Waaromquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:19 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Knut, vraag ook ff de splitsingakte aan.
Je gaat nu toch alsjeblieft niet Oostenrijk, het land van Goulashsoep en bruin brood vergelijken met de culinaire clitoris van Azie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, de meesten doen dat wel. Maar in het binnenland dat is wel een grote stap. In dat soort landen zou ik juist alleen in de steden kunnen wonen. Ik bedoel als je Wenen al saai en eenzijdig qua eten vindt is het binnenland van Thailand een hel op aarde.
Dus toch bevooroordeeld, zoals wel bleek uit je reacties. Jammer, ieder z'n ding. Ik hou van avontuur, maar ik snap ook dat jij het graag veilig houdt en hier wilt biljven. Ik heb daar verder geen oordeel over.quote:
Sleur kun je overal krijgen als je er lang genoeg woont. Belastingdruk is erg hoog inderdaad, zou dat ook liever anders zien. Klimaat is erg persoonlijk, maar Nederland kent weinig extremen als het gaat over warmte, droogte en neerslag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederland
Push
- Klimaat
- Belasting
- Sleur
Pull
- Familie en vrienden
- Alles geregeld
Tyronquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
is goed, maar dan moet jij thuis blijven want om die bolle lijf van je valt niet heen te kijken
Oh nee hoor, dat zeg ik niet. Heb 3,5 maand in India gewoond en sluit niet uit ooit in Rusland te wonen ivm achtergrond van mijn vrouw. Avontuur genoegquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus toch bevooroordeeld, zoals wel bleek uit je reacties. Jammer, ieder z'n ding. Ik hou van avontuur, maar ik snap ook dat jij het graag veilig houdt en hier wilt biljven. Ik heb daar verder geen oordeel over.
En tijd. Je mag hier nooit eens wat later komen. Iedereen loopt over van de stres.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik echt irritant vind hier zijn die agenda's man man man, spontaan kan nooit wat
Sierd de Vos had ook een Russische vrouw dus je bent in goed gezelschap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat zeg ik niet. Heb 3,5 maand in India gewoond en sluit niet uit ooit in Rusland te wonen ivm achtergrond van mijn vrouw. Avontuur genoeg
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus toch bevooroordeeld, zoals wel bleek uit je reacties. Jammer, ieder z'n ding. Ik hou van avontuur, maar ik snap ook dat jij het graag veilig houdt en hier wilt biljven. Ik heb daar verder geen oordeel over.
Het voordeel is dat je altijd terug naar NL kan, ergens anders op zijn minst rondkijken werkt denk ik wel verrijkendquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Thaise keuken is erg lekker, maar de variatie is ook niet enorm als je het dag in dag uit eet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat nu toch alsjeblieft niet Oostenrijk, het land van Goulashsoep en bruin brood vergelijken met de culinaire clitoris van Azie?
Dat vind ik dan wel weer prettig maar als ik iemand bel om een biertje te drinken en die moet dan in zijn agenda kijken hoeft het voor mij al niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En tijd. Je mag hier nooit eens wat later komen. Iedereen loopt over van de stres.
Ik probeer mij altijd in goed gezelschap te bevinden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd de Vos had ook een Russische vrouw dus je bent in goed gezelschap.
Dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Het voordeel is dat je altijd terug naar NL kan, ergens anders op zijn minst rondkijken werkt denk ik wel verrijkend
Dat was dus mijn gedachte ook. Het lijkt me vreselijk om straks 75 te zijn en op een leven vol keuzes uit angst voor wat fout kan gaan te hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Het voordeel is dat je altijd terug naar NL kan, ergens anders op zijn minst rondkijken werkt denk ik wel verrijkend
Dat is vreselijk ja. Hier lijkt ook alles zo verplicht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer prettig maar als ik iemand bel om een biertje te drinken en die moet dan in zijn agenda kijken hoeft het voor mij al niet meer.
Dat is ook in Bangkok wat jammer, komen internationaal ook nog wat te kort, in HongKong hebben ze van iedere keuken top.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Thaise keuken is erg lekker, maar de variatie is ook niet enorm als je het dag in dag uit eet.
Ik heb het idee dat je een beetje naar onzinnige argumenten zit te zoeken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Thaise keuken is erg lekker, maar de variatie is ook niet enorm als je het dag in dag uit eet.
Jij begon over de culinaire clitoris vrind, lees even terug.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje naar onzinnige argumenten zit te zoeken.
Nouja jouw argument is ook niet al te sterk. Je emigreert niet vanwege het eten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje naar onzinnige argumenten zit te zoeken.
En daar kun je ook zomaar Scarlett Johansson in de hotel bar tegenkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook in Bangkok wat jammer, komen internationaal ook nog wat te kort, in HongKong hebben ze van iedere keuken top.
Ik heb er nooit spijt van gehad en het maakt je ook flexibel, ben zo weer weg als het moetquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was dus mijn gedachte ook. Het lijkt me vreselijk om straks 75 te zijn en op een leven vol keuzes uit angst voor wat fout kan gaan te hebben gehad.
Eten is toch een smaak kwestie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij begon over de culinaire clitoris vrind, lees even terug.
Dit. Ik ken wel mensen die zouden emigreren vanwege het bier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Nouja jouw argument is ook niet al te sterk. Je emigreert niet vanwege het eten.
Je bent op dreef notabele. Schud nog eens een mooie oneliner uit je mouw.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedereen die een korting heeft bedongen op een markt in Marokko denkt het in het buitenland te kunnen gaan maken als zakenman. Succes daarmee.
Ik kan je vertellen dat de Japanse keuken in BK uitstekend isquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook in Bangkok wat jammer, komen internationaal ook nog wat te kort, in HongKong hebben ze van iedere keuken top.
Al vond je dat sushi restaurant niet zo lekker dat ik je had aanbevolen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de Japanse keuken in BK uitstekend is
Je bent er toch maar bij 1 geweest?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de Japanse keuken in BK uitstekend is
Waar wil jij naartoe emigreren ouwe reus?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent op dreef notabele. Schud nog eens een mooie oneliner uit je mouw.
Het is geen discussie. Het lijkt me leuk om in het buitenland te kijken voor een paar jaar en als het daar bevalt (en dat zou ik me zomaar eens kunnen voorstellen, aangezien ik geen grote binding met Nederland heb) daar te blijven. Jij bent degene die er een discussie van maakt. Blijkbaar maakt het iets in je los, vrij apart.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
mompelt iets over een dooddoener.
Nee je was aan het begin van deze discussie iets sterker.
Dat is ook wel een vorm van autisme.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Alle comfort zone mensen in het gelid!![]()
Man man, ik heb iets losgemaakt geloof ik.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Mn vriendin moet er nog steeds om lachen
Japan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar wil jij naartoe emigreren ouwe reus?
Het maakt iets in mij los omdat ik vaker met de gedachte heb gespeeld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is geen discussie. Het lijkt me leuk om in het buitenland te kijken voor een paar jaar en als het daar bevalt (en dat zou ik me zomaar eens kunnen voorstellen, aangezien ik geen grote binding met Nederland heb) daar te blijven. Jij bent degene die er een discussie van maakt. Blijkbaar maakt het iets in je los, vrij apart.
Ja, ik helemaal haar stoked maken met goede tip dit dat. uur over gedaan om het te vinden , nog 2 keer van motorscooter gewisseld en toen was het eten kut en zat er niemandquote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het maakt iets in mij los omdat ik vaker met de gedachte heb gespeeld.
De gemiddelde japanner leeft in een uit de kluiten gewassen bezemkast, is het niet?quote:
Je hebt gewoon het verkeerde besteld. Toen ik er was was het wel druk en hebben we heerlijk gegeten. Tip kwam van iemand die ook een tijdje in Tokio heeft gewoond en culinair goed onderlegd is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik helemaal haar stoked maken met goede tip dit dat. uur over gedaan om het te vinden , nog 2 keer van motorscooter gewisseld en toen was het eten kut en zat er niemand
Niet in noorden of westenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De gemiddelde japanner leeft in een uit de kluiten gewassen bezemkast, is het niet?
In de steden wel, is anders niet te betalen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De gemiddelde japanner leeft in een uit de kluiten gewassen bezemkast, is het niet?
Een maat van me zit er nu en zei me dat het onroerend goed momenteel goedkoper is dan Hong Kong, hij woont nu groter en voor minder dan in HongKong.quote:
In Tokyo wel ja. Of je moet het heel erg goed hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook veranderen of verkeerde moment zijn geweest. In NL kan je ook ene moment heerlijk eten bij tentje en paar weken later op ander dag is het niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het verkeerde besteld. Toen ik er was was het wel druk en hebben we heerlijk gegeten. Tip kwam van iemand die ook een tijdje in Tokio heeft gewoond en culinair goed onderlegd is.
Japanquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Tokyo wel ja. Of je moet het heel erg goed hebben.
Op Aka-Jima sliepen we bij mensen die hadden het goed, boooooh. Huis op het strand, trokken iedere dag paar vissen uit de zee en nog een moestuin erbij. Man man man. Enorm jelly
[ afbeelding ]
Het allerlaatste huis aan de linkerkant.
Anders zou je toch sowieso naar die malls gegaan zijn? Ben wel fan van malls in Azië.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook veranderen of verkeerde moment zijn geweest. In NL kan je ook ene moment heerlijk eten bij tentje en paar weken later op ander dag is het niks.
In mexico en Usaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders zou je toch sowieso naar die malls gegaan zijn? Ben wel fan van malls in Azië.
Wat me ook opvalt is dat de euro - yen koers nauwelijk is geraakt itt tot vrijwel alle ander valuta.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een maat van me zit er nu en zei me dat het onroerend goed momenteel goedkoper is dan Hong Kong, hij woont nu groter en voor minder dan in HongKong.
Komt omdat de yen ook zwak is door hun monetair beleid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat de euro - yen koers nauwelijk is geraakt itt tot vrijwel alle ander valuta.
hebben ook de geldpers aan staanquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat de yen ook zwak is door hun monetair beleid.
Roebelsquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat de euro - yen koers nauwelijk is geraakt itt tot vrijwel alle ander valuta.
Nee ook niet veel in malls gegeten deze keer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders zou je toch sowieso naar die malls gegaan zijn? Ben wel fan van malls in Azië.
Als toerist klaag ik nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat de yen ook zwak is door hun monetair beleid.
20 jaar deflatie en krimp en een krimpende bevolking. Faal beleid wel.quote:
Hoeveel bier?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Ik duwde net de usb stekker van m'n muis in m'n hdmi poort
duurde toch wel een minuut voor ik het door had.
quote:De Nederlandse singer-songwriter Tim Knol lanceert eind april zijn eigen bier genaamd Wiggle.
Dit meldt de zanger dinsdag in een persbericht.
Het bier verschijnt bij Tender Brewery, een brouwerij met dezelfde naam waaronder Knol al eerder een vinyllabel begon. "Naast het maken en uitbrengen van muziek was het een droom om mijn eigen bier te brouwen, gebaseerd op een nummer. Ik ben blij en trots dat het bijna zo ver is," vertelt de Hoornse muzikant.
Het Wiggle-bier is vernoemd naar een nummer van The Miseries, de garagerockband van Knol. Vanaf eind april is Wiggle verkrijgbaar. Het bier zal worden verkocht in cafés, bij slijters en op festivals.
quote:
Ik ga Tim Knol toevoegen op Untappd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:52 schreef Dven het volgende:
Ik ga deze toch passen op untappd.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga Tim Knol toevoegen op Untappd.
Ik kan me voorstellen dat hij is weggepest. Of beste vriendjes is met Braddy.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb deze in de koelkast boys
[ afbeelding ]
Misschien ís hij Braddie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij is weggepest. Of beste vriendjes is met Braddy.
Wat was jouw 1equote:Op dinsdag 7 april 2015 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
Die zelfbenoemde bierliefhebber heeft 47 verschillende biertjes ingecheckt.
Saind en ik lachen hier om.
barney.gifquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Avec Les Bons Voeux 2013 van Brasserie Dupont
Hij is er zondag dus niet bij tegen ADOquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Leeuwin is drie wedstrijden geschorst.
Hoe kan dat. Ik vond het dus echt geen rood.
Goed biertje voor de 1e.quote:
Dat heb je scherp opgemerkt. Daar ben ik wel blij mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is er zondag dus niet bij tegen ADO![]()
Adriaen Brouwer Dark Gold is ook respectabel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed biertje voor de 1e.
Mensen die beginnen met een amstel daar kan ik geen respect voor hebben.
jawel hoor, op kniehoogte inkomenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Leeuwin is drie wedstrijden geschorst.
Hoe kan dat. Ik vond het dus echt geen rood.
Ik had het idee dat zijn rode kaart geseponeerd zou worden en er dus alsnog bij zou zijn a.s. zondag. Mooi niet dus!quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heb je scherp opgemerkt. Daar ben ik wel blij mee.
zo zo, en waar staat dat geweldige Zweden van je?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
1 Vienna Austria
2 Zurich Switzerland
3 Auckland New Zealand
4 Munich Germany
5 Vancouver Canada
6 Dusseldorf Germany
7 Frankfurt Germany
8 Geneva Switzerland
9 Copenhagen Denmark
10 Sydney Australia
11 Amsterdam Netherlands
De laatste quality of living ranking van Mercer. De eerste stad in de VS is San Francisco op 27.
eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Dat programma van Maxim Hartman is echt goud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |