word er wel het weertje voorquote:Op woensdag 8 april 2015 18:15 schreef Fretwork het volgende:
Morgen woon/werk a la 56km proberen, wordt vroeg opstaan. Wel zin in
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:39 schreef Tommeke het volgende:
Het lijkt mij geen toegevoegde waarde hebben. Gewoon een setje Veloflexen of Vittoria's met latex binnenbandje en het is alsof je met tubes rijdt.
Twee jaar terug reed ik een klinkerrondje op Veloflexen met een vriend van me die die bandjes ook had gemonteerd. We reden een paar keer weg, puur omdat we harder door de bocht konden dan de rest
Daarbij zien ze er ook nog eens vreselijk soignee uit!Ja vet soignee zone opgekropte veels te korte zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rijd de laatse 15jaar ofzo al met Time.. eerder met EQ pro, en nu dus naar RXS overgestapt ja... heerlijke pedaaltjes..quote:
Sram kopen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef ratatat het volgende:
Ok, vandaag flink lang in de beugels gereden. Allemaal leuk en aardig, maar schakelen is wel gewoon ruk vanuit de beugels (met de campy duimshifters). Zijn hier trucjes voor?
Je zou toch zeggen dat een ouder gel zadel harder wordt in de loop der tijd omdat de weekmakers er ooit een keer uitgedampt zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is hetzelfde model, dus denk niet dat er in dat opzicht veel veranderd is.
Ik dacht altijd dat je met die Ergo powers gewoon van onderuit de beugel kan schakelen. In ieder geval makkelijker dan met je handem op de shifters. Want dan moet je toch je handen verplaatsen om op te schakelen.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef ratatat het volgende:
Ok, vandaag flink lang in de beugels gereden. Allemaal leuk en aardig, maar schakelen is wel gewoon ruk vanuit de beugels (met de campy duimshifters). Zijn hier trucjes voor?
Kom er wel bij, maar het houdt niet over met m'n kleine handen. Misschien moet ik er ook gewoon aan wennen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:07 schreef MarcoD het volgende:
Ik kan onderin de beugel gewoon schakelen hoor, kan prima bij de duimshifters
Bah.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef forty-two het volgende:
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest om de resultaten van m'n bloedonderzoek te bespreken.
Nomale vitamine B12 waardes zijn 400~800, bij mij 333.
Normale vitamine D waardes zijn 50~150, bij mij 20! Aan het einde van de winter zou je hooguit 60~70 verwachten.
Ik krijg de komende 6 maanden elke maand een shot vitaminen D van 50.000 eenheden en de komende 5 weken een injectie B12.
Na 2 weken zonder fiets en een week vakantie voel ik me nog steeds fucking waardeloos, hopelijk wordt het nu snel beter maar dat blijft afwachten.
Dus voor mij blijft het voorlopig bij dromen over fietsen.
Is het gel wat er in die X1's zit?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat een ouder gel zadel harder wordt in de loop der tijd omdat de weekmakers er ooit een keer uitgedampt zijn.
vraag meteen of hij ff cortisonen zetquote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef forty-two het volgende:
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest om de resultaten van m'n bloedonderzoek te bespreken.
Normale vitamine D waardes zijn 50~150, bij mij 20! Aan het einde van de winter zou je hooguit 60~70 verwachten.
Ik krijg de komende 6 maanden elke maand een shot vitaminen D van 50.000 eenheden en de komende 5 weken een injectie B12.
Na 2 weken zonder fiets en een week vakantie voel ik me nog steeds fucking waardeloos, hopelijk wordt het nu snel beter maar dat blijft afwachten.
kut man... hopen dat de shots je helpen gaan!quote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef forty-two het volgende:
Blijft balen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef forty-two het volgende:
Ripquote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef forty-two het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vraag meteen of hij ff cortisonen zet
De meeste mensen hebben in de winter een vitamine D te kort. Ik neem om de dag vitamine D3 5000IU.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef forty-two het volgende:
En als je artikelen ruilt? Ze reageren namelijk belachelijk traag op vragen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:22 schreef iScream. het volgende:
[..]
Volgens mij is de retourzending gratis en krijg je gewoon je geld terug (exclusief de verzendkosten, die ben je kwijt).
Klinkt niet echt best, beterschap iigquote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef forty-two het volgende:
Nee, in z'n algemeenheid bedoel ik. Maar het kan natuurlijk best dat in een latere versie van aan type een ander soort (steverige) gel gebruikt wordt.quote:
wie had er ook alweer een s works copy?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:09 schreef ratatat het volgende:
http://issuu.com/acatrine(...)zine_-_april_2015/58
Nep S-works vergeleken met ekte.
Maatje van Okkie toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wie had er ook alweer een s works copy?
Geen ideequote:Op woensdag 8 april 2015 21:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
En als je artikelen ruilt? Ze reageren namelijk belachelijk traag op vragen.
Klinkt als een planquote:Op donderdag 9 april 2015 08:17 schreef iScream. het volgende:
[..]
Geen ideeAls iets me niet past geef ik het altijd aan mn vriendin.
Morgen 20 graden, windkracht 2 en vrije dag!!![]()
Zeker! Tijd voor een mooi 100+ rondjequote:
Daarom rij ik elke dag via de zaanse schans, dat geeft toch een internationaal tintje aan de rit.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Zeker! Tijd voor een mooi 100+ rondjeAfgelopen zondag rondje Giethoorn gedaan, waande me echt in China daar
Stuurtje vanavond al vervangen! Morgen veel te mooi weer om met de fiets te gaan staan klooienquote:Op donderdag 9 april 2015 08:27 schreef MarcoD het volgende:
morgen eerst tentamen tot 1 uur en dan snel naar huis stuur vervangen, lintje wikkelen en op de fiets springen..
Moet leren en dochter vermaken/naar bed brengen dus geen tijd voorquote:Op donderdag 9 april 2015 08:34 schreef iScream. het volgende:
[..]
Stuurtje vanavond al vervangen! Morgen veel te mooi weer om met de fiets te gaan staan klooien
Leren is overratedquote:Op donderdag 9 april 2015 08:38 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Moet leren en dochter vermaken/naar bed brengen dus geen tijd voor
Daar heeft hij (schoon) ouders voorquote:Op donderdag 9 april 2015 08:41 schreef iScream. het volgende:
[..]
Leren is overrated![]()
Dat jij nog tijd hebt om te fietsen met een dochter en studie (en werk??)
Dat is mijn insteek tot nu toe ook wel geweest... pluk ik nu mooi de vruchten vanquote:Op donderdag 9 april 2015 08:41 schreef iScream. het volgende:
[..]
Leren is overrated![]()
Dat jij nog tijd hebt om te fietsen met een dochter en studie (en werk??)
Volgens de vriend van oksel komt het toch allemaal uit dezelfde fabriek want chinezen zijn te dom om iets na te maken.quote:Op donderdag 9 april 2015 08:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maatje van Okkie toch?
Eens te meer duidelijk dat je beter een echte fiets kan kopen.
Dit ga ik uitprinten en op mn bovenbuis plakken.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hier trouwens nog een tip van de ANWB, mocht je lekrijden.
http://www.anwb.nl/fietse(...)en-van-een-fietsband
quote:Inspecteer de buitenband op scherpe voorwerpen. Hiermee voorkom je dat je jezelf snijdt bij het nakijken van de band. Daarnaast vind je natuurlijk gelijk de plek van de lek.
Ik wilde om 06:10 vertrekken maar dat heb ik niet helemaal gehaald met die lading aan kledinglaagjes.quote:
Ik heb vandaag voor het eerst wat laagjes kleding gedumpt, vertrokken zonder muts en overschoenen.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik wilde om 06:10 vertrekken maar dat heb ik niet helemaal gehaald met die lading aan kledinglaagjes.
Serieus?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst wat laagjes kleding gedumpt, vertrokken zonder muts en overschoenen.
Aan de koude kant maar net te doen. Eindelijk verlost van de overschoenen
Koop deze en draag m tijdens het fietsen, dan heb je ook altijd de instructie bij de handquote:Op donderdag 9 april 2015 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ga ik uitprinten en op mn bovenbuis plakken.
Ik heb nog wel lekker warme wintersokken aanquote:Op donderdag 9 april 2015 09:41 schreef iScream. het volgende:
[..]
Serieus?Ik reed gistermiddag zonder overschoenen, maar had me nog een paar koude tenen
Vanmorgen voor 't eerst zonder overschoenen, goed te doenquote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel lekker warme wintersokken aan
Rij je 25 april de ronde van vijver ofzo ook in Hengelo? Is met amateurs en elites. Ik heb me ingeschreven.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef Oksel het volgende:
Goed, was verkouden, daarna daardoor nog even voorhoofdholte-ontsteking.. en toen als klapper dronk ik een glas jus over de datum.. dikke voedselvergiftiging. Gvd.
Mistte daardoor meteen de 1ste interclubcompetitie. Ging goed hard schijnbaar, 42,5 gemiddeld.
zoveel had ik zelfs op koudste rit dit jaar nog niet aanquote:Op donderdag 9 april 2015 09:51 schreef Fretwork het volgende:
Ik was wel onderweg met colletje, dubbele handschoenen, overschoenen en thermo's onder mijn arm en beenstukken. Tikkeltje warm vanaf 8;15 maar wel de beste keuze. Terugweg gaat al het hierboven genoemde mee in de tas.
Dat is inderdaad wel extreem warm aangekleed.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:51 schreef Fretwork het volgende:
Ik was wel onderweg met colletje, dubbele handschoenen, overschoenen en thermo's onder mijn arm en beenstukken. Tikkeltje warm vanaf 8;15 maar wel de beste keuze. Terugweg gaat al het hierboven genoemde mee in de tas.
En volgens Patroon was het geen Specialized, maar een fiets waar Specialized op staat. En toen kregen ze een fittiequote:Op donderdag 9 april 2015 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens de vriend van oksel komt het toch allemaal uit dezelfde fabriek want chinezen zijn te dom om iets na te maken.
Ofzo.
Ik denk dat het bij mij vooral de combi met pfeiffer is die voor het tekort heeft gezorgd... Het is me in ieder geval nog nooit gebeurd dat ik me zo lang zo slecht heb gevoeld. M'n huisarts wil het bloedonderzoek aan het einde van het jaar herhalen om te kijken of er een chronisch tekort is.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben in de winter een vitamine D te kort. Ik neem om de dag vitamine D3 5000IU.
Maar om eens te kijken naar de oorzaak, hoe kan het dat je zoveel vitamine te kort hebt? Eet je wel gevarieerd genoeg? Diegene die mijn schema's maakt is tevens MSc. Sports Nutrition. Op verzoek van hem heb ik 3 dagen mijn voeding bijgehouden (en dan echt alles afgewogen etc) tering veel werk, maar was voor goed doel. Hij heeft daarna een rapport gemaakt met wat ik binnen krijg aan voedingstoffen maar ook aan vitamines etc. Blijkt dat ik van alles ruim voldoende binnen krijg.
Misschien is zoiets ook eens goed voor jou? Ik wil je het rapport wel mailen als je interesse hebt.
Waar halen jullie die hoge dosis vitaminen vandaan? gisteren stond ik bij de apotheek, de vitaminen D die ze daar in potjes hadden staan stelden niets voor...quote:Op woensdag 8 april 2015 21:17 schreef Gripper het volgende:
Ze zijn goed hoor fortymijn schatje kreeg ze ook deze winter, omdat ze met haar stofwisseling niet goed vitaminen kan opnemen die vetgebonden zijn heeft ze altijd moeite met d'r B en D levels. Zij zat net zo laag als jij, ook futloos etc.
Paar van die supershots en nu om de dag 6000 IU, en ze was binnen een maand weer helemaal het energieke kippetje
Zit je dit nou zelf op internet op te zoeken?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:43 schreef very het volgende:
Gisteren op de fiets naar het zwembad, maar het voelt nog niet echt lekker onder mijn knie.
Waarschijnlijk is het "tractus iliotibialis frictiesyndroom". Lichte inspanningen gaan wel, maar doe ik natuurlijk erg voorzichtig en waarschijnlijk op zo'n manier dat ik de frictie ontwijk (en dus elders last ga krijgen). Maar ik denk dat het bij een flinke inspanning weer gelijk mis zal gaan.
Nu twijfel ik dus nogal of ik me wel moet inschrijven voor de Boretti Classic
Nee, ik heb mijn klacht voorgelegd aan een fysio die ik ken en die zegt dat het gezien de omstandigheden waarschijnlijk dat is. Ik ben nog niet langs geweest, maar als ik het zelf opzoek komen de klachten wel overeen.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:45 schreef iScream. het volgende:
[..]
Zit je dit nou zelf op internet op te zoeken?Ga gewoon even langs de HA, inschrijven kan op de dag zelf ook nog wel, is altijd prima geregeld bij de Boretti.
Grutjes, geen 13 in een dozijn borettishirtquote:Op donderdag 9 april 2015 10:48 schreef very het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn klacht voorgelegd aan een fysio die ik ken en die zegt dat het gezien de omstandigheden waarschijnlijk dat is. Ik ben nog niet langs geweest, maar als ik het zelf opzoek komen de klachten wel overeen.
En wat betreft die inschrijving bij Boretti...als ik dat op de dag zelf doe dan geen shirt voor mij
Hey...het shirt is geelquote:Op donderdag 9 april 2015 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grutjes, geen 13 in een dozijn borettishirt
Dat shirt wil je ook niet in rondfietsen hoop ikquote:Op donderdag 9 april 2015 10:48 schreef very het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn klacht voorgelegd aan een fysio die ik ken en die zegt dat het gezien de omstandigheden waarschijnlijk dat is. Ik ben nog niet langs geweest, maar als ik het zelf opzoek komen de klachten wel overeen.
En wat betreft die inschrijving bij Boretti...als ik dat op de dag zelf doe dan geen shirt voor mij
Veel rekoefeningen doen zodat er wat meer ruimte ontstaat.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:43 schreef very het volgende:
Gisteren op de fiets naar het zwembad, maar het voelt nog niet echt lekker onder mijn knie.
Waarschijnlijk is het "tractus iliotibialis frictiesyndroom". Lichte inspanningen gaan wel, maar doe ik natuurlijk erg voorzichtig en waarschijnlijk op zo'n manier dat ik de frictie ontwijk (en dus elders last ga krijgen). Maar ik denk dat het bij een flinke inspanning weer gelijk mis zal gaan.
Nu twijfel ik dus nogal of ik me wel moet inschrijven voor de Boretti Classic
Ik vind het nog best een redelijk uitziend shirt....en geelquote:Op donderdag 9 april 2015 10:49 schreef iScream. het volgende:
[..]
Dat shirt wil je ook niet in rondfietsen hoop ik
We zijn niet allemaal ijsberen he?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
zoveel had ik zelfs op koudste rit dit jaar nog niet aan
Koukleum
working on itquote:Op donderdag 9 april 2015 10:49 schreef luc.sken het volgende:
[..]
Veel rekoefeningen doen zodat er wat meer ruimte ontstaat.
Laat ook eens gewoon naar je schoenplaatjes e.d. kijken door een goeie fm/speciaalzaak. Mss staat je zadel wel te ver naar achter waardoor je knie achter je pedaalas zit, of heb je een schoenplaatje (niet) scheef (genoeg) zitten... Want je hebt alles aan je fiets gewoon zelf gedaan toch?quote:
Ja, dat wel. Ik zal binnenkort eens langs Tom Schouten gaan om te vragen of ik daar voor zoiets terecht kan...volgens mij weten die gasten daar wel wat.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Laat ook eens gewoon naar je schoenplaatjes e.d. kijken door een goeie fm/speciaalzaak. Mss staat je zadel wel te ver naar achter waardoor je knie achter je pedaalas zit, of heb je een schoenplaatje (niet) scheef (genoeg) zitten... Want je hebt alles aan je fiets gewoon zelf gedaan toch?
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/quote:Op donderdag 9 april 2015 10:30 schreef forty-two het volgende:
Waar halen jullie die hoge dosis vitaminen vandaan?
Werkt dit spul echt merkbaar? Want het kost geen drol en mijn spieren mogen blijkbaar wel wat sterker/soepelerquote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/
Geen ervaring mee, maar een beetje speciaalzaak wil je voor een paar tientjes heus wel ff goed op de fiets zetten.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef very het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik zal binnenkort eens langs Tom Schouten gaan om te vragen of ik daar voor zoiets terecht kan...volgens mij weten die gasten daar wel wat.
Of gewoon fietsen in de zonquote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Patroon moet D1 hebben.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Heb hem bij 12go biking vandaan, en daar zeiden ze wel dat de fiets op maat was, maar ze hebben niks gemeten, dus ben daar niet zo zeker van. Maar min houding voelde verder gewoon prima. Maar dat zegt niks natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar een beetje speciaalzaak wil je voor een paar tientjes heus wel ff goed op de fiets zetten.
Je bent net begonnen toch? Als je dan meteen verkeerd op je fiets zit begint met wielrennen vind ik het niet zo gek dat je een half jaar later klachten krijgt eigenlijk.
Een van de redenen waarom ik mn fiets destijds gewoon bij de fm gekocht heb.
Hebben ze je ook niet in dat Shimano bikefit ding gezet?quote:Op donderdag 9 april 2015 11:05 schreef very het volgende:
[..]
Heb hem bij 12go biking vandaan, en daar zeiden ze wel dat de fiets op maat was, maar ze hebben niks gemeten, dus ben daar niet zo zeker van. Maar min houding voelde verder gewoon prima. Maar dat zegt niks natuurlijk.
Ah, de beroemde uit de losse pols meting.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:05 schreef very het volgende:
[..]
Heb hem bij 12go biking vandaan, en daar zeiden ze wel dat de fiets op maat was, maar ze hebben niks gemeten, dus ben daar niet zo zeker van. Maar min houding voelde verder gewoon prima. Maar dat zegt niks natuurlijk.
Nopequote:Op donderdag 9 april 2015 11:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hebben ze je ook niet in dat Shimano bikefit ding gezet?
quote:Op donderdag 9 april 2015 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, de beroemde uit de losse pols meting.
Ja, maar 's winters werkt dat niet, en zomers zit ik te veel binnen om een buffer voor de winter op te bouwen.quote:
Ik dacht eerst dat zullen ze vast ook wel hebben.quote:
Juist. De waarheid is soms hardquote:Op donderdag 9 april 2015 10:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En volgens Patroon was het geen Specialized, maar een fiets waar Specialized op staat. En toen kregen ze een fittie
Oplichtersquote:Op donderdag 9 april 2015 11:00 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Vraag maar in het bodybuildingtopic.quote:
Ga je niet PR kijken?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
Aanstaande zondag pop up meet.
Vertrek vanaf maison fromage 9:00 AM retour 13:00 PM, parkeren is gratis je moet alleen via de Maasboulevard naar maison fromage ivm de marathon.
Haventoer 120km (avg28/30km/h) olv fromage zelf en realbiscuit. Terug in de stad zal er een visje gegeten worden om de vermoeide spieren weer aan te sterken.
[..]
Vraag maar in het bodybuildingtopic.
Jawel, maar daar hoef ik pas om 14u voor aan te schuiven dat is vroeg genoeg. En er moet natuurlijk ook getraind worden.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je niet PR kijken?![]()
Ik ook niet
quote:Op donderdag 9 april 2015 12:40 schreef kaasplankje het volgende:
Aanstaande zondag pop up meet.
Vertrek vanaf maison fromage 9:00 AM retour 13:00 PM, parkeren is gratis je moet alleen via de Maasboulevard naar maison fromage ivm de marathon.
Haventoer 120km (avg28/30km/h) olv fromage zelf en realbiscuit. Terug in de stad zal er een visje gegeten worden om de vermoeide spieren weer aan te sterken.
Komt wel goed. Even kijken wat mijn marathonlopervriend van plan is. Die verwacht om 13:15 binnen te zijn. Dus wellicht dat ik met hem samen wat ga eten of zo.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
Oh enne als je geen vis lust kunnen we ook gezellig naar de Ballentent voor een broodje bal Bizkit.
Moet je hem niet over de meet zien gaan dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Even kijken wat mijn marathonlopervriend van plan is. Die verwacht om 13:15 binnen te zijn. Dus wellicht dat ik met hem samen wat ga eten of zo.
Niet persé. Meestal gebeurd dat ook niet op events waar we naar toe gaan en hij rent en ik fiets.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet je hem niet over de meet zien gaan dan?
Ballentent is wel een aanrader en niet ver van de Coolsingel.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet persé. Meestal gebeurd dat ook niet op events waar we naar toe gaan en hij rent en ik fiets.
Dan laat ik hem daar naar toe komen anders.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ballentent is wel een aanrader en niet ver van de Coolsingel.
Vergeten te trainen?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helemaal vergeten dat het marathon is dit weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
quote:Op donderdag 9 april 2015 13:06 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Vergeten te trainen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nee, volgens mij wordt er vanalles afgezet in onze straat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |