Maar Amerikanen hebben alles groot. Medium daar is hier XL. Patriotisme van de Amerikanen is iets waar wij wel wat van kunnen leren. Mooi man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je Amerikanen met vergelijkbare beroepen je huis laat zien en daarna hoeveel je daarvoor hebt betaald lachen ze zich ook de ballen uit de broek.
De kans dat jij nog ambassadeur gaat worden lijkt me bijzonder klein, daarnaast hebben de meeste van deze landen geen NL vertegenwoordiger meer in het land.quote:
Wat weet jij veel over die landenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat jij nog ambassadeur gaat worden lijkt me bijzonder klein, daarnaast hebben de meeste van deze landen geen NL vertegenwoordiger meer in het land.
Ben geen ambassadeur.quote:
Heb het niet nagekeken maar als we er niks verkopen en er weinig toeristen komen dan heeft het niet zo veel zin een ambassade te hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat weet jij veel over die landen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat jij nog ambassadeur gaat worden lijkt me bijzonder klein, daarnaast hebben de meeste van deze landen geen NL vertegenwoordiger meer in het land.
Hoe dat zo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:53 schreef GGMM het volgende:
Mn vinger begon net weer te bloeden, godverdomme.
Is je moeder weer ongesteldquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:53 schreef GGMM het volgende:
Mn vinger begon net weer te bloeden, godverdomme.
Ik was iets aan het doen waar ik mn rechterhand intensief gebruikte, toen ging mn wondje weer open.quote:
Waar kwam dat wondje door?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was iets aan het doen waar ik mn rechterhand intensief gebruikte, toen ging mn wondje weer open.
Hoe word je eigenlijk ambassadeurquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks ten nadelen van je capaciteiten, maar ik zie je geen switch maken naar de diplomatie.
Ah, dat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sneed mn vinger open bij het openmaken van een blik knakworst
Solliciterenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe word je eigenlijk ambassadeur
Jouw vingers en knakworsten zijn ook lastig uit elkaar te houden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sneed mn vinger open bij het openmaken van een blik knakworst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |