Ik heb inmiddels vandaag een week geleden voor het laatst contact gehad. Dat ik het weekend 'overleefd' heb is denk ik een grote overwinning. Vandaag heb ik een enorme shit-dag waarop alles tegen zit, en nu zou ik hem wel graag even horen of naar hem toe gaan. Maar ik houd me in...Als ik hem nu ga bellen dan is het een stap terug....Maar pfff, niet makkelijk op het moment.quote:Op maandag 13 april 2015 09:30 schreef Malificent_6 het volgende:
@ preciousmoment ja het is ook moeilijk te begrijpen. Vooral omdat ik echt al zo vaak heb gevraagd dat ik liever de waarheid wil horen, of hij me niet leuk genoeg vind of dat hij alleen 1 ding wilt zonder een relatie. Ik zei zo vaak "je kan het echt gewoon eerlijk zeggen, ik word niet boos"..(want dan kan ik zijn gedrag ook beter begrijpen).
Mocht hij ooit weer contact zoeken, dan denk ik dat ik niet eens meer reageer, want ik begin mijn trots en zelfrespect terug te krijgen merk ik. Het kan zijn dat ik het dan wel lees maar dan alsnog niet reageer haha, na zulke streken kan je niet meer makkelijk mijn leven binnen wandelen.
Voel jij je verder al wat beter? Nog geen contact gehad?
Dat lege gedeelte klopt. Ongemerkt ben je toch wel veel met een relatie bezig, ook via de app en alles, en op vrijdagavond zit je dan even alleen op de bank eenzaam te zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 18:06 schreef Faazz het volgende:
Nu alle chaotiek is neergestreken weet ik ook ineens wat ik mis en wat er leeg is in mijn levenFucking irritant. Denk ook dat het posten in dit topic met de week in frequentie zal afnemen, zo leert tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stappenplan wordt op zowat elk fora aangemoedigd en er zit wel goede waarheid in.
Nu ik terug kijk naar mijn eerdere exen die ik in alle volledigheid heb losgelaten kan ik ook niet zeggen dat, hoe erg ik er destijds mee zat en hoe graag ik ze terug wilde, ik nu nog die stap zou overwegen om contact te leggen om te kijken of het weer werkt.
De wereld draait door![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:31 schreef Faazz het volgende:
For the sake of zelfkastijding en het doden van tijd zit ik nu en dan een beetje op van die PUA Get-your-ex-back fora en websites. Het is natuurlijk de grootste bullshit, en ook al putte ik er een dag hoop uit, het lijkt toch zeker wel waardevol.
Men spreekt over formules en constructies over hoe je hem/haar aan het eind van de rit terug kan krijgen, middels een stappenplan die je ook strikt zou moeten opvullen.
Van wat ik heb gelezen komt het er in grote lijnen op neer dat je hem/haar in alle volledigheid moet los laten. En dat beschrijven ze dan ook stap voor stap, hoe er mee om te gaan en waar op te letten, en vooral ook de valkuilen.Als je iemand volledig hebt losgelaten heb je sowieso toch geen behoefte meer aan contact of heb ik het mis? Dat stappenplan... Ja, het zou kunnen werken maar ik denk dat je beter niet kan doen. Als iemand het alweer goed wil maken zou dat je ex moeten zijn, die heeft het uitgemaakt tenslotte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stappenplan wordt op zowat elk fora aangemoedigd en er zit wel goede waarheid in.
Nu ik terug kijk naar mijn eerdere exen die ik in alle volledigheid heb losgelaten kan ik ook niet zeggen dat, hoe erg ik er destijds mee zat en hoe graag ik ze terug wilde, ik nu nog die stap zou overwegen om contact te leggen om te kijken of het weer werkt.
De wereld draait door
Rot manquote:Op dinsdag 14 april 2015 19:02 schreef Faazz het volgende:
Het was pertinent "Nee". Ze zal inderdaad zelf moeten komen, mocht ze iets goed willen maken.
Ik zit ook stiekem steeds te wachten op een e-mail. Gisteren ging het voor mij juist wel goed, vandaag mis ik hem weer erg. Ook raak ik af in toe in de stress als ik denk dat hij gewoon weer verder gaat met zijn leven zonder mij, het liefst wil ik dan actie ondernemen. Maar dat heeft toch geen zin. Het is zo raar dat je je zo anders kan voelen binnen 24 uur.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:16 schreef preciousmoment het volgende:
Net toen ik mijn telefoon checkte had ik opeens de angst: 'wat als ik opeens een berichtje van hem krijg!?' Is niet aan de orde. En tot aan gisteren zat ik er juist een beetje om te springen. Maar nu ben ik opeens bang dat het mijn hele emotie weer overhoop gaat gooien als ik opeens wat hoor (en wat dat dan is, en waar het dan over gaat etc. etc.). Het hele circus, zeg maar.
Het klassieke: bang zijn voor iets wat nog niet eens voorgevallen is....*zucht* Wat een drama...
Oeh, herkenbaar. Want ik ben inderdaad ook dan wél weer bang dat hij 'gewoon doorgaat' met zijn leven. In feite ben ik alleen maar tevreden als hij jankend op de bank zit, dag in dag uit....in tranen over dat het niet gelukt is allemaal. Realiteit is dat hij waarschijnlijk wel op de bank zit, maar dan gewoon rustig aan het FIFA'en is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 19:34 schreef ForrestGump het volgende:
Ik zit ook stiekem steeds te wachten op een e-mail. Gisteren ging het voor mij juist wel goed, vandaag mis ik hem weer erg. Ook raak ik af in toe in de stress als ik denk dat hij gewoon weer verder gaat met zijn leven zonder mij, het liefst wil ik dan actie ondernemen. Maar dat heeft toch geen zin. Het is zo raar dat je je zo anders kan voelen binnen 24 uur.
1.5 week geleden definitief. Maar vanaf 6 maart ging het al bergafwaarts..quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:05 schreef preciousmoment het volgende:
Klinkt alsof je goed bezig bent dudewhereismycarIs de breuk al lang geleden?
Ik zou als ik jou was gewoon even het contact afhouden en twee weken niks doen. En niet bang zijn dat je iets sloopt, maar gewoon blijven ademhalen en niks opzoeken of het toelaten.quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:43 schreef MegaKonijn het volgende:
Vanavond toch beetje moeilijk.. Vannacht kreeg ik opeens een berichtje van hem en hebben we een halfuurtje wat gepraat. Ben er een beetje van in de war, maar goed. Doe maar even rustig aan vanavond.
Hou toch een beetje het idee dat ik hier nooit overheen kom en nooit meer iemand vind met wie ik zo kan lachen en ouwehoeren en met wie ik het zo fijn kan hebben. Kan me er niks bij voorstellen. Haal nu ook steeds de fijne dingen weer naar bove.. Maar goed, zoals ik al zei; vanvond even rustig aan.
Wow, dan ben je al snel toe aan een date. Of is dit meer een manier om te 'vergeten' en wat afleiding te hebben?quote:Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
1.5 week geleden definitief. Maar vanaf 6 maart ging het al bergafwaarts..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |