Maar Amerikanen hebben alles groot. Medium daar is hier XL. Patriotisme van de Amerikanen is iets waar wij wel wat van kunnen leren. Mooi man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je Amerikanen met vergelijkbare beroepen je huis laat zien en daarna hoeveel je daarvoor hebt betaald lachen ze zich ook de ballen uit de broek.
De kans dat jij nog ambassadeur gaat worden lijkt me bijzonder klein, daarnaast hebben de meeste van deze landen geen NL vertegenwoordiger meer in het land.quote:
Wat weet jij veel over die landenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat jij nog ambassadeur gaat worden lijkt me bijzonder klein, daarnaast hebben de meeste van deze landen geen NL vertegenwoordiger meer in het land.
Ben geen ambassadeur.quote:
Heb het niet nagekeken maar als we er niks verkopen en er weinig toeristen komen dan heeft het niet zo veel zin een ambassade te hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat weet jij veel over die landen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat jij nog ambassadeur gaat worden lijkt me bijzonder klein, daarnaast hebben de meeste van deze landen geen NL vertegenwoordiger meer in het land.
Hoe dat zo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:53 schreef GGMM het volgende:
Mn vinger begon net weer te bloeden, godverdomme.
Is je moeder weer ongesteldquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:53 schreef GGMM het volgende:
Mn vinger begon net weer te bloeden, godverdomme.
Ik was iets aan het doen waar ik mn rechterhand intensief gebruikte, toen ging mn wondje weer open.quote:
Waar kwam dat wondje door?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was iets aan het doen waar ik mn rechterhand intensief gebruikte, toen ging mn wondje weer open.
Hoe word je eigenlijk ambassadeurquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks ten nadelen van je capaciteiten, maar ik zie je geen switch maken naar de diplomatie.
Ah, dat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sneed mn vinger open bij het openmaken van een blik knakworst
Solliciterenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe word je eigenlijk ambassadeur
Jouw vingers en knakworsten zijn ook lastig uit elkaar te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sneed mn vinger open bij het openmaken van een blik knakworst
Ik heb het ook weer aangezet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezapt naar Eurosport vanwege een Jose Been flopshow
Jouw moeder en een gorilla ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw vingers en knakworsten zijn ook lastig uit elkaar te houden.
In de meeste gevallen moet je "het diplomatenklasje" doorlopen bij Buitenlandse Zaken. Daarna zal je een paar jaar werken in Den Haag en daarna in lagere functies op ambassades.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe word je eigenlijk ambassadeur
teringwijfquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
http://www.dailyhypeonlin(...)iving-the-wrong-way/
Moeilijk wel dat emigreren
was je druk met chickies hosselenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben wel beetje moe
weinig geslapen vannacht
ik ook maar was op twitchquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben wel beetje moe
weinig geslapen vannacht
Sorry, maar ik vond Wenen een enorme kutstad. Zelfde geldt voor Geneve. Om over Amsterdam nog maar te zwijgen. Zo'n lijstje zegt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
1 Vienna Austria
2 Zurich Switzerland
3 Auckland New Zealand
4 Munich Germany
5 Vancouver Canada
6 Dusseldorf Germany
7 Frankfurt Germany
8 Geneva Switzerland
9 Copenhagen Denmark
10 Sydney Australia
11 Amsterdam Netherlands
De laatste quality of living ranking van Mercer. De eerste stad in de VS is San Francisco op 27.
En dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje wat Kapi zegt. Je kan ervoor kiezen geen reet om de qualtiy of living van de hele stad te geven als je eigen QoL maar in orde is.
Wat vond je kut aan Wenen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond Wenen een enorme kutstad. Zelfde geldt voor Geneve. Om over Amsterdam nog maar te zwijgen. Zo'n lijstje zegt me helemaal niks.
Haten op Amsterdamquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond Wenen een enorme kutstad. Zelfde geldt voor Geneve. Om over Amsterdam nog maar te zwijgen. Zo'n lijstje zegt me helemaal niks.
Ik snap je issue met deze discussie niet helemaal? Hoe is het überhaupt een discussie? Niemand gebied jou hier weg te gaan als je het zo fijn hebt. Alleen ik hoef mijn kinderen niet ten koste van alles hier op te gaan voeden. Zat mooiere plekken in de wereld waar je met een beetje geld prima kunt vertoeven. De wereld is groter dan West-Europa.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zit vaak wel enig verband tussen.
Of gaat het jou ook lukken een hoog eigen Qol te behalen in
220 Damascus Syria
221 Nouakchott Mauritania
222 Conakry Guinea
223 Kinshasa Congo, Democratic Republic of
224 Brazzaville Congo, Republic of
225 Sana'a Yemen
226 N'Djamena Chad
227 Khartoum Sudan
228 Port au Prince Haiti
229 Bangui Central African Republic
230 Baghdad Iraq
Gelredome is mooi voor concerten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dankje
Ik neem m'n opmerking over het Gelredome terug
Daar ben ik het mee eens. Ik heb geen issue, snap alleen dat haten op Nederland niet zo. Weinig mensen beseffen hoe goed we het hier eigenlijk hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je issue met deze discussie niet helemaal? Hoe is het überhaupt een discussie? Niemand gebied jou hier weg te gaan als je het zo fijn hebt. Alleen ik hoef mijn kinderen niet ten koste van alles hier op te gaan voeden. Zat mooiere plekken in de wereld waar je met een beetje geld prima kunt vertoeven. De wereld is groter dan West-Europa.
Saai, totaal niet mijn stijl. Eten is 3x niks, uitgaan was niets bijzonders. Wel aardige mensen en geweldig metro-systeem. Maar daarvoor ga ik niet in een stad wonen, sorry. Ik ben misschien wat avontuurlijker ingesteld.quote:
Maar waar zou je wél naar toe willen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saai, totaal niet mijn stijl. Eten is 3x niks, uitgaan was niets bijzonders. Wel aardige mensen en geweldig metro-systeem. Maar daarvoor ga ik niet in een stad wonen, sorry. Ik ben misschien wat avontuurlijker ingesteld.
Ik vind dat een dooddoener. Ik haat niet op Nederland, maar soms wel op de mentaliteit die we hier hebben en de samenleving die zich als een stille sluiper aan het ontwikkelen is. Het klimaat is hier niet geweldig en over het eten en het landschap kan ik ook wel zwijgen. Ik hoef mijn kinderen daar niet koste wat kost in op te voeden. Zoals ik al zei: Voor de voorzieningen alleen ga ik hier niet blijven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik heb geen issue, snap alleen dat haten op Nederland niet zo. Weinig mensen beseffen hoe goed we het hier eigenlijk hebben.
rot dan lekker op met die kinderen van jequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat een dooddoener. Ik haat niet op Nederland, maar soms wel op de mentaliteit die we hier hebben en de samenleving die zich als een stille sluiper aan het ontwikkelen is. Het klimaat is hier niet geweldig en over het eten en het landschap kan ik ook wel zwijgen. Ik hoef mijn kinderen daar niet koste wat kost in op te voeden. Zoals ik al zei: Voor de voorzieningen alleen ga ik hier niet blijven.
Dat weet ik nog niet. Dit jaar op vakantie naar Thailand bij een collega die daar ook gaat wonen. Eens kijken of dat wat is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar waar zou je wél naar toe willen?
Wil je je halfbroertjes niet zien dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
rot dan lekker op met die kinderen van je
Welke landen/steden denk jij dan aan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat een dooddoener. Ik haat niet op Nederland, maar soms wel op de mentaliteit die we hier hebben en de samenleving die zich als een stille sluiper aan het ontwikkelen is. Het klimaat is hier niet geweldig en over het eten en het landschap kan ik ook wel zwijgen. Ik hoef mijn kinderen daar niet koste wat kost in op te voeden. Zoals ik al zei: Voor de voorzieningen alleen ga ik hier niet blijven.
Wat gaat hij daar doen? Iets in het toerisme of horeca zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Dit jaar op vakantie naar Thailand bij een collega die daar ook gaat wonen. Eens kijken of dat wat is.
is goed, maar dan moet jij thuis blijven want om die bolle lijf van je valt niet heen te kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je je halfbroertjes niet zien dan?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
is goed, maar dan moet jij thuis blijven want om die bolle lijf van je valt niet heen te kijken
Toevallig niet. Express niet, hij gaat wat meer in het binnenland wonen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat gaat hij daar doen? Iets in het toerisme of horeca zeker?
[..]
is goed, maar dan moet jij thuis blijven want om die bolle lijf van je valt niet heen te kijken
[..]
Als hoogopgeleide blanke YUP heb je het zo ongeveer overal goed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik heb geen issue, snap alleen dat haten op Nederland niet zo. Weinig mensen beseffen hoe goed we het hier eigenlijk hebben.
Mooi, dan kan ik vandaag beginnen met kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag was alweer de laatste aflevering van seizoen 1 van Better Call Saul
Eerst nog Twente - PECquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik vandaag beginnen met kijken.
Ok, de meesten doen dat wel. Maar in het binnenland dat is wel een grote stap. In dat soort landen zou ik juist alleen in de steden kunnen wonen. Ik bedoel als je Wenen al saai en eenzijdig qua eten vindt is het binnenland van Thailand een hel op aarde.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toevallig niet. Express niet, hij gaat wat meer in het binnenland wonen.
Heb nog nooit resort gezetenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedere proleet die een weekje in een resort heeft zitten vreten speelt tegenwoordig met de gedachte om te gaan emigreren.
Precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedere proleet die een weekje in een resort heeft zitten vreten speelt tegenwoordig met de gedachte om te gaan emigreren.
Dat was oa voor mijn kinderen, die hadden daar toch wel behoefte aan, maar zijn nu 21.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tarado man van de wereld is gewoon weer terug in Amsterdam. Niet voor niets denk ik.
wat ik echt irritant vind hier zijn die agenda's man man man, spontaan kan nooit watquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederland
Push
- Klimaat
- Belasting
- Sleur
Pull
- Familie en vrienden
- Alles geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |