Je bent op dreef notabele. Schud nog eens een mooie oneliner uit je mouw.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedereen die een korting heeft bedongen op een markt in Marokko denkt het in het buitenland te kunnen gaan maken als zakenman. Succes daarmee.
Ik kan je vertellen dat de Japanse keuken in BK uitstekend isquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook in Bangkok wat jammer, komen internationaal ook nog wat te kort, in HongKong hebben ze van iedere keuken top.
Al vond je dat sushi restaurant niet zo lekker dat ik je had aanbevolen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de Japanse keuken in BK uitstekend is
Je bent er toch maar bij 1 geweest?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat de Japanse keuken in BK uitstekend is
Waar wil jij naartoe emigreren ouwe reus?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent op dreef notabele. Schud nog eens een mooie oneliner uit je mouw.
Het is geen discussie. Het lijkt me leuk om in het buitenland te kijken voor een paar jaar en als het daar bevalt (en dat zou ik me zomaar eens kunnen voorstellen, aangezien ik geen grote binding met Nederland heb) daar te blijven. Jij bent degene die er een discussie van maakt. Blijkbaar maakt het iets in je los, vrij apart.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
mompelt iets over een dooddoener.
Nee je was aan het begin van deze discussie iets sterker.
Dat is ook wel een vorm van autisme.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Alle comfort zone mensen in het gelid!![]()
Man man, ik heb iets losgemaakt geloof ik.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Mn vriendin moet er nog steeds om lachen
Japan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar wil jij naartoe emigreren ouwe reus?
Het maakt iets in mij los omdat ik vaker met de gedachte heb gespeeld.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is geen discussie. Het lijkt me leuk om in het buitenland te kijken voor een paar jaar en als het daar bevalt (en dat zou ik me zomaar eens kunnen voorstellen, aangezien ik geen grote binding met Nederland heb) daar te blijven. Jij bent degene die er een discussie van maakt. Blijkbaar maakt het iets in je los, vrij apart.
Ja, ik helemaal haar stoked maken met goede tip dit dat. uur over gedaan om het te vinden , nog 2 keer van motorscooter gewisseld en toen was het eten kut en zat er niemandquote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het maakt iets in mij los omdat ik vaker met de gedachte heb gespeeld.
De gemiddelde japanner leeft in een uit de kluiten gewassen bezemkast, is het niet?quote:
Je hebt gewoon het verkeerde besteld. Toen ik er was was het wel druk en hebben we heerlijk gegeten. Tip kwam van iemand die ook een tijdje in Tokio heeft gewoond en culinair goed onderlegd is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik helemaal haar stoked maken met goede tip dit dat. uur over gedaan om het te vinden , nog 2 keer van motorscooter gewisseld en toen was het eten kut en zat er niemand
Niet in noorden of westenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De gemiddelde japanner leeft in een uit de kluiten gewassen bezemkast, is het niet?
In de steden wel, is anders niet te betalen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De gemiddelde japanner leeft in een uit de kluiten gewassen bezemkast, is het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |