Een paar? Van hetzelfde feestje?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das wel weer lekker dan idd. Ik bekijk het elk jaar wel weer, soms stad in, soms bij mensen thuis. Afgelopen keer een huisfeestje waar ik toch nog een paar dates aan overgehouden heb
.
Ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een paar? Van hetzelfde feestje?
/onder de indruk
Zo rol ikquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een paar? Van hetzelfde feestje?
/onder de indruk
Terechte vraag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is het ook commentaar of zie je het als commentaar?
Ohw okay. Nja had gekund toch.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Nee toverdoos, een paar dates met hetzelfde meisje.
In theorie, maar zo'n enorme player ben ik niet hoorquote:
Echt gelukkig ja, is heel rustgevendquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:19 schreef aeque het volgende:
[..]Gelukkig heb je totaal geen last van je ego.
Ik ben de deur uit gegaan. Was er even volledig klaar mee. Alleen jammer dat ze bij terugkeer nog steeds niet begrepen waarom ik weg gegaan was en weer begonnen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zou ik snel klaar mee zijn. Kan dat wel goed afwimpelen vind ik zelf.
Over afwimpelen gesproken.Gister een man die het nodig vond om ons aan te spreken op het feit dat onze hond zijn behoefte had gedaan bij een boom voor zijn huis. Of we dat even op wilden ruimen. Nou, nee. Bijna dikke ruzie, tot ik mijn moeder meetrok omdat we het toch niet eens zouden worden. Kwam hij later nog op zijn fiets achter ons aan om de discussie 'af te maken'.
![]()
Oh en ik was onopgevoed omdat ik niet meer met hem wilde praten, dat ook.
Het is echt commentaar. Vragen als in 'wanneer ga je nu eens settelen' en 'hoe kan t nu dat je geen werk kan vinden' een paar dagen nadat je contract ingetrokken is.Nee, goede timingquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is het ook commentaar of zie je het als commentaar?
Wat is er mis met je schouders ophalen en alles negeren maar wel aanhoren?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef yats het volgende:
[..]
Het is echt commentaar. Vragen als in 'wanneer ga je nu eens settelen' en 'hoe kan t nu dat je geen werk kan vinden' een paar dagen nadat je contract ingetrokken is.Nee, goede timing
Ik zie wel een beetje een patroon, Yats.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de deur uit gegaan. Was er even volledig klaar mee. Alleen jammer dat ze bij terugkeer nog steeds niet begrepen waarom ik weg gegaan was en weer begonnen.
Tegels omdraaien kan ook, mits je dat beter vindquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet nog, geld groeit helaas niet op mijn rug
Zijn toch gewone vragen? Okay geen leuke vragen maar niet echt commentaar toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Het is echt commentaar. Vragen als in 'wanneer ga je nu eens settelen' en 'hoe kan t nu dat je geen werk kan vinden' een paar dagen nadat je contract ingetrokken is.Nee, goede timing
Weglopen schijnt niet echt te helpen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de deur uit gegaan. Was er even volledig klaar mee. Alleen jammer dat ze bij terugkeer nog steeds niet begrepen waarom ik weg gegaan was en weer begonnen.
[..]
Been there, doesn't work. Zelfs als je iets meerdere keren zegt blijven ze het vragen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat is er mis met je schouders ophalen en alles negeren maar wel aanhoren?
Boos worden werkt niet bij deze mensenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie wel een beetje een patroon, Yats.
Niet erg tactisch, maar zoals geen werk kunnen vinden moet je niet persoonlijk nemen. Meer als onbegrip dat iemand met jouw papieren blijkbaar toch niet aan de bak komt. En wanneer ga je eens settelen kan je ook positief opvatten als dat ze niet begrijpen hoe iemand als jij nog alleen kan zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef yats het volgende:
Ik zou het ook niet trekken hoor, wie de neuk denken ze dat ze zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat is er mis met je schouders ophalen en alles negeren maar wel aanhoren?
Misschien jij de mijne ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Miss moet je m'n posts niet zo serieus nemen of verder lezen
Zoiets moet je ook niet zeggen maar denken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:27 schreef yats het volgende:
[..]
Been there, doesn't work. Zelfs als je iets meerdere keren zegt blijven ze het vragen.
Mijn inziens ook ja. Gewoon interesse.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn toch gewone vragen? Okay geen leuke vragen maar niet echt commentaar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |