Herkenbaar! Zo'n brandend gevoel of zo.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:27 schreef ForrestGump het volgende:
Ik ook... Toen ik gisteravond weer naar huis fietste kwamen alle herinneringen weer sterk naar boven, maar had die dag sowieso al veel aan hem gedacht. Alcohol is sowieso niet zo handig wat dat betreft...
Vandaag druk bezig maar ik kan het niet helpen om aan hem te denken, en het gevoel te hebben dat ik "iets moet doen" om het weer goed te maken. Mijn hart doet gewoon echt zeer (en dan bedoel ik ook écht zeer, zo vreemd eigenlijk).
quote:..and it was unilateral. One of you likely feels jilted. And that type of resentment festers and is difficult to let go. That resentment just sits and infects most times. That's why you don't get back together.
Rationeel blijven denken. Je moet het niet alleen de tijd geven, maar ook een kans. Ga daten met andere mannen en uiteindelijk kom je wel een leuke tegen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:36 schreef Malificent_6 het volgende:
Ik ben ook bang dat ik voor niemand meer zulke sterke gevoelens zal krijgen. Het is me in al die jaren niet gelukt om hem te 'vervangen'. Ga er niet meer van uit dat het ooit lukt..😦
Knap van je! Wel egoistisch dat je ex het toen op jouw bdayfeest uitmaakte. Vooral omdat dat dan altijd bij je blijft... Doe het dan een dag later....quote:Op maandag 20 april 2015 21:37 schreef runaway het volgende:
Ik ben door de 1-jaar grens heen. Was weer even lastig, aangezien meneer het vorig jaar rond mijn verjaardag (en op mijn bday feestje) uitmaakte. Dit jaar dus blij toen het feestje goed was afgelopen
Merk dat ik er niet meer megaverdrietig van ben maar dat het op een dieper niveau nog steeds zeer doet dat iemand zo met je omgaat en dat ik het lastig vind om mensen te vertrouwen.
Zo, dat moest ik even kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ironisch wel, aangezien de enige manier om diegene waarvan je zoveel houdt te vergeten de silent treatment is.quote:Op maandag 20 april 2015 22:07 schreef Malificent_6 het volgende:
Ja idd runaway dat is herkenbaar.
Het doet zeker zeer als iemand zo met je omgaat, ik kan het nog steeds niet geloven. Ik dacht dat ik mijn ex wel kende, maar ik heb eigenlijk nu geen idee meer wie hij is. Ik heb veel vragen en voel me dom dat ik alweer in zijn leugens ben getrapt. Zou niet weten waaraan ik dat verdiend heb. Al die gevoelens fake en dan verdwijnen uit iemands leven. Ik denk altijd zo, als je écht van iemand houdt dan kan je diegene niet negeren en de silent treatment geven (in mijn geval dan).Tenzij er een goede reden voor is.
Jaquote:Op maandag 20 april 2015 22:07 schreef Malificent_6 het volgende:
Ja idd runaway dat is herkenbaar.
Het doet zeker zeer als iemand zo met je omgaat, ik kan het nog steeds niet geloven. Ik dacht dat ik mijn ex wel kende, maar ik heb eigenlijk nu geen idee meer wie hij is. Ik heb veel vragen en voel me dom dat ik alweer in zijn leugens ben getrapt. Zou niet weten waaraan ik dat verdiend heb. Al die gevoelens fake en dan verdwijnen uit iemands leven. Ik denk altijd zo, als je écht van iemand houdt dan kan je diegene niet negeren en de silent treatment geven (in mijn geval dan).Tenzij er een goede reden voor is.
Ik ben heel snel in vertrouwen, omdat ik weet hoe ik zelf benquote:Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef runaway het volgende:
[..]
Ja. Het zou verboven moeten worden
![]()
Hoe gaan jullie om dit vertrouwensissue in nieuwe relaties?
Speelmaatje? Ahaaa!quote:Op woensdag 22 april 2015 19:20 schreef Saffrii het volgende:
Helaas mag ik mezelf hier ook melden.
Heb jaren lang een open relatie gehad met de meest geweldige persoon die ik ooit heb leren kennen. Ontmoet op een feestje, drie weken lang bij elkaar geslapen, en toen het bed echt verschoond moest worden weer verder gegaan met leven, ook al waren er dan af en toe anderen bij.
Samen een paar verre reizen gemaakt, gehuild om films, op de tribune staan juichen omdat ons favoriete team won en samen uit een vliegtuig gesprongen. Bijna alle hoogtepunten in mijn leven heb ik met hem samen mogen beleven. We woonden inmiddels een jaar samen, en waren gestopt met anticonceptie, want het werd tijd voor een kindje.
Afgelopen weekend voelde ik al dat er iets niet lekker zat. Hij deed erg afstandelijk, en daarvoor was hij al vaker weg dan normaal. Hij heeft een ander, en zij is zwanger van hem. Hij houdt nog van me, maar door zijn gevoel van 'vader willen zijn' kiest hij voor haar.
Ik voel me echt verscheurd. Snap hem, maar het doet me zeer om te weten dat hij voor dat kindje gaat, dat hij ook van mij had kunnen krijgen. Ben weer in mijn eigen appartement getrokken, maar alles doet me denken aan hem. Mijn hele lijf doet zo'n zeer, en ik kan geen hap eten. Werk gaat gewoon door, maar het voelt alsof de tijd stil staat.
Overigens is de ander een goede vriendin van ons. Ik ken haar al langer dan hem, en ze was voor ons eigenlijk een speelmaatje. Dat hij er verder ook mee om ging was voor mij geen enkel probleem, maar ik voel me verraden omdat hij dus blijkbaar toch geen condoom heeft gebruikt en zij de pil verwaarloosd.
Enige waar ik nu nog mee wil spelen met haar is een coathangerquote:Op woensdag 22 april 2015 19:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Speelmaatje? Ahaaa!
Maar jeetje, das rot zeg. Heel veel sterkte gewenst.
quote:Op woensdag 22 april 2015 19:32 schreef Saffrii het volgende:
[..]
Enige waar ik nu nog mee wil spelen met haar is een coathanger
Zo voelt het nu wel. Ik had echt alles wat mijn hartje begeerde, en nu ineens niet meer. Of het moet een hele aparte driehoeksverhouding gaan worden, maar dat ga ik mentaal nooit aan kunnen. Hem delen is leuk, zolang hij bij mij een kus op mijn voorhoofd geeft en me welterusten wenst, maar zodra hij dat bij een ander doetquote:
Nooit echt in gezeten zo'n verhouding, maar kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:39 schreef Saffrii het volgende:
[..]
Zo voelt het nu wel. Ik had echt alles wat mijn hartje begeerde, en nu ineens niet meer. Of het moet een hele aparte driehoeksverhouding gaan worden, maar dat ga ik mentaal nooit aan kunnen. Hem delen is leuk, zolang hij bij mij een kus op mijn voorhoofd geeft en me welterusten wenst, maar zodra hij dat bij een ander doet
De paar keer dat ik er was heb ik me kostelijk vermaakt. Maar is het niet wat rigoureus? Of woon je nu nog samen met elkaar, want dan zou ik ook zo snel mogelijk wegwezen.quote:Kan beter gaan verhuizen naar de andere kant van het land geloof ik. Is Groningen leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |