Waaromquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:19 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Knut, vraag ook ff de splitsingakte aan.
Je gaat nu toch alsjeblieft niet Oostenrijk, het land van Goulashsoep en bruin brood vergelijken met de culinaire clitoris van Azie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, de meesten doen dat wel. Maar in het binnenland dat is wel een grote stap. In dat soort landen zou ik juist alleen in de steden kunnen wonen. Ik bedoel als je Wenen al saai en eenzijdig qua eten vindt is het binnenland van Thailand een hel op aarde.
Dus toch bevooroordeeld, zoals wel bleek uit je reacties. Jammer, ieder z'n ding. Ik hou van avontuur, maar ik snap ook dat jij het graag veilig houdt en hier wilt biljven. Ik heb daar verder geen oordeel over.quote:
Sleur kun je overal krijgen als je er lang genoeg woont. Belastingdruk is erg hoog inderdaad, zou dat ook liever anders zien. Klimaat is erg persoonlijk, maar Nederland kent weinig extremen als het gaat over warmte, droogte en neerslag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederland
Push
- Klimaat
- Belasting
- Sleur
Pull
- Familie en vrienden
- Alles geregeld
Tyronquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
is goed, maar dan moet jij thuis blijven want om die bolle lijf van je valt niet heen te kijken
Oh nee hoor, dat zeg ik niet. Heb 3,5 maand in India gewoond en sluit niet uit ooit in Rusland te wonen ivm achtergrond van mijn vrouw. Avontuur genoegquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus toch bevooroordeeld, zoals wel bleek uit je reacties. Jammer, ieder z'n ding. Ik hou van avontuur, maar ik snap ook dat jij het graag veilig houdt en hier wilt biljven. Ik heb daar verder geen oordeel over.
En tijd. Je mag hier nooit eens wat later komen. Iedereen loopt over van de stres.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik echt irritant vind hier zijn die agenda's man man man, spontaan kan nooit wat
Sierd de Vos had ook een Russische vrouw dus je bent in goed gezelschap.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat zeg ik niet. Heb 3,5 maand in India gewoond en sluit niet uit ooit in Rusland te wonen ivm achtergrond van mijn vrouw. Avontuur genoeg
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus toch bevooroordeeld, zoals wel bleek uit je reacties. Jammer, ieder z'n ding. Ik hou van avontuur, maar ik snap ook dat jij het graag veilig houdt en hier wilt biljven. Ik heb daar verder geen oordeel over.
Het voordeel is dat je altijd terug naar NL kan, ergens anders op zijn minst rondkijken werkt denk ik wel verrijkendquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Thaise keuken is erg lekker, maar de variatie is ook niet enorm als je het dag in dag uit eet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat nu toch alsjeblieft niet Oostenrijk, het land van Goulashsoep en bruin brood vergelijken met de culinaire clitoris van Azie?
Dat vind ik dan wel weer prettig maar als ik iemand bel om een biertje te drinken en die moet dan in zijn agenda kijken hoeft het voor mij al niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En tijd. Je mag hier nooit eens wat later komen. Iedereen loopt over van de stres.
Ik probeer mij altijd in goed gezelschap te bevinden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd de Vos had ook een Russische vrouw dus je bent in goed gezelschap.
Dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Het voordeel is dat je altijd terug naar NL kan, ergens anders op zijn minst rondkijken werkt denk ik wel verrijkend
Dat was dus mijn gedachte ook. Het lijkt me vreselijk om straks 75 te zijn en op een leven vol keuzes uit angst voor wat fout kan gaan te hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Het voordeel is dat je altijd terug naar NL kan, ergens anders op zijn minst rondkijken werkt denk ik wel verrijkend
Dat is vreselijk ja. Hier lijkt ook alles zo verplicht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer prettig maar als ik iemand bel om een biertje te drinken en die moet dan in zijn agenda kijken hoeft het voor mij al niet meer.
Dat is ook in Bangkok wat jammer, komen internationaal ook nog wat te kort, in HongKong hebben ze van iedere keuken top.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Thaise keuken is erg lekker, maar de variatie is ook niet enorm als je het dag in dag uit eet.
Ik heb het idee dat je een beetje naar onzinnige argumenten zit te zoeken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Thaise keuken is erg lekker, maar de variatie is ook niet enorm als je het dag in dag uit eet.
Jij begon over de culinaire clitoris vrind, lees even terug.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje naar onzinnige argumenten zit te zoeken.
Nouja jouw argument is ook niet al te sterk. Je emigreert niet vanwege het eten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje naar onzinnige argumenten zit te zoeken.
En daar kun je ook zomaar Scarlett Johansson in de hotel bar tegenkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook in Bangkok wat jammer, komen internationaal ook nog wat te kort, in HongKong hebben ze van iedere keuken top.
Ik heb er nooit spijt van gehad en het maakt je ook flexibel, ben zo weer weg als het moetquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was dus mijn gedachte ook. Het lijkt me vreselijk om straks 75 te zijn en op een leven vol keuzes uit angst voor wat fout kan gaan te hebben gehad.
Eten is toch een smaak kwestie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij begon over de culinaire clitoris vrind, lees even terug.
Dit. Ik ken wel mensen die zouden emigreren vanwege het bier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Nouja jouw argument is ook niet al te sterk. Je emigreert niet vanwege het eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |