abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151647535
- weg vanwege herkenningsgevaar-

[ Bericht 98% gewijzigd door wikkiee op 14-04-2015 21:37:05 (bang herkend te worden) ]
  maandag 13 april 2015 @ 15:56:26 #77
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151647880
Wat de fuck :o

En hoe voel je je nu?
pi_151648260
Vreemd , vooral omdat ik nog gewoon dagelijks les met hem heb en ik het kut vind dat niemand die kant van hem kent. Deels ook wel trots omdat hij nog fwb wilde zijn totdat hij een nieuwe vriendin zou krijgen en ik hem toen af had gewezen en compleet het contact had verbroken :)
pi_151649760
Sinds vrijdag uit. Bijna een jaar gehad. Als ik nu terugkijk op de hele run dan heb ik het gevoel dat het meisje waar ik voor ben gevallen al een tijd verdwenen is. Na de herfst veranderde ze in een minder affectief iemand die meer het gevoel gaf haar leven en daarmee ook onze relatie "te moeten dragen" dan het te willen.

Poosje geleden gaf ik haar al aan dat ik me half single voel, doordat we elkaar nog maar een korte avond in de week zagen. Dat gevoel is nooit echt weggegaan. Op een manier heb ik dus al een tijd voorbereiding gehad op deze break-up, maar het blijft kut.

De betere herinneringen liggen al enige tijd achter ons, maar hoe hard ik ook probeer: ik kan haar geen verwijt maken. Het was gewoon...op. Ik kom er met mijn hoofd gewoon niet goed bij waarom. Nog nooit waren die eerste maanden zo fijn als bij haar. Damn. Ik had een jaar geleden nooit durven denken dat ik deze post zou typen. Fuckedup.

[ Bericht 3% gewijzigd door fyah op 13-04-2015 17:20:21 ]
graag verwijderen
pi_151651644
Heb haar nu een tijd niet gezien of gesproken en hoewel geen contact hebben me prima af gaat en ik weet wat ik moet doen, en zelfs vind dat ik het heel erg goed doe.. Blijft er nog een vage hoop zitten dat ze me op een dag opbelt of contact met de vraag of we niet nog even kunnen praten....... :')_!

Misschien begint nu pas het besef te komen dat ze echt echt weg is... :{ (1 mnd precies.)
pi_151651965
Nu alle chaotiek is neergestreken weet ik ook ineens wat ik mis en wat er leeg is in mijn leven :') Fucking irritant. Denk ook dat het posten in dit topic met de week in frequentie zal afnemen, zo leert tijd :')
pi_151652742
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 09:30 schreef Malificent_6 het volgende:
@ preciousmoment ja het is ook moeilijk te begrijpen. Vooral omdat ik echt al zo vaak heb gevraagd dat ik liever de waarheid wil horen, of hij me niet leuk genoeg vind of dat hij alleen 1 ding wilt zonder een relatie. Ik zei zo vaak "je kan het echt gewoon eerlijk zeggen, ik word niet boos"..(want dan kan ik zijn gedrag ook beter begrijpen).

Mocht hij ooit weer contact zoeken, dan denk ik dat ik niet eens meer reageer, want ik begin mijn trots en zelfrespect terug te krijgen merk ik. Het kan zijn dat ik het dan wel lees maar dan alsnog niet reageer haha, na zulke streken kan je niet meer makkelijk mijn leven binnen wandelen.
Voel jij je verder al wat beter? Nog geen contact gehad?
Ik heb inmiddels vandaag een week geleden voor het laatst contact gehad. Dat ik het weekend 'overleefd' heb is denk ik een grote overwinning. Vandaag heb ik een enorme shit-dag waarop alles tegen zit, en nu zou ik hem wel graag even horen of naar hem toe gaan. Maar ik houd me in...Als ik hem nu ga bellen dan is het een stap terug....Maar pfff, niet makkelijk op het moment.
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:46:10 #83
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151680508
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:06 schreef Faazz het volgende:
Nu alle chaotiek is neergestreken weet ik ook ineens wat ik mis en wat er leeg is in mijn leven :') Fucking irritant. Denk ook dat het posten in dit topic met de week in frequentie zal afnemen, zo leert tijd :')
Dat lege gedeelte klopt. Ongemerkt ben je toch wel veel met een relatie bezig, ook via de app en alles, en op vrijdagavond zit je dan even alleen op de bank eenzaam te zijn.

Op gegeven moment zit je te appen met andere mensen, en ben je vrijdagavond iets anders aan het doen.

Mijn grote fout is dat ik telkens die leegte tijdelijk op wil vullen met flings hier en daar, maar dat werkt niet. Als je dan iemand kwijt raakt is het gat ook weer leeg. Nu zitten de gaten vol met vrienden (en vrienden van vrienden die nu ook weer mijn vrienden worden) en me-time. En heel veel studeren (= aan toekomst werken, love it, gaat zo goed) en feesten.

Zodra je dan echt geen ruimte meer hebt voor gaten, of die gaten op kunt vullen met jezelf, dan ben je er behoorlijk overheen. Ik heb in het begin echt superveel gepost in dit topic, en ik post eigenlijk alleen nog maar omdat ik gehecht ben aan het topic en de mensen hier. O+
pi_151681698
For the sake of zelfkastijding en het doden van tijd zit ik nu en dan een beetje op van die PUA Get-your-ex-back fora en websites. Het is natuurlijk de grootste bullshit, en ook al putte ik er een dag hoop uit, het lijkt toch zeker wel waardevol.

Men spreekt over formules en constructies over hoe je hem/haar aan het eind van de rit terug kan krijgen, middels een stappenplan die je ook strikt zou moeten opvullen.

Van wat ik heb gelezen komt het er in grote lijnen op neer dat je hem/haar in alle volledigheid moet los laten. En dat beschrijven ze dan ook stap voor stap, hoe er mee om te gaan en waar op te letten, en vooral ook de valkuilen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit stappenplan wordt op zowat elk fora aangemoedigd en er zit wel goede waarheid in.

Nu ik terug kijk naar mijn eerdere exen die ik in alle volledigheid heb losgelaten kan ik ook niet zeggen dat, hoe erg ik er destijds mee zat en hoe graag ik ze terug wilde, ik nu nog die stap zou overwegen om contact te leggen om te kijken of het weer werkt.

De wereld draait door :s)
pi_151683887
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 16:31 schreef Faazz het volgende:
For the sake of zelfkastijding en het doden van tijd zit ik nu en dan een beetje op van die PUA Get-your-ex-back fora en websites. Het is natuurlijk de grootste bullshit, en ook al putte ik er een dag hoop uit, het lijkt toch zeker wel waardevol.

Men spreekt over formules en constructies over hoe je hem/haar aan het eind van de rit terug kan krijgen, middels een stappenplan die je ook strikt zou moeten opvullen.

Van wat ik heb gelezen komt het er in grote lijnen op neer dat je hem/haar in alle volledigheid moet los laten. En dat beschrijven ze dan ook stap voor stap, hoe er mee om te gaan en waar op te letten, en vooral ook de valkuilen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit stappenplan wordt op zowat elk fora aangemoedigd en er zit wel goede waarheid in.

Nu ik terug kijk naar mijn eerdere exen die ik in alle volledigheid heb losgelaten kan ik ook niet zeggen dat, hoe erg ik er destijds mee zat en hoe graag ik ze terug wilde, ik nu nog die stap zou overwegen om contact te leggen om te kijken of het weer werkt.

De wereld draait door :s)
Als je iemand volledig hebt losgelaten heb je sowieso toch geen behoefte meer aan contact of heb ik het mis? Dat stappenplan... Ja, het zou kunnen werken maar ik denk dat je beter niet kan doen. Als iemand het alweer goed wil maken zou dat je ex moeten zijn, die heeft het uitgemaakt tenslotte.
pi_151684164
Maar die gaat het niet goedmaken, toch? En inderdaad. Als je het hebt losgelaten, heb je geen behoefte meer aan contact. Dat is ook de strekking. Uiteindelijk sta je in een positie om jezelf af te vragen of je het nog wilt ja, of nee.

De meeste zullen zeggen dat ze graag terug willen bij hun ex. Maar dat is enkel in het begin. Zoek een maand of meer geen contact en je weet voor jezelf wel of het nog wel zo belangrijk is.
pi_151684344
Nee, waarschijnlijk niet :)

Ga je een poging wagen?
pi_151685930
Het was pertinent "Nee". Ze zal inderdaad zelf moeten komen, mocht ze iets goed willen maken.
pi_151686502
Net toen ik mijn telefoon checkte had ik opeens de angst: 'wat als ik opeens een berichtje van hem krijg!?' Is niet aan de orde. En tot aan gisteren zat ik er juist een beetje om te springen. Maar nu ben ik opeens bang dat het mijn hele emotie weer overhoop gaat gooien als ik opeens wat hoor (en wat dat dan is, en waar het dan over gaat etc. etc.). Het hele circus, zeg maar.

Het klassieke: bang zijn voor iets wat nog niet eens voorgevallen is....*zucht* Wat een drama...
pi_151687258
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:02 schreef Faazz het volgende:
Het was pertinent "Nee". Ze zal inderdaad zelf moeten komen, mocht ze iets goed willen maken.
Rot man :{ Maar je hebt nu in ieder geval iets meer duidelijkheid, sterkte ermee...

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:16 schreef preciousmoment het volgende:
Net toen ik mijn telefoon checkte had ik opeens de angst: 'wat als ik opeens een berichtje van hem krijg!?' Is niet aan de orde. En tot aan gisteren zat ik er juist een beetje om te springen. Maar nu ben ik opeens bang dat het mijn hele emotie weer overhoop gaat gooien als ik opeens wat hoor (en wat dat dan is, en waar het dan over gaat etc. etc.). Het hele circus, zeg maar.

Het klassieke: bang zijn voor iets wat nog niet eens voorgevallen is....*zucht* Wat een drama...
Ik zit ook stiekem steeds te wachten op een e-mail. Gisteren ging het voor mij juist wel goed, vandaag mis ik hem weer erg. Ook raak ik af in toe in de stress als ik denk dat hij gewoon weer verder gaat met zijn leven zonder mij, het liefst wil ik dan actie ondernemen. Maar dat heeft toch geen zin. Het is zo raar dat je je zo anders kan voelen binnen 24 uur.
pi_151687932
Het doet me stiekem goed dat ze contact met me opneemt. Enkel om er achter te komen dat het voor mezelf niet echt meer hoeft. Ik weet niet of ik er op in moet gaan.. :{
pi_151689776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 19:34 schreef ForrestGump het volgende:

Ik zit ook stiekem steeds te wachten op een e-mail. Gisteren ging het voor mij juist wel goed, vandaag mis ik hem weer erg. Ook raak ik af in toe in de stress als ik denk dat hij gewoon weer verder gaat met zijn leven zonder mij, het liefst wil ik dan actie ondernemen. Maar dat heeft toch geen zin. Het is zo raar dat je je zo anders kan voelen binnen 24 uur.
Oeh, herkenbaar. Want ik ben inderdaad ook dan wél weer bang dat hij 'gewoon doorgaat' met zijn leven. In feite ben ik alleen maar tevreden als hij jankend op de bank zit, dag in dag uit....in tranen over dat het niet gelukt is allemaal. Realiteit is dat hij waarschijnlijk wel op de bank zit, maar dan gewoon rustig aan het FIFA'en is.
pi_151689902
Herkenbaar preciousmoment, zou hetzelfde hebben als ik opeens bericht krijg dan ben ik qua emoties weer terug bij af. Ookal wil ik dat niet, maar het hart wilt nu eenmaal what it wants ;)..het is gek eigenlijk, hoe ik alleen van hem hartkloppingen kan krijgen terwijl het verstand in alle talen nee schreeuwt.
Momenteel voel ik eigenlijk helemaal niets meer van emoties. Dat bevalt me wel, want dat maakt me alleen maar sterker. Dat Facebook niet meer checken en geen foto's meer kijken dat helpt echt heel goed, ik durf niet eens meer te kijken nu ik me eindelijk weer sterker voel en niet zo'n emotioneel wrak.
pi_151690868
Ik krijg überhaupt geen enkele reactie van mijn ex over het hoe en waarom. Al mijn vragen blijven onbeantwoord. Wel reageert ze op praktische zaken, maar alles wat met "ons" te maken heeft, wat betreft gevoelens is blijkbaar nu een no-go. Ze zit in een enorme depressie, dus mogelijk heeft het daar iets mee te maken.

Vannacht wel een whatsapp gekregen dat ik geen tinderdates mee naar huis mocht nemen zolang haar spullen hier nog staan. Pardon? Zij heeft het uitgemaakt en nu moet ze zich bemoeien met het feit dat ik voor mijzelf kies.

Volgende week gesprek omtrent het huis, hoe het wordt afgehandeld. Het doet allemaal nog pijn, maar ik heb besloten om rationeel om te gaan met deze breuk. Ik kan er niets meer aan doen, heb alles gedaan wat in mijn macht stond en heb mijn best gedaan. Jammer dat de depressie nu de doorslag geeft.

Ik rouw er niet meer om, jammer vind ik het zeker nog wel, maar probeer het nu los te laten. Heb ook een leuke klik met een vrouw. Deze week onze eerste date :-)
pi_151691207
Klinkt alsof je goed bezig bent dudewhereismycar :) Is de breuk al lang geleden?
pi_151692667
Cold turkey is eigenlijk het beste.
pi_151692878
Vanavond toch beetje moeilijk.. Vannacht kreeg ik opeens een berichtje van hem en hebben we een halfuurtje wat gepraat. Ben er een beetje van in de war, maar goed. Doe maar even rustig aan vanavond.

Hou toch een beetje het idee dat ik hier nooit overheen kom en nooit meer iemand vind met wie ik zo kan lachen en ouwehoeren en met wie ik het zo fijn kan hebben. Kan me er niks bij voorstellen. Haal nu ook steeds de fijne dingen weer naar bove.. Maar goed, zoals ik al zei; vanvond even rustig aan.
pi_151693191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:05 schreef preciousmoment het volgende:
Klinkt alsof je goed bezig bent dudewhereismycar :) Is de breuk al lang geleden?
1.5 week geleden definitief. Maar vanaf 6 maart ging het al bergafwaarts..
pi_151693349
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:43 schreef MegaKonijn het volgende:
Vanavond toch beetje moeilijk.. Vannacht kreeg ik opeens een berichtje van hem en hebben we een halfuurtje wat gepraat. Ben er een beetje van in de war, maar goed. Doe maar even rustig aan vanavond.

Hou toch een beetje het idee dat ik hier nooit overheen kom en nooit meer iemand vind met wie ik zo kan lachen en ouwehoeren en met wie ik het zo fijn kan hebben. Kan me er niks bij voorstellen. Haal nu ook steeds de fijne dingen weer naar bove.. Maar goed, zoals ik al zei; vanvond even rustig aan.
Ik zou als ik jou was gewoon even het contact afhouden en twee weken niks doen. En niet bang zijn dat je iets sloopt, maar gewoon blijven ademhalen en niks opzoeken of het toelaten.
pi_151701075
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 21:49 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

1.5 week geleden definitief. Maar vanaf 6 maart ging het al bergafwaarts..
Wow, dan ben je al snel toe aan een date. Of is dit meer een manier om te 'vergeten' en wat afleiding te hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')