Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef artelligence het volgende:
Ik heb tijdens de Paasdagen veel gehuild. Doe ik altijd tijdens 'feestdagen'
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef artelligence het volgende:
Ik heb tijdens de Paasdagen veel gehuild. Doe ik altijd tijdens 'feestdagen'
Ik ben niet eens uitgenodigd jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Ik huil altijd op m'n verjaardag omdat niemand dan bij me wil zijn :$
Niemand? Op 100 FOK!kers na?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Ik zal een Romeinse kaars voor je aansteken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Ilyquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal een Romeinse kaars voor je aansteken.
Ah jij ook al, mijn ex ook, 1 januari jarig, best lulligquote:
Kutdag voor een verjaardagquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah jij ook al, mijn ex ook, 1 januari jarig, best lullig.
Als je me uitnodigt kom ik je b-day wel vieren. Fuck O&N.quote:
Waarover in vredesnaam? Ruzies bij jou altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:16 schreef yats het volgende:
Pasen was iig niet best hier...Ruzie gehad met wat familieleden
Awwquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Jeps, ik weet hetquote:
Ik heb slecht sperma, zelfs in maartquote:
Ze vinden dat ze zich met mijn leven moeten bemoeien en allemaal commentaar mogen leven omdat ze allemaal 'hun leven zo goed op orde hebben'. Echt, familiequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarover in vredesnaam? Ruzies bij jou altijd.
Schutting staat al een tijdje hoor, paar maanden al...quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat tof!
Hoe is het verder met je tuin dan?
staat die schutting al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dezenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je me uitnodigt kom ik je b-day wel vieren. Fuck O&N.
Je omschrijft nu gewoon de definitie van familie. Zo hoort dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze zich met mijn leven moeten bemoeien en allemaal commentaar mogen leven omdat ze allemaal 'hun leven zo goed op orde hebben'. Echt, familie
Ik wel hoor poepiequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Schutting staat al een tijdje hoor, paar maanden al...
Zelf gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vier het niet echt. Soms nodig ik wat vrienden uit, de week erop ofzo. Niet altijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeps, ik weet het.
Maar zij doet altijd gewoon een feestje met O&N thuis en dan meteen verjaardag erbij.
Idd, ik zie niets bijzondersquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je omschrijft nu gewoon de definitie van familie. Zo hoort dat.
Dinnetje van mij ook inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeps, ik weet het.
Maar zij doet altijd gewoon een feestje met O&N thuis en dan meteen verjaardag erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |