Sorry, maar ik vond Wenen een enorme kutstad. Zelfde geldt voor Geneve. Om over Amsterdam nog maar te zwijgen. Zo'n lijstje zegt me helemaal niks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
1 Vienna Austria
2 Zurich Switzerland
3 Auckland New Zealand
4 Munich Germany
5 Vancouver Canada
6 Dusseldorf Germany
7 Frankfurt Germany
8 Geneva Switzerland
9 Copenhagen Denmark
10 Sydney Australia
11 Amsterdam Netherlands
De laatste quality of living ranking van Mercer. De eerste stad in de VS is San Francisco op 27.
En dit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje wat Kapi zegt. Je kan ervoor kiezen geen reet om de qualtiy of living van de hele stad te geven als je eigen QoL maar in orde is.
Wat vond je kut aan Wenen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond Wenen een enorme kutstad. Zelfde geldt voor Geneve. Om over Amsterdam nog maar te zwijgen. Zo'n lijstje zegt me helemaal niks.
Haten op Amsterdamquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond Wenen een enorme kutstad. Zelfde geldt voor Geneve. Om over Amsterdam nog maar te zwijgen. Zo'n lijstje zegt me helemaal niks.
Ik snap je issue met deze discussie niet helemaal? Hoe is het überhaupt een discussie? Niemand gebied jou hier weg te gaan als je het zo fijn hebt. Alleen ik hoef mijn kinderen niet ten koste van alles hier op te gaan voeden. Zat mooiere plekken in de wereld waar je met een beetje geld prima kunt vertoeven. De wereld is groter dan West-Europa.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zit vaak wel enig verband tussen.
Of gaat het jou ook lukken een hoog eigen Qol te behalen in
220 Damascus Syria
221 Nouakchott Mauritania
222 Conakry Guinea
223 Kinshasa Congo, Democratic Republic of
224 Brazzaville Congo, Republic of
225 Sana'a Yemen
226 N'Djamena Chad
227 Khartoum Sudan
228 Port au Prince Haiti
229 Bangui Central African Republic
230 Baghdad Iraq
Gelredome is mooi voor concerten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja dankje
Ik neem m'n opmerking over het Gelredome terug
Daar ben ik het mee eens. Ik heb geen issue, snap alleen dat haten op Nederland niet zo. Weinig mensen beseffen hoe goed we het hier eigenlijk hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je issue met deze discussie niet helemaal? Hoe is het überhaupt een discussie? Niemand gebied jou hier weg te gaan als je het zo fijn hebt. Alleen ik hoef mijn kinderen niet ten koste van alles hier op te gaan voeden. Zat mooiere plekken in de wereld waar je met een beetje geld prima kunt vertoeven. De wereld is groter dan West-Europa.
Saai, totaal niet mijn stijl. Eten is 3x niks, uitgaan was niets bijzonders. Wel aardige mensen en geweldig metro-systeem. Maar daarvoor ga ik niet in een stad wonen, sorry. Ik ben misschien wat avontuurlijker ingesteld.quote:
Maar waar zou je wél naar toe willen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saai, totaal niet mijn stijl. Eten is 3x niks, uitgaan was niets bijzonders. Wel aardige mensen en geweldig metro-systeem. Maar daarvoor ga ik niet in een stad wonen, sorry. Ik ben misschien wat avontuurlijker ingesteld.
Ik vind dat een dooddoener. Ik haat niet op Nederland, maar soms wel op de mentaliteit die we hier hebben en de samenleving die zich als een stille sluiper aan het ontwikkelen is. Het klimaat is hier niet geweldig en over het eten en het landschap kan ik ook wel zwijgen. Ik hoef mijn kinderen daar niet koste wat kost in op te voeden. Zoals ik al zei: Voor de voorzieningen alleen ga ik hier niet blijven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik heb geen issue, snap alleen dat haten op Nederland niet zo. Weinig mensen beseffen hoe goed we het hier eigenlijk hebben.
rot dan lekker op met die kinderen van jequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat een dooddoener. Ik haat niet op Nederland, maar soms wel op de mentaliteit die we hier hebben en de samenleving die zich als een stille sluiper aan het ontwikkelen is. Het klimaat is hier niet geweldig en over het eten en het landschap kan ik ook wel zwijgen. Ik hoef mijn kinderen daar niet koste wat kost in op te voeden. Zoals ik al zei: Voor de voorzieningen alleen ga ik hier niet blijven.
Dat weet ik nog niet. Dit jaar op vakantie naar Thailand bij een collega die daar ook gaat wonen. Eens kijken of dat wat is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar waar zou je wél naar toe willen?
Wil je je halfbroertjes niet zien dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
rot dan lekker op met die kinderen van je
Welke landen/steden denk jij dan aan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat een dooddoener. Ik haat niet op Nederland, maar soms wel op de mentaliteit die we hier hebben en de samenleving die zich als een stille sluiper aan het ontwikkelen is. Het klimaat is hier niet geweldig en over het eten en het landschap kan ik ook wel zwijgen. Ik hoef mijn kinderen daar niet koste wat kost in op te voeden. Zoals ik al zei: Voor de voorzieningen alleen ga ik hier niet blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |