dat is ook 1 keer in de week zo'n beetjequote:Op dinsdag 7 april 2015 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik sta vast op leiden trouwens. Schiphol tunnel staat in de fik
Doen alsof Gudelj een houthakker is is dan ook zwaar overdrevenquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het toch niet, ik heb liever voetballers die een ronde eerder stranden
Ik ken hem niet goed genoeg, ik vond hem tegen Ajax vaak wel vaak een stapje te laat waardoor hij overtredingen nodig had, als ze dat dan gif noemen dan heeft hij dat wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doen alsof Gudelj een houthakker is is dan ook zwaar overdreven
Die chocolate is goed van smaak en lost ook goed op, ik heb ook strawberry maar dat is dan meer een kauwgum aardbeien smaak en lost ook minder goed op.quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:45 schreef Smoofie het volgende:
Tarado welke smaak heb jij met iso-100 whey. Ik had altijd vanilla maar sinds de "new and improved taste" smaakt die bagger. Hele aparte nasmaak, terwijl het eerst smaakte als een vanilla milkshake van Burgerking. Heb nu banaan maat die is ook meeh.
Minimaal jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook 1 keer in de week zo'n beetje
Heeft het voor mij zin om die zooi te drinken na mn ochtendritje? Of is dat echt alleen na intervaltraining nuttigquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:45 schreef Smoofie het volgende:
Tarado welke smaak heb jij met iso-100 whey. Ik had altijd vanilla maar sinds de "new and improved taste" smaakt die bagger. Hele aparte nasmaak, terwijl het eerst smaakte als een vanilla milkshake van Burgerking. Heb nu banaan maat die is ook meeh.
heeft altijd zin als je maar rekening met de calorieën houdtquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft het voor mij zin om die zooi te drinken na mn ochtendritje? Of is dat echt alleen na intervaltraining nuttig
Nu moet je een keuze gaan maken he, iso of whey. En hoezo ben jij met dit godenweer niet op de fiets?quote:Op dinsdag 7 april 2015 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft het voor mij zin om die zooi te drinken na mn ochtendritje? Of is dat echt alleen na intervaltraining nuttig
Godenweer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu moet je een keuze gaan maken he, iso of whey. En hoezo ben jij met dit godenweer niet op de fiets?
Was te mistig vanmorgen. Had t alsnog moeten doen want uur vastgestaan op Leiden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu moet je een keuze gaan maken he, iso of whey. En hoezo ben jij met dit godenweer niet op de fiets?
Blauwe lucht en goed zonnetje nu al. In het zuiden van het land dan.quote:
Hoezo? Was je nachtdienst niet leuk?quote:
Nee, ben nog een dagje vrij. Maar kon gewoon niet slapenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoezo? Was je nachtdienst niet leuk?
Hier nog steeds mistig. In Leiden was het zicht net minder dan 100 meter denk ik. Begint wel wat te klaren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met de IELTS testen?
ik weet niet eens wat het isquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand ervaring met de IELTS testen?
Ik ken alleen Angliaquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Testen die je kan doen om je niveau van Engels vast te leggen.
Gewoon stevig afkwarkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De nieuwe nieuwe of het seizoen wat net op netflix is?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef napoleonfour het volgende:
Heb je de nieuwe Mad Man al gekeken knut?
nieuwe nieuwe. Ik moet nieuwe draadjes voor mijn boxenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De nieuwe nieuwe of het seizoen wat net op netflix is?
Beide niet overigens, ik wil eerst nieuwe boxen.
Hoeveel scoorde je toen en hoe schat je zelf je niveau in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:50 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ooit op de middelbare school
Ik schrok van het gebied achter willem 2 stadion richting goirle. Dat was mooi en groen, nu 1 grote bouwplaatsquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nieuwe nieuwe. Ik moet nieuwe draadjes voor mijn boxen
Komt nieuwbouw aan het strand geloof ik. Of bedoel je bij de snelweg?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik schrok van het gebied achter willem 2 stadion richting goirle. Dat was mooi en groen, nu 1 grote bouwplaats
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt nieuwbouw aan het strand geloof ik. Of bedoel je bij de snelweg?
Oh geen idee. Ik woon dichtbij de Spoorzone, gebied waar ze ook lekker gaan bouwen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat waren vroeger allemaal sportvelden met groen ertussen.
http://www.nieuwbouw-tilb(...)emsbuiten/kenmerken/quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat waren vroeger allemaal sportvelden met groen ertussen.
Weet ik niet meer johquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeveel scoorde je toen en hoe schat je zelf je niveau in.
210.000, daar heb je in Den Haag een simpele bovenwoning voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.nieuwbouw-tilb(...)emsbuiten/kenmerken/
Begint vanaf 210.000.. Lekker buurtje dus
Goirleseweg staan nu ook alleen maar gigantische huizen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.nieuwbouw-tilb(...)emsbuiten/kenmerken/
Begint vanaf 210.000.. Lekker buurtje dus
tilly is volgens mij nooit echt beroemd geweest om zijn rijke inwoners.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
210.000, daar heb je in Den Haag een simpele bovenwoning voor.
Haha, hoeveel kost dat tegenwoordig? 2 miljoen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goirleseweg staan nu ook alleen maar gigantische huizen natuurlijk![]()
Raja en ik willen allebei Villa Blanca kopen.
210 is idd niet zo gek veelquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
210.000, daar heb je in Den Haag een simpele bovenwoning voor.
Dat weet ik niet. Ken Tilburg niet goed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tilly is volgens mij nooit echt beroemd geweest om zijn rijke inwoners.
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-176/omschrijving/quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tilly is volgens mij nooit echt beroemd geweest om zijn rijke inwoners.
[..]
Haha, hoeveel kost dat tegenwoordig? 2 miljoen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
210 is idd niet zo gek veel
Niet op te brengen als alleenstaande, tenzij je echt een goed salaris hebt, maar ik vind het niet belachelijk veel.
Dat is niet te duur maar simpelweg een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Verbaas mij trouwens vaker over de veel te dure huizen in de randstad i.t.t. de rest van het land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |