Ik ken alleen Angliaquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Testen die je kan doen om je niveau van Engels vast te leggen.
Gewoon stevig afkwarkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft het voor mij zin om die zooi te drinken na mn ochtendritje? Of is dat echt alleen na intervaltraining nuttig
De nieuwe nieuwe of het seizoen wat net op netflix is?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef napoleonfour het volgende:
Heb je de nieuwe Mad Man al gekeken knut?
nieuwe nieuwe. Ik moet nieuwe draadjes voor mijn boxenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De nieuwe nieuwe of het seizoen wat net op netflix is?
Beide niet overigens, ik wil eerst nieuwe boxen.
Hoeveel scoorde je toen en hoe schat je zelf je niveau in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:50 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ooit op de middelbare school
Ik schrok van het gebied achter willem 2 stadion richting goirle. Dat was mooi en groen, nu 1 grote bouwplaatsquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nieuwe nieuwe. Ik moet nieuwe draadjes voor mijn boxen
Komt nieuwbouw aan het strand geloof ik. Of bedoel je bij de snelweg?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik schrok van het gebied achter willem 2 stadion richting goirle. Dat was mooi en groen, nu 1 grote bouwplaats
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt nieuwbouw aan het strand geloof ik. Of bedoel je bij de snelweg?
Oh geen idee. Ik woon dichtbij de Spoorzone, gebied waar ze ook lekker gaan bouwen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat waren vroeger allemaal sportvelden met groen ertussen.
http://www.nieuwbouw-tilb(...)emsbuiten/kenmerken/quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat waren vroeger allemaal sportvelden met groen ertussen.
Weet ik niet meer johquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel scoorde je toen en hoe schat je zelf je niveau in.
210.000, daar heb je in Den Haag een simpele bovenwoning voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.nieuwbouw-tilb(...)emsbuiten/kenmerken/
Begint vanaf 210.000.. Lekker buurtje dus
Goirleseweg staan nu ook alleen maar gigantische huizen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.nieuwbouw-tilb(...)emsbuiten/kenmerken/
Begint vanaf 210.000.. Lekker buurtje dus
tilly is volgens mij nooit echt beroemd geweest om zijn rijke inwoners.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
210.000, daar heb je in Den Haag een simpele bovenwoning voor.
Haha, hoeveel kost dat tegenwoordig? 2 miljoen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goirleseweg staan nu ook alleen maar gigantische huizen natuurlijk![]()
Raja en ik willen allebei Villa Blanca kopen.
210 is idd niet zo gek veelquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
210.000, daar heb je in Den Haag een simpele bovenwoning voor.
Dat weet ik niet. Ken Tilburg niet goed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tilly is volgens mij nooit echt beroemd geweest om zijn rijke inwoners.
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-176/omschrijving/quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tilly is volgens mij nooit echt beroemd geweest om zijn rijke inwoners.
[..]
Haha, hoeveel kost dat tegenwoordig? 2 miljoen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
210 is idd niet zo gek veel
Niet op te brengen als alleenstaande, tenzij je echt een goed salaris hebt, maar ik vind het niet belachelijk veel.
Dat is niet te duur maar simpelweg een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Verbaas mij trouwens vaker over de veel te dure huizen in de randstad i.t.t. de rest van het land.
Ach is nog best een aardig plannetjequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik woon dichtbij de Spoorzone, gebied waar ze ook lekker gaan bouwen.
[ afbeelding ]
Maar mocht ik kiezen woon ik liever in Den Bosch.
quote:Op zondag 5 april 2015 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lotto djumbo
Hef die ploeg maar op die hebben op pro conti zelfs niets te zoeken
Jawel, of het ooit van de grond komt is de vraag. Terrein ligt er al een tijdje verlaten bij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach is nog best een aardig plannetje
Hoezo te duur?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Verbaas mij trouwens vaker over de veel te dure huizen in de randstad i.t.t. de rest van het land.
helemaal mee eens. Er rijdt niet een potentiële winnaar rond bij lotto jumbo op sep na maar ja die faaltquote:
Sep gaat aanvallen in parijs roubaix.quote:
Keldermerx moet ook gewoon lekker naar buitenlandse ploeg, rest van die falers moeten zich richten op ronde van taiwan enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Er rijdt niet een potentiële winnaar rond bij lotto jumbo op sep na maar ja die faalt
Dat geloof ik ja, beetje op kop sleuren terwijl de andere kanshebbers aan het genieten zijn in je wiel, om vervolgens te eindigen op plaats 10-25.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sep gaat aanvallen in parijs roubaix.
Hoho, Ten Dam mag ook wel naar een mooi ploegke.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keldermerx moet ook gewoon lekker naar buitenlandse ploeg, rest van die falers moeten zich richten op ronde van taiwan enzo.
Ten Dam is en blijft een domme knecht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoho, Ten Dam mag ook wel naar een mooi ploegke.
Mwah. Kan misschien nog ergens beetje knechten ja. Maar ik snap wel dat hij dan liever voor de cultstatus hier in Nederland kiest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoho, Ten Dam mag ook wel naar een mooi ploegke.
Mwah hij is geen tourkopman maar hij is nou ook weer niet de eerste de beste pannekoekquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ten Dam is en blijft een domme knecht.
Naja als lotto omvalt dan is die status ook weg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwah. Kan misschien nog ergens beetje knechten ja. Maar ik snap wel dat hij dan liever voor de cultstatus hier in Nederland kiest.
Hopelijk niet je rukhand toch?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, eindelijk m'n vingers uit het verband. Ik was afgelopen zondag zo snugger om niet op te letten tijdens het doorsnijden van een broodje en ragde dwars door vier vingers heenBleef maar bloeden, dus naar de huisartsenpost en daar werden de wonden dichtgeschroeid met een soort lijm en vervolgens in gaasverband gestoken, gevolgd door een mitella om de arm om m'n hand hoog te houden zodat er minder kans bestond op opnieuw bloeden. Dat spul mocht er daarnet eindelijk af zodat ik weer met twee handen kan typen
Jezusquote:''Mijn vader zat bij de commando’s, mijn moeder zat bij de SS. En samen verbrandden zij Joden, want Joden die branden het best'', zongen de supporters in stadion de Galgenwaard.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, eindelijk m'n vingers uit het verband. Ik was afgelopen zondag zo snugger om niet op te letten tijdens het doorsnijden van een broodje en ragde dwars door vier vingers heenBleef maar bloeden, dus naar de huisartsenpost en daar werden de wonden dichtgeschroeid met een soort lijm en vervolgens in gaasverband gestoken, gevolgd door een mitella om de arm om m'n hand hoog te houden zodat er minder kans bestond op opnieuw bloeden. Dat spul mocht er daarnet eindelijk af zodat ik weer met twee handen kan typen
van wat ik weleens heb gelezen is het met je 'niet rukhand' zelfs lekkerder, maar ik ben geen man natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk niet je rukhand toch?
Rukken met je verkeerde hand voelt als vreemdgaan..quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]stom is dat ik kijk de engste films maar als ik zoiets lees dan lopen de rillingen over mijn rug.
Sterkte man!
[..]
van wat ik weleens heb gelezen is het met je 'niet rukhand' zelfs lekkerder, maar ik ben geen man natuurlijk
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk niet je rukhand toch?
Ik weet niet hoe vreemdgaan voeltquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rukken met je verkeerde hand voelt als vreemdgaan..
En is heel onhandig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rukken met je verkeerde hand voelt als vreemdgaan..
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En is heel onhandig.
Hihi xd, handig.
Dat soort dingen doe ik niet natuurlijk hequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je verkeerde hand gebruiken...
Ik draag het links.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik niet natuurlijk he![]()
Maar goed lijkt me sowieso met ALLES onhandig. Ik kan echt helemaal niks met links.
Chocolate smaakte naar koffie ofzo vond ik toen ik die eems probeerde. Irritant dat ze nergens proefmonsters hebben in Nederland.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die chocolate is goed van smaak en lost ook goed op, ik heb ook strawberry maar dat is dan meer een kauwgum aardbeien smaak en lost ook minder goed op.
Ja ik geef er geen naam aan, dat gaat mij te ver. Zijn mensen die noemen 'het' Willy ofzoquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chocolate smaakte naar koffie ofzo vond ik toen ik die eems probeerde. Irritant dat ze nergens proefmonsters hebben in Nederland.
Links dragenquote:
Ja dat laatste vind ik ook nogal sneu. Ken gelukkig niemand die dat doet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik geef er geen naam aan, dat gaat mij te ver. Zijn mensen die noemen 'het' Willy ofzo.
Geen enkel probleem. Het is informatie waar niemand geen ene kut mee kan ookquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef Karina het volgende:
Wat een intieme bekentenissen hier trouwensOver dat links dragen en zo.
Pics van je parkiet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn parkiet zit m'n eten te jatten
pics van je etenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee maar ik vond het wel grappig dat jullie dat zo vertellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Het is informatie waar niemand geen ene kut mee kan ook.
Hoe woon jij eigenlijk Drizzt? Jij en je parkiet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet het. Maar het is al in de verkoopquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jawel, of het ooit van de grond komt is de vraag. Terrein ligt er al een tijdje verlaten bij.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe woon jij eigenlijk Drizzt? Jij en je parkiet?
eh jawel. Als jij een pak koopt bij een goede winkel is het een standaard vraag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Het is informatie waar niemand geen ene kut mee kan ook.
Het wordt pas gênant als jij zegt dat je links/ dan wel rechts dragend bentquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik vond het wel grappig dat jullie dat zo vertellen.
Bammetje ham/kaas, valt weinig interessants aan te zien.quote:
al stond er gister wel een wagen met hekken. Wellicht dat het nu eindelijk gaat gebeuren. Die arbeidersbuurt ertegenover mag wat mij betreft ook wel platquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is al in de verkoop
OPPquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe woon jij eigenlijk Drizzt? Jij en je parkiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |