En toen ging het failliet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Daar begon mijn reis op weg naar bazigheid
Leef je uit hoorquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je m'n vingers gezien. I mean wow :$.
OK ik hou al op :$
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Daar begon mijn reis op weg naar bazigheid
Deze MI zal de hele dag bij me blijvenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je m'n vingers gezien. I mean wow :$.
OK ik hou al op :$
Nee, moet nog 2 uurtjes nu. Kan het niet veroorloven om slakkensporen achter te laten :$quote:
Mission accomplishedquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze MI zal de hele dag bij me blijven
You have such a way with wordsquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, moet nog 2 uurtjes nu. Kan het niet veroorloven om slakkensporen achter te laten :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb gister schaapjes en hertjes bekeken.Dat vind ik best pasig.
Hertjes vind ik meer herfstigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
It's my giftquote:
Honger nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eergisteren bijna op de rug beland van een ree
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
And it went downhill from there.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Serieus gast, daar was ik voor het eerst de baas. Dat beviel me wel
Wat tof!quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nu een schommelbank, kunnen we schommelen en naar fik kijken
Voelde je je eenzaam? of iets anders?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef artelligence het volgende:
Ik heb tijdens de Paasdagen veel gehuild. Doe ik altijd tijdens 'feestdagen'
Wild is iets dat je moet liggen idd, ik hou er wel vanquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo lekker... weinig wild trouwens..
Geloof je meteen.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef artelligence het volgende:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef artelligence het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef artelligence het volgende:
Ik ben niet eens uitgenodigd jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Ik huil altijd op m'n verjaardag omdat niemand dan bij me wil zijn :$
Niemand? Op 100 FOK!kers na?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Ik zal een Romeinse kaars voor je aansteken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Ilyquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal een Romeinse kaars voor je aansteken.
Ah jij ook al, mijn ex ook, 1 januari jarig, best lulligquote:
Kutdag voor een verjaardagquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah jij ook al, mijn ex ook, 1 januari jarig, best lullig.
Als je me uitnodigt kom ik je b-day wel vieren. Fuck O&N.quote:
Waarover in vredesnaam? Ruzies bij jou altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:16 schreef yats het volgende:
Pasen was iig niet best hier...Ruzie gehad met wat familieleden
Awwquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
Jeps, ik weet hetquote:
Ik heb slecht sperma, zelfs in maartquote:
Ze vinden dat ze zich met mijn leven moeten bemoeien en allemaal commentaar mogen leven omdat ze allemaal 'hun leven zo goed op orde hebben'. Echt, familiequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarover in vredesnaam? Ruzies bij jou altijd.
Schutting staat al een tijdje hoor, paar maanden al...quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat tof!
Hoe is het verder met je tuin dan?
staat die schutting al?
Bij dezenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je me uitnodigt kom ik je b-day wel vieren. Fuck O&N.
Je omschrijft nu gewoon de definitie van familie. Zo hoort dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze zich met mijn leven moeten bemoeien en allemaal commentaar mogen leven omdat ze allemaal 'hun leven zo goed op orde hebben'. Echt, familie
Ik wel hoor poepiequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Schutting staat al een tijdje hoor, paar maanden al...
Zelf gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vier het niet echt. Soms nodig ik wat vrienden uit, de week erop ofzo. Niet altijdquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeps, ik weet het.
Maar zij doet altijd gewoon een feestje met O&N thuis en dan meteen verjaardag erbij.
Idd, ik zie niets bijzondersquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je omschrijft nu gewoon de definitie van familie. Zo hoort dat.
Dinnetje van mij ook inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeps, ik weet het.
Maar zij doet altijd gewoon een feestje met O&N thuis en dan meteen verjaardag erbij.
quote:
Er was anders ook niemand op mijn verjaardag hoor.quote:
Bohhhhquote:
Ja, je moet er wat van makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vier het niet echt. Soms nodig ik wat vrienden uit, de week erop ofzo. Niet altijd
Zolang ik maar lekker lijp kan zijn met o&n vind ik t wel best
[..]
Leuke bestratingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier alleen wat gekibbel over een hond die de schoonfamilie uit Bulgarije heeft geadopteerd. Ze vinden het beest een ramp omdat hij vaak wegloopt en uren weg kan zijn. Het was dan ook een zwerfhond.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:16 schreef yats het volgende:
Pasen was iig niet best hier...Ruzie gehad met wat familieleden
Ja wat kan ik daar aan doen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:19 schreef aeque het volgende:
[..]Gelukkig heb je totaal geen last van je ego.
[..]
Er was anders ook niemand op mijn verjaardag hoor.
[..]
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zou ik snel klaar mee zijn. Kan dat wel goed afwimpelen vind ik zelf.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze zich met mijn leven moeten bemoeien en allemaal commentaar mogen leven omdat ze allemaal 'hun leven zo goed op orde hebben'. Echt, familie
Daarom. Maar goed, afgelopen jaar was leuk met ex en buurman dus prima welquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je moet er wat van maken. Zo'n ramp is het ook niet, maar soms is het wel eens leuk als het wel om jou gaat natuurlijk
.
Das wel weer lekker dan iddquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dinnetje van mij ook inderdaad
Heerlijk wel, nooit druk maken over wat ik ga doen dan
Is het ook commentaar of zie je het als commentaar?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
De mijne vinden alles wat ik doe wel prima.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helaas, alhoewel ze dit keer wel erg overdrevenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahwquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier alleen wat gekibbel over een hond die de schoonfamilie uit Bulgarije heeft geadopteerd. Ze vinden het beest een ramp omdat hij vaak wegloopt en uren weg kan zijn. Het was dan ook een zwerfhond.Aard van het beestje. Verder echt een schat. Heb medelijden met het dier.
Miss moet je m'n posts niet zo serieus nemen of verder lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |