Als Lange_lans hem opent dan wordt het Negersexquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien moeten we alvast een mooie OP en TT verzinnen.
Je mag best wel veel andere huisdieren zoals de Siberische steenbok, de Bergkangoeroe of de Waterbuffel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alle beren zijn tof
Jammer dat je geen beer als huisdier mag
Ik zou een Vitesse TT makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Lange_lans hem opent dan wordt het Negersex
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je mag best wel veel andere huisdieren zoals de Siberische steenbok, de Bergkangoeroe of de Waterbuffel.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net voor Schiedam Hopenlijk red ik het
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog een uur en 9 minuten voordat Juve begint.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie Juve het niet redden vandaag..
Tegen wie moet Dortmund dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie Juve het niet redden vandaag..
Als ze wat negersex met Lange_lans had gehad, dan was dit geen moeite voor haar geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.looopings.nl/w(...)r-fonteinenshow.html
Lekker tentamen maken danquote:
Wat een slechte gentleman is het tochquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Obrigada als je het tegen een vrouw hebt.
?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zal namens ons allemaal een digitale krans leggen.
Als het ook daadwerkelijk die vrouw op de foto in het artikel is, zou ik daar wel een trucje op kunnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze wat negersex met Lange_lans had gehad, dan was dit geen moeite voor haar geweest.
Draag jij nette rokjes of van die korte, strakke slettenrokjes?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
NET effe te koud voor een rokje denk ik. Korte broek kan ik wel doen dan
Eigenlijk meer jurkjes dan rokjes en nette natuurlijk he. Zomerjurkjes.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Draai jij nette rokjes of van die korte, strakke slettenrokjes?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk meer jurkjes dan rokjes en nette natuurlijk he. Zomerjurkjes.
Ja ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk meer jurkjes dan rokjes en nette natuurlijk he. Zomerjurkjes.
noem je Karina nou een slet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Draag jij nette rokjes of van die korte, strakke slettenrokjes?
Aangezien ze geen slettenrokjes draagt noem ik haar geen slet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
noem je Karina nou een slet?
ik hoop het voor je mannetjequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Aangezien ze geen slettenrokjes draagt noem ik haar geen slet.
Ik let altijd goed op mijn woordenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:40 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
ik hoop het voor je mannetje
Foto's?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
JaIk ben geen 18 meer he.
Al had ik toen volgens mij ook geen korte rokjes aanSletterige.
ik ookquote:
Foto's van je Mega Man collectie dan?quote:
Ja dat snap ikquote:
Volgens mij heb ik die ooit gepost. Maar geen idee wanneer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Foto's van je Mega Man collectie dan?
picsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |