Een maat van me zit er nu en zei me dat het onroerend goed momenteel goedkoper is dan Hong Kong, hij woont nu groter en voor minder dan in HongKong.quote:
In Tokyo wel ja. Of je moet het heel erg goed hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De gemiddelde japanner leeft in een uit de kluiten gewassen bezemkast, is het niet?
Kan natuurlijk ook veranderen of verkeerde moment zijn geweest. In NL kan je ook ene moment heerlijk eten bij tentje en paar weken later op ander dag is het niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het verkeerde besteld. Toen ik er was was het wel druk en hebben we heerlijk gegeten. Tip kwam van iemand die ook een tijdje in Tokio heeft gewoond en culinair goed onderlegd is.
Japanquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Tokyo wel ja. Of je moet het heel erg goed hebben.
Op Aka-Jima sliepen we bij mensen die hadden het goed, boooooh. Huis op het strand, trokken iedere dag paar vissen uit de zee en nog een moestuin erbij. Man man man. Enorm jelly
[ afbeelding ]
Het allerlaatste huis aan de linkerkant.
Anders zou je toch sowieso naar die malls gegaan zijn? Ben wel fan van malls in Azië.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook veranderen of verkeerde moment zijn geweest. In NL kan je ook ene moment heerlijk eten bij tentje en paar weken later op ander dag is het niks.
In mexico en Usaquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders zou je toch sowieso naar die malls gegaan zijn? Ben wel fan van malls in Azië.
Wat me ook opvalt is dat de euro - yen koers nauwelijk is geraakt itt tot vrijwel alle ander valuta.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een maat van me zit er nu en zei me dat het onroerend goed momenteel goedkoper is dan Hong Kong, hij woont nu groter en voor minder dan in HongKong.
Komt omdat de yen ook zwak is door hun monetair beleid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat de euro - yen koers nauwelijk is geraakt itt tot vrijwel alle ander valuta.
hebben ook de geldpers aan staanquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat de yen ook zwak is door hun monetair beleid.
Roebelsquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt is dat de euro - yen koers nauwelijk is geraakt itt tot vrijwel alle ander valuta.
Nee ook niet veel in malls gegeten deze keer.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders zou je toch sowieso naar die malls gegaan zijn? Ben wel fan van malls in Azië.
Als toerist klaag ik nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt omdat de yen ook zwak is door hun monetair beleid.
20 jaar deflatie en krimp en een krimpende bevolking. Faal beleid wel.quote:
Hoeveel bier?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Ik duwde net de usb stekker van m'n muis in m'n hdmi poort
duurde toch wel een minuut voor ik het door had.
quote:De Nederlandse singer-songwriter Tim Knol lanceert eind april zijn eigen bier genaamd Wiggle.
Dit meldt de zanger dinsdag in een persbericht.
Het bier verschijnt bij Tender Brewery, een brouwerij met dezelfde naam waaronder Knol al eerder een vinyllabel begon. "Naast het maken en uitbrengen van muziek was het een droom om mijn eigen bier te brouwen, gebaseerd op een nummer. Ik ben blij en trots dat het bijna zo ver is," vertelt de Hoornse muzikant.
Het Wiggle-bier is vernoemd naar een nummer van The Miseries, de garagerockband van Knol. Vanaf eind april is Wiggle verkrijgbaar. Het bier zal worden verkocht in cafés, bij slijters en op festivals.
quote:
Ik ga Tim Knol toevoegen op Untappd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:52 schreef Dven het volgende:
Ik ga deze toch passen op untappd.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga Tim Knol toevoegen op Untappd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |