met een vrouw en wie weet bloeit daar iets moois uit. Wel heel snel, maar ze weet dat het allemaal nog erg vers is.

Ik heb mijn ex vorige week toegang gegeven tot inmiddels mijn huis, zo kon ze nog een keer controleren of al haar spullen weg zijn en kon ze in alle rust afscheid nemen van onze kat. Ik was ook niet thuis en vertrouwde haar natuurlijk.

Ik voelde mij rot, ik mis haar, wil haar terug.. maar heb de hoop al een tijdje weggestopt, dit gaat nooit meer goed komen, door met mijn leven!

Vandaag... 9:00.. ik krijg een E-mail van Gmail dat er iemand is ingelogd op mijn E-mail (prive E-mail met zat vertrouwelijke zaken). Er stond een IP adres bij en een locatie + telefoon type. Je gaat het niet geloven, maar mijn ex heeft dus gewoon ingelogd op mijn E-mail.. ik heb nog nooit op haar telefoon mijn Emails ingezien, dus ze heeft het niet per ongeluk gedaan. Ik heb haar hier direct mee geconfronteerd en jahoor.. enorme spijt heeft zij ervan.. drama alom. Ik heb haar gebeld en gevraagd om uitleg (dit is in Nederland gewoon strafbaar.. zo simpel als maar kan). Ze was in paniek.. en ja ik heb gedreigd om aangifte te gaan doen.

Uiteindelijk gezegd dat ik het er bij laat, ze is voldoende geschrokken en ze heeft het gedaan omdat ze het moeilijk vindt dat ik alweer aan het daten ben en wilde zien met wie. Tja, tuthola, dan moet je het ook niet uitmaken als het je allemaal zo hoog zit.. En nu? Nu heeft ze het gezien, lijkt mij juist veel vervelender om het ook echt te zien dat ik verder aan het gaan ben.

Het is goed zo.. ze moet zich nu gaan richten op haar herstel en niet zo bezig zijn met wat ik aan het doen ben. Toch blijft het ongelooflijk.. wat als ik er niet achter was gekomen?

Ik heb met haar te doen en begrijp het allemaal, maar ze moet eens wat meer vertrouwen in zichzelf gaan krijgen. Ze heeft 2x gezoend met een ander en al een keer in mijn telefoon zitten wroeten in onze relatie. Allemaal omdat ze mij niet vertrouwde.. maar zelf doet ze het wel? (voor alle duidelijkheid, ik ben zo trouw als een hond....).

Zielig verhaal.. en hoop dat ze er snel bovenop gaat komen...

|:(
  maandag 11 mei 2015 @ 17:39:54 #195
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152495695
Exen zijn echt vreemd, die van mij zit al in een nieuwe relatie, maar bij elke vrouw die ik toevoeg op Facebook ontvang ik weer een berichtje op WhatsApp haha. Die vrouwen hopen volgens mij gewoon dat iemand de rest van zijn leven in liefdesverdriet blijft steken en daarna als de nieuwe toch niet zo geweldig is gewoon nog even langswippen.
graag verwijderen
pi_152556946
Ik beweeg echt hemel en aarde om met mijn gevoel om te gaan, door te feesten, vrienden te bezoeken en ver weg te gaan. Weken lang er over mijmeren en lappen met tekst schrijven en het een plek proberen te geven.

Dan praat ik met haar en lijkt ze er cool onder te zijn en er niet meer mee te zitten en is lekker nonchalant en vrolijk.

Wat is er dan dat ik zo moeilijk aan het doen ben de hele tijd?

Ik wil eigenlijk in contact komen met haar om te kijken wat er nog zit en hoe zij er mee om is gegaan met wat er allemaal is gebeurd en begin me nu af te vragen wat het eigenlijk nog uitmaakt..

Heb er nog niet voor open gestaan maar het is beter om verder te gaan met leven en weer te gaan daten. Daten is super leuk.
  woensdag 13 mei 2015 @ 14:25:36 #197
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152558990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:21 schreef Faazz het volgende:
Ik beweeg echt hemel en aarde om met mijn gevoel om te gaan, door te feesten, vrienden te bezoeken en ver weg te gaan. Weken lang er over mijmeren en lappen met tekst schrijven en het een plek proberen te geven.

Dan praat ik met haar en lijkt ze er cool onder te zijn en er niet meer mee te zitten en is lekker nonchalant en vrolijk.

Wat is er dan dat ik zo moeilijk aan het doen ben de hele tijd?

Ik wil eigenlijk in contact komen met haar om te kijken wat er nog zit en hoe zij er mee om is gegaan met wat er allemaal is gebeurd en begin me nu af te vragen wat het eigenlijk nog uitmaakt..

Heb er nog niet voor open gestaan maar het is beter om verder te gaan met leven en weer te gaan daten. Daten is super leuk.
Jij hebt nog gevoelens voor haar, zij niet voor jou, niet op die manier in ieder geval. Ik geloof dat het bij mannen ook langer kan duren.
graag verwijderen
pi_152562284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:21 schreef Faazz het volgende:
Dan praat ik met haar en lijkt ze er cool onder te zijn en er niet meer mee te zitten en is lekker nonchalant en vrolijk.
Niet doen dus.

OT: hij heeft na mijn mailtje weer contact gezocht. Op het werk werd er over hem gepraat en ik ben natuurlijk de schuldige :') Gewoon gezegd dat dit niet het geval is en dat ik er verder niet op in ga. Nu een week geen contact meer gehad..

Het gaat echt veel beter met me dan ik dacht. Ben blij dat dit alles voorbij is en heb het ook afgesloten. Gister wel een moment gehad van; alles is kut en had ik dit en dit maar anders gedaan. Maar dat lag misschien ook wel een beetje aan de drank :')
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:16:32 #199
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152562525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:09 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Niet doen dus.

OT: hij heeft na mijn mailtje weer contact gezocht. Op het werk werd er over hem gepraat en ik ben natuurlijk de schuldige :') Gewoon gezegd dat dit niet het geval is en dat ik er verder niet op in ga. Nu een week geen contact meer gehad..

Het gaat echt veel beter met me dan ik dacht. Ben blij dat dit alles voorbij is en heb het ook afgesloten. Gister wel een moment gehad van; alles is kut en had ik dit en dit maar anders gedaan. Maar dat lag misschien ook wel een beetje aan de drank :')
Drank is een duivel - Geert Glas
pi_152585841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Jij hebt nog gevoelens voor haar, zij niet voor jou, niet op die manier in ieder geval. Ik geloof dat het bij mannen ook langer kan duren.
Vind ik niet vreemd, is ook niet erg, zij heeft mij gedumpt, dus ook logisch. Het was nog al resoluut en ze is blij met haar besluit. Ik heb mijn tijd nodig gehad om er mee om te gaan. We zijn super lang bij elkaar geweest. Sinds de break geen fatsoenlijk gesprek meer gevoerd.
  donderdag 14 mei 2015 @ 11:14:41 #201
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152586658
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 20:10 schreef Amplifier het volgende:
Komt er nog een meet :@
Volgens mij niet :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Brannagh op 14-05-2015 11:22:05 ]
  vrijdag 15 mei 2015 @ 13:40:17 #202
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152619996
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 11:14 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Volgens mij niet :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 19:34:33 #203
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152630092
Tja, vandaag dus ''de beruchte datum''. Ik kan het maar niet loslaten :'(
  vrijdag 15 mei 2015 @ 20:22:34 #204
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152631568
Bij mij gaat de soap ook weer door, ex-vriendin heeft ruzie met haar vriend en wie krijgt weer een belletje. :'( Krijg ik de schuld omdat zij ruzie heeft en vermoedelijk een mafketel heeft getroffen, want ik had haar gedwongen een nieuwe vriend te nemen, omdat ik zo'n klootzak was geweest in de relatie. Het moet toch ook niet veel gekker worden.
graag verwijderen
  vrijdag 15 mei 2015 @ 22:54:30 #205
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152637494
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:40 schreef Amplifier het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 23:05:18 #206
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152637914
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef Brannagh het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 23:09:13 #207
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152638072
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef Amplifier het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 23:10:51 #208
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152638133
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef Brannagh het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 23:14:34 #209
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152638264
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef Amplifier het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 23:40:04 #210
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152639238
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Brannagh het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 23:48:17 #211
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152639492
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 23:40 schreef Amplifier het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152643159
Brannagh hoe oud ben jij?
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:03:02 #213
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152644356
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 05:11 schreef bamibij het volgende:
Brannagh hoe oud ben jij?
He, dat vraag je niet aan een dame
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:06:51 #214
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152644411
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:03 schreef Brannagh het volgende:

[..]

He, dat vraag je niet aan een dame
Hoeveel lentes jong bent u dan?
Tadumtiedum.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:13:23 #215
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152644501
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:06 schreef Djurres het volgende:

[..]

Hoeveel lentes jong bent u dan?
Dat staat ook gewoon op mijn profiel :')
  zaterdag 16 mei 2015 @ 10:55:21 #216
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152645198
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:13 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dat staat ook gewoon op mijn profiel :')
Nouja, hij mocht niet vragen hoe oud je was, dus vandaar op deze manier.

Overigens, ik zou gewoon eens proberen een goed gesprek aan te knopen.. Want die onzekerheid gaat t niet beter maken ;)
Tadumtiedum.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 11:03:17 #217
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152645348
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:55 schreef Djurres het volgende:

[..]

Nouja, hij mocht niet vragen hoe oud je was, dus vandaar op deze manier.

Overigens, ik zou gewoon eens proberen een goed gesprek aan te knopen.. Want die onzekerheid gaat t niet beter maken ;)
Snap ik :*

Bind hem volgende keer wel vast en dan kan hij niet weglopen, en dan begin ik het gesprek.
Dit hoort zo in een ander topic thuis maar schijt.

Zag net in facebook spam ding een berichtje van mijn eerste vriendje, zit ik nu vriendschappelijk mee te appen. Die break-up was een hel, en hij is nog steeds retarded maar nu valt er nog een leuk gesprek uit te halen ook :D
  zaterdag 16 mei 2015 @ 11:24:00 #218
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152645711
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:03 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Snap ik :*

Bind hem volgende keer wel vast en dan kan hij niet weglopen, en dan begin ik het gesprek.
Dit hoort zo in een ander topic thuis maar schijt.

Zag net in facebook spam ding een berichtje van mijn eerste vriendje, zit ik nu vriendschappelijk mee te appen. Die break-up was een hel, en hij is nog steeds retarded maar nu valt er nog een leuk gesprek uit te halen ook :D
Dat is vaak zo, mn ex en ik hebben ook pas gebroken, behoorlijke hel van break-up, afgelopen donderdag goed gesprek gehad over hoe en wat nu verder, (aangezien we teamsporten in hetzelfde team e.d) en nu kan k prima en best met haar, zonder verdere intenties. Gewoon gezelligheid.. Kan ook best :)

Vastbinden en praten dat zou ik dan weer niet doen haha, k zou gewoon een mooi moment uitzoeken en dr is kalm voor gaan zitten oid, probeer eerst eens subtiel te hinten dat je t er over wilt hebben
Tadumtiedum.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 12:53:02 #219
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152647756
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 11:24 schreef Djurres het volgende:

[..]

Dat is vaak zo, mn ex en ik hebben ook pas gebroken, behoorlijke hel van break-up, afgelopen donderdag goed gesprek gehad over hoe en wat nu verder, (aangezien we teamsporten in hetzelfde team e.d) en nu kan k prima en best met haar, zonder verdere intenties. Gewoon gezelligheid.. Kan ook best :)

Vastbinden en praten dat zou ik dan weer niet doen haha, k zou gewoon een mooi moment uitzoeken en dr is kalm voor gaan zitten oid, probeer eerst eens subtiel te hinten dat je t er over wilt hebben
Gelukkig, is wel het fijnste denk ik. Deze ex heb ik al ruim drie jaar niet gesproken dus er valt veel bij te praten.

Was een grapje, zie hem hopelijk volgend weekend en dan valt er vast wel een moment in te plannen. Voor of na de seks? :D
  zaterdag 16 mei 2015 @ 12:54:44 #220
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152647789
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:53 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Gelukkig, is wel het fijnste denk ik. Deze ex heb ik al ruim drie jaar niet gesproken dus er valt veel bij te praten.

Was een grapje, zie hem hopelijk volgend weekend en dan valt er vast wel een moment in te plannen. Voor of na de seks? :D
Trouwens, met mn ex daarvoor, game ik nog steeds. Sowiso dat we op de zondagavond samen ff potje league of legends spelen! Allebij thuis, gewoon met skype dr naast. T kan dus gewoon wel,,

Als ik jou was zou ik het voor de seks doen. Na de seks hoeft hij er geen 'moeite' meer voor te doen. Ik denk dat je m best direct op de man af kan vragen of hij uberhaupt wel wat voor je voelt of dat het voor de seks is, vertel hem gewoon dat je wil weten waar je aan toe bent.
Tadumtiedum.
pi_152651594
Sex met je ex ja? Heeft dat voordelen?

Heb net een lap tekst geschreven zonder echt inhoudelijk te zijn, met de uitleg dat ik ruimte nodig had en met de insteek dat ik graag wat wil afspreken komende week.
pi_152651603
quote:
16s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 10:03 schreef Brannagh het volgende:

[..]

He, dat vraag je niet aan een dame
;(

Je komt over alsof je 18 bent en dan mag het nog wel dus vandaar! ;)
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:00:32 #223
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152655406
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:44 schreef Faazz het volgende:
Sex met je ex ja? Heeft dat voordelen?

Heb net een lap tekst geschreven zonder echt inhoudelijk te zijn, met de uitleg dat ik ruimte nodig had en met de insteek dat ik graag wat wil afspreken komende week.
Mja, tis vertrouwd, waarschijnlijk lekker, en het stilt je lust, maar ik denk niet dat het een stap in de goede richting is.
Tadumtiedum.
pi_152691167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:44 schreef Faazz het volgende:
Sex met je ex ja? Heeft dat voordelen?

Heb net een lap tekst geschreven zonder echt inhoudelijk te zijn, met de uitleg dat ik ruimte nodig had en met de insteek dat ik graag wat wil afspreken komende week.
Je hebt ruimte nodig maar je spreekt af? :?
pi_152700142
Ja ik merk dat het de laatste tijd toch wel lekker gaat, heb niet echt iets te klagen behalve dan misschien mijn eigen manisch handelen. :') . Ik ben lekker geland en zit in een goede flow. Sta nog soort van met één been in het loslaten maar wel sterk genoeg om mijn spullen op te eisen.

Ex klaagt dat ze het moeilijk heeft met, totaal niet lekker in haar vel zit en ze zich eenzaam voelt. Ze heeft het verder niet over de break ansich. Wilt afspreken maar pas over drie weken als ze zich weer een beetje beter voelt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Faazz op 18-05-2015 10:16:03 ]
  maandag 18 mei 2015 @ 09:54:10 #226
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152705306
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:54 schreef Djurres het volgende:

[..]

Trouwens, met mn ex daarvoor, game ik nog steeds. Sowiso dat we op de zondagavond samen ff potje league of legends spelen! Allebij thuis, gewoon met skype dr naast. T kan dus gewoon wel,,

Als ik jou was zou ik het voor de seks doen. Na de seks hoeft hij er geen 'moeite' meer voor te doen. Ik denk dat je m best direct op de man af kan vragen of hij uberhaupt wel wat voor je voelt of dat het voor de seks is, vertel hem gewoon dat je wil weten waar je aan toe bent.
Ik zou het juist erna doen. Als je het ervoor doet heb je kans dat hij gaat liegen en na de seks zegt: nee grapje doei :')
pi_152709716
Heb na iets meer als een half jaar geen contact meer van haar kant (Werd op alle sociale media geblockkeert nadat ze mij had gefriendzoned) haar een berichtje gestuurd via het YouTube/Google+ berichtensysteem want op een andere manier kon niet.

Heb gevraagd of er nog ooit een mogelijkheid is dat wij gewoon normaal door een deur kunnen gaan want we hebben beide ondanks wat er gebeurd is (De friendzone en het daarop wat heftig reageren van mij.. Niet gescholden, maar wel heel erg geïrriteerd gereageerd, waar ik ook excuses voor heb aangeboden) Een hele leuke vriendschap opgebouwd en het was jammer dat we dat zo 1.2.3 hadden weggegooid.

Heb toen ook gemeld dat ik hoop dat ze het berichtje leest en mij weer wil unblocken op facebook en dat als er geen vriendschap in zit ik dit gewoon begrijp maar dat ik wel hoop dat we tenminste weer normaal met elkaar kunnen praten.

Ik voel me echt heel zwak, het is niet eens een "ex" het was alleen daten (waren wel veel dates _O- En werd een beetje aan het lijntje gehouden op het laatst) Maar het moest gewoon echt uit mijn systeem en het is toch erg jammer vind ik dat we niet gewoon nog een beetje oke contact hebben.
pi_152710277
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:47 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Heb na iets meer als een half jaar geen contact meer van haar kant (Werd op alle sociale media geblockkeert nadat ze mij had gefriendzoned) haar een berichtje gestuurd via het YouTube/Google+ berichtensysteem want op een andere manier kon niet.

Heb gevraagd of er nog ooit een mogelijkheid is dat wij gewoon normaal door een deur kunnen gaan want we hebben beide ondanks wat er gebeurd is (De friendzone en het daarop wat heftig reageren van mij.. Niet gescholden, maar wel heel erg geïrriteerd gereageerd, waar ik ook excuses voor heb aangeboden) Een hele leuke vriendschap opgebouwd en het was jammer dat we dat zo 1.2.3 hadden weggegooid.

Heb toen ook gemeld dat ik hoop dat ze het berichtje leest en mij weer wil unblocken op facebook en dat als er geen vriendschap in zit ik dit gewoon begrijp maar dat ik wel hoop dat we tenminste weer normaal met elkaar kunnen praten.

Ik voel me echt heel zwak, het is niet eens een "ex" het was alleen daten (waren wel veel dates _O- En werd een beetje aan het lijntje gehouden op het laatst) Maar het moest gewoon echt uit mijn systeem en het is toch erg jammer vind ik dat we niet gewoon nog een beetje oke contact hebben.
Lijkt me een heel verstandige zet van haar. Hopelijk blijft ze verstandig.
pi_152714159
Tijdens dat soort momenten probeer ik juist mijn gedachtes te verzetten en ga ik wat anders doen. Hoe denk je dat het overkomt op de dame?
  maandag 18 mei 2015 @ 16:19:35 #230
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152716237
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 12:47 schreef Musicproductionoffice het volgende:
Heb na iets meer als een half jaar geen contact meer van haar kant (Werd op alle sociale media geblockkeert nadat ze mij had gefriendzoned) haar een berichtje gestuurd via het YouTube/Google+ berichtensysteem want op een andere manier kon niet.

Heb gevraagd of er nog ooit een mogelijkheid is dat wij gewoon normaal door een deur kunnen gaan want we hebben beide ondanks wat er gebeurd is (De friendzone en het daarop wat heftig reageren van mij.. Niet gescholden, maar wel heel erg geïrriteerd gereageerd, waar ik ook excuses voor heb aangeboden) Een hele leuke vriendschap opgebouwd en het was jammer dat we dat zo 1.2.3 hadden weggegooid.

Heb toen ook gemeld dat ik hoop dat ze het berichtje leest en mij weer wil unblocken op facebook en dat als er geen vriendschap in zit ik dit gewoon begrijp maar dat ik wel hoop dat we tenminste weer normaal met elkaar kunnen praten.

Ik voel me echt heel zwak, het is niet eens een "ex" het was alleen daten (waren wel veel dates _O- En werd een beetje aan het lijntje gehouden op het laatst) Maar het moest gewoon echt uit mijn systeem en het is toch erg jammer vind ik dat we niet gewoon nog een beetje oke contact hebben.
Slappe zak.
graag verwijderen
pi_152716960
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 15:20 schreef Faazz het volgende:
Tijdens dat soort momenten probeer ik juist mijn gedachtes te verzetten en ga ik wat anders doen. Hoe denk je dat het overkomt op de dame?
Vrij wanhopig natuurlijk..
pi_152716969
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:19 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Slappe zak.
Ja.. beetje wel he
  maandag 18 mei 2015 @ 16:51:32 #233
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_152717335
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:40 schreef Musicproductionoffice het volgende:

[..]

Ja.. beetje wel he
Ja echt mee kappen, gewoon wat harder worden. Iemand die je in de friendzone zet moet je gaan haten, niet proberen nog te pleasen. Ze heeft je nog aan het lijntje gehouden en nu wil jij dat zij jou gaat unblocken, beetje respect voor jezelf mag je wel hebben hoor.
graag verwijderen
pi_152718719
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:40 schreef Musicproductionoffice het volgende:

[..]

Ja.. beetje wel he
Niet meer doen dus ;)

Hier gaat het goed. Enige wat me soms nog een vervelend gevoel geeft is het feit dat hij er geen last van heeft (gehad). Toch zuur als je zo'n tijd bij elkaar bent geweest. Verder kan ik nu wel om de laatste weken lachen. Hoe sneu de hele situatie is en de personen die erbij betrokken zijn. Blij dat ik er snel genoeg achter ben gekomen hoe het zit en er niks meer mee te maken heb.

Ik blijf het wel apart vinden hoe je gevoel toch ineens kan veranderen. Of ja, natuurlijk was het niet allemaal 'ineens', maar voorheen had ik het zo moeilijk als het weer een tijdje over was en was ik zo onzeker.. en dit keer kan ik het niet eens meer opbrengen om me er druk om te maken. Voor mij is het klaar. Maar het blijft bijzonder hoe het allemaal kan gaan. En dat vrijgezelle leven weer leven is zo slecht nog niet, moet er alleen nog een beetje inkomen :+
pi_152719391
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:51 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Ja echt mee kappen, gewoon wat harder worden. Iemand die je in de friendzone zet moet je gaan haten, niet proberen nog te pleasen. Ze heeft je nog aan het lijntje gehouden en nu wil jij dat zij jou gaat unblocken, beetje respect voor jezelf mag je wel hebben hoor.
Heb je wel gelijk in ja! Ik laat het nu ook gaan, het is iig uit m`n systeem wat ik nog wilde melde aan haar, daar ging het mij meer om.
pi_152719727
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 16:51 schreef zomer86 het volgende:
Iemand die je in de friendzone zet moet je gaan haten
Nonsens, je hoeft mensen niet te haten die nee zeggen.

quote:
niet proberen nog te pleasen.
Daar ben ik het wel mee eens, want nee is nee.
pi_152763402
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan 'ik wil geen contact meer met je'? Echt waar. Dacht dat het wel klaar was zo, maar het is dus toch nodig om meneer werkelijk overal te blokkeren.
pi_152764776
Knuffel voor alle gebroken harten! :*

Ik denk nog af en toe -wel dagelijks- aan mijn ex. Zijn 13 maanden verder. Niet meer met een heel verdrietig gevoel erbij, maar 'gewoon'.....
Het vervelendste is gewoon dat ik me nog steeds heel erg gedumpt voel (imo redelijk respectloos gegaan) en dat dat wel wat lange-termijn effecten heeft qua vertrouwen in mensen.
Verder kan ik er redelijk boven staan en voel ik me wel volwassener :).....
  dinsdag 19 mei 2015 @ 21:19:51 #239
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152765425
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:13 schreef runaway het volgende:
Knuffel voor alle gebroken harten! :*

Ik denk nog af en toe -wel dagelijks- aan mijn ex. Zijn 13 maanden verder. Niet meer met een heel verdrietig gevoel erbij, maar 'gewoon'.....
Het vervelendste is gewoon dat ik me nog steeds heel erg gedumpt voel (imo redelijk respectloos gegaan) en dat dat wel wat lange-termijn effecten heeft qua vertrouwen in mensen.
Verder kan ik er redelijk boven staan en voel ik me wel volwassener :).....
*;
pi_152766306
Het is zes jaar geleden dat het met mijn ene ex is uit gegaan na een relatie van 2,5jr + nasleep. Die spookt nog dagelijks door mijn hoofd. Net als mijn meest recente ex en iemand van tien jaar geleden waar ik nog wel eens aan terug denk. Het zijn herinneringen, gevoel heb ik er niet echt meer bij. Maar de mensen waar je een hechte band mee hebt gehad vergeet je gewoon nooit meer.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 21:36:20 #241
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152767331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:27 schreef Faazz het volgende:
Het is zes jaar geleden dat het met mijn ene ex is uit gegaan na een relatie van 2,5jr + nasleep. Die spookt nog dagelijks door mijn hoofd. Net als mijn meest recente ex en iemand van tien jaar geleden waar ik nog wel eens aan terug denk. Het zijn herinneringen, gevoel heb ik er niet echt meer bij. Maar de mensen waar je een hechte band mee hebt gehad vergeet je gewoon nooit meer.
Dat is zo inderdaad. De mensen die je het meest pijn hebben gedaan heb je ook de meest hechte band mee... Tenminste, in mijn geval.
pi_152767689
Dat klinkt wel heel resoluut, de pijn laat je zelf toe, ik ervaar nu pijn maar dat zit echt in mijzelf.
Dan had ik niet zo diep moeten gaan, maar uiteindelijk is dat wel het lekkerst, zeker als je zo lang met iemand ben omgegaan.
pi_152779317
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:27 schreef Faazz het volgende:
Het is zes jaar geleden dat het met mijn ene ex is uit gegaan na een relatie van 2,5jr + nasleep. Die spookt nog dagelijks door mijn hoofd. Net als mijn meest recente ex en iemand van tien jaar geleden waar ik nog wel eens aan terug denk. Het zijn herinneringen, gevoel heb ik er niet echt meer bij. Maar de mensen waar je een hechte band mee hebt gehad vergeet je gewoon nooit meer.
Dagelijks is wel erg veel, zeg.
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:57:10 #244
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152803859
Toch weer even op haar FB gekeken. Damn wat is ze toch leuk....
pi_152804860
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2015 21:57 schreef Amplifier het volgende:
Toch weer even op haar FB gekeken. Damn wat is ze toch leuk....
Dat heb ik tot nu toe echt nul keer gedaan. Keep feeding it!!
  woensdag 20 mei 2015 @ 22:34:43 #246
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152805540
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:21 schreef Faazz het volgende:

[..]

Dat heb ik tot nu toe echt nul keer gedaan. Keep feeding it!!
Ik weet het, heb haar geblokkeerd op app, nummer uit telefoon gehaald, verwijderd van FB. En toch ging ik op de automatische piloot naar het zoekvenster en tikte haar naam in...

Gaat verder wel weer een stukje beter met me, heb er beroerder voor gezeten. Begin nu ook wel rustig positieve dingen in het leven op te merken :) Stapje voor stapje...
pi_152826428
quote:
99s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:34 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ik weet het, heb haar geblokkeerd op app, nummer uit telefoon gehaald, verwijderd van FB. En toch ging ik op de automatische piloot naar het zoekvenster en tikte haar naam in...

Gaat verder wel weer een stukje beter met me, heb er beroerder voor gezeten. Begin nu ook wel rustig positieve dingen in het leven op te merken :) Stapje voor stapje...
Je kunt mensen helaas niet uit je hoofd wissen he........ Hoe zat t bij jou alweer? (ben even de draad kwijt hier)
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:15:48 #248
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152826666
Tja, ik herken dat idd, het proberen van verbreken van contacten e.d,

Inmiddels, bijna een maand verder.. En kan het wel relativeren, alleen het feit dat je zo veel (ook leuke) herrineringen heb vind ik lastig.. Ook 't feit dat zij het zoveel makkelijker lijkt te hebben.. Zal wel niet zo zijn, maarja..
Tadumtiedum.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:53:54 #249
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152829364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:06 schreef runaway het volgende:

[..]

Je kunt mensen helaas niet uit je hoofd wissen he........ Hoe zat t bij jou alweer? (ben even de draad kwijt hier)
Leuke meid ontmoet met carnaval, bijna 2 jaar bij elkaar, ze maakte het uit begin Januari. Nog steeds hele erge moeite mee
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:54:27 #250
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152829377
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:15 schreef Djurres het volgende:
Tja, ik herken dat idd, het proberen van verbreken van contacten e.d,

Inmiddels, bijna een maand verder.. En kan het wel relativeren, alleen het feit dat je zo veel (ook leuke) herrineringen heb vind ik lastig.. Ook 't feit dat zij het zoveel makkelijker lijkt te hebben.. Zal wel niet zo zijn, maarja..
Klopt, om de een of andere manier lijkt het alsof de andere partij t veel makkelijker heeft
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:41:06 #251
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152833443
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:54 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Klopt, om de een of andere manier lijkt het alsof de andere partij t veel makkelijker heeft
Volgens mij lijkt het echt zo, en is het niet zo.

Ik was op hemelvaartsdag bij dr om mn laatste spullen op te halen en toen besefte ik wel dat ze best wel een emotioneel wrak was. Overigens, zij appt me nog wel eens hoe het met me gaat. Ik probeer het expres niet te doen, maar 't blijkt dus dat ze toch aan me denkt, ofzo..
Tadumtiedum.
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:42:03 #252
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152833484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:41 schreef Djurres het volgende:

[..]

Volgens mij lijkt het echt zo, en is het niet zo.

Ik was op hemelvaartsdag bij dr om mn laatste spullen op te halen en toen besefte ik wel dat ze best wel een emotioneel wrak was. Overigens, zij appt me nog wel eens hoe het met me gaat. Ik probeer het expres niet te doen, maar 't blijkt dus dat ze toch aan me denkt, ofzo..
Ja precies. Op koningsdag kreeg ik ook savonds een appje: waar ben je? Ik bedoel, dat doet ze ook niet ineens? Dan heeft ze gedronken en denkt ze aan me.... Waarom kunnen die meiden nou nooit eens eerlijk zijn...
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:42:42 #253
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152833513
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:42 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ja precies. Op koningsdag kreeg ik ook savonds een appje: waar ben je? Ik bedoel, dat doet ze ook niet ineens? Dan heeft ze gedronken en denkt ze aan me.... Waarom kunnen die meiden nou nooit eens eerlijk zijn...
Ik kreeg random op mn werk een appje, hee, hoe is het? alles goed? Eet je nog eenbeetje fatsoenlijk?

Echt zo van wtf, maarja, blijkbaar denkt ze nog wel aan me soms, ofzo..
Tadumtiedum.
pi_152834902
Ex vloog mij ook nog in de armen toen een paar weken nadat het uit was. Nu probeer ik een meet te regelen en wordt t inmiddels een maand vooruit geschoven. -O-
pi_152849369
Misschien eens overal blokkeren en er niet meer op letten. Maakt het leven een stuk makkelijker ;)

Ik begin me steeds meer af te vragen hoe ik het toch nog zo lang heb kunnen volhouden met hem. Het is niet zo dat ik er spijt van heb, maar het had me goed gedaan als ik er eerder mee was gestopt.

Ben verder benieuwd hoe het op het werk gaat zijn komend weekend. Mensen zijn wel een beetje klaar met hem.. Kijken hoelang het duurt voor hij mij weer op mijn flikker geeft, terwijl het toch echt zijn eigen schuld is :')
  vrijdag 22 mei 2015 @ 12:58:34 #256
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152851606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:33 schreef MegaKonijn het volgende:
Misschien eens overal blokkeren en er niet meer op letten. Maakt het leven een stuk makkelijker ;)

Ik begin me steeds meer af te vragen hoe ik het toch nog zo lang heb kunnen volhouden met hem. Het is niet zo dat ik er spijt van heb, maar het had me goed gedaan als ik er eerder mee was gestopt.

Ben verder benieuwd hoe het op het werk gaat zijn komend weekend. Mensen zijn wel een beetje klaar met hem.. Kijken hoelang het duurt voor hij mij weer op mijn flikker geeft, terwijl het toch echt zijn eigen schuld is :')
Ik speel in t zelfde team met haar, dus zie haar sowiso 3x per week.
Tadumtiedum.
pi_152851711
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 12:58 schreef Djurres het volgende:

[..]

Ik speel in t zelfde team met haar, dus zie haar sowiso 3x per week.
Dan hoef je daarbuiten toch geen contact te hebben? Ik werk samen met mijn ex, heb er ook geen contact meer mee. Kan prima.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:03:41 #258
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152851732
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:02 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Ik werk samen met mijn ex, heb er ook geen contact meer mee. Kan prima.
Werken, of een teamsport is wel anders in mijn beleving. Het is niet alleen het trainen en en wedstrijd spelen, daarnaast train ik de D1, en zij coacht die.. Zijn echt wel lastige punten imo.
Tadumtiedum.
pi_152851957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:03 schreef Djurres het volgende:

[..]

Werken, of een teamsport is wel anders in mijn beleving. Het is niet alleen het trainen en en wedstrijd spelen, daarnaast train ik de D1, en zij coacht die.. Zijn echt wel lastige punten imo.
Tuurlijk is het wat anders. En dat maakt het inderdaad wat lastiger ;) dat wist ik niet, sorry.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 13:17:13 #260
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152852160
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:11 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Tuurlijk is het wat anders. En dat maakt het inderdaad wat lastiger ;) dat wist ik niet, sorry.

Geeft niet, kon je ook niet weten.. maarja..
Tadumtiedum.
pi_152852340
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:17 schreef Djurres het volgende:

[..]

Geeft niet, kon je ook niet weten.. maarja..
Sterkte ermee in ieder geval!
pi_152855055
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:33 schreef MegaKonijn het volgende:
Misschien eens overal blokkeren en er niet meer op letten. Maakt het leven een stuk makkelijker ;)

Ik begin me steeds meer af te vragen hoe ik het toch nog zo lang heb kunnen volhouden met hem. Het is niet zo dat ik er spijt van heb, maar het had me goed gedaan als ik er eerder mee was gestopt.

Zo iets kreeg ik ook te horen destijds. Sta je daar met je goede gedrag proberen de sfeer er in te houden niet weten wtf er aan de hand is. -O-

  maandag 25 mei 2015 @ 15:45:08 #263
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152947033
Kut.

Vanavond komt ze hier naartoe, Ze komt nog wat spullen halen, opzich niet erg, maar nog tips?
Opzich hebben we wel goed contact, maar niet meer dan dat.
Tadumtiedum.
  maandag 25 mei 2015 @ 15:52:14 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152947184
Even een gekke vraag wellicht maar ik het verlengde van de vraag van djurres, ik heb nog spullen bij een ex date liggen (waar ik 3 maanden mee gedate heb) en die wil ik graag terug. Hoe kan ik dat t beste aanpakken?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 25 mei 2015 @ 16:00:43 #265
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152947410
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:52 schreef yats het volgende:
Even een gekke vraag wellicht maar ik het verlengde van de vraag van djurres, ik heb nog spullen bij een ex date liggen (waar ik 3 maanden mee gedate heb) en die wil ik graag terug. Hoe kan ik dat t beste aanpakken?
'Mag ik de spullen terug?'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 25 mei 2015 @ 16:17:42 #266
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152947816
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

'Mag ik de spullen terug?'
Ik heb haar al een tijd niet meer gesproken en ze reageerde niet op mijn laatste bericht. Dat had ik er wellicht bij moeten zetten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152948032
Dan zou je als nog een berichtje kunnen sturen met de vraag of je je spullen terug mag hebben. Ik zit met hetzelfde en ze reageert ook niet echt dus ik denk dat ik er bij zet dat ik dan maar gewoon een keertje langs kom.
  maandag 25 mei 2015 @ 16:38:51 #268
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152948296
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:52 schreef yats het volgende:
Even een gekke vraag wellicht maar ik het verlengde van de vraag van djurres, ik heb nog spullen bij een ex date liggen (waar ik 3 maanden mee gedate heb) en die wil ik graag terug. Hoe kan ik dat t beste aanpakken?
Wat voor spullen? Ik had destijds bij haar een computer, randapparatuur en nog overige dure shit liggen. Dat heb ik wel opgehaald.

Als het nou om 2 t-shirts en een luchtje gaat, zou ik zeggen, jammer dan, als ze dr maar gelukkig mee is..
Tadumtiedum.
pi_152948385
Er liggen nog wat shirts maar dat boeit me niet. Wel nog een hele zooi foto's die ik wil hebben.
pi_152948503
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:17 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb haar al een tijd niet meer gesproken en ze reageerde niet op mijn laatste bericht. Dat had ik er wellicht bij moeten zetten.
Als je het echt graag terug wilt hebben, zou ik het in stevige bewoordingen brengen. Iets als: "er liggen nog spullen van me bij je, die wil ik graag terug. Ik stel voor dat ik het een dezer dagen kom ophalen. Op welke dag schikt het jou?"
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 25 mei 2015 @ 16:53:39 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152948665
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:38 schreef Djurres het volgende:

[..]

Wat voor spullen? Ik had destijds bij haar een computer, randapparatuur en nog overige dure shit liggen. Dat heb ik wel opgehaald.

Als het nou om 2 t-shirts en een luchtje gaat, zou ik zeggen, jammer dan, als ze dr maar gelukkig mee is..
Een slaap shirt, tandenborstel, deo etc, maar die spullen interesseren me niet zo. Er ligt ook nog een (studie)boek, een film en mijn oude telefoon. Het gaat me vooral om de laatste twee dingen.

@Fas: Is dat niet vreemd na minimaal 1,5 maand 0 contact gehad te hebben?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 25 mei 2015 @ 16:58:01 #272
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152948777
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:53 schreef yats het volgende:

[..]

Een slaap shirt, tandenborstel, deo etc, maar die spullen interesseren me niet zo. Er ligt ook nog een (studie)boek, een film en mijn oude telefoon. Het gaat me vooral om de laatste twee dingen.

@Fas: Is dat niet vreemd na minimaal 1,5 maand 0 contact gehad te hebben?
Opzich niet. Je kan gewoon tegen dr zeggen, dit ligt er nog bij je, ik wil t graag ophalen. Is idd ook net gek zat om alles te laten liggen
Tadumtiedum.
pi_152948853
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:53 schreef yats het volgende:

[..]

Een slaap shirt, tandenborstel, deo etc, maar die spullen interesseren me niet zo. Er ligt ook nog een (studie)boek, een film en mijn oude telefoon. Het gaat me vooral om de laatste twee dingen.

@Fas: Is dat niet vreemd na minimaal 1,5 maand 0 contact gehad te hebben?
Daar moet je helemaal niet aan denken. Jij wilt die spullen terug en daar moet ze gewoon aan meewerken. Je zou er eventueel bij kunnen zeggen dat dit geen excuus is om het contact weer op te pakken, maar ik vind eigenlijk niet dat je je hoeft te verontschuldigen voor zoiets.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_152952449
Ik vind het eerder vreemd dat exen elkaar behandelen als stront zodra het uit is. :{
  maandag 25 mei 2015 @ 19:09:51 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152952711
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:58 schreef Djurres het volgende:

[..]

Opzich niet. Je kan gewoon tegen dr zeggen, dit ligt er nog bij je, ik wil t graag ophalen. Is idd ook net gek zat om alles te laten liggen
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 17:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar moet je helemaal niet aan denken. Jij wilt die spullen terug en daar moet ze gewoon aan meewerken. Je zou er eventueel bij kunnen zeggen dat dit geen excuus is om het contact weer op te pakken, maar ik vind eigenlijk niet dat je je hoeft te verontschuldigen voor zoiets.
Hm, toch maar een keer ophalen dus. Ik ben niet zo handig in dit soort dingen, ook gezien hoe het uiteindelijk eindigde. Alhoewel ik mezelf niet echt iets kan verwijten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 25 mei 2015 @ 19:27:53 #276
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_152953288
Een beller is sneller en dan inderdaad wat Fas zegt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_152956230
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 16:53 schreef yats het volgende:

[..]

Een slaap shirt, tandenborstel, deo etc, maar die spullen interesseren me niet zo. Er ligt ook nog een (studie)boek, een film en mijn oude telefoon. Het gaat me vooral om de laatste twee dingen.

@Fas: Is dat niet vreemd na minimaal 1,5 maand 0 contact gehad te hebben?
Je kunt toch gewoon zeggen dat je dat boek nodig hebt maar dat het nog bij haar ligt? Of je het terug zou kunnen krijgen? Enne... Ze weet vast nog wel wie je bent na 1,5 maand hoor ;) Tenzij je je enorm misdragen heeft en ze een wrok koestert zou ik geen problemen verwachten.

Oh, en ik zou inderdaad ook bellen.
  maandag 25 mei 2015 @ 21:04:36 #278
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152956649
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 20:55 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon zeggen dat je dat boek nodig hebt maar dat het nog bij haar ligt? Of je het terug zou kunnen krijgen? Enne... Ze weet vast nog wel wie je bent na 1,5 maand hoor ;) Tenzij je je enorm misdragen heeft en ze een wrok koestert zou ik geen problemen verwachten.

Oh, en ik zou inderdaad ook bellen.
Ze heeft geen reden om een wrok tegen mij te hebben. Althans, ik heb me niet misdragen of iets. Dat het niets werd lag meer aan haar issues met o.a. communiceren. Maar dat ik geen reactie op mijn appjes krijg is geen probleem?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152956774
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:04 schreef yats het volgende:

[..]

Ze heeft geen reden om een wrok tegen mij te hebben. Althans, ik heb me niet misdragen of iets. Dat het niets werd lag meer aan haar issues met o.a. communiceren. Maar dat ik geen reactie op mijn appjes krijg is geen probleem?
Ik weet niet of dat een probleem is, waren het appjes waarin je ook al vroeg naar de spullen? En heeft ze ze wel zeker weten gelezen? Zelf zou ik er geen probleem van maken, laat ik het zo zeggen, maar ik leg dat soort dingen ook echt vrij makkelijk naast me neer als ik naar mijn omgeving kijk.

Als je geen reacties krijgt op appjes zou ik dus juist bellen. :Y Doel is je spullen terug, kan ze er niet onder uit in ieder geval even te antwoorden. :)
  maandag 25 mei 2015 @ 22:09:49 #280
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152959349
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 21:07 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat een probleem is, waren het appjes waarin je ook al vroeg naar de spullen? En heeft ze ze wel zeker weten gelezen? Zelf zou ik er geen probleem van maken, laat ik het zo zeggen, maar ik leg dat soort dingen ook echt vrij makkelijk naast me neer als ik naar mijn omgeving kijk.

Als je geen reacties krijgt op appjes zou ik dus juist bellen. :Y Doel is je spullen terug, kan ze er niet onder uit in ieder geval even te antwoorden. :)
Ik heb 1 keer naar die spullen gevraagd, maar ik heb sowieso sinds we t beëindigden maar twee keer contact met haar gehad. Ze heeft het appje waarin ik ernaar vraag gelezen. Ik ga later deze week maar even langs denk ik, en dan afwachten of er open gedaan word.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152962580
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 22:09 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer naar die spullen gevraagd, maar ik heb sowieso sinds we t beëindigden maar twee keer contact met haar gehad. Ze heeft het appje waarin ik ernaar vraag gelezen. Ik ga later deze week maar even langs denk ik, en dan afwachten of er open gedaan word.
Als ze niet opendoet weet je in ieder geval dat het een goed iets is dat het niks werd. ;) Misschien dramatiseer je het wat teveel. Stap open naar die deur toe, zeg d'r gedag, vraag je boek op een normale wijze terug en besef dat we allemaal mensen zijn en allemaal wel eens foutjes maken. En dat je verder niks meer van en met haar hoeft. Veel kan er dus niet mis gaan (je hoeft elkaar nooit meer te zien als je dat niet wilt), en dus heb je ook niet veel om je druk over te maken! Opgelost! *O*
  dinsdag 26 mei 2015 @ 10:24:32 #282
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152968342
Ik mis d'r heel soms nog even een klein momentje. Koester nog wel altijd meer dan slechts wrok jegens d'r nieuwe vriend, die d'r praktisch gezien heeft afgepakt van mij. Als ik die te pakken krijg sla ik m'n hele sleutelbos krom op z'n hoofd, karabijnhaak eraan incluis.

Verder ook geen contact meer, en geen last meer van. Soms nog contact met die moeder en die zus, maar dat moet kunnen. Heb immers geen problemen met hen, maar met haar. Moeder zei ook van: Maar.. we kunnen toch gewoon af en toe een praatje maken, als bevriende mensen onder elkaar? Zijn niet opeens vreemden omdat jij en m'n dochter niet meer samen zijn, zou wat zijn zeg.

Dat waardeer ik wel echt, want daar heeft ze inderdaad gelijk in.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152968887
Nu bijna 2 maanden geleden dat het definitief uit is gemaakt door mijn ex. Er is heel veel gebeurd in de tussentijd (veel dates, seks, etc etc). De eerste weken stonden in het leven van feesten, socializen met vrienden en het hele huis verbouwen en deze laatste 2 weken lijkt de rust wat te zijn teruggekeerd. Ik sta nu voor een ¨luxe¨ keuze waarbij ik moet kiezen tussen twee vrouwen. Alle twee zijn het fantastische vrouwen en weten ook dat ik pas kort vrijgezel ben.

Ja ik denk nog aan mijn ex en mis haar nog wel, maar soms vraag ik mij oprecht af of ik haar mis, of het gemis van een persoon om mij heen. Wel weet ik dat het pijn doet om er te veel over te praten, nee ik heb het nog niet verwerkt en ja ik kan het daten niet loslaten.

Ik merk ook dat ik het daten ook niet kan laten, ik vind het leuk, spannend en bovenal is het gewoon erg gezellig. Soms date ik 3x per week met verschillende vrouwen, of zelfs 2 op een dag, maar dat werkt gewoon niet. Het is niet alleen knap lastig om alle verhalen te onthouden, maar ook om de ander niet te kwetsen. Ja, ik ben daar makkelijker in geworden ¨het was gezellig, maar er komt geen 2e date¨. Daten doe je toch met een doel en als ik wil socializen dan moet ik maar op een sportclub gaan zitten. Die grens is nu nog erg vaag, wanneer date ik en wanneer niet.. ik date gewoon veel te snel, misschien komt het wel dat ik gewoon erg nieuwsgierig ben naar de persoon...
pi_152969197
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 22:09 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer naar die spullen gevraagd, maar ik heb sowieso sinds we t beëindigden maar twee keer contact met haar gehad. Ze heeft het appje waarin ik ernaar vraag gelezen. Ik ga later deze week maar even langs denk ik, en dan afwachten of er open gedaan word.
Dan zou ik toch eerst een berichtje sturen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 11:14:02 #285
416931 yats
(non) Average Joe
pi_152969382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dan zou ik toch eerst een berichtje sturen.
Just did...Nu even wachten of er reactie komt

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 23:39 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Als ze niet opendoet weet je in ieder geval dat het een goed iets is dat het niks werd. ;) Misschien dramatiseer je het wat teveel. Stap open naar die deur toe, zeg d'r gedag, vraag je boek op een normale wijze terug en besef dat we allemaal mensen zijn en allemaal wel eens foutjes maken. En dat je verder niks meer van en met haar hoeft. Veel kan er dus niet mis gaan (je hoeft elkaar nooit meer te zien als je dat niet wilt), en dus heb je ook niet veel om je druk over te maken! Opgelost! *O*
Ik heb haar net een bericht gestuurd met de vraag of ik vanavond langs kan komen om een en ander op te halen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 10:48 schreef dudewhereismycar het volgende:
Nu bijna 2 maanden geleden dat het definitief uit is gemaakt door mijn ex. Er is heel veel gebeurd in de tussentijd (veel dates, seks, etc etc). De eerste weken stonden in het leven van feesten, socializen met vrienden en het hele huis verbouwen en deze laatste 2 weken lijkt de rust wat te zijn teruggekeerd. Ik sta nu voor een ¨luxe¨ keuze waarbij ik moet kiezen tussen twee vrouwen. Alle twee zijn het fantastische vrouwen en weten ook dat ik pas kort vrijgezel ben.

Ja ik denk nog aan mijn ex en mis haar nog wel, maar soms vraag ik mij oprecht af of ik haar mis, of het gemis van een persoon om mij heen. Wel weet ik dat het pijn doet om er te veel over te praten, nee ik heb het nog niet verwerkt en ja ik kan het daten niet loslaten.

Ik merk ook dat ik het daten ook niet kan laten, ik vind het leuk, spannend en bovenal is het gewoon erg gezellig. Soms date ik 3x per week met verschillende vrouwen, of zelfs 2 op een dag, maar dat werkt gewoon niet. Het is niet alleen knap lastig om alle verhalen te onthouden, maar ook om de ander niet te kwetsen. Ja, ik ben daar makkelijker in geworden ¨het was gezellig, maar er komt geen 2e date¨. Daten doe je toch met een doel en als ik wil socializen dan moet ik maar op een sportclub gaan zitten. Die grens is nu nog erg vaag, wanneer date ik en wanneer niet.. ik date gewoon veel te snel, misschien komt het wel dat ik gewoon erg nieuwsgierig ben naar de persoon...

Zoals ik je al een keer gevraagd heb, weet je zeker dat je niet teveel rebound? Waar vind je al die dates? Want je date echt enorm veel heb ik het idee.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_152969897
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:14 schreef yats het volgende:

Zoals ik je al een keer gevraagd heb, weet je zeker dat je niet teveel rebound? Waar vind je al die dates? Want je date echt enorm veel heb ik het idee.
Zijn / waren ook rebounds, daar hoef ik niet over te gaan liegen (ben erg sociaal, nieuwsgierig en kan niet goed alleen zijn). Ik heb dat nu ook afgeleerd, omdat dat gewoon niet eerlijk is, niet naar mijzelf, maar al helemaal niet naar de ander.

Ik zit op tinder en paiq, maar ook via facebook nu een aantal dates gehad. In het verleden (voor mijn vorige relatie) ook veel dates gehad via Fok! Maar met al mijn date verhalen hier hoef ik dat niet meer te proberen :') :') :')
pi_152971406
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:53 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Leuke meid ontmoet met carnaval, bijna 2 jaar bij elkaar, ze maakte het uit begin Januari. Nog steeds hele erge moeite mee
Ah dat is nog niet superlang geleden hoor!! Waar heb je het meeste verdriet van?
pi_152971534
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Zijn / waren ook rebounds, daar hoef ik niet over te gaan liegen (ben erg sociaal, nieuwsgierig en kan niet goed alleen zijn). Ik heb dat nu ook afgeleerd, omdat dat gewoon niet eerlijk is, niet naar mijzelf, maar al helemaal niet naar de ander.

Ik zit op tinder en paiq, maar ook via facebook nu een aantal dates gehad. In het verleden (voor mijn vorige relatie) ook veel dates gehad via Fok! Maar met al mijn date verhalen hier hoef ik dat niet meer te proberen :') :') :')
Ah joh, is toch niet zo erg? Lekker los gaan is prima, zolang je daar maar duidelijk en eerlijk over bent toch?
  dinsdag 26 mei 2015 @ 13:48:46 #289
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152973397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 12:37 schreef runaway het volgende:

[..]

Ah dat is nog niet superlang geleden hoor!! Waar heb je het meeste verdriet van?
Dat ik dacht dat ik mijn hele leven bij haar zou blijven en zij bij mij.
pi_152974404
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:48 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Dat ik dacht dat ik mijn hele leven bij haar zou blijven en zij bij mij.
Dat kind was pas 15 toch?
  dinsdag 26 mei 2015 @ 14:25:05 #291
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152974418
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat kind was pas 15 toch?
16
pi_152975388
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 14:25 schreef Amplifier het volgende:

[..]

16
Same-same.
pi_152982723
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 13:48 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Dat ik dacht dat ik mijn hele leven bij haar zou blijven en zij bij mij.
Oh 1e gebroken hart ?!? :{
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:46:05 #294
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152983424
Ik heb gister dingen gedaan die ik (achteraf gezien) beter niet had kunnen doen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt het niet makkelijker zo..
Tadumtiedum.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:57:53 #295
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152983818
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:24 schreef runaway het volgende:

[..]

Oh 1e gebroken hart ?!? :{
Jepp...
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:46 schreef Djurres het volgende:
Ik heb gister dingen gedaan die ik (achteraf gezien) beter niet had kunnen doen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt het niet makkelijker zo..
Been there, done that.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 18:59:45 #296
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_152983885
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:57 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Jepp...

[..]

Been there, done that.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tadumtiedum.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 19:02:49 #297
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152983992
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 18:59 schreef Djurres het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152993375
Oei, ik ben ook even dom geweest. Op facebook zitten kijken naar de foto's van hem en mijn vrienden op feestjes waar ik ook altijd bij was. Nu staat er gewoon een nieuwe chick naast hem en verder is alles hetzelfde...... Behalve dat ik dus geen contact meer heb met deze vrienden en hij vrolijk doorleeft :( :( :(
Huilbui na 14 maanden, tsja :{
  dinsdag 26 mei 2015 @ 23:23:54 #299
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_152995098
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 22:42 schreef runaway het volgende:
Oei, ik ben ook even dom geweest. Op facebook zitten kijken naar de foto's van hem en mijn vrienden op feestjes waar ik ook altijd bij was. Nu staat er gewoon een nieuwe chick naast hem en verder is alles hetzelfde...... Behalve dat ik dus geen contact meer heb met deze vrienden en hij vrolijk doorleeft :( :( :(
Huilbui na 14 maanden, tsja :{
Geloof nooit foto's... Kan zomaar iemand zijn die hij naar zich toegetrokken heeft toen er een foto gemaakt werd ;)
EDIT: Het lijkt inderdaad alsof de andere helft altijd maar lalalalalaal doet en doorleeft maar volgens mij denken ze nog wel aan je...
pi_152997038
Maar dat kan je op voorhand toch wel weten? Het helpt voor mij om me op geen enkel vlak meer bezig te houden met mijn ex.
pi_153001756
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 00:48 schreef Faazz het volgende:
Maar dat kan je op voorhand toch wel weten? Het helpt voor mij om me op geen enkel vlak meer bezig te houden met mijn ex.
Ja daarom. Mijn ex brak zelfs in op mijn E-mail... stom mens. En nu is ze boos omdat ik al aan het daten ben.. ze wilde het met eigen ogen zien.

Ik heb haar geblokt (overal) en nee, ik wil haar voorlopig niet meer zien/tegenkomen. Ze zal ongetwijfeld straks ook weer een nieuwe jongen ontmoeten en ja dat zal pijn doen. Over een paar maanden doet alles een stuk minder pijn ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')